Bazar Rotterdam

6,8

Jouw recensie over het restaurant Bazar Rotterdam

Bas B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Geweldige entourage om te eten. Gerechten zijn altijd bijzonder en lekker. Altijd weer een feestje om je te laten verrassen. Jammer alleen dat de communicatie onderling, tussen de begane grond en de eerste etage, met veel handgeklap en geschreeuw gepaard moet gaan. Het zou rust geven wanneer je dat op een andere manier doet.
Terry D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten en service waren prima maar niet bijzonder. Sfeer leek goed, maar was eigenlijk ook niet zo speciaal. Verder wel prima ontbeten, voor een prima prijs!
Annemette V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten gister met wat vrienden. Heel veel keus met goede prijsverhouding. Alles is eigenlijk redelijk goedkoop.
Norbert V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Met 3 generaties familie hier gegeten. 1e keer. Weer eens wat anders. Vlotte bediening. Een aantal schotels genomen en ook de ouderen onder ons vonden het erg lekker. Ongedwongen sfeer. We zullen hier vast nog wel 'ns 'n keertje naartoe gaan.
Jouad Z.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
We zijn komen eten gegaan voor de el couscous 4 stukjes vlees waarvan kip rood manager gesproken maar die zegt dat het zo hoort (eet het zelf dan maar op!) ander stuk vlees echt taai met een mes kan je niet doorheen eerste en laatste keer
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Eten is altijd lekker. Pas buiten besef je hoeveel olie je naar binnen hebt gewerkt.. 1x per jaar. Veel tafels in deze tent staan in hoekjes waar je eigenlijk geen tafel kan neerzetten.
jacqueline_r .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Een liefdeloos ontbijtje ..
Eitjes té hard, droog brood, smaakloze beleg. Vette yoghurt met appel en pannenkoek leek rubber.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
De bediening is vriendelijk in deze 'mega' zaak. Het is een wonder dat de bestellingen nog op tijd naar buiten komen. Heeft een wat 'volkse' uitstraling. Duidelijk een plek voor jonge passanten, niet om eens uitgebreid 'Oosters' te gaan eten. Veel brood, niet erg vers. Veel saus, wel lekker. Voorgerecht van warme tapas achtige hapjes was lekker maar eenzijdig. Leuke tent voor een snel tussendoortje.
J B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wat jammer dat de bediening hier zo ontzettend slecht was. Heerlijk gegeten, zeer verrassende en uitgebreide kaart en alles voor een leuke prijs. Mooie zaak: vooral binnen erg gezellig. Op het terras staan de tafels erg dicht op elkaar. Helaas laat de bediening heel wat te wensen over. Flesjes waar nog drinken in zit of volle schalen waarvan je nog zit te eten, worden zo onder je neus weg gehaald als je niet oppast. Er is ons niet één keer gevraagd of het smaakte of dat alles naar wens was. Personeel doet zijn ding maar het voelt allemaal niet erg hartelijk. Een dame sprak niet eens Nederlands... vond ik ook wat vreemd. Uit eten gaan is voor mij toch een totaal beleving. Ondanks het lekkere en betaalbare eten zal ik door het ontbreken van gastvrijheid minder snel terugkomen.
Samir A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Na dat wer het eten hadden besteld. We kregen toen brood dat erg taai en naderhand bleek dat het ook beschimmeld was. Verwacht je niet van zo'n restaurant
Olga K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prachtige locatie, lekker eten, grote porties maar... Onverwacht vies interieur ! Mooie lampen alleen maanden of jaren niet schoon gemaakt. Authentieke borden zijn gebroken of stukjes eraf. Dat is echt zonden! Hygiene en schoon zijn dat zijn allereerste belangrijke zorgen in horeca wereld.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Ik kwam er om te lunchen maar voelde me niet echt welkom. Het personeel was onvriendelijk behalve de kok die was charmant en kwam het eten tot aan mijn tafeltje brengen. Het eten was echt goed. Misschien hadden de jongens van de bediening hun dag niet. Dat was echt jammer.
Morris T.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Altijd leuk. Vlotte bediening. Menukaart origineel. Eten en drinken is naar verwachting bij een dergelijk restaurant. Gewoon goed. En heel betaalbaar.
Een constante factor in deze omgeving.
Echt een zaak voor iedereen. Met een internationaal publiek, van alle leeftijden.
Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
De bazar in rotterdam is een belevenis, je begeeft je daar direct in oosterse sferen. De kaart wordt weinig veranderd, maar dat hoeft ook niet. Veel leuke keuzes tegen aantrekkelijke prijzen. De bediening ging gisteren wat rommelig, maar we hebben hier een leuke avond gehad en vooral lekker gegeten. Voor en hoofd gerecht pp voor ca 20 euro en de ambiance is top.
Luxury .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Ik vind het normaal gesproken een leuk restaurant, maar het personeel verpest het echt.
Ik ben al voor de 2e keer erg teleurgesteld geraakt door mijn bezoek aan de Bazar. De eerste keer deed de serveerder erg bijdehand tegen me. Ik ben toen gelijk weggegaan.
De tweede keer had ik van tevoren gereserveerd. Bij binnenkomst keek het meisje dat de reserveringen beheert niet eens in haar boekje waar de reserveringen op stonden en stuurde ze ons gewoon gelijk door naar boven. Daar waren twee plekken over waar niemand wilde zitten, waar ook niet eens 'gereserveerd' op stond. Ze hebben onze plek dus helemaal niet gereserveerd!! Waarom moet je dan nog reserveren als er geen plek voor je wordt gereserveerd?! Het meisje dat gisteren voor de reserveringen zorgde zei dat we gewoon een plek kunnen kiezen. Echt belachelijk. Haar taak is om de reserveringen te beheren, maar blijkbaar kan ze dat niet.

