Bazar Amsterdam

6,8
Voordelig
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Direct achter de kraampjes op de Albert Cuyp markt in een voormalige kerk is dit restaurant gevestigd. Als je naar binnen gaat waan je je in een ander werelddeel. Het is leuk en apart ingericht waar je niet snel een 2e van zult vinden. Bediening is aardig en snel. Gerechten komen uit verschillende werelddelen maar wel eens leuk om iets anders te proberen wat je vrijwel nergens op de kaart ziet staan. Gerechten zijn goed klaargemaakt en smaken goed. Wij vinden het een aanrader als je echt eens iets anders wilt proeven dan de standaard gerechten en als je even het gevoel wilt hebben dat je even op vakantie bent.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijk geluncht en leuk opgediend, omelet met o.a. feta in een pannetje. Vriendelijke bediening en een heel mooie ambiance, zelfs de toiletruimte was mooi. Zeker aan te bevelen bij een bezoek aan de Albert Cuyp.
Tweemaaltwee .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Het decor van dit restaurant is prachtig en er hing een gezellige sfeer. Ik had de lamskebab besteld en die was heerlijk! De bediening was erg gastvrij en vriendelijk.
Lola K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Dit restaurant heeft een geweldig concept, prachtige locatie, maar eten is echt heel slecht. Ik ken het al jaren, ben tot nu toe 4 keer geweest en elke keer ga ik teleurgesteld weg. Waarom, ooh, waarom, nemen jullie een keer niet een goede kok aan!! Het eten is smakkelooooos!! Het kan echt niet!!!! Ook als zijn de prijzen toegankelijk en de bediening over het algemeen prima. Dus eigenlijk alles is prima, behalve het belangrijkste - eten.... En dan bedoel ik de hoofdgerechten.
Zouhair B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Groot restaurant maar vlotte vriendelijke bediening. Zahlouk salade was heerlijk, wel anders dan voorheen, nu zat er veel tomatenpuree doorheen maar alsnog lekker. Geserveerd tegenwoordig met soort van gefrituurde platte brood maar die smaken totaal niet. De kippendij schotel was heerlijk! Het vlees was lekker gegrild. De vissoep als voorgerecht was ook erg lekker, wel iets teveel aardappel en er zit ook iets in wat t zoet maakt wat er van mij ook wel uit mag. Leuke sfeer verder.
Cup_of_T .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Met drie personen op een maandagavond gegeten bij bazar. We deelden met zijn drieen een falafelsalade en de bizar bazar vis voor twee personen.
De falafel was niet lekker. Vettig, en het leek of de het warm was gehouden in de oven waardoor het een slappe hap werd. De rest van de salade was wel oke.
De bizar bazar vis is geen toppertje. De tonijn was hard en taai. De garnalen en paprika zijn oke. En het vispotje is best lekker. Wel fijn dat je er extra brood bij krijgt. Qua prijs-kwaliteit scoort het eten voor mij daarom onvoldoende.
Het decor vind ik heel gezellig en knus en ideaal als je uitgebreid en laagdrempelig wilt tafelen.
De service was prima. Niet slecht, maar meer dan het serveren van het eten en drinken en het brengen van de rekening hoef je niet te verwachten. Voldoende dus.
Sagal A.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
leuke locatie en ben er wel eerder geweest, maar het eten is erg achteruit gegaan.

Alles wordt gewoon gefrituurd en de hummus smaakte meer naar mayonaise.

Bah heel jammer.
Molno .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Hier geweest om een kopje koffie met appeltaart te nuttigen.
Koffie was standaard en niet de prijs waard, de appeltaart was zeldzaam slecht.
Deze was sponzig en niet krokant en vol van smaak.
Bij het aangeven dat de appeltaart niet de gewenste kwaliteit was als wat je voor deze prijs verwacht kon ik afrekenen en het hiermee doen.
De gastvrijheid gedachte ontbrak m.i. in het geheel.
Kristina T.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Zo lief en behulpzaam personeel, ik kwam met m'n zusje in de rolstoel ..... Ze waren zo behulpzaam dikke 10

