Bavette

Kortebuurt 15 3155 EG Maasland Nederland Kaart

Over het restaurant Bavette

Culinaire verrassing

Je verwacht het niet op zo'n plek, maar hier aan de snelweg vind je een ware culinaire verrassing. Bij Bavette serveren ze rundvlees uit eigen stal. Je kunt van tevoren zelf een stuk vlees uitkiezen, het gewicht bepalen en zeggen hoe je het bereid wilt hebben, in de pan of op de Big Green Egg. Vraag de sommelier om een passende wijn en je avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bavette

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Lunch 12:00 - 14:00
Zondag vanaf 17:00

• Af te huren
9,1

Jouw recensie over het restaurant Bavette

Megan V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We zijn hier al meerdere keren geweest, en ik moet zeggen het was weer verrukkelijk. Naast de leuke Valentijns inrichting was er ook een valentijnsmenu opgesteld. Wij hebben hier zelf niet voor gekozen, maar a la carte was ook gewoon beschikbaar. De service was wel iets trager dan normaal en het duurde allemaal wat langer, misschien door de drukte. Eten daarnaast was erg lekker, goed bereid. Weer een heerlijke avond gehad bij Bavette!
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Smaakbeleving, je proeft dat er aandacht aan besteed is. Goede bediening en zeer vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
adv.oosterbroek .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We worden zo zachtjes aan vaste klant bij Bavette en ook nu hebben het weer prima naar ons zin gehad. Ik mag geen rauw vlees maar was het vergeten te melden. Wat schetste mijn verbazing dat Bavette zonder melding dat nog wist want bij het serveren van de amuse werd gezegd 1 amuse is anders want dat is niet rauw. Voorgerecht werd aangepast en evenals het hoofdgerecht. Dat is echt klantgericht werken! Pluim voor Bavette. Ee n klein min puntje. Het dessert was erg zoet, misschien een optie om het middelste witte deel in het toetje aan te passen met een citroensmaak? Bavette een aanrader en wij blijven komen !
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Gevoel van lekker een avondje uit.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Mijn favorite restaurant. Heerlijk geg
eten. Het leek erop dat de bediening
het iets te druk had. Maar wij hebben daar geen hinder van ondervonden. Bij een avondje uit hoort geen haast, dus wat langer wachten was voor ons geen probleem. En wederom was de kwaliteit perfect. Wij komen zeket weer terug!
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Uitstekend gedineerd, prima afstemming gerechten en wijnen.
Avg
Debby W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
We hebben zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. De vaste kok "Donald", had weer erg zijn best gedaan. We hadden amuse, runderrosbief, hertensteak op een bedje van stoofvlees en een heerlijk divers nagerecht. Ook werd er weer haarfijn uitgelegd wat we te eten kregen en wat voor wijn er geserveerd werd. Het personeel neemt altijd de tijd voor haar klanten. Nog nooit klachten gehad in dit restaurant!
B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
hadden opgeven dat er iemand met een koemelkeiwitallergie mee zou komen , daar is gedurende de gehele avond geweldig rekening mee gehouden een 10 voor de keuken brigade.
Naomi V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Op tweede kerstdag bij Bavette gegeten en het viel behoorlijk tegen.

Het eten was flauw bereid (steak tartar) en de hamburger smaakte helemaal niet lekker. Kan komen door de manier van bereiden op de houtskoolgrill.

Het dessert (chocolade triffle) a € 11,- werd in een glas geserveerd met de leper erin. Geen schoteltje eronder of iets dergelijks.

De bediening diende alles zonder te schrijven op te nemen en ook dat ging niet goed bij het opnemen van de bestelling. Drankjes vergeten te brengen of bij te schenken, klant afkatten omdat er iets dubbel werd gevraagd dat kort daarvoor werd uitgelegd.

Wij komen niet meer terug.
Charles van E.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Jammer dat de we boven zaten wat eigenlijk is ingericht voor workshop's/proeverijen enz.
Op een kerstboom na en wat rode ballen was het een sfeerloze ruimte.
Zinzi V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Gezellige en warme plek om te dineren, leuk ontvangst en een mooie uitstraling. De service was zeer goed, vriendelijk en professioneel.
We hadden verschillende soorten stukken vlees, alle van de GreenEgg, welke een mooie bereiding hadden. Zeer mals, goed sappig en erg smakelijk.
Hier en daar nog wat verbeterigen te vinden in de desserts en koffie, zo had mijn cappuccino geen schuimlaag en leek het water met melk. Het dessert zag er super mooi uit, de smaak was minder goed gebalanceerd en het leek of ik koetjesrepen aan t eten was...

Al met al zeker een aanrader, wij komen nog eens terug.
Doreen D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Een geweldig restaurant met een luxe uitstraling, zeer vriendelijk personeel en last but not least..... voortreffelijk eten en drinken!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Bavette, is een Parel in het Westland !
Perfecte, leuke bediening. Zeer goede gerechten, en zeer goed wijn advies en wijnen.
Bert van der Stelt
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Eten was lekker! We hebben alleen enorm lang moeten wachten. Half 8 gereserveerd en om 21.00 kregen we het voorgerecht. Om 22.15 het hoofdgerecht. Dat was wel een beetje bepalend voor de avond.
Juri H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Prima
Betty P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten geweldig vlees eendelever was ook topen het toetje super lekker tot een volgende keer.
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
top gerechten die niet goedkoop zijn maar wel de juiste prijs hebben tov de kwaliteit die geboden wordt.
Zeker een aanrader en redenen genoeg om terug te komen.
Jammer dat rood niet in een merlot verkrijgbaar is.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
heerlijk eten, echter was er een diversiteit aan vleessoorten op onze tafel gepresenteerd (op 1 schaal) en werd er vluchtig uitgelegd wat welk ras (Hereford of Waygu) het vlees afkomstig was. Uiteindelijk wist je dan niet meer welk stukje vlees het was dat je aan het eten was. Het idee hierachter was leuk maar in de praktijk niet handig.
Moet wel zeggen dat al het vlees zeer smakelijk was! Verder prima ambiance, heerlijke toetjes en een fris en schoon toilet (heerlijke zeep!!). Ook de wijn was heerlijk.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Gezellig restaurant en voor een woensdagavond verrassend te zien dat het vol zit.
Bediening is losjes en accuraat, er wordt een goede uitleg bij de gerechten gegeven en de toelichting bij het uitzoeken van het vlees voor het hoofdgerecht is prima.
Misschien een wat beter advies geven betreffende de wijn - spijscombinatie, de eerste rode wijn paste niet bij het gerecht maar dit werd goed opgelost door de wijn aan te passen.
jessica1982 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vindt de prijs van het vlees wel aan de hoge kant. Dit kan wat mij betreft wel wat minder, zodat je vaker besluit om bij jullie een hapje te eten.