Bavaria Brouwerij Café

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Bavaria Brouwerij Café

Karin S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Rijk gevulde salade staat er op de lunchkaart. 2 scampi's 1 stukje zalm een paar tomaatjes wat komkommer en rode ui. Er ontbraken in onze ogen ook nog zoiets als bv noten, croutons en ei. En de portie was errug klein en dan ook nog bijna € 15,- voor durven te vragen. Schandalig. Er ontbrak ook nog een stokbroodje bij. Kon je apart bijbestellen maar voor 3 schijfjes moesten we ook nog eens € 3,- betalen wat we naderhand niet hebben hoeven betalen omdat we ons beklag hadden gedaan.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Zalm vd green egg met asperges. Mooier hadden dit gerecht niet kunnen maken. Half gare zalm. Precies goed. En sappige asperges. Mijn eerste keer. Ik kom er meer.
G D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Een BBC met stijl! Dit Bavaria Brouwerij Café in hartje Lieshout is zeker meer dan een café. De inrichting en sfeer zijn die van een grand café.
We kwamen hier vanuit het Peelpeuzelen, een boekje met bonnen die ingewisseld kunnen worden tegen (vegetarische of vlees) gerechtjes. Dat levert altijd lekkere verrassingen op! Dit keer natuurlijk bereid met bier. En zoals bij andere Peelpeuzel-uitjes bleven we ook hier plakken en namen nog een toetje na. En daarmee was het eten net als de naam BBC: verrassend, smakelijk, hartelijk, sfeervol.