Bavette

Kortebuurt 15 3155 EG Maasland Nederland Kaart

Over het restaurant Bavette

Culinaire verrassing

Je verwacht het niet op zo'n plek, maar hier aan de snelweg vind je een ware culinaire verrassing. Bij Bavette serveren ze rundvlees uit eigen stal. Je kunt van tevoren zelf een stuk vlees uitkiezen, het gewicht bepalen en zeggen hoe je het bereid wilt hebben, in de pan of op de Big Green Egg. Vraag de sommelier om een passende wijn en je avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bavette

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Lunch 12:00 - 14:00
Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Bavette

renate V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten met zijn vieren in een gezellige sfeer. De bediening was vriendelijk en attent. Ook de hond was welkom.
Aanrader!
Daisy B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie! Ivm de zwangerschap heeft de chef een aangepast 3 gangen gerecht gemaakt, was fijn om te zien dat ze met je meedenken en je een fijne avond bezorgen.
adv.oosterbroek .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk eten, goede en zeer vriendelijke service bij Bavette. Zondermeer aan te bevelen.
Voor een doordeweekse dag was het best druk bij Bavette. Er liepen slechts 2 dames voor de bediening
maar die werden niet gestrests bleven heel vriendelijk en correct. Petje af. Wij maakten van het tussen-
gerecht het voorgerecht wat geen probleem was. Bij elke gang kwam iemand vragen of alles naar wens
was. Eten heerlijk, werkelijk een topper!
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
geserveerde patat was veel te zout, gemeld bij bediening, deze zouden zou dit doorgeven, echter geen terugkoppeling gehad.
Marie-J .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Lekkerste carpaccio ooit op, heerlijke tussengerecht met verschillende ballen, mooi stuk vlees en top toetje! Hier voor her eerst gegeten, met de AH actie, komen zeker terug.
Ruud A.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Twee eerste keren heerlijk gegeten maar deze keer vleesgerecht met vervelende bijsmaak.
Eigenlijk retour keuken moeten sturen maar deze keuze niet gemaakt.Tevens voor partner een nogal taai vleesgerecht geserveerd ,heel jammer.
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Mooie locatie, goede bediening, heerlijk eten voor de echte vleesliefhebbef
verazwinkels .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Wat eten we hier toch elke keer heerlijk! Ze hebben een heerlijk menu samengesteld en je kan er zelfs nog extra dingen bij bestellen die je uiteraard wel moet betalen.
Leuke bediening en een avondvullend programma!
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Zeer gastvrij en vriendelijk. Voorkomend. Prachtig opgemaakte gerechten. Erg smaakvol.
Aimee V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We zijn al meerdere keren hier geweest. Bavette is een heerlijk restaurant waar service hoog staat. Het eten was weer heerlijk!
Willie P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten, zeer goede kwaliteit van de gerechten en goede wijnkeuzes door de sommelier. We komen absoluut nog een keer terug!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Een gezellige avond genoten met vrienden met een super vier gangen diner. Een top bediening, die goede uitleg gaf bij de wijn en het eten.
Een doordeweekse avond maar een vol restaurant. Jammer dat het dan zo rumoerig is.
Absoluut voor herhaling vatbaar.
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
In een heel relaxte sfeer op het terras gegeten. Vriendelijke bediening, en het eten was helemaal af.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
perfecte avond gehad met een leuke amuse, leuke bediening lekker vlees en de beste carpaccio die ik ooit heb gegeten. wij komen zeker terug
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
We hadden kort van tevoren geboekt; het was nog niet gezien maar geen probleem hoor! Heel hartelijk ontvangen door attent personeel. Gedurende heel de avond zeer vriendelijk, attent en behulpzaam. Het eten was bijzonder goed en alle gangen waren uitstekend verzorgd. Kortom een genot om bij Bavette te zijn.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Kwalitatief op hoog pijl
Bediening vriendelijk,met goede informatie.
Inrichting en ambiance is niet mijn smaak.
Teveel koeienstal.
O. E.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Een lazy Sunday 3 gangen menu voor 25 euro is echt een aanrader. Prima eten voor je geld. En echt wel lekker.

Een kinder menu burger voor 18 euro als 1 gang, is dan wat overdreven duur. Zeker als een portie bitterballen 12 euro moet kosten. Het waren wel erg lekkere ballen, maar als voorgerecht voor de kids, gelukkig maar 1 portie, weer erg duur...
Huib B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het gerecht was wel smaakvol echter bij één van mijn gasten koud geserveerd. Prijs kwaliteit verhouding is m.i. niet juist. Je betaald teveel voor dat wat je krijgt.
Jacob C.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Je ziet dat de bediening nog in een opbouwfase zit.bij binnenkomst worden wij begeleidt naar onze tafel, bij aankomst liep de ober gelijk weg. Hij had even kunnen wachten tot dat wij zaten. Het bestek vork en mes liggen naast elkaar in plaats van dat er een bord tussenpast. Het zijn kleine dingen maar voor dit niveau verwacht je het wel.Voor de rest niets dan lof.
Margot G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Altijd een goed adres om weer terug te komen.
Goede keuken en zeer attente bediening. Wij hebben weer heerlijk gegeten..