Over het restaurant BAUT Paradijs

Na vier succesvolle locaties die steeds gekker en groter werden gaat het ‘Moving Circus’ BAUT Back To The Roots: terug naar Amsterdam Oost! Dit keer geen groot warenhuis of een reusachtige garage, maar een karakteristiek oud pand dat ooit dienst deed als gasdistributiestation.
Op deze nieuwe locatie bundelen we alle BAUT-elementen; de kunst en gekkigheid van BAUT oost, het terras van BAUTZUID, de warmte van BAUT ZUIDAS en de finesse van BAUT & Dreesmann.
Je zou onze nieuwe locatie daarom BAUT 5.0 kunnen noemen, wij noemen het: BAUT Paradijs.
BAUT Paradijs is intiem, een warme ruimte met verschillende niveaus. Verschuil je tussen de planten in de bistro, vind een plek aan de bar of kijk vanaf één van de drie balkons uit op het geheel. Het interieur geeft de ruimte een warme, vertrouwde sfeer. De kunst geeft het een rauw BAUT randje.
De menukaart, met gerechten geïnspireerd op verschillende landen en werelddelen - typerend voor BAUT - is een mooie mix van vernieuwde recepten en echte BAUT-klassieker.
BAUT Paradijs biedt elke week een wisselende act, waar lekker eten, drinken, kunst en muziek centraal staan.
Treedt binnen in BAUT Paradijs en laat je verrassen!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant BAUT Paradijs

Joris V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Fantastische bediening, tot in de puntjes correct, kennis van zaken, communicatief zeer goed.
Fantastische gerechten, echt een 10 waard. Mooi en een perfecte smaak.
Lenny C.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Nog maar een maandje en dan trekken ze weer weg uit Oost. Blij dat we ze in de Watergraafsmeer hebben gehad. We gaan zeker nog een keertje in december terug!
Valentijn L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima eten top kwaliteit leuke service ben benieuwd waar de volgende stek gaat komen? Snel weer een keer langs komen! Ga zo door
Myrthe B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Hele fijne plek om te eten. Eten was onwijs lekker en goed op smaak. Met goede bijpassende wijnen. Bediening erg vriendelijk!
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellig en verrassend eten
Desiree G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prima gegeten, vind de porties soms wel erg klein, meer echt een voorgerecht. Leuke locatie weer en personeel ook heel netjes
Hoi Desirwe,
Ai, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je met honger de deur uit gaat, dat is toch niet gebeurd? Jou compliment over het personeel gaan we doorspelen aan onze collega's, zij werken zich elke avond weer in het zweet om jullie een leuke avond te laten beleven!
J. M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hebben alle BAUT locaties bezocht, alleen Bautparadise stond nog op het lijstje. We werden zeer vriendelijk ontvangen maar het eerste wat op viel was het enorme geluidsniveau. Nadat we geplaceerd waren bleek dat we niet normaal met elkaar konden praten. Toen we dit aan de gastvrouw duidelijk maakten ging het geluid iets zachter en kregen we een andere tafel die minder geluidsoverlast zou geven. Ook hier was een gesprek amper mogelijk en na onderling overleg besloten we toch te blijven zitten. De tafeldame , die uitleg gaf betreffende de geserveerde gerechten was niet te verstaan. Met hard praten hebben we de avond uitgezeten en met de dag erna nog keelpijn en een schorre stem. Op de vrijdagavond is er kennelijk een DJ en harde muziek!!! Dit had bij de reservering wel duidelijk gemaakt mogen worden.
Overigens hebben we prima gegeten. Alle gerechten waren fraai opgemaakt en smaakvol bereid dus hierover niets dan lof. En ook de bediening was uitermate correct en attent.
Beste J.M.,
Wij moeten even sorry zeggen, want er draait iedere vrijdag een DJ bij BAUT en wij hebben dat niet gemeld bij de reservering. We zullen ons leven beteren;-)
Wel is het fijn om te horen dat jullie het eten en de bediening wel top vonden. En niet te vergeten dat jullie al onze locaties al langs zijn geweest! Er zit alweer een nieuwe locatie aan te komen... Zien we jullie daar weer?
