Over het restaurant BAUT Paradijs

Na vier succesvolle locaties die steeds gekker en groter werden gaat het ‘Moving Circus’ BAUT Back To The Roots: terug naar Amsterdam Oost! Dit keer geen groot warenhuis of een reusachtige garage, maar een karakteristiek oud pand dat ooit dienst deed als gasdistributiestation.
Op deze nieuwe locatie bundelen we alle BAUT-elementen; de kunst en gekkigheid van BAUT oost, het terras van BAUTZUID, de warmte van BAUT ZUIDAS en de finesse van BAUT & Dreesmann.
Je zou onze nieuwe locatie daarom BAUT 5.0 kunnen noemen, wij noemen het: BAUT Paradijs.
BAUT Paradijs is intiem, een warme ruimte met verschillende niveaus. Verschuil je tussen de planten in de bistro, vind een plek aan de bar of kijk vanaf één van de drie balkons uit op het geheel. Het interieur geeft de ruimte een warme, vertrouwde sfeer. De kunst geeft het een rauw BAUT randje.
De menukaart, met gerechten geïnspireerd op verschillende landen en werelddelen - typerend voor BAUT - is een mooie mix van vernieuwde recepten en echte BAUT-klassieker.
BAUT Paradijs biedt elke week een wisselende act, waar lekker eten, drinken, kunst en muziek centraal staan.
Treedt binnen in BAUT Paradijs en laat je verrassen!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant BAUT Paradijs

GKoster .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heel lekker gegeten met heerlijk wijnarrangement. Bediening was prima, een enkele keer was de toelichting op het eten wat al te gehaast. Veel rumoer van de muziek, maar dat weet je als je er naar toe gaat.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Gerechten goed verzorgd. De porties zouden wel iets groter kunnen.
De wachttijd tussen het opdienen van de diverse gangen was veel te lang.
Maxim V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Dat BAUT Paradijs een recent geopend pop-up restaurant is, zou je niet zeggen. Alles loopt gesmeerd. Bediening is vriendelijk en professioneel en alle gerechten zijn mooi in balans en erg smakelijk. Aanrader.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Voor de tweede keer bij Baut Paradijs lekker gegeten. Als je er van houd om in oude gebouwen te dineren is dit de gelegenheid bij uitstek. Medewerkers heel vriendelijk en gastvrij.
Thomas O.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
De kalfsentrecote, sateh en panacotta zijn zeer aan te raden.
De poke bowl voor de vegetariër was ook erg lekker, en de steak tartaar ook.
Yes! Je hebt dus alleen maar lekkere dingen gegeten... Vergeet niet om je foto's te posten op FB en Instagram!
floris V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Verrassende en smaakvolle gerechten in een industriële ambiance.

