Over het restaurant BAUT Paradijs

Na vier succesvolle locaties die steeds gekker en groter werden gaat het ‘Moving Circus’ BAUT Back To The Roots: terug naar Amsterdam Oost! Dit keer geen groot warenhuis of een reusachtige garage, maar een karakteristiek oud pand dat ooit dienst deed als gasdistributiestation.
Op deze nieuwe locatie bundelen we alle BAUT-elementen; de kunst en gekkigheid van BAUT oost, het terras van BAUTZUID, de warmte van BAUT ZUIDAS en de finesse van BAUT & Dreesmann.
Je zou onze nieuwe locatie daarom BAUT 5.0 kunnen noemen, wij noemen het: BAUT Paradijs.
BAUT Paradijs is intiem, een warme ruimte met verschillende niveaus. Verschuil je tussen de planten in de bistro, vind een plek aan de bar of kijk vanaf één van de drie balkons uit op het geheel. Het interieur geeft de ruimte een warme, vertrouwde sfeer. De kunst geeft het een rauw BAUT randje.
De menukaart, met gerechten geïnspireerd op verschillende landen en werelddelen - typerend voor BAUT - is een mooie mix van vernieuwde recepten en echte BAUT-klassieker.
BAUT Paradijs biedt elke week een wisselende act, waar lekker eten, drinken, kunst en muziek centraal staan.
Treedt binnen in BAUT Paradijs en laat je verrassen!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant BAUT Paradijs

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Lunch: 12.00 - 15.00 op vr/za
Diner: Di t/m za
gesloten: Zo en maandag ( gedurende de zomerperiode Juli en Augustus)

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Donald B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
BAUT doet het nog steeds. Na de 8- in het Parool er weer eens gegeten en het viel absoluut niet tegen. De leuke, vriendelijke bediening had het eten snel op tafel. En het was lekker! Favoriet was de sateh lilith, een sate van vis, goddelijk. De risotto kon ook geserveerd met een knapperig gebakken stukje dorade, yummy! Kortom, in een woord supersmakelijk!
Ursula H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Steak tartare perfect! Genoeg personeel, maar al bij de ontvangst werd ik niet gezien en dat is niet verbeterd gedurende de avond. Wachttijd tussen drankbestelling en uitserveren duurde ook lang, en daarbij had de witte wijn bij 2e keer uitschenken niet in de koeling gestaan. De service was op zo'n laag niveau dat ik ondanks het heerlijke eten niet weer bij Paradijs ga eten. De vorige keer was de service namelijk op net zo'n laag niveau en ik wilde Paradijs heel graag nog een keer proberen, maar het werd weer een teleurstellende ervaring.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We zaten op het terras. Prima plek en gezellig druk. Leuk, gemengd publiek. We zagen dat het binnen ook prachtig is opgeknapt.
dailykaat .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Soms kom je weer zo'n plekje tegen waarvan je denkt YES hier hebben ze het begrepen! Nou dat is dus hier!
Zeer vriendelijke bediening, meedenkend, oog voor detail, flexibel in aanpassen van gerechten. Heerlijk gegeten, leuk dat we vanuit ons plekje de keuken in konden kijken, wat werd daar hard met met passie gewerkt! Ook het schoonmaken van de keuken was leuk om naar te kijken. Een echte aanrader. Leuk hoor BAUT!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Leuk, hip, lekker.
Goed bereikbaar, mooi oud gebouw tussen de nieuwe huizen.
gastvrije ontvangst , daarna duidelijke uitleg door zeer vriendelijk meisje over het thema van deze Baut, Paradijs van adam en Eva zie ook de wandschildering. Thema goed verwerkt in het menu. Mooi opgemaakte borden, voortreffelijke smaken. 1 minpuntje hemelse modder als nagerecht was op daar had de kok iets anders van gemaakt. Bleek banaan met nootjes en marshmallows. Beetje teleurstellend naast de andere toetjes. Verder leuke avond.
voorthuizen123 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Wij hadden voor 8 pers. gereserveerd. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid.
We hadden allemaal een voor, hoofd en nagerecht besteld en met 1 woord allemaal erg lekker. De wijnkaart was perfect, sfeer en bediening helemaal top, terwijl het erg druk was kregen we op tijd onze drankjes en onze gerechten die wij hadden besteld.
Prijs verhouding is prima.
Wij komen dan ook zeker terug.
pronner60 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Voor- en hoofdgerecht waren beide uitstekend! Dessert was goed, maar met de aanwezige kennis en kunde is een grotere verrassing mogelijk. Uitstekend bediening, professioneel met een persoonlijke touch.
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We waren met een groep van 10 personen dus moesten we (terecht) genoegen nemen met een vooraf bepaald 3-gangen-menu voor Euro 33,50 per persoon. Kwaliteit was redelijk, maar hoeveelheid op je bord was echt te weinig. Bediening was vriendelijk maar ze lieten wel "steken vallen". Voor mij geen restaurant om terug te komen ondanks de mooie lokatie en inrichting van het restaurant.
jitske.mols .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Ondanks de hitte binnen mocht dat de pret niet drukken. Super lekker eten (van steak tartaar tot tournedos tot Indonesische sateh lillet), helemaal top. Leuke wijnkaart. Goede service. Zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan.
toonenpatricia .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
afgelopen zaterdag hier wezen eten met vrienden en wij hebben een fantastische avond gehad. echt heerlijk gegeten en het wijn arrangement
pasten prima bij de gerechten van het verrassingsmenu.