Ik vind dat het personeel de sfeer echt verpest. De volgende keer kom ik daar dan ook niet.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Heel lang geleden voor het laatst hier gegeten. Ik kon mij eigenlijk niet meer herinneren wat ik er vroeger van vond. Nu in het kader van het film festival opnieuw bezocht. De inrichting is erg leuk. De bediening is erg wisselend van vriendelijk tot erg stug. Het eten was matig. Het ging allemaal erg snel en ik begrijp nu waarom. Volgens mij staat alles klaar en hieft het alleen nog maar op een bord opgeschept te worden. De smaken waren vlak en de temperatuur was lauw. Nee, voor het eten hoef je hier in ieder geval niet te komen. Nu begreep ik weer waarom ik al lang niet hier geweest was. Ik verwacht ook niet snel terug te keren. Er zijn zoveel betere alternatieven in Rotterdam.
Els F.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Drinken en vuil servies door personeel over kleding gemorst. Eten was lauw. Tafel te dicht op drukke tafel. Geen leuke avond gehad.
Teun Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Erg leuk thema-restaurant, ruime menu-kaart, leuke inrichting. Wel een massa restaurant, maar dat wordt goedgemaakt door de prijs.
Wel waren de hamburgers in de Bazar schotel nog rood van binnen, dat hoort niet helemaal vanuit voedselveiligheid oogpunt.
Bas P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met de kinderen geluncht op een koude vrijdagmiddag. Binnen lekker warm, sfeervol en gezellig rumoerig. Voor de kinderen is er een prima kindermenu en wij genoten van lamachun en kalfsvlees met humus. Na koffie bazar (oa turks fruit, dadels en baklava) en dat alles voor een zeer schappelijke prijs (met zijn 4-en 50 euro incl.fooi)
Bediening vlot en vriendelijk!
Ezsie D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Vanavond heerlijk gegeten. Druk maar totaal geen last van. Bediening was vlot en aardig..echt een aanrader en zeker de moeite waard!