Bavette

Kortebuurt 15 3155 EG Maasland Nederland Kaart

Over restaurant Bavette

Culinaire verrassing

Je verwacht het niet op zo'n plek, maar hier aan de snelweg vind je een ware culinaire verrassing. Bij Bavette serveren ze rundvlees uit eigen stal. Je kunt van tevoren zelf een stuk vlees uitkiezen, het gewicht bepalen en zeggen hoe je het bereid wilt hebben, in de pan of op de Big Green Egg. Vraag de sommelier om een passende wijn en je avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Bavette

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Catering
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We zijn geen vleesliefhebbers vooral niet van die grote Hollandse porties. Dus eigenlijk is Bavette niet aan ons besteed.
Maar het viel ons reuze mee. Dat komt door het feit dat de kwaliteit heel goed, de wijn in orde en de bediening attent, vriendelijk en professioneel is.
F.wielaard9 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
De ontvangst was plezierig en het eten bijzonder goed! Keurig verzorgd, goede bediening! We hebben genoten!
Zeker de moeite waard om nogeens heen te gaan. Alle lof!!
Yo L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Onlangs met drie personen gegeten bij Bavette. De ontvangst was prima, het personeel is vriendelijk en op elkaar ingespeeld. Het duurt vrij lang voor je je voorgerecht op tafel hebt staan, maar gelukkig werden we wel voorzien van drankjes en een amuse en brood. Het hoofdgerecht hadden we aan de medewerkers van Bavette overgelaten en we kregen diverse soorten vlees. Dit wordt dan begeleid door een piepklein beetje patat en wat tomaatjes, dat was ietwat karig. Nagerechten waren prima!
Na het nagerecht gebeurde wat zo vaak gebeurt als je een restaurant bezoekt: je wordt onzichtbaar voor het personeel dat aan de bar gaat hangen of met elkaar of bekende gasten staat te kletsen. Als ik na een gezellige avond moeite moet gaan doen om koffie te bestellen, de rekening te krijgen/betalen en zelf mijn jas moet gaan zoeken die bij binnenkomst wel is aangenomen en weggehangen dan is dat gewoon geen leuke afsluiting van een avond.
Hermes5 V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Gegeten met AH kaart, komen hier al een paar jaar en zijn inmiddels vertrouwd met het betere vlees van eigen koeien, o.a Waygu rund. Michael is de meest enthiousiaste gastheer (sommelier) die je je als gast kunt wensen. Daar kan de eigenaresse nog wat van leren als het om klantvriendelijkheid gaat.....
Vooraf kleine amuse geserveerd op klein pannenkoekje. Daarbij 2 harde broodjes in stoom mandje (?..) met een geslagen botertje met hazelnoten. Heerlijk. Vooraf carpaccio van rosbief met truffelmayonaise. Het meest ultieme eenvoudige voorggerecht maar wederom erg smakelijk. Hoofdgerecht rundvlees stoof met mooie plakjes van de zijlende, geserveerd op een klein pureetje met wat seizoensgroente. Bijzonder was wel dat je met de AH kaart opeens supplementen erbij moest "kopen" bij dit menu van 40 euro. Frites 4 euro per portie, groente 3 euro. Normaal worden deze supplementen bij het menu geserveerd zonder extra kosten (bijv. bij de hamburger van 17.50 euro). Dessert van mango ijs met geslagenroom en verkruimelde bastognekoek was lekker maar kleine hoeveelheid, geserveerd in een wijnglas. Samengevat: leuk menu, niet veel bijzonders, maar voor 65 euro met 2 personen lekker gegeten. En ja de wijn, waarom toch (altijd) zo zuinig uitgeschonken? Jammer, is echt een minpuntje!
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het eten en de bediening kunnen we in één woord samenvatten: PRIMA!
De 26 euro voor een flesje huiswijn vonden we wel aan de hoge kant. Verder zeker een aanrader!
Dima75 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. Klein minpuntje is dat je de frietjes er apart bij moet bestellen terwijl dat normaal bij het hoofdgerecht inbegrepen zit, in verhouding ook erg duur. Wij bestelden twee porties a €4,00 maar het leek alsof we één portie kregen. Desondanks heerlijk gegeten, bijzonder lekker nagerecht.
ZHK181 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Bavette kan maar beter stoppen mee te doen aan dit soort actie's! Voor 4de keer in 1 jaar hier gegeten, 3x met actie en 1x a la cart....de eerste keren waren fantastisch...ruime porties, aardige bediening, uitleg en uitnodiging voor wijnarrangement(wat we ook 3x gedaan hebben...nu, onpersoonlijk, totaal ingekort...frites, sla, extra betalen en ècht kleine porties, behalve het voorgerecht. Smaken waren prima, eerlijk is eerlijk. Maar de bediening onpersoonlijk, afraffelend en ongezellig. Koolsla bleek niet voorradig, is niet gezegd, zou van bon worden gehaald, niet gebeurd. Kortom, teleurstellend en in ieder geval NIET getriggerd om nogmaals te gaan eten. En dàt zal toch niet de bedoeling zijn van dit soort actie's. Overigens die keer dat we a la cart aten(ergens in juni)...zijn we met alle egards behandeld...vandaar waarschijnlijk dat het verschil nu zo schril was. JAMMER!!!
