Bavette

Kortebuurt 15 3155 EG Maasland Nederland Kaart

Over het restaurant Bavette

Culinaire verrassing

Je verwacht het niet op zo'n plek, maar hier aan de snelweg vind je een ware culinaire verrassing. Bij Bavette serveren ze rundvlees uit eigen stal. Je kunt van tevoren zelf een stuk vlees uitkiezen, het gewicht bepalen en zeggen hoe je het bereid wilt hebben, in de pan of op de Big Green Egg. Vraag de sommelier om een passende wijn en je avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bavette

Aimee V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
VdKolk .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Alles is huisgemaakt en dat proef je. De sommelier reikt je de juiste wijnen aan. Het AH-menu is beperkt maar de kwaliteit maakt dat goed.
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een prettige avond, rustige sfeer en op je gemak tafelen. Vlees is erg smakelijk!

Een minpuntje: de prijzen voor de supplementen zijn overdreven (9 euro voor een bitterbal, gehaktballetje en toastje slaat werkelijk nergens op).
ineke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
goed restaurant, vriendelijke bediening, goede sfeer.
druk, moesten lang wachten, eten was goed en de wijn zalig.
Gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.
wpdejong .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Bavette is een restaurant met een eigen uniek karakter waar men gericht is op het laten genieten van de klant. De sfeer is ongedwongen maar wel stijlvol. Het vlees heeft in de wei achter de boerderij gelopen. Men levert een eerlijk product.
henk V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Hier telt de klant niet maar enkel nog de omzet. Zaak zal binnenkort wel verkocht worden.
Op vrijdag 16 december weer eens gegaan. Ondanks herhaaldelijke navraag kregen we pas na 1 uur en 50 minuten het voorgerecht. Duurste van de kaart. Minuscuul stukje eendenlever en hoewel het als uitsmijter omschreven werd en dus smeuïg moet zijn, was alles gortdroog, zonder enig verband. Hoofdgerecht net zo'n teleurstelling. Staartstuk. Door de chef aanbevolen en uitgekozen. Dat hebben we geweten. Wij hebben werkelijk stukken weer op het bord gespuugd. Wel smakelijk maar kauwend noch bijtend door te komen.
Deze mensen leveren dus alles uit. In een jaar is hier de opvatting over wat een klant voor te zetten naar een bedenkelijk niveau gedaald. Excuses konden er niet af. Ze dachten dat we wel terug zouden komen! Wat voor ons dus echt slikken was.
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten met de AH Restaurantactie! Door de actie niet duur maar hebben dit zelf nog duurder gemaakt door een bijgerecht en heerlijke wijn te nemen.. Een dikke aanrader!
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Via de AH-actie zijn we bij Bavette terecht gekomen.
De eerdere recensies waren erg lovend, dus we waren erg benieuwd.
De ontvangst en service waren erg vriendelijk en ongedwongen.
De sfeer is goed, en de meat market ziet er top uit!
Het samengestelde AH-menu is een samenhang van wat men op de kaart heeft staan, en geeft een meer dan goede indruk van de smaak en kwaliteit van de gerechten.
De heerlijke vleesgerechten hebben eigenlijk geen verdere uitleg nodig. Het is een beleving.
Ook de kaaswagen is een leuke en lekkere ervaring.
Kortom, wij hebben echt een top avond gehad, en komen zeker terug.
Sze-Wing T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Sfeervolle plek met een fijne kaart voor de echte vleesliefhebber. Al meerdere keren hier gegeten, zelfs al voor de 2e keer het ah restaurant actie menu. Maar ook dit keer genoten van een heerlijk diner. Enig minpuntje is dat wij nu boven zaten en dat is toch beduidend minder gezellig dan een tafeltje beneden. Qua sfeerbeleving lijk je boven in een ander etablissement te zitten.
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We zijn geen vleesliefhebbers vooral niet van die grote Hollandse porties. Dus eigenlijk is Bavette niet aan ons besteed.
Maar het viel ons reuze mee. Dat komt door het feit dat de kwaliteit heel goed, de wijn in orde en de bediening attent, vriendelijk en professioneel is.
f.wielaard9 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
De ontvangst was plezierig en het eten bijzonder goed! Keurig verzorgd, goede bediening! We hebben genoten!
Zeker de moeite waard om nogeens heen te gaan. Alle lof!!