wat wil een min punt is is de bediening personeel is erg aardig en bereid willig maar toch een keer gehad dat de gerechten al kwamen terwijl de wijn er nog niet was en ook een keer een gerecht gehad terwijl we het bestek nog niet hadden. maar uiteindelijk draait het toch allemaal om het eten en dit was zoals al eerder genoemd van zeer hoog niveau
Ruben B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Heel vervelend restaurant. Typisch geval van meer concept, dan goed eten. Was daar op een vrijdagavond. Een DJ overstemde werkelijk ieder normaal gesprek. Een vraag om minder volume werd afgedaan als gezeur.
Heel erg duur, gezien hetgeen aan eten werd geleverd. (Kunt u en ik ook.)
Personeel erg opdringerig. Ik moest mijn servet over mijn wijnglas draperen om het hervullen te stoppen. In drie uur daar in herrie te hebben gezeten is mij 9(!) keer gevraagd om een nieuw glas wijn. Zag bij de gaderobe een instructie liggen voor het personeel. daarop stonden de "10 geboden van Baut". Eén daarvan was dat "verkopen een sport is". Dat dus....
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heel leuke plek met goed eten. Aardige bediening. Een aanrader. Het was erg warm buiten maar ook binnen (iets aan verbeteren?)
Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Voortreffelijk gegeten. Verrassende combinaties en zo lekker gekruid. Het team doet ontzettend hun best om het je naar de zin te maken. Dat is wederom gelukt. Echt een aanrader.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
De gerechten, alles van de categorie Atlantis, goed opgemaakt - gegaard en subtiel gekruid. Helaas de soft shell krab bleek uitverkocht - niet goed dat dit pas werd gemeld nadat we het bestelde. De coquilles bleken overigens een prima vervanger. De rode wijn kwam steenkoud; navraag leerde, dat 'alle wijn in de koelkast werd gezet wegens de hoge buitentemperatuur'. Daar namen we tot zichtbare irritatie van de serveerster geen genoegen mee.
Beste heer Dorré, Hartelijk dank voor uw recensie en uw bezoek aan BAUT Paradijs. Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze gerechten. Helaas is er inderdaad te laat doorgegeven dat de soft shell krab uitverkocht was, onze excuses daarvoor.We werken met dagverse producten, helaas komt dit dus soms voor. Gelukkig was de coquille een goede vervanger. Wat betreft de wijn, helaas is dit te koud aan u geserveerd, ik begreep van mijn collega, dat zij u de reden wilde uitleggen en een andere wijn als alternatief wilde serveren, echter mocht en kon zij u niet onderbreken, wellicht daarom de zichtbare irritatie? Erg jammer, gezien dit nu bij u en ons een onvrede over u bezoek achterlaat. Misschien toch nog eens een herkansing? We hopen u snel weer in ons Paradijs te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Angelique van der Kolk, namens team BAUT Paradijs
felixwilhelmus .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Het pop-up restaurant kennen we van vorige locaties. Het lijkt wel of het nog beter is geworden. Mijn 'verwende' vrienden waren zeer lovend. De gerechten oogden mooi en waren fijn van smaaak. Een jeugdige onconventionele sfeer met een vriendelijke en attente bediening. Wij komen terug.
Beste Felixwilhelmus, hartelijk dank voor uw lovende recensie en uw bezoek aan BAUT Paradijs. Wij proberen ons zelf altijd te verbeteren:) Hopelijk zijn wij u en uw vrienden snel weer terug. Met vriendelijke groet, Team BAUT Paradijs
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Service was echt ver beneden niveau, een goedenavond kon er nog niet eens af. Om alles moeten vragen, menu kaart, drankjes. Totaal onvriendelijke benadering; bij het uithalen van het voorgerecht werd gevraagd of we de dessertkaart wilden zien......bij het hoofdgerecht zijn alle