BBQ Boot Amsterdam

• Amex , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Pimie1 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Echt een geweldige combinatie; varen, eten en drinken. Geen restaurant kan tippen aan het prachtige decor van de Amsterdamse grachten! Het BBQ arrangement was van zeer goede kwaliteit, en zeker aan te raden. De stuurman, BBQ-chef en de hostess waren allen zeer vriendelijk, en waren ook nog een soort van gids in Amsterdam voor ons. Een betere dag hadden we niet kunnen hebben. Dit gaan we zeker nog vaker doen!
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Zowel de sloep als de barbecue waren fantastisch. Echt genoten. We hadden minder mooi weer maar mocht de pret niet drukken. Complimenten voor de schipper!
Klaato .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Wat een fantastische ervaring. Allereerst kan er geen restaurant of barbecue-momentje op tegen het decor van een voorbijtrekkend Amsterdam op een dikke, comfortabele sloep. En het eten was ook erg goed. Lekker, goed (biologisch) vlees en met zorg en aandacht bereid. Ook met een paar aanwezigen met allergie was rekening gehouden en kregen hun eigen vlees op hun eigen hoekje van de barbecue.
Rvuure .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Zondag beleefden we een heerlijke dag op de sloep Ivar Frank. De barbecue was top: uitgebreid, en aangepast aan gasten met specifieke diëtaire richtlijnen. De andere beschikbare versnaperingen en gekoelde (!) dranken sloten ook prima aan bij onze tamelijk diverse groep en bij het zonnige weer.
De ruim beschikbare zitplaatsen waren verwarmd en comfortabel, en ook maakte de ligging van de sloep t.o.v. het waterniveau het uitzicht op het water en de grachten adembenemend. Het varen gebeurde onder leiding van de kundige schipper en hostess. Al met al een gerieflijke en prettige vaar- en dineerervaring, zeer aan te raden.
Alecbehrens .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Mbt een verjaardag van een goede vriend waren we afgelopen zaterdag uitgenodigd op de BBQ Boot. Ik kan niet anders zeggen dan dat het een hele memorabele ervaring is geweest. Wij hadden wel het duurste en meest uitgebreide BBQ pakket genomen, inclusief kreeften en rack of lamb van de grill. Voortreffelijk! Ook de huiswijn die aan boord wordt geserveerd, is voortreffelijk. Niet een geweldige of diepgaande wijn, maar dat wil men ook niet bij een BBQ door de grachten van Amsterdam. De schipper van de BBQ Boot, is ook een hele leuke gastheer en kenrt de sloep en de Amsterdamse grachten als geen ander. Ook erg leuk om niet enkel op de grote en bekende grachten te varen, maar ook de kleine en onbekende grachten in te gaan.
Theoslager .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Heerlijk gevaren samen met wat vrienden en vriendinnetjes. Top dat de bbq boot een toilet aan boord heeft. DE BBQ was echt van top kwaliteit. heerlijke steak. De flessen wijn waren ook van top kwaliteit, de rose sprong er voor mij echt uit.

Wij gaan vaker boeken
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Wij hebben gister een geweldige middag/avond gehad op de zogenoemde BBQ boot. Nadat we aan boord waren gegaan op deze gezellige sloep, hebben we lekker geborreld. Het was heerlijk om met het zonnetje op je gezicht door de grachten van Amsterdam varen. De chef kon geweldig bbqen, heerlijke biefstukjes en saté gegeten. Echt voor herhaling vatbaar!
Stella-kramer .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Tijdens het vrijgezellenfeestje van een vriendin van mij zijn we met de BBQ boot gaan varen. Heerlijk! Het was een prachtige grote sloep. De schipper was gezellig en wist leuke routes door smalle grachten. Het eten was prima, maar het decor was het aller aller best! Wat is Amsterdam toch mooi vanaf het water! En oh ja... de Cava is ook een aanrader!