Bazar Rotterdam

Meer informatie over restaurant Bazar Rotterdam

• : Parkeerplaats

Luxury .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Ik vind het normaal gesproken een leuk restaurant, maar het personeel verpest het echt.
Ik ben al voor de 2e keer erg teleurgesteld geraakt door mijn bezoek aan de Bazar. De eerste keer deed de serveerder erg bijdehand tegen me. Ik ben toen gelijk weggegaan.
De tweede keer had ik van tevoren gereserveerd. Bij binnenkomst keek het meisje dat de reserveringen beheert niet eens in haar boekje waar de reserveringen op stonden en stuurde ze ons gewoon gelijk door naar boven. Daar waren twee plekken over waar niemand wilde zitten, waar ook niet eens 'gereserveerd' op stond. Ze hebben onze plek dus helemaal niet gereserveerd!! Waarom moet je dan nog reserveren als er geen plek voor je wordt gereserveerd?! Het meisje dat gisteren voor de reserveringen zorgde zei dat we gewoon een plek kunnen kiezen. Echt belachelijk. Haar taak is om de reserveringen te beheren, maar blijkbaar kan ze dat niet.

Ik vind dat het personeel de sfeer echt verpest. De volgende keer kom ik daar dan ook niet.
RotterdamErik .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Heel lang geleden voor het laatst hier gegeten. Ik kon mij eigenlijk niet meer herinneren wat ik er vroeger van vond. Nu in het kader van het film festival opnieuw bezocht. De inrichting is erg leuk. De bediening is erg wisselend van vriendelijk tot erg stug. Het eten was matig. Het ging allemaal erg snel en ik begrijp nu waarom. Volgens mij staat alles klaar en hieft het alleen nog maar op een bord opgeschept te worden. De smaken waren vlak en de temperatuur was lauw. Nee, voor het eten hoef je hier in ieder geval niet te komen. Nu begreep ik weer waarom ik al lang niet hier geweest was. Ik verwacht ook niet snel terug te keren. Er zijn zoveel betere alternatieven in Rotterdam.
Els F.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Drinken en vuil servies door personeel over kleding gemorst. Eten was lauw. Tafel te dicht op drukke tafel. Geen leuke avond gehad.
Teun Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Erg leuk thema-restaurant, ruime menu-kaart, leuke inrichting. Wel een massa restaurant, maar dat wordt goedgemaakt door de prijs.
Wel waren de hamburgers in de Bazar schotel nog rood van binnen, dat hoort niet helemaal vanuit voedselveiligheid oogpunt.
Bas P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met de kinderen geluncht op een koude vrijdagmiddag. Binnen lekker warm, sfeervol en gezellig rumoerig. Voor de kinderen is er een prima kindermenu en wij genoten van lamachun en kalfsvlees met humus. Na koffie bazar (oa turks fruit, dadels en baklava) en dat alles voor een zeer schappelijke prijs (met zijn 4-en 50 euro incl.fooi)
Bediening vlot en vriendelijk!
Ezsie .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Vanavond heerlijk gegeten. Druk maar totaal geen last van. Bediening was vlot en aardig..echt een aanrader en zeker de moeite waard!
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Spontaan hier geweest met een studiegenoot. We hadden geluk, er was nog plek boven in het restaurant. Decor prachtig. Erg druk, maar niet storend. Bediening zeer correct voor zo'n drukke avond. Beide een royale witte wijn besteld en een kalfs en vega hoofdgerecht. Lekker! Voor het toetje de 'grand dessert', diverse aparte lekkernijen en een B&J ijsje. Geslaagde avond!
Margot30 R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
prima prijs-kwaliteit verhouding.
Lekker gegeten. ook de witte wijn vonden we goed. Enige nadeel is het geluidsniveau.
snelle service, mooi interieur.
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Ik kom hier al jaren af en toe voor de sfeer en het lekkere eten. Afgelopen weekend hier weer een keer gegeten met mijn vrouw en een stel vrienden en het is weer uitstekend bevallen. De Bizar Bazar (vlees) en de Mosàmma waren onze keuzes en alles was erg goed bevallen. Heerlijke smaken en lekker afwisselende combinaties. Al jaren ga ik hier telkens weer met een voldaan en goed gevoel de deur uit.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Als ik weer eens een dagje uit ben in R'dam ga ik naar dit restaurant. Voor het eerst van mijn leven een Turkse pizza gegeten. Wat een zaligheid. Ook mijn tafelgenote had een voortreffelijke salade. De wijn was lekker en werd royaal geschonken. Een aanrader!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Geweldig ambiance om heerlijk te ontbijten met speciale gerechten voor een aantrekkelijke prijs. Net of je in het buitenland bent, zeker voor herhaling vatbaar.
Freezy .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Voor het eerst hier gegeten met de lunch. Een uitgebreid ontbijt besteld en een salade calamari.
Het ontbijt is een feest, uitgebreid van yoghurt met fruit tot flensje, van ei tot verse jus. De salade was heerlijk met een ruime hoeveelheid calamari die niet de standaard diepvries vorm en smaak hadden zoals je vaak tegen komt.
Een aanrader op een zonnige zondag.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Voor de derde keer bij Bazar met meerdere mensen ontbijt besteld. Dat is hier echt een feestje, ook 's avonds, want het is er de hele dag. Natuurlijk is het in zo'n drukke zaak een routineus gebeuren, maar ze blijven het goed doen, het draait heel soepel allemaal. En het is kennelijk geen probleem om de timing voor - in ons geval - een tafel van zeven helemaal op orde te hebben, ook al worden er allerlei ongelijksoortige gerechten van de grote kaart besteld. Complimenten dus voor het personeel. De sfeer is voor zo'n enorme tent met drie verdiepingen en een terras erg goed en niet eens fabrieksmatig. De enige duidelijke minpunten zijn de toiletten: te weinig voor zoveel bezoekers, en dus te krap en te druk. Daar moet echt eens wat aan gebeuren.
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Ik blijf hier regelmatig terugkomen, dit keer voor een plekje op het terras, maar binnen ziet het er ook prachtig uit in duizend-en-een-nacht stijl. Wij bestellen graag de uitgebreide lunchschotel voor twee die ook prima dienst doet als diner (met nog eventueel een aanvullinkje hier en daar, zoals de gekruide feta). Je krijgt de mogelijkheid om veel verschillende gerechten te proeven en alles is even goed op smaak (waaronder gekruide worstjes, Turks brood met huisgemaakte dips, fetarolletjes, etc.). De huiswijnen zijn goed, evenals de koffie na (of verse muntthee om in stijl te blijven natuurlijk). Bediening is soms wat gehaast, maar bijna altijd correct en vriendelijk. Redelijk geprijsd.
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Helaas is het eten in de Bazar niet meer zo smakelijk als een aantal jaar geleden. Zou het succes en dus de omzetvergroting hiermee te maken hebben? Ik wacht liever 10 minuten extra op een eigengemaakte salade of gerecht, dan nu in rap tempo op tafel gezette voorgeprepareerde schotel met een vlakke smaak.
De eye opener kwam toen de jongen bij de kassa vroeg of het eten lekkerder was dan ik thuis maakte....

