Bavette

Kortebuurt 15 3155 EG Maasland Nederland Kaart

Over het restaurant Bavette

Culinaire verrassing

Je verwacht het niet op zo'n plek, maar hier aan de snelweg vind je een ware culinaire verrassing. Bij Bavette serveren ze rundvlees uit eigen stal. Je kunt van tevoren zelf een stuk vlees uitkiezen, het gewicht bepalen en zeggen hoe je het bereid wilt hebben, in de pan of op de Big Green Egg. Vraag de sommelier om een passende wijn en je avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bavette

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Lunch 12:00 - 14:00
Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Catering
Dennie V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk wagyu ribeye gegeten en me vrouw Hereford ribeye .

Is aan de prijzige kant maar dat weet je van te voren .
melih O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Perfect
Sonya E.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het eten was erg lekker, niets op aan te merken. Wel was het vervelend dat we erg lang moesten wachten op elke gang. En dat terwijl gasten die later arriveerden veel eerder bediend werden. Op een gegegeven moment vergat de bediening het drankje van mijn vriend, wat kan gebeuren. Dat werd gecorrigeerd door aan te geven dat dit van het huis was. Maar later kwamen we erachter dat dit toch in rekening was gebracht. Erg slordig!
Wanda B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De kaaswagen onafgedekt in warme ruimte stond. De kazen waren deels ingedroogd, deels uitgezweten. Jammer dat het zo moest eindigen..
Margot G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk vlees van de eigen koeien super klaargemaakt op de egg.
Prima wijnen. Zeer attente bediening zonder te formeel te worden. Wij hebben weer genoten.
Isabellavm .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Erg lekker gegeten bij Bavette. De gerechten die we hebben gegeten waren erg smaakvol en goed bereid. Alleen de prijzen zijn bizar hoog. Het is lekker, maar zeker niet zoveel geld waard. Er zijn betere vlees restaurants voor de helft goedkoper.
Liekjo .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Van begin tot het eind pure verwennerij. Een warm welkom, vriendelijke gastvrouw en alert personeel. We hebben niet een keer iets hoeven vragen en werden de hele tijd in de watten gelegd. De wijntjes complimenteerden de gerechten. De smaken waren geheel in balans en erg lekker. Een deel van de keuken is in het restaurant en daar werd ook goed, gedisciplineerd gewerkt. Er werd overigens ook goed rekening gehouden met mijn zwangerschap. Kortom een topavond en ze gaan ons hier zeker terugzien
eetspecialist .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezien alle lovende recenties op internet vonden we het hoog tijd om zelf ‘ns bij Bavette te eten.
Het begin was even slikken. Het parkeerterrein was vol, en op het 2e zanderige parkeerterrein aan de overkant was nog maar net 1 plekje. Er stonden ook auto’s in het modderige gras. Het was er donker. Via een open achterdeur in een schutting kwamen we toch bij de ingang, en toen werd het ineens feest! We werden welkom geheten alsof we er al jarenlang vaste klant waren. De jassen werden netjes aangenomen. Het is ruim en rustig ingericht, waar eerdere reviews soms repten van druk en rumoerig. We kregen een tafel op de 1e etage. Het personeel moet dan steeds de trap op en af naar de keuken, maar ze bleven attent en vrolijk en liepen goed door, dus de borden bleven warm en het bier zakte niet in.
We maakten gebruik van de AH-actie. Hier kan je dan helaas niet van de gewone menukaart 3 gangen kiezen, maar je krijgt een apart AH-menu, waardoor je ook niet kan nagaan of je wel de beloofde 50% korting krijgt t.o.v. het gewone menu. Maar goed, aan het eind van de avond moet je gewoon afwegen of je waar voor je geld hebt gekregen, en dat was zeker het geval. De 3 gangen waren smakelijk en bijzonder. Vooraf nog een amuse en een broodje. De carpaccio was op de goede temperatuur. Het vlees bij het hoofdgerecht wordt standaard ‘medium’ geserveerd; als je het anders wil, moet je dat zelf aangeven. Mooie messen van Laguiole. De groenten op het bord waren zeker bijzonder, maar wel karig en verstopt onder de plak vlees, dat viel wat tegen. De porties zijn voldoende, maar niet ruim. Friet en salade konden we tegen meerprijs bijbestellen, tikje jammer. De friet met kerriemayonaise was wel opvallend lekker. Omdat we Bavette graag goed wilden testen, namen we ook een extra tussengerecht (‘ballenparade’, 3 verschillende soorten vleesballetjes) en een keuze van de kaaswagen. Ook die gerechten vielen in de smaak. Mede daardoor werd het wel een lange zit, van zo’n 4 uur, dat had iets sneller gekund. Maar je zit er prima. Een pluspunt vond ik dat elk biertje in een bijpassend glas geserveerd werd, dat is elders wel eens anders. Een karaf kraanwater staat echter ook hier niet op tafel. Ik vond 1 herentoilet en 1 damestoilet wat krap voor zo’n groot restaurant, maar mijn tafelgenoten vonden het wel voldoende.
Kortom: als je iets bijzonders wilt, is Bavette een prima keus. Goed eten en fijn personeel, wat wil je nog meer.
marja H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Hoofdgerecht was lauw. Dat was jammer. Verder super lekker gegeten! Prijzen aan de hoge kant!
Mooie ambiance, jonge en vlotte bediening.
pjlvanderlee .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de AH actie. Het actie menu was zonder op of aanmerkingen zeer goed.
Ontvangst en bediening zijn ook een compliment waard.
Enige minpunt voor ons was dat de tijd tussen de gerechten naar onze mening wel iets te lang was, neemt niet weg dat we genoten hebben van ons etentje bij Bavette.
Wij gaan zeker terug.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Walhalla voor rundvlees liefhebbers, verscholen parel!

