BAUT

Spaarndammerstraat 460 1013 SZ Amsterdam Nederland Kaart
31-204659260

Over het restaurant BAUT

Na vijf succesvolle locaties die steeds gekker en groter werden gaat het ‘Moving Circus’ BAUT naar Amsterdam West! Dit keer naar een oud kerkgebouw. Op deze nieuwe locatie is bijna alles nieuw; de kunst en gekkigheid van BAUT, het culturele programma, de menu kaart en natuurlijk de locatie. BAUT is intiem, een warme kleurrijke ruimte met verschillende niveaus. Het interieur geeft de ruimte een warme, vertrouwde sfeer. De kunst geeft het een rauw en kleurrijk BAUT randje. BAUT biedt elke week een wisselende act, waar lekker eten, drinken, kunst en muziek centraal staan. Treedt binnen in BAUT en laat je verrassen!

Halve fles mineraalwater

1 & 2 Januari gesloten
Gesloten op zondag vanaf 01.01.2019

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant BAUT

Marja V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Alles was naar wens en verwachting, goede service en lekkere smaken.
Bedankt voor je review Marja, we zien je graag snel weer een keer terug bij ons! Groetjes, Tamara CAPTAIN TEAM BAUT
ernst J.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Eten wel ok, niet heel bijzonder.
Met name de slechte stoelen/versleten stoelen in combinatie met bestek wat in een jeugdherberg thuishoort kan eigenlijk gewoon niet meer (zeker niet bij rekening van ongeveer EUR 85 p.p. De geserveerde 'dubbelkoe' (uitgemolken koe) is al niet het beste stukje rundvlees. In combinatie met ontbijtmesje categroie Amefa wordt geen goed beurt gemaakt.
Rric S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Zeer goede en vriendelijke ontvangst in het restaurant, dat er erg leuk uitziet. We waren er vroeg en het was toen nog rustig. Toen het drukker werd, was het toch wel erg rumoerig. Het eten was zonder meer prima en erg lekker. Het is aan de prijs, en voor gewoon water € 4,5 betalen per flesje is toch wel wat te. Gerechten kwamen mooi op tijd. Kortom prima gegeten in dit sfeervolle restaurant.
Wat leuk dat je bij ons hebt gegeten! We zien je graag nog een keer bij ons terug! Groetjes, Tamara Captain TEAM BAUT
Fenna A.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Na een hartelijk welkom begonnen we met een glas wijn: een Carmenere, een van mijn favotietwn.. De kreeftenbisque was weer heerlijk. De knolselderij (vegetarisch) en de "dim-sum tartaar" (een net nieuw gerecht dat nog niet op de kaart stond) waren beide heerlijk. Vooral de tartaar was verrassend en origineel. Toen wij de kaart wilden vragen voor het dessert wist de bediening dat wij daar voor de 29e keer kwamen en "daarom" kregen wij het dessert aangeboden. Welke verrassing staat ons bij ons 30e bezoek te wachten?!
Wat leuk om te horen Fenna dat je zo enthousiast over ons bent en zo vaak bij ons bent geweest! We zien jullie graag weer voor de 30e keer bij ons! Groetjes Tamara CAPTAIN TEAM BAUT
Toon M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
wij hebben zeer genoten van de compleet goede ambiance. Dit is weer een heerlijke ‘Bautbelevenis’.
Extra compliment voor de deskundige, levendige, frisse en hartelijke assistentie van Vera.
Bij alle complimenten hoort ook een haar professionele distantie, niet te familiair. We hopen ook haar weer te .
Toon Maessen en Hélène Hofman
Bedankt voor je leuke review Toon! Fijn om te horen dat je zo genoten hebt! We zien je graag snel weer een keer bij ons terug! Groetjes, Tamara CAPTAIN TEAM BAUT
Jettekes .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
BAUT doet hip, maar is vooral op je geld uit. Het eten was veel duurder dan op de website staat (‘de website loopt een beetje achter’) en je moet, ook als je het verrassingsmenu neemt, voor werkelijk alles bijbetalen: voor frietjes, voor brood. Erg onaangenaam. Het vlees had trouwens geen smaak.
Enneke R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Fantastisch eten!
Alle gerechten zijn een feestje, jammer dat de porties niet zo heel groot zijn, je moet er dan wel 3 nemen.
Bedankt voor je review Enneke! Fijn om te horen dat je zo genoten hebt. We zien je graag nog een keer bij ons terug! Groetjes, Tamara Captain team BAUT
