Bavette

Kortebuurt 15 3155 EG Maasland Nederland Kaart

Over het restaurant Bavette

Culinaire verrassing

Je verwacht het niet op zo'n plek, maar hier aan de snelweg vind je een ware culinaire verrassing. Bij Bavette serveren ze rundvlees uit eigen stal. Je kunt van tevoren zelf een stuk vlees uitkiezen, het gewicht bepalen en zeggen hoe je het bereid wilt hebben, in de pan of op de Big Green Egg. Vraag de sommelier om een passende wijn en je avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bavette

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Lunch 12:00 - 14:00
Zondag vanaf 17:00

Jaimy D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Erg lekker gegeten en goede wijnen! Wij hadden het AH-restaurantactie menu. Voor de mensen met allergieën, hier kun je met een gerust hart heel lekker eten. Bij de reservering had ik aangegeven wat ik niet mocht eten en hier werd heel goed rekening mee gehouden. Vanuit de bediening is ook veel begrip voor de allergie. Aanrader!
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Dankzij Albert Heijn kortingsactie (2e driegangendiner gratis) zeer betaalbaar genoten van dit restaurant. Met 5 personen en allen wel minimaal één extra gang besteld, de gerechten waren zeer smakelijk.
Rineke M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, maar de prijs van het vlees in de meat market is exorbitant. Op de kaart staat de prijs niet aangegeven en oké, Wagyu is bijzonder maar €280 de kilo.....is dat niet wat heel erg veel??
willeke S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Bediening was vriendelijk en de hamburger was de lekkerste die ik ooit gegeten heb, smaakvol. We gaan hier zeker nog terug.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
voor de 2e keer gegeten in Bavette via de AH actie en hadden wederom fijn gegeten.
Goed vlees, vriendelijke bediening .
Door de open keuken kon je alle gerechten goed bekijken in de schone keuken en de koks waren zeer gedreven aan het werk.
La Bavette ligt een beetje verstopt achter een ander restaurant die aan de weg ligt,waardoor ze minder goed te vinden( zichtbaar) zijn.Absoluut een aanrader voor Maassluis/Maasland.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Wat een heerlijk restaurant!!! Zeer aan te bevelen.
Niet goedkoop, wel bijzonder.
Zeer vriendelijk personeel. Ga zeker nog eens terug.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Lekker eten, goede service en gezellige sfeer. Kortom een aanrader voor iedereen die een restaurantje zoekt in Maasland.
Eugenie L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Een heerlijke avond gehad met zijn zessen, lekker gegeten, voor herhaling vatbaar! Het vlees was zo mals en smakelijk, de gegrilde groenten waren nog met een bite en dan die bitterbal: goddelijk!
Inge M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gezellig en heerlijk gegeten. Duurde wel lang tot het voorgerecht werd geserveerd. Daarna liep het goed.
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Gewoon een goed restaurant waar je lekker kan eten top ga zo door. Ook div goede wijnen schenken ze daar.
Ik geef een 8 voor dit restaurant.
pvanderwiel1949 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Bespreking en registratie verliepen vlot. Het restaurant had een tafel voor ons klaar staan. Het eten was prima en de bediening gezellig.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij hebben met twee personen er drie uur over gedaan om ons driegangenmenu op te krijgen, omdat de wachttijden tussen de gangen heel erg lang was. Dit zou naar mijn mening een stuk beter mogen. Daarnaast heb ik mijn eten terug moeten laten brengen, omdat het vlees niet goed gegaard was. Ik heb het bord terugkreeg zonder bestek en de helft van het gerecht ontbrak. Meerdere malen is er geprobeerd iemand aan te spreken, maar daar is niet op gereageerd. Dat vind ik toch wel heel erg jammer. Daarnaast was de smaak van het eten (uitgezonderd het vlees, erg goed!) gewoon niet lekker en niet restaurant waardig. Op ons dessert zat nog ijs van de vriezer... Een hele teleurstellende avond.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Bavette, deze keer met de Albert Heijn-aktie. De bediening was vriendelijk en vlot en het eten was -zoals we hier gewend zijn- helemaal top. Ik denk dat ik nog nooit zo'n lekkere toetje gegeten heb, alleen al hiervoor wil ik heel snel weer terug. Kortom: een aanrader!
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Goede wijn behoeft geen krans,!
Zoals alle vorige keren dat ik ben geweest bij Bavette, kwaliteit van het eten is goed.
Alleen waren de frites iets te zout, eigen schuld misschien, had van tevoren kunnen vragen om er geen zout op te doen, of waren ze misschien iets gekruid? Ben dit vergeten te vragen .
Bediening en ontvangst zijn prima, op een doordeweekse avond is de aandacht voor de klant wel duidelijk wat meer dan in het weekend, maar begrijpelijk.
Al met al weer heerlijk gegeten!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, met een goed wijnarrangement erbij.
het was al met al een zeer geslaagde avond.
dus zeker voor herhaling vatbaar.
Aimee V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het voor en hoofdgerecht was erg zout. Meteen gemeld en goed mee omgegaan. Bavette staat bij ons bekend als goeie sfeer, lekker eten en een super service!
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het eten was HEERLIJK! Lekker Oma's vlees! Leuke bediening. Is voor herhaling vatbaar! Ik heb niets als negatief ervaren.
Shira W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wat een heerlijk restaurant. De bediening voor. En wat een bijzonder goede uitleg bij welk vlees te kiezen. We hebben voor la bevatte gekozen. Fantastisch lekker. Zeker een plek om terug te komen.
Hilde B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Erg leuke locatie, en het eten is echt lekker. Personeel doet erg zijn best, leuke club jonge mensen. Wij gaan er zeker een keer terug omdat het AH menu vooraf was vastgesteld en we nog genoeg lekkere dingen op de kaart zagen.
Dennie V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk wagyu ribeye gegeten en me vrouw Hereford ribeye .

Is aan de prijzige kant maar dat weet je van te voren .