Over het restaurant BAUT

Na vijf succesvolle locaties die steeds gekker en groter werden gaat het ‘Moving Circus’ BAUT naar Amsterdam West! Dit keer naar een oud kerkgebouw. Op deze nieuwe locatie is bijna alles nieuw; de kunst en gekkigheid van BAUT, het culturele programma, de menu kaart en natuurlijk de locatie. BAUT is intiem, een warme kleurrijke ruimte met verschillende niveaus. Het interieur geeft de ruimte een warme, vertrouwde sfeer. De kunst geeft het een rauw en kleurrijk BAUT randje. BAUT biedt elke week een wisselende act, waar lekker eten, drinken, kunst en muziek centraal staan. Treedt binnen in BAUT en laat je verrassen!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant BAUT

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Lunch: 12.00 - 15.00 uur
Diner: 18.00 - 22.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant BAUT

Jur H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Erg lekker gegeten!
Souhail O.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Bediening was een beetje traag en niet genoeg oplettend. Verder een gezellige avond gehad met de mooie vrouw tegenover mij. ????
htenbroek T.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Zoals meestal heerlijk gegeten bij Baut
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Uitstekend! Iedereen vond zijn gerechten heerlijk: zeer goed samengesteld en bereid. Wijn was ook zalig en lief personeel.
Cockie .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het eten was erg lekker, de ober maakte dat wij ons niet welkom voelden. We moesten wachten tot hij uitgepraat was met een collega voordat hij ons welkom heette en onze plaatsen aanwees. We moesten lang wachten voordat hij aan onze tafel kwam om een bestelling op te nemen en dan ging hij daarna eerst allerlei andere dingen doen voordat hij onze bestelling bracht. Heel jammer, het bepaalde voor ons de middag in negatieve zin.
Madelon S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Helaas niet zoals verwacht. Rauwe gambas en 30 minuten moeten wachten op een drankje... We zouden de volgende dag gebeld worden maar ook niks meer gehoord.. teleurstellend! Interieur was wel prachtig en de risotto was erg lekker!
wendy R.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
We kwamen met 2 volwassen, 2 kinderen en werden heel relaxed ontvangen en ook aan de kinderen werd aandacht besteed qua wat mogelijk was qua eten. Vooral het toetje zullen ze niet vergeten! Aanrader!
Glenda C.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Top sfeer, mooie zaak, fijne bediening! We waren er in de eerste week van opening, dus kan alleen maar beter worden. Blij dat we een nieuwe aanwinst in de buurt hebben en iets meer high-end in vergelijking tot de andere zaken in de straat (meer pizza en burger niveau). Heb alvast voor volgende week weer gereserveerd :-)
Hi Glenda, wat leuk dat je zo enthousiast bent. Wij ook:) Tot snel! Groet Team BAUT
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
We werden gastvrij ontvangen en hebben eerst aan de bar een drankje gedaan voordat we aan tafel gingen. Het was lastig kiezen tussen alle lekkere gerechten op het menu. We hebben genoten van de avond en komen zeker terug!
Hi Laura, leuk dat je er was. We zien je snel weer!Groet, team BAUT
stefaniec8 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Fantastische sfeer en ambiance. Super verzorging door vriendelijke persoonlijke crew.
Het eten goed met name de voorgerechten.
Hi Stephanie, dank voor je reactie , hopelijk tot snel. Groet, team BAUT
fredeijmael .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Ons bezoek aan Baut in de Spaarndammerstraat is ons heel goed bevallen. Alle medewerkers waren even enthousiast, bij ieder gerecht werd van tevoren toegelicht welke ingrediënten gebruikt waren. En het smaakte allemaal even verrassend, een beetje cliché misschien, maar ieder gerecht was een smaakexplosie in je mond, en het combineerde allemaal goed met elkaar. En dat geldt zowel voor de gerechten als voor het nagerecht. Wauw.