Ik kom hier graag weer!
Steaker135 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
eten erg fantasieloos. smaakbeleving matig. Geen hoogstaande keuken. Wijn ok. Bediening niet goed en onpersoonlijk. Decor erg ongezellig. Stonden na 1,5 uur weer buiten. Vooral veel plezier gehad met elkaar omdat het zo ongelooflijk tegen viel.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Na er veel over gehoord te hebben gisteravond voor het eerst bij Bazar gegeten. Hele leuke en aparte entourage, een Turks/Noordafrikaans restaurant in een voormalige kerk in de Pijp.
De gerechten zijn goed zonder bijzonder te zijn. De prijs is echter meer dan vriendelijk.
De bediening zou iets communicatiever mogen. Leuke zaak voor informeel, betaalbaar en redelijk snel te eten,
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Het decor, een oude kerk, is fantastisch. Prachtig ingericht in midden-oosterse stijl. Als je aankomt zie je meteen dat het een populaire spot is: er staat een rij voor de deur. Gelukkig hebben we gereserveerd.
Hier gegeten met twee vriendinnen. We worden goed en snel, maar een beetje afstandelijk geholpen. Soms moet je de bediening even afremmen, want ze willen graag jouw tafel heel snel opnieuw gevuld hebben. De combinatie van warme voorgerechten was een goede keuze. Daarna lamsstoofpotje en mijn tafelgenoten hadden spies met tonijn en gamba's. Prima gegeten, alleen was de tonijn iets te gaar. Als nagerecht de allerlekkerste cheesecake ooit! Een echte aanrader voor een avondje uit.
JohannesJ86 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Voor een dinsdag avond was het best gezellig druk! Het eten was goed! De bediening was erg vriendelijk maar mag wel iets beter opletten! De inrichting is prachtig en past heel erg goed bij het concept! Een aanrader voor een makkelijke en zeer betaalbare avond uit eten.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Gezellig druk in een prachtig oriëntaals, kleurig en fleurig decor hadden we een twee persoons plekje onder een plafond van lichtjes. Ruim en met mooi zicht de zaak in. Meerdere gerechten besteld die we tegelijk hebben laten serveren. Gebakken yufkadeeg met mint, feta en peterselie zag er niet smakelijk uit en was dat ook niet. Grootste deel laten staan. Lahmacun (Turkse Pizza) lekker bij het eten. Falafal salade: lekker, aan te raden. Kip kebab: echt te droog en smakeloos, nog wel hoofdgerecht.... Kalfsköfte : heerlijk en aan te raden, erbij horende vijgen: niet gezien. Prima sauzen erbij. Cheesecake na was oké. Lekkere slagroom (optioneel) erbij. Service was ook goed, vriendelijk en alert. Kwaliteit eten in totaal niet je-van-het, prijzen redelijk, maar een niet smakende kip spies is per definitie te duur. Als t nou toch net iets beter was... maar al met al toch aantal keren gegeten (over periode van 10 jaar), deur plat lopen: dat dan weer niet.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
We hebben van een heerlijke dagschotel genoten, maar het was ook weinig we zaten alle vier niet vol en we hadden ook extra friet besteld en die is nooit aangekomen,. Bij het vragen aan het meisje dat ons hielp kwam er slechts een lakse reactie van die was ik helemaal vergeten nou onze zin in friet was helemaal weg dus we hebben nooit friet gehad. Jammer. Toch gaven we de koffiekaart nog een kans maar we hebben welgeteld meer dan vijftien minuten gewacht ondertussen kregen mensen naast ons wel friet en de koffie die we kregen was geen dubbele espresso maar een laagje bruine drap.
Bloempje91 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Een gezellig restaurant, leuke inrichting. Het eten was prima, maar niet zo smaakvol en kruidig als ik had verwacht van adena kebab. Het meisje dat ons hielp was aanvankelijk redelijk vriendelijk, maar toen wij onze rekening op tafel kregen en vervolgens 10 minuten wachtten met de pinpas op tafel en daarom maar vroegen of we alsjeblieft konden pinnen wees zij ongeïnteresseerd en al doorlopend naar de kassa. Wij werken zelf ook in de horeca, en je kan op z'n minst even meelopen met de gast of bij het neerleggen van de rekening vertellen dat pinnen bij de kassa kan.
Mara B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Dit is echt mijn favoriete restaurant op de Albert! Voor het eerst hier geweest met mijn (oud) huisgenoot en daarna heb ik hier meerdere keren andere mensen mee naartoe genomen. Vooral het restaurant is erg indrukwekkend, wat een mooie zaak! Het is vrij groot, maar doordat het altijd druk is, is het erg gezellig.

Het eten is lekker en goed geprijsd. Je krijgt flinke borden, dus bestel niet teveel, je kan altijd nog bij bestellen. Ook zijn er veel gerechten om te delen, dit is leuk en gezellig. Ook kan je op deze manier veel verschillende dingen van de kaart proeven.

De bediening is super vriendelijk, maar er worden wel veel kleine foutjes gemaakt, zoals drankjes vergeten. Ze lossen het gelukkig altijd super goed op, dus het maakt voor mij niks uit.

Ga zo door! Ik kom zeker snel weer een keer terug.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Leuke Oosters ingerichte zaak aan de Albert Cuyp, waar je makkelijk met kinderen heenkan. Relaxte sfeer en vriendelijke bediening, die snel voor je klaarstaat. Hebben een aantal gerechten besteld, pita's met goed smakende merguez en falafel, en uitstekende baklava toe. Goeie locatie voor een zondagmiddag-lunch.
Ellisd .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Bazar is in mijn optiek vooral een leuke locatie voor een lunch. Het is een groot restaurant met twee verdiepingen. Prima linzensoep gegeten, die in enige grote Arabische schalen wordt geserveerd. De Zalook salade, met geroosterde aubergine was naar mijn mening te koud wat de smaak niet ten goede kwam. We kregen er lekker Turks brood bij met knoflook dip. Tijdens een dagje Amsterdam een relaxte lunch locatie.
Isabelle G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Heerlijk gegeten hier met een grote groep. Met mijn vriend had ik samen de tweepersoons Bizar Bazar met vlees genomen. De spiesjes waren heerlijk, met veel kommetjes met andere exotische gerechten erbij. Grote porties, aan het einde van de avond waren wij erg voldaan. Het enigste minpunt was dat het eerst stukje van de spies het lekkerste was en het daarna steeds iets minder werd. Maar het krijgt toch een 8 van mij. Het was een drukke avond, maar de service was goed. En het decor... zeker een 9 waard.