Douwe O.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Hele fijne avond gehad bij BAUT. We hebben gekozen voor het verassingsmenu met wijnarrangement, hierbij is goed naar onze wensen geluisterd (een van ons was vegetarisch). Het eten was erg lekker en de wijnen pasten er erg goed bij. Fijn en enthousiast personeel!
Hoi Douwe,
Drie tienen, toe maar! Daar zijn wij super blij mee! En onze wijnvrouw is super blij dat jullie alle wijnen ook lekker vonden...
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
heerlijk gegeten! Beetje veel muziek!
Hoi Loes,
We zullen je de volgende keer op een rustiger plekje neerzetten! Natuurlijk zijn we wel super blij met de goede recensie en dat je het eten weer lekker vond!
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Helaas hadden wij een popie jopie die ons bediende , maar de twee blonde dames die ons ook soms bediende maakten alles weer goed
Hoi Ronald,
Die twee blonde dames vonden het heel leuk om zo terug te komen in jouw recensie, We zijn nu nog gemotiveerder om iedereen een leuke avond te laten beleven! Dus kom snel weer langs, nu het nog kan, om te genieten!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Fijne sfeer en lekker eten, zeer vriendelijke bediening. De avond werd echter gekleurd door teleurstellend harde muziek.
Hoi Sander,
Je hebt gelijk, we hadden bij de reservering even aan moeten geven dat er een DJ draait op vrijdagavond. Dat zullen we volgende keer wel doen! Hopelijk kom je binnenkort wel weer langs om van de lekkere gerechten te genieten!
Flip R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
In gezellige sfeer goed gegeten.
Hoi Flip!
Chill dat je het gezellig vond! Kom je binnenkort bij onze nieuwe locatie weer eten?

Groetjes van Team BAUT
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ik was hier met drie vriendinnen voor mijn 30e verjaardag en heb een topavond gehad! Ook perfecte locatie om nog teblijven hangen voor een paar cocktails. Unieke ervaring door locatie, goeie service, fijne muziek van de dj en heerlijk eten. Aanraders zijn de Argentijnse bubbels en de lichte rode wijn uit Italie (tweede Italiaanse van de opties)
Hi Simone, Dank voor je bezoek aan BAUT! Drie tienen maakt ons blij! Hopelijk tot snel. Groet Team BAUT
Vincent M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Inmiddels al weer de 4 (of 5e?) lokatie waar we hebben genoten van BAUT. Iedere keer weer unieke lokatie, maar wel de zelfde combinatie van heerlijke gerechten, relaxte bediening en lekkere sfeer. We blijven terugkomen!
Beste Vincent, dank voor je mooie recensie! Een trouwe BAUT-fan, houden we van.
Kom je ons binnenkort helpen verhuizen naar locatie nummer 6;) Tot snel! Groet Team BAUT
Olga V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ambiance en personeel prima, eten niet lekker. We zaten boven en het was er veel te warm en de live muziek was veel te hard. Jammer
Beste Olga V, Hartelijk dank voor je recensie en bezoek aan BAUT Paradijs. Wat jammer dat u onze keuken zo tegen vond vallen...heb je dit op de avond zelf ook doorgegeven? Wij staan graag open voor een kritische blik, mocht je nog wat van het hart willen kun je mailen naar angelique@bautamsterdam.nl, hopend op een tweede kans. Groet Team BAUT
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Mijn nicht kreeg nog voor haar verjaardag een etenetje dat werd bij Baut Paradijs: hartelijk ontvangst met bubbels van de zaak, we zijn voor het 4 gangen menu gegaan TOP kan niet anders zeggen met een perfect wijnarrangement mooi afgestemd op de over heerlijke gerechten! Een BOB wijn arrangement is mogelijk!Echt een aanrader ze zitten er nog tot jan dan weer een andere lokatie waar ik nu al naar uit kijk. Goede sfeer, fijne bediening en heerlijk eten!