Kim W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Eten was goed, wel vrij kleine gerechtjes. Bediening kan vlotter en attenter. Vooral de barman leek niet helemaal uitgeslapen.
v.ten.thij .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Top wijn arrangement, glazen mogen royaler, de zalm was voortreffelijk echt top. Hoofdgerecht hoewel heel smakelijk, wel wat karig.
Heerlijk restaurant, aanrader.
Wat leuk dat je bij ons hebt gegeten en wat fijn dat je zo genoten hebt! We zien je graag een andere keer weer bij ons terug! Groetjes, Tamara CAPTAIN TEAM BAUT
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Goed gegeten en prima bediend
Wat leuk dat je bij ons hebt gegeten Eric! We zien je graag snel weer een keer bij ons terug!
Groetjes Tamara, CAPTAIN TEAM BAUT
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Leuke tent, gezellig ingericht een goede sfeer! Personeel was zeer vriendelijk en gaven een goede uitleg over het eten. Echt een gezellig avondje uit. En dan het belangrijkste, het eten! Dat was in 1 woord voortreffelijk! Echt een aanrader!
Bedankt voor je leuke review Edwin! Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent en zo genoten hebt! We zien je graag een andere keer bij ons terug!
Groetjes, Tamara CAPTAIN TEAM BAUT
Marjolijn F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Lekker gegeten, maar niet heel bijzonder. De bediening was ok, maar personeel is niet heel enthousiast.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Er jon gekozen worden voor een verrassingsmenu of losse gerechten. Wij kozen losse gerechten en alles smaakte even goed. Bouillabaisse, zalm tataki, hert, maiskip, eend.....voortreffelijk. Twee gerechten pp met een bijgerecht bleek voldoende. Het restaurant ziet er schitterend uit en de bediening was zeer attent. Absoluut een aanrader.
Wat leuk om te horen dat je zo genoten hebt Esther! We zien je heel graag nog een keer bij ons terug! Groetjes, Tamara CAPTAIN TEAM BAUT
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Personeel super vriendelijk maar eer we de kaart kregen waren we een uur verder. Het auberginegerecht was heerlijk, het hert was lekker maar de eend met chlorofile saus was niet te eten, zuur! Verder was het jammer dat de keuken zo’n goede afzuiging had want in het restaurant rook het naar put. Ruimte erg lawaaierig.
Donald B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Heerlijk eten in een ongedwongen gezellige sfeer. Gerechten zijn hoog op smaak, lekkere wijnen, en een ontspannen bediening. BAUT is nog steeds top dus!
Wat leuk om te horen Donald dat je zo genoten hebt! We zien je graag snel weer een keer bij ons terug! Groetjes, Tamara CAPTAIN TEAM BAUT
Gtevankempen V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Eerder in Baut gegeten. Ook nu weer zeer tevreden. Heerlijke oesters, prima brood met truffel, in eerste instantie beetjeklein tafeltje voor 3 personen. Maar was geen probleem om een grotere tafel te krijgen. Het menu was heerlijk. Absolute aanrader.
Wat leuk om te horen dat je zo genoten hebt!! We zien je graag een keer bij ons terug!!! Groetjes, Tamara CAPTAIN TEAM BAUT
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijke plek om te eten. Maken mooie smaakvolle gerechten. Fijne sfeer en bediening. We hebben een prima avond gehad. Aanrader.
Leuk dat je bij ons hebt gegeten Koen en zo genoten hebt! Kom snel weer een keer langs bij ons!! Groetjes, Tamara CAPTAIN TEAM BAUT
Gerard J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijke gerechten, professionele en uiterst vriendelijke bediening. Culinair genieten in een informele sfeer. Beslist een aanrader !
Leuk om te horen Gerard dat je zo genoten hebt! We zien je graag snel weer een keer terug bij ons! Groetjes, Tamara CAPTAIN TEAM BAUT
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Er staat een klasse team in de keuken die met veel aandacht en liefde heerlijke gerechtjes voorschotelt, genoten!
Super leuk om te horen Patricia dat je zo genoten hebt! We zien je graag snel weer een keer terug bij ons! Groetjes, Tamara CAPTAIN TEAM BAUT
Joukje D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Erg lekkere lunch en fantatsische service
Leuk dat je bij ons hebt gegeten Joukje! We zien je graag snel weer een keer terug! Groetjes, Tamara CAPTAIN TEAM BAUT