Toch blijft het eten wel lekker en is de entourage en decor super, de bediening vriendelijk en vlot.
mm-proever H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Met een heerlijk zonnetje aan het (laatste) tafeltje op het terras gegeten. Grote,drukke en goedlopende zaak, met flink terras en binnen mooie oosterse inrichting. Vegetarisch ovenschotel genomen. Zat een hele dikke, redelijk harde laag kaas op, niet lekker, maar wat eronder zat : aubergine met aardappel in tomatensaus was wel goed en kruidig. De couscous was lekker. Alles werd supersnel geserveerd ondanks de drukte en personeel zeer professioneel en vlot.
Voor een snelle en niet al te dure maaltijd is deze zaak een aanrader, maar verwacht er ook niet teveel van.
FMP .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Heel fijn restaurant waar wij al jaren komen en in een sfeervolle oosterse ambiance. Diverse gerechten uitgeprobeerd en zijn vaak tevreden. Ook het ontbijt is een aanrader en het dessert voor 2. Ook de prijzen zijn goed te doen, vaak voor duurder slechter gegeten in andere restaurants. Personeel is meestal vriendelijk en behulpzaam. Ook na een kleine miscommunicatie een supergoede oplossing van Bazar gehad wat andere restaurants niet snel zouden doen, (gewoon je geld terugkrijgen) Top!! Wij blijven hier nog vaak komen met familie en vrienden. Enige minpunt wat ik kan bedenken is dat sommig meubilair vervangen zou kunnen worden als de bekleding gescheurd is.
Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Altijd een fijne sfeer bij Bazar. Wij waren vroeg en kregen als een van de eersten een tafeltje boven. Hoewel groot voelt het niet alleen. Bediening is vlot en attent. En het eten is snel klaar. Wanneer je van de midden oosten-keuken houdt, zit je hier goed. We waren met ons gezin met drie kinderen. Allemaal lekker gegeten. De porties zijn aan de grote kant, goed geprijsd. We komen er zeker nog een keer!
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Bazar is een bijzondere en kleurrijke hotspot in Rotterdam. Mooie open vide met kleurrijke oosterse lantaarns zorgen voor een zomers tintje. Overigens is het algehele interieur erg leuk en creatief opgebouwd en samengesteld. Service is prima en bestaat uit een ruime groep multiculturele medewerkers, die ervoor zorgen dat er nog meer sfeer in het restaurant is. Erg genoten!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Vandaag wezen lunchen bij Bazaar. Wij komen hier vaker vanwege de goede prijs-kwaliteit verhouding en de leuke sfeer. Vandaag hebben we buiten gezeten aan de drukke en sfeervolle Witte de Withstraat. Samen hebben we lekker gegeten van het ontbijtmenu. De hoeveelheid was zeer ruim en we kregen heel snel ons eten geserveerd. De service was ook weer prima verzorgd, dus voor ons was het een prettige ervaring zoals altijd bij Bazaar.