Hi Mariska, dank voor je mooie woorden ! Hopelijk tot snel, groet Team BAUT
Wouter M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We reserveerden een dinsdagavond. Niet druk dus. Toch was er wat onderbezetting. De kaart is zeer beperkt. Eigenlijk iets te beperkt voor een restaurant van deze omvang. We moesten toch lang wachten zodat we het toetje maar nagelaten hebben. Helaas werd er rode wijn ipv witte geserveerd, ook het hoofdgerecht van mijn tafelgenote was verkeerd. De gerechten waren goed, maar wel wat aan de kleine kant.
Beste Wouter, dank voor je bezoek aan BAUT Paradijs en de genomen tijd voor de recensie. Wij zullen je kritiek zeker ter harte nemen. Hopend op een tweede kans, Met vriendelijke groet, Team BAUT
Arianne O.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Eten was heerlijk. Originele gerechten en prettige porties. Voldoende keuzemogelijkheden voor vegetariërs. Goede wijnen.

Service was uitstekend.
Beste Arianne, dank voor je bezoek en fijne woorden, hopelijk tot snel in het Paradijs. Groet Team BAUT
Carin C.
Vanwege bruiloft erg lawaaierig
Beste Carin, dank voor je bezoek aan BAUT Paradijs, nogmaals onze excuses voor het lawaai die avond, een bruiloft is natuurlijk fantastisch, maar wij zullen dit nooit meer gaan combineren met een dineravond. Weer wat geleerd;) Hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Team BAUT Paradijs
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Last minute gebeld voor een tafeltje bij Baut Paradijs. We begrepen dat er een aantal tafels niet van te voren werd vergeven dus als we vroeg zouden komen maakten we zeker kans op een plekje. Zo gezegd zo gedaan, ook omdat we geinformeerd waren dat het in restaurant vanaf 22.30 een besloten feest plaats zou vinden. Een deel van de gasten voor dat feest at ook al in het restaurant en de versterkte speeches die gegeven werden maakten het in de toch al niet denderende logistiek wel heel erg lastig een goed gesprek aan tafel te voeren. We kregen hierom een kopje koffie of thee van het huis aangeboden maar onze oren suisden van het lawaai aan het eind van de avond. Bediening keurig en kundig, absoluut boven 'eetcafe-niveau' qua kennis en aanpak. Keurige uitleg bij de 2e en 3e gang waarbij we ons realiseerden dat die ontbrak bij de 1e. Goed wijnadvies. Vervelend is het 'kraanwaterontmoedigingsbeleid' dat gevoerd lijkt te worden; flessen bronwater in overvloed beschikbaar maar kraanwater (wel zo lekker en een stuk duurzamer, en bovendien: je betaalt toch voor de lekkere maar zeker niet al te goedkope wijn etc.?) wordt alleen in zuinige hoeveelheden bijgeschonken en de karaf mag niet op tafel. Minpuntje!
Stevige frituurlucht vanuit de open keuken die in je kleding trekt.
Wederom erg goed gegeten, alle gerechten met zorg en goede producten bereid, origineel en erg lekker. Prijs-kwaliteitverhouding prima. Wel over het algemeen zout - dat gold in elk geval voor de steak tartare die echt veel té zout was en de lamsnek. Dat laatste gerecht wordt heel geserveerd in een klein mandje, wat het snijden en eten lastig maakt, maar het ziet er wel leuk uit.
Beste Ina, Hartelijk dank voor je bezoek aan BAUT Paradijs en de genomen tijd om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Voor ons is die avond een enorme leer geweest, we waren niet op de hoogte van de bruiloft speech, echter wilden we geen spelbreker zijn, niet wetende dat dit zo lang en zoveel lawaai ging opleveren. Nogmaals excuus. Verder heeft u veel goede kritische punten, die wij zeker ter harte zullen nemen. Dank en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Team BAUT