Wauw! Dank voor deze fijne reactie. Hopelijk zien we je snel weer. Groet, team BAUT
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Baut heeft zichzelf opnieuw uitgevonden, en verbeterd! Met een geweldige nieuwe kaart verrast Michiel van der Eerde toch weer met het al jaren bestaande reizende Baut-circus. De ruimte vind ik bet/mooier/hipper/geschikter dan bv. Baut aan het Rokin of Baut Zuidas destijds. Fijne akoestiek, bistro sfeertje met de ronde tafels en het tafellinnen. Bediening ronduit TOP! Het is en blijft een aanrader, deze jongste versie des te meer.
Hi Niels, thanks voor je mooie woorden en tof dat je er was! Tot snel weer...Groet, team BAUT
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Bij de voorproefavond mogen aanschuiven, heerlijk gegeten in een mooi pand! Succes komende tijd BAUT! locatie, team en menu beloven veel goeds.
Dank je wel Pieter! Doet ons goed, hopelijk tot snel. Groet, team BAUT
Gertjan B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Goed eten in een prettige sfeer. De gerechten en de wijn waren van goede kwaliteit. Een paar - kleine - aanmerkingen staan in het 'proefkonijnen'-schriftje.
Hi Gert-Jan, wat leuk dat je 'proefkonijn' wilde zijn. Zien we je snel weer een keer? Groet, Team BAUT
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Het bleek de laatste dag op deze locatie te zijn. Je betaalde de volle pond allen was er nauwelijks nog keuze. Heel teleurstellend als je van tevoren naar het menu gekeken hebt. 80% van de kaart was letterlijk doorgestreept. Bij het weggaan werd na een opmerking daarover, excuses gemaakt, het zou anders te duur worden (dan moet je dus niet zoveel reserveringen aannemen of het in ieder geval van tevoren melden). We moesten nog maar eens terugkomen op de nieuwe locatie. Dat gaan we dus niet doen. Er zijn zo veel leuke restaurants in Amsterdam die nooit voor deze volle pond uitverkoop zouden kiezen.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Leuk ontvangst, hele fijne bediening en super lekker gegeten.
Izabella Z.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prachtige ruime en toch gezellige ruimte, professionele service. Softshell crab is zalig, de bun helaas van onderen taai hard gebakken/opgewarmd. Tarbot met pastinaakkrullen top. Choco mousse was zuur en werd van de rekening gehaald, de meringue was wel heel lekker. Leuke plek, voor herhaling vatbaar.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Wij waren al een half uur binnen en hadden nog steeds niets te drinken. De wacht tijden tussen de gerechten duurde veel te lang. Het geluid in deze ruimte is ook niet fijn je moet best hard praten wil je elkaar verstaan. Het eten was goed maar de prijs kwaliteit in het geheel plaatje is een beetje zoek!!
Melanie M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het eten was goed van smaak zoals we gewend zijn van Baut. Helaas was de tijd tussen het voor en het hoofdgerecht echt te lang (45 min), waardoor de wijn van het wijn arrangement al zo goed als op was voordat we het hoofdgerecht hadden gehad. We kregen toch eend terwijl beloofd was dat er voor 1 persoon een vervangend vleesgerecht zou worden geserveerd. Op verzoek werden de wijnglazen bij gevuld, dit is niet in rekening gebracht, dat vonden we netjes.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
We kozen het verrassingsmenu. Fantastisch goed voorgerecht, prima op smaak, mooie texturen. Tussengerecht met zeebaars, spek en zuurkool: mooie smaken, vis iets te gaar. Hoofdgerecht eendenborst, cantharellen en wortelcreme. Mooi op smaak, eendenborst mag van mij iets meer rosé. Toetje was het minst, merengue met kastanjepuree en stoofpeer. Erg zoet en zwaar van smaak. In dit menu had iets frissers beter gestaan. Mooi restaurant, maar erg veel trap lopen en zwaar werk voor de bediening. Compliment daarvoor!