Bazar Rotterdam

• : Parkeerplaats

Voordelig
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Spontaan hier geweest met een studiegenoot. We hadden geluk, er was nog plek boven in het restaurant. Decor prachtig. Erg druk, maar niet storend. Bediening zeer correct voor zo'n drukke avond. Beide een royale witte wijn besteld en een kalfs en vega hoofdgerecht. Lekker! Voor het toetje de 'grand dessert', diverse aparte lekkernijen en een B&J ijsje. Geslaagde avond!
Margot30 R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
prima prijs-kwaliteit verhouding.
Lekker gegeten. ook de witte wijn vonden we goed. Enige nadeel is het geluidsniveau.
snelle service, mooi interieur.
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Ik kom hier al jaren af en toe voor de sfeer en het lekkere eten. Afgelopen weekend hier weer een keer gegeten met mijn vrouw en een stel vrienden en het is weer uitstekend bevallen. De Bizar Bazar (vlees) en de Mosàmma waren onze keuzes en alles was erg goed bevallen. Heerlijke smaken en lekker afwisselende combinaties. Al jaren ga ik hier telkens weer met een voldaan en goed gevoel de deur uit.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Als ik weer eens een dagje uit ben in R'dam ga ik naar dit restaurant. Voor het eerst van mijn leven een Turkse pizza gegeten. Wat een zaligheid. Ook mijn tafelgenote had een voortreffelijke salade. De wijn was lekker en werd royaal geschonken. Een aanrader!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Geweldig ambiance om heerlijk te ontbijten met speciale gerechten voor een aantrekkelijke prijs. Net of je in het buitenland bent, zeker voor herhaling vatbaar.
Freezy .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Voor het eerst hier gegeten met de lunch. Een uitgebreid ontbijt besteld en een salade calamari.
Het ontbijt is een feest, uitgebreid van yoghurt met fruit tot flensje, van ei tot verse jus. De salade was heerlijk met een ruime hoeveelheid calamari die niet de standaard diepvries vorm en smaak hadden zoals je vaak tegen komt.
Een aanrader op een zonnige zondag.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Voor de derde keer bij Bazar met meerdere mensen ontbijt besteld. Dat is hier echt een feestje, ook 's avonds, want het is er de hele dag. Natuurlijk is het in zo'n drukke zaak een routineus gebeuren, maar ze blijven het goed doen, het draait heel soepel allemaal. En het is kennelijk geen probleem om de timing voor - in ons geval - een tafel van zeven helemaal op orde te hebben, ook al worden er allerlei ongelijksoortige gerechten van de grote kaart besteld. Complimenten dus voor het personeel. De sfeer is voor zo'n enorme tent met drie verdiepingen en een terras erg goed en niet eens fabrieksmatig. De enige duidelijke minpunten zijn de toiletten: te weinig voor zoveel bezoekers, en dus te krap en te druk. Daar moet echt eens wat aan gebeuren.
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Ik blijf hier regelmatig terugkomen, dit keer voor een plekje op het terras, maar binnen ziet het er ook prachtig uit in duizend-en-een-nacht stijl. Wij bestellen graag de uitgebreide lunchschotel voor twee die ook prima dienst doet als diner (met nog eventueel een aanvullinkje hier en daar, zoals de gekruide feta). Je krijgt de mogelijkheid om veel verschillende gerechten te proeven en alles is even goed op smaak (waaronder gekruide worstjes, Turks brood met huisgemaakte dips, fetarolletjes, etc.). De huiswijnen zijn goed, evenals de koffie na (of verse muntthee om in stijl te blijven natuurlijk). Bediening is soms wat gehaast, maar bijna altijd correct en vriendelijk. Redelijk geprijsd.
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Helaas is het eten in de Bazar niet meer zo smakelijk als een aantal jaar geleden. Zou het succes en dus de omzetvergroting hiermee te maken hebben? Ik wacht liever 10 minuten extra op een eigengemaakte salade of gerecht, dan nu in rap tempo op tafel gezette voorgeprepareerde schotel met een vlakke smaak.
De eye opener kwam toen de jongen bij de kassa vroeg of het eten lekkerder was dan ik thuis maakte....