WOW, Wat een verrassing, zo dichtbij Rotterdam en Maassluis, verscholen achter een pannenkoekenhuis in de polder ligt deze boerderij/hoeve.
Dineren is hier zeker niet goedkoop, je krijg echter waar voor je geld. Kwaliteit van het vlees is excellent. Twee soorten runderen (Hereford en Wagyu) kunnen hier worden verorberd. Stijlvol interieur, Personeel is er vriendelijk, verwacht hier echter geen poeha, Open keuken concept, spiegels zorgen voor meer ruimtelijk effect, de borden worden hier mooi opgemaakt. Alle gerechten zijn subtiel en voortreffelijk bereid. Wij komen zeker terug, wat een top restaurant. Petje af..

tip 1, reserveer ruim van te voren, dit restaurant heeft altijd een volle bezetting.
tip 2, relax, dineren gaat hier niet supersnel, reken op 2,5 uur
marijkevanbuuren .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met AH-actie genoten van een heerlijk diner. Verrassende smaakcombinaties, vooral het nagerecht! Heel goede wijn en koffie.
Aimee V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Bavette is een super leuk restaurant. We hadden nog een kaart van de ah actie. We kregen brood (en nog iets wat ik niet verklap) bij binnenkomst. Het voorgerecht was carpaccio, hoofdgerecht hereford steak met groenten en friet met heerlijk zelfgemaakte mayonaise en als nagerecht een combi van cream, mangoijs en bastogne koeken. De bediening was goed! Omdat het onze eerste keer was kregen we een kleine uitleg over de koeien, het vlees en het concept. De sfeer is ook harstikke fijn en ongedwongen. Conclusie: ben je een vleeseter, en hou je van een goed stuk vlees in een restaurant met leuke mensen en een fijne sfeer? Dan is dit 100% een aanrader. Wij zullen hier zeker vaker gaan komen!
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Alles is huisgemaakt en dat proef je. De sommelier reikt je de juiste wijnen aan. Het AH-menu is beperkt maar de kwaliteit maakt dat goed.
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een prettige avond, rustige sfeer en op je gemak tafelen. Vlees is erg smakelijk!

Een minpuntje: de prijzen voor de supplementen zijn overdreven (9 euro voor een bitterbal, gehaktballetje en toastje slaat werkelijk nergens op).
ineke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
goed restaurant, vriendelijke bediening, goede sfeer.
druk, moesten lang wachten, eten was goed en de wijn zalig.
Gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.
wpdejong .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Bavette is een restaurant met een eigen uniek karakter waar men gericht is op het laten genieten van de klant. De sfeer is ongedwongen maar wel stijlvol. Het vlees heeft in de wei achter de boerderij gelopen. Men levert een eerlijk product.
henk V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Hier telt de klant niet maar enkel nog de omzet. Zaak zal binnenkort wel verkocht worden.
Op vrijdag 16 december weer eens gegaan. Ondanks herhaaldelijke navraag kregen we pas na 1 uur en 50 minuten het voorgerecht. Duurste van de kaart. Minuscuul stukje eendenlever en hoewel het als uitsmijter omschreven werd en dus smeuïg moet zijn, was alles gortdroog, zonder enig verband. Hoofdgerecht net zo'n teleurstelling. Staartstuk. Door de chef aanbevolen en uitgekozen. Dat hebben we geweten. Wij hebben werkelijk stukken weer op het bord gespuugd. Wel smakelijk maar kauwend noch bijtend door te komen.
Deze mensen leveren dus alles uit. In een jaar is hier de opvatting over wat een klant voor te zetten naar een bedenkelijk niveau gedaald. Excuses konden er niet af. Ze dachten dat we wel terug zouden komen! Wat voor ons dus echt slikken was.
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten met de AH Restaurantactie! Door de actie niet duur maar hebben dit zelf nog duurder gemaakt door een bijgerecht en heerlijke wijn te nemen.. Een dikke aanrader!
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Via de AH-actie zijn we bij Bavette terecht gekomen.
De eerdere recensies waren erg lovend, dus we waren erg benieuwd.
De ontvangst en service waren erg vriendelijk en ongedwongen.
De sfeer is goed, en de meat market ziet er top uit!
Het samengestelde AH-menu is een samenhang van wat men op de kaart heeft staan, en geeft een meer dan goede indruk van de smaak en kwaliteit van de gerechten.
De heerlijke vleesgerechten hebben eigenlijk geen verdere uitleg nodig. Het is een beleving.
Ook de kaaswagen is een leuke en lekkere ervaring.
Kortom, wij hebben echt een top avond gehad, en komen zeker terug.