Yo L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Onlangs met drie personen gegeten bij Bavette. De ontvangst was prima, het personeel is vriendelijk en op elkaar ingespeeld. Het duurt vrij lang voor je je voorgerecht op tafel hebt staan, maar gelukkig werden we wel voorzien van drankjes en een amuse en brood. Het hoofdgerecht hadden we aan de medewerkers van Bavette overgelaten en we kregen diverse soorten vlees. Dit wordt dan begeleid door een piepklein beetje patat en wat tomaatjes, dat was ietwat karig. Nagerechten waren prima!
Na het nagerecht gebeurde wat zo vaak gebeurt als je een restaurant bezoekt: je wordt onzichtbaar voor het personeel dat aan de bar gaat hangen of met elkaar of bekende gasten staat te kletsen. Als ik na een gezellige avond moeite moet gaan doen om koffie te bestellen, de rekening te krijgen/betalen en zelf mijn jas moet gaan zoeken die bij binnenkomst wel is aangenomen en weggehangen dan is dat gewoon geen leuke afsluiting van een avond.
Hermes5 V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Gegeten met AH kaart, komen hier al een paar jaar en zijn inmiddels vertrouwd met het betere vlees van eigen koeien, o.a Waygu rund. Michael is de meest enthiousiaste gastheer (sommelier) die je je als gast kunt wensen. Daar kan de eigenaresse nog wat van leren als het om klantvriendelijkheid gaat.....
Vooraf kleine amuse geserveerd op klein pannenkoekje. Daarbij 2 harde broodjes in stoom mandje (?..) met een geslagen botertje met hazelnoten. Heerlijk. Vooraf carpaccio van rosbief met truffelmayonaise. Het meest ultieme eenvoudige voorggerecht maar wederom erg smakelijk. Hoofdgerecht rundvlees stoof met mooie plakjes van de zijlende, geserveerd op een klein pureetje met wat seizoensgroente. Bijzonder was wel dat je met de AH kaart opeens supplementen erbij moest "kopen" bij dit menu van 40 euro. Frites 4 euro per portie, groente 3 euro. Normaal worden deze supplementen bij het menu geserveerd zonder extra kosten (bijv. bij de hamburger van 17.50 euro). Dessert van mango ijs met geslagenroom en verkruimelde bastognekoek was lekker maar kleine hoeveelheid, geserveerd in een wijnglas. Samengevat: leuk menu, niet veel bijzonders, maar voor 65 euro met 2 personen lekker gegeten. En ja de wijn, waarom toch (altijd) zo zuinig uitgeschonken? Jammer, is echt een minpuntje!
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het eten en de bediening kunnen we in één woord samenvatten: PRIMA!
De 26 euro voor een flesje huiswijn vonden we wel aan de hoge kant. Verder zeker een aanrader!
dima75 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. Klein minpuntje is dat je de frietjes er apart bij moet bestellen terwijl dat normaal bij het hoofdgerecht inbegrepen zit, in verhouding ook erg duur. Wij bestelden twee porties a €4,00 maar het leek alsof we één portie kregen. Desondanks heerlijk gegeten, bijzonder lekker nagerecht.
ZHK181 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Bavette kan maar beter stoppen mee te doen aan dit soort actie's! Voor 4de keer in 1 jaar hier gegeten, 3x met actie en 1x a la cart....de eerste keren waren fantastisch...ruime porties, aardige bediening, uitleg en uitnodiging voor wijnarrangement(wat we ook 3x gedaan hebben...nu, onpersoonlijk, totaal ingekort...frites, sla, extra betalen en ècht kleine porties, behalve het voorgerecht. Smaken waren prima, eerlijk is eerlijk. Maar de bediening onpersoonlijk, afraffelend en ongezellig. Koolsla bleek niet voorradig, is niet gezegd, zou van bon worden gehaald, niet gebeurd. Kortom, teleurstellend en in ieder geval NIET getriggerd om nogmaals te gaan eten. En dàt zal toch niet de bedoeling zijn van dit soort actie's. Overigens die keer dat we a la cart aten(ergens in juni)...zijn we met alle egards behandeld...vandaar waarschijnlijk dat het verschil nu zo schril was. JAMMER!!!
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. 3 gangen menu was van de huisgemaakte boter met kaantjes en walnoten tot het dessert. Echt een aanrader!
fvanwieringen .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Fantastisch eten met een uitstekend verhaal er achter. Sfeervolle ambiance, attente medewerkers en sommelier.
Kortom een goede 9,5.
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Hebben gebruik gemaakt van de Albert Heijn actie en zijn gezellig met z'n vieren wezen. Het was een lekker samengesteld menu. De bediening is heel vriendelijk en professioneel