Toch blijft het eten wel lekker en is de entourage en decor super, de bediening vriendelijk en vlot.
mm-proever H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Met een heerlijk zonnetje aan het (laatste) tafeltje op het terras gegeten. Grote,drukke en goedlopende zaak, met flink terras en binnen mooie oosterse inrichting. Vegetarisch ovenschotel genomen. Zat een hele dikke, redelijk harde laag kaas op, niet lekker, maar wat eronder zat : aubergine met aardappel in tomatensaus was wel goed en kruidig. De couscous was lekker. Alles werd supersnel geserveerd ondanks de drukte en personeel zeer professioneel en vlot.
Voor een snelle en niet al te dure maaltijd is deze zaak een aanrader, maar verwacht er ook niet teveel van.
FMP .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Heel fijn restaurant waar wij al jaren komen en in een sfeervolle oosterse ambiance. Diverse gerechten uitgeprobeerd en zijn vaak tevreden. Ook het ontbijt is een aanrader en het dessert voor 2. Ook de prijzen zijn goed te doen, vaak voor duurder slechter gegeten in andere restaurants. Personeel is meestal vriendelijk en behulpzaam. Ook na een kleine miscommunicatie een supergoede oplossing van Bazar gehad wat andere restaurants niet snel zouden doen, (gewoon je geld terugkrijgen) Top!! Wij blijven hier nog vaak komen met familie en vrienden. Enige minpunt wat ik kan bedenken is dat sommig meubilair vervangen zou kunnen worden als de bekleding gescheurd is.
Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Altijd een fijne sfeer bij Bazar. Wij waren vroeg en kregen als een van de eersten een tafeltje boven. Hoewel groot voelt het niet alleen. Bediening is vlot en attent. En het eten is snel klaar. Wanneer je van de midden oosten-keuken houdt, zit je hier goed. We waren met ons gezin met drie kinderen. Allemaal lekker gegeten. De porties zijn aan de grote kant, goed geprijsd. We komen er zeker nog een keer!
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Bazar is een bijzondere en kleurrijke hotspot in Rotterdam. Mooie open vide met kleurrijke oosterse lantaarns zorgen voor een zomers tintje. Overigens is het algehele interieur erg leuk en creatief opgebouwd en samengesteld. Service is prima en bestaat uit een ruime groep multiculturele medewerkers, die ervoor zorgen dat er nog meer sfeer in het restaurant is. Erg genoten!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Vandaag wezen lunchen bij Bazaar. Wij komen hier vaker vanwege de goede prijs-kwaliteit verhouding en de leuke sfeer. Vandaag hebben we buiten gezeten aan de drukke en sfeervolle Witte de Withstraat. Samen hebben we lekker gegeten van het ontbijtmenu. De hoeveelheid was zeer ruim en we kregen heel snel ons eten geserveerd. De service was ook weer prima verzorgd, dus voor ons was het een prettige ervaring zoals altijd bij Bazaar.
Roncrone .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Het decor is onbetaalbaar. Hartelijk ontvangen aan de deur zie je dat iedereen druk is met gasten. Sfeer is een 9 waard. Eten is prima, vooral de vissoep met brood, simpel, niet duur en lekker.
Chantal C.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Bazar zit in een drukke straat van Rotterdam, parkeren voor de deur is dus niet aan de orde en als je van rustig eten houdt moet je hier ook niet zijn. Er is continu doorloop en het zit stampvol. Dat heeft waarschijnlijk ook met de prijs te maken. We hebben hier met zijn 2en gegeten voor-hoofd-na en riant gedronken en de rekening was net 50 euro. Hoofdgerechten liggen qua prijs rond de 14 euro. Het eten viel ons tegen. vooraf Sigara Böregi (feta in filodeeg) was meer deeg dan vulling. Calamari hebben we ook nog nooit op deze manier gehad. waren geen rondjes maar kleine stukjes... Hoofdgerecht Yogurtlu Adana, was droog en smakeloos. Heel wat anders verwacht dan uiteindelijk geserveerd werd. El Couscous :(vlees), gegrilde kebab van rundvlees, kip en groenten, geroosterde
groenten, tutti frutti, saffraansaus en gegrilde tomaat was een berg couscous met een bescheiden vleesspies. ene vlees wel mals, andere droog. Ook nu verwachting niet waargemaakt. Koffie bazar als afsluiting was prima. Cheesecake met noten en dadels was lekker. Bediening was ronduit slecht. Dame wist niet wat het dagmenu was en of je i.p.v. koffie of thee capucino kan nemen moet eerst worden nagevraagd. Men vraagt niet bij binnenkomst of je alvast een broodje o.i.d. wil en om drinken moet je ook continu vragen. We zaten aan een houten tafeltje links bij de ingang en in het tafeltje kon je restjes en viezigheid zien liggen bah.
Krisje010 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Bij Bazar kan je redelijk lekker eten, maar je gaat er vooral naartoe voor het decor. Heel gezellig met allerlei lampjes aan het plafond en ook het terras is heerlijk bij mooi weer. Ook de locatie (Witte de Withstraat) is erg leuk en hip. De thee Bazar is een aanrader: een kopje thee met een proeverij van zoetigheden.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Weer lekker gegeten de sparerips zijn een egte aanrader nat als het ontbijt grote porties. alleen je moet wel tegen wat rumoerigheid kunnen het volume van de drukte was wel aan de hoge kant.
René D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
we namen beiden Bizar Bazar vis een spies met gegrilde tonijn, garnalen en paprika lekker gekruid,
daarbij zat een stoofpotje vis met mosselen in een pittige tomatensaus met voldoende aardappelen en rijst heerlijk gegeten voor maar € 16.00 .
de volgende ochtend hebben weer nog heerlijk ontbeten volop turks brood een duizend gaten flensje een gekookt eitje en een vers glaasje sinaasappelsap.
zeker een aanrader
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Het eten was prima, maar we zijn wat gewend qua Noordafrikaanse keuken en vonden dit niet geweldig. Leuke aankleding, maar m.n. de bediening viel erg tegen. Ze zijn blijkbaar gewend aan veel klanten (zelfs op een maandag), hebben weinig aandacht voor je en lopen geen stap harder dan nodig is. Onze serveerster kwam zelfs nogal chagerijning over. Wel goedkoop, want aan actieve verkoop werd ook niet gedaan, waardoor we de hele avond met één drankje hebben kunnen(/moeten) doen. Wij zoeken volgende keer wat anders.