We hebben heerlijk gegeten bij Bout Paradijs en met name de poke bowl is een aanrader. Maar ook de risotto, de sateh lillit en de tournedos Rossini (waar vind je die nog?) waren uitstekend. Het chocolade dessert is de zonde meer dan waard. Prima wijnkaart en aardige bediening. Als enig minpunt vonden we de bijgerechten in verhouding duur, We komen zeker terug.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Mooi decor, gezellig druk. De gerechtjes waren erg lekker, het nagerecht (panna cotta) viel wat tegen. We hadden helaas wel een zeer tegenvallende ervaring met de bediening.
Hoi Floris,
Wat chill dat jullie een leuke avond hebben gehad! Binnenkort gaan we de wijnkaart aanpassen, dus kom nog eens terug om nieuwe spannende wijntjes met ons te drinken!
Pien I.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Lekker gegeten, smaken goed op elkaar afgestemd.
Prima bediening
Yes! Nog een mooie recensie erbij!! Kom maar snel weer terug, misschien voor een lekker oestertje op ons Oesterfest?
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk eten, geweldige service, alleen muziek niet onze smaak (dreunerig) en beetje hard. Wij hadden een vier gangen menu met wijn arrangement, aanrader!
Hoi Heleen,
Ach, konden we maar muziek bedenken die iedereen leuk vind... Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Gelukkig vonden jullie de rest wel heel leuk! Hebben jullie nog foto's gemaakt? Altijd leuk om ze op Insta te posten!
Maxime H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gedineerd op het terras! De oesters verrasten ons en smaakten heerlijk met een bubbeltje. Kortom heerlijke avond!
Hoi Maxime,
Oesters en bubbels zijn gewoon een match made in heaven! Wij hebben zo nu en dan ook ons fameuze Oesterfest, dat is oesters klappen voor €1.... See you there!
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Heerlijke gerechten (verrassingsmenu), maar de sukadelap was droger dan ik mij uit mijn jeugd herinner. Duurde net wat te lang tussen de gangen. Maar al met al een heel aardige ervaring in een mooie locatie.
Hi Chili chili, dank voor je bezoek aan BAUT Paradijs! Volgende keer geen sucade meer voor u, maar iets anders lekkers. Hopelijk tot snel weer. Groet, team BAUT
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Bijzonder leuke avond gehad bij Baut verstopt in Oost. Schitterende, sfeervolle locatie, een vd mooiste van Amsterdam en zeker mooiste van alle Bautlocaties tot nu. Doet qua gebouw en industriële sfeer wat denken aan Pompstation. Erg goed gegeten, maar bediening en vooral dus de locatie maakten het helemaal af. Oh ja, ook nog erg fijne wijnkaart. Ook nog iets te klagen? Doe mijn best wat te bedenken, maar nee niets.
Ernst G.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Baut zit weer op een erg mooie nieuwe locatie. Sfeervol ingericht en straalt gezelligheid uit.
Het verrassingsmenu was lekker en zag er ook goed uit. Service vond ik matig, niet echt attent en kon soms wat lang duren.
Beste Ernst, Dank voor je recensie, wat vervelend dat de service matig was, dat horen wij niet vaak. Hopelijk krijgen we nog een herkansing. Met vriendelijke groet, Team BAUT
Sybrand F.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten en kan dit restaurant iedereen aanbevelen. Met name de samenstelling van de bijzondere gerechten, zoals soft shell krab, zijn uniek. Wel is het bijzonder lawaaierig door de slechte akoestiek.
Beste Sybrand, hartelijk dank voor je bezoek en je feedback, hopelijk tot snel. Groet team BAUT
John-Paul Z.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het meest teleurstellende was de bediening. Bij de bestelling van het drie-gangen menu hebben we op verzoek van de serveerster een tussengerecht toegevoegd in plaats van een dessert. Ze vermeldde er niet bij dat dit 4 euro p.p. duurder was en dit stond ook niet op de kaart. Verder hadden we expliciet gevraagd om vier vegetarische verrassingsmenu van drie-gangen. Één van ons wilde bij één gang wel vis. Het bleek al erg moeilijk deze bestelling door te geven, en wat bleek, uiteindelijk werd bij twee gangen vis geserveerd. Verder was een bijgerecht niet geserveerd, maar wel in rekening gebracht.

Het eten was lekker, niks aan te merken op de smaak. Maar, na het 3-gangenverrassingsmenu hadden we (4 man) nog steeds trek. Van tevoren was ons gemeld dat het aantal gangen en de hoeveelheid uitgebalanceerd zou zijn. Mijn vrouw en ik hebben daarom nog een kaasplankje gedeeld. Maar bij thuiskomst hadden we nog steeds trek.

De locatie van Baut in Oosterpoort is top. Industrieel, levendig, uniek.
Beste meneer John-Paul, jeetje...hier schik ik een beetje van, kunt u even uw gegevens sturen naar angelique@bautamsterdam.nl dan los ik dit graag met u op. Met vriendelijke groet, Angelique van der Kolk
elzemien W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
geweldig restaurant, maar waarom die muziek aan? Ik kan geen enkel reden bedenken.
Beste Elzemien, hartelijk dank voor je bezoek en feedback, waarom muziek? Omdat we BAUT zijn, we houden van kunst, lekker eten en muziek;) Hopelijk toch nog een keertje? Met vriendelijke groet, team BAUT
JR D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Laatste een keer geluncht. Op dat moment was het erg rustig. Erg leuke tent Deze keer vaste lokatie? Eten is prima zoals meestal bij BAUT.
Beste JR, dank voor je recensie, jammer dat het zo rustig was, maar.....de vakanties zijn weer voorbij....dus volgende keer hopelijk een volle zaak & anders gewoon lekker een keer met diner komen, een geweldige beleving. Met vriendelijke groet, team BAUT
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Goede, enthousiaste bediening. Ambiance erg goed, mooie, bijzondere locatie.
Heerlijk gegeten en ik zou het zeker aanraden.
Beste Marleen, FIJN! Dat horen wij zo graag, tot snel weer dan! Groet team BAUT
CharlotteBr .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Leuk restaurant, heerlijk gegeten met leuke kleine en verrassende gerechten. En goede en vooral enthousiaste bediening, leuk! We zijn niets te kort gekomen, heerlijke avond.
Enige aandachtspunt is het volume van de muziek, dit mag lager zodat je elkaar aan tafel beter kunt verstaan.
Beste Charlotte, dank voor je bezoek en lovende woorden, we zullen je feedback overdenken. Hopelijk tot snel. Groet, Team BAUT
ria S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
het is een feestje bij Baut paradijs te eten ouderwets Baut sfeertje in paradijs en het eten is zoals altijd heel goed.
en de bediening gezellig en informeel kortom top
Beste Ria,
Hartelijk dank voor je komst, leuk dat jullie er waren, hopelijk weer tot snel. Met vriendelijke groet, Team BAUT Paradijs