Bavaria Brouwerij Café

Maandag 12:00 - 22:00
Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Zalm vd green egg met asperges. Mooier hadden dit gerecht niet kunnen maken. Half gare zalm. Precies goed. En sappige asperges. Mijn eerste keer. Ik kom er meer.
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
We hebben nu 2 keer bij dit restaurant gegeten, met verschillende vrienden en het was beide keren erg lekker, met vriendelijke attente bediening.
De 2e keer zaten we lekker buiten op het mooie terras en het eten was nog smakelijker dan de eerste keer.
We hadden beide keren het plankmenu genomen en dan kun je lekker snoepen van al het lekkers wat op de plank ligt.
Ook het brood leuk geserveerd in een broodzakje was heerlijk.
kortom zeker de moeite waard.
G D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Een BBC met stijl! Dit Bavaria Brouwerij Café in hartje Lieshout is zeker meer dan een café. De inrichting en sfeer zijn die van een grand café.
We kwamen hier vanuit het Peelpeuzelen, een boekje met bonnen die ingewisseld kunnen worden tegen (vegetarische of vlees) gerechtjes. Dat levert altijd lekkere verrassingen op! Dit keer natuurlijk bereid met bier. En zoals bij andere Peelpeuzel-uitjes bleven we ook hier plakken en namen nog een toetje na. En daarmee was het eten net als de naam BBC: verrassend, smakelijk, hartelijk, sfeervol.