Bavette

Kortebuurt 15 3155 EG Maasland Nederland Kaart

Over het restaurant Bavette

Culinaire verrassing

Je verwacht het niet op zo'n plek, maar hier aan de snelweg vind je een ware culinaire verrassing. Bij Bavette serveren ze rundvlees uit eigen stal. Je kunt van tevoren zelf een stuk vlees uitkiezen, het gewicht bepalen en zeggen hoe je het bereid wilt hebben, in de pan of op de Big Green Egg. Vraag de sommelier om een passende wijn en je avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bavette

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Lunch 12:00 - 14:00
Zondag vanaf 17:00

• Af te huren
Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Bavette

Peter H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
heerlijk stuk vlees en op leuke manier aangeboden via de meat market.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Waarom wordt mijn vorige recensie niet geplaatst? Ben diep en diep teleurgesteld. Heerlijk eten, niks van te zeggen maar totdat de ober komt vragen: wilt u nog een extra sutukje vlees uit de vitrine uitzoeken? Dan wordt je op z'n Rotterdams gezegd genaaid waar je bijstaat. 50 euro extra op de bon voor 300 gr kogelbiefstuk!!! Echt een schande! Laat ik nou verschillende mensen gesproken hebben die precies hetzelfde hebben meegemaakt...
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk eten tot je de de rekening ziet. Op z'n Rotterdams gezegd: je wordt bedonderd waar je bij staat. Als de ober komt vragen: wil je nog een stukje vlees extra uit de vitrine uitzoeken? Trap er niet in!!! Twee kleine stukjes kogelbiefstuk 50 euro!!
Heb al verschillende mensen gesproken die precies hetzelfde hebben meegemaakt. Echt een schande. Omdat de sfeer en service goed en hartelijk is verwacht je dit niet maar ondertussen. Nooit en nooit meer Bavette....
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Het was weer genieten!
André W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten komen hier zeker nog een keer terug
Megan V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Tweede keer deze week, afgelopen woensdag een zaken diner en vanavond lekker met vrienden. Voortreffelijk eten, heerlijke wijn, personeel is super oftewel in 1 woord weer geweldig! We komen snel terug!
Margot G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
altijd constante perfecte kwaliteit
Megan V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We zijn hier al meerdere keren geweest, en ik moet zeggen het was weer verrukkelijk. Naast de leuke Valentijns inrichting was er ook een valentijnsmenu opgesteld. Wij hebben hier zelf niet voor gekozen, maar a la carte was ook gewoon beschikbaar. De service was wel iets trager dan normaal en het duurde allemaal wat langer, misschien door de drukte. Eten daarnaast was erg lekker, goed bereid. Weer een heerlijke avond gehad bij Bavette!
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Smaakbeleving, je proeft dat er aandacht aan besteed is. Goede bediening en zeer vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Nancy O.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We worden zo zachtjes aan vaste klant bij Bavette en ook nu hebben het weer prima naar ons zin gehad. Ik mag geen rauw vlees maar was het vergeten te melden. Wat schetste mijn verbazing dat Bavette zonder melding dat nog wist want bij het serveren van de amuse werd gezegd 1 amuse is anders want dat is niet rauw. Voorgerecht werd aangepast en evenals het hoofdgerecht. Dat is echt klantgericht werken! Pluim voor Bavette. Ee n klein min puntje. Het dessert was erg zoet, misschien een optie om het middelste witte deel in het toetje aan te passen met een citroensmaak? Bavette een aanrader en wij blijven komen !
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Gevoel van lekker een avondje uit.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Mijn favorite restaurant. Heerlijk geg
eten. Het leek erop dat de bediening
het iets te druk had. Maar wij hebben daar geen hinder van ondervonden. Bij een avondje uit hoort geen haast, dus wat langer wachten was voor ons geen probleem. En wederom was de kwaliteit perfect. Wij komen zeket weer terug!
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Uitstekend gedineerd, prima afstemming gerechten en wijnen.
Avg
Debby W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
We hebben zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. De vaste kok "Donald", had weer erg zijn best gedaan. We hadden amuse, runderrosbief, hertensteak op een bedje van stoofvlees en een heerlijk divers nagerecht. Ook werd er weer haarfijn uitgelegd wat we te eten kregen en wat voor wijn er geserveerd werd. Het personeel neemt altijd de tijd voor haar klanten. Nog nooit klachten gehad in dit restaurant!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
hadden opgeven dat er iemand met een koemelkeiwitallergie mee zou komen , daar is gedurende de gehele avond geweldig rekening mee gehouden een 10 voor de keuken brigade.
Naomi H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Op tweede kerstdag bij Bavette gegeten en het viel behoorlijk tegen.

Het eten was flauw bereid (steak tartar) en de hamburger smaakte helemaal niet lekker. Kan komen door de manier van bereiden op de houtskoolgrill.

Het dessert (chocolade triffle) a € 11,- werd in een glas geserveerd met de leper erin. Geen schoteltje eronder of iets dergelijks.

De bediening diende alles zonder te schrijven op te nemen en ook dat ging niet goed bij het opnemen van de bestelling. Drankjes vergeten te brengen of bij te schenken, klant afkatten omdat er iets dubbel werd gevraagd dat kort daarvoor werd uitgelegd.

Wij komen niet meer terug.
Charles van E.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Jammer dat de we boven zaten wat eigenlijk is ingericht voor workshop's/proeverijen enz.
Op een kerstboom na en wat rode ballen was het een sfeerloze ruimte.
Zinzi V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Gezellige en warme plek om te dineren, leuk ontvangst en een mooie uitstraling. De service was zeer goed, vriendelijk en professioneel.
We hadden verschillende soorten stukken vlees, alle van de GreenEgg, welke een mooie bereiding hadden. Zeer mals, goed sappig en erg smakelijk.
Hier en daar nog wat verbeterigen te vinden in de desserts en koffie, zo had mijn cappuccino geen schuimlaag en leek het water met melk. Het dessert zag er super mooi uit, de smaak was minder goed gebalanceerd en het leek of ik koetjesrepen aan t eten was...

Al met al zeker een aanrader, wij komen nog eens terug.
Doreen D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Een geweldig restaurant met een luxe uitstraling, zeer vriendelijk personeel en last but not least..... voortreffelijk eten en drinken!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Bavette, is een Parel in het Westland !
Perfecte, leuke bediening. Zeer goede gerechten, en zeer goed wijn advies en wijnen.
Bert van der Stelt