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. 3 gangen menu was van de huisgemaakte boter met kaantjes en walnoten tot het dessert. Echt een aanrader!
Fvanwieringen .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Fantastisch eten met een uitstekend verhaal er achter. Sfeervolle ambiance, attente medewerkers en sommelier.
Kortom een goede 9,5.
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Hebben gebruik gemaakt van de Albert Heijn actie en zijn gezellig met z'n vieren wezen. Het was een lekker samengesteld menu. De bediening is heel vriendelijk en professioneel
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Hier afgelopen zondag gegeten gebruik makend van de ah bon. Vooraf een rosbief met vitello tonato. Smakelijk. Een lendesteak met een lekker justje venkel en schepje aardappelpuree. We hebben er een mandje friet bijbesteld met eigengemaakte mayonaise. Dessert een soort room met bastognecrumble. Al met al was het gewoon lekker en vlot. Bij het hoofdgerecht wilde ik graag een bijpassende wijn, kost 6 euro, maar die kreeg ik dan ook echt pas bij het hoofdgerecht en werd niet eerder ingeschonken terwijl mijn glas toch echt wel enige tijd leeg was. Wel een prima wijn. Al met al een prima avond gehad. Het ging lekker vlot. Binnen anderhalf uur waren we klaar. Wij houden daarvan!! Wel vreemd dat het 3 gangen menu 40,- is. Terwijl het vaste lazy sunday 3-gangen menu 25,- kost. Wij komen zeker nog een derde keer terug.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk smaakvol via AH menu gegeten !
Zeer goede bediening en zeer smaakvolle gerechten ! Babette is een topper!
Waar we zeker terug keren !
F.wielaard9 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Prima restaurant. Uitstekend verzorgd en lekker eten. goede service. Erg tevreden!
Prima personeel, heel vriendelijk. goede omgeving
Peterenbregt .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zoals gewoonlijk in de drie jaar van hun bestaan voortreffelijk gegeten met uitmuntende service. Mijn favoriete gerecht is de Rossini en vooraf de proeverij van specialiteiten. Lekkere fles wijn daarbij genomen. Uitstekende verjaardag voor mijn echtgenote..
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Super gegeten bij Bavette . Een speciaal samengesteld A.H. menu
Niets op aan te merken en nergens op bespaard
Fijne bediening in een gezellig restaurant
Hereford steak met Pulled Beef seizoensgroenten, frites en huisgemaakte mayonaise
Romanoff Vodka, aardbeien en merengue
Gastronomie .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
wij zijn nu voor de tweede keer bij La bavette gaan eten. Wij werden daar redelijk goed ontvangen, wij kwamen eigenlijk niet voor het ah menu. Wij wilden net als de vorige keer een andere menu suggestie doen met wijn arrangement dit was deze keer erg lastig voor elkaar te krijgen wat bleek de sommelier was er niet. In tegenstelling met de vorige keer voldeed het niet aan onze verwachting.
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Perfect samengesteld AH-menu om goed kennis te maken met de Bavette-stijl. Zeer vriendelijke bediening en enorm stijlvol decor. De borden waren prachtig opgemaakt en de rosé smaakte er heerlijk bij! We komen zeker nog eens terug!
Mracke .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Uitstekende kwaliteit eten! Er is met de AH-actie 1 menu beschikbaar dat eventueel uit te breiden is met een garnalencocktail en/of een kaasplankje (beide à 10 euro).
Beetje jammer was dat de belangstelling van het personeel weg was zodra je uitgegeten was. We kregen geen contact om de rekening te vragen en zijn toen maar bij de kassa gaan wachten.
Donna3110 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Bavette met de bon van AH. Gerechten waren erg lekker en goed uitgebalanceerd. Leuk de amuse vooraf en het "koffietoetje". Konden heerlijk buiten zitten. Het is echt een avondje uit, lekker lang dineren dat heb je niet meer bij veel restaurants.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Lekker buiten gegeten met AH aktie, vriendelijke bediening, uitstekend eten, voor 40 euro menu is prima prijs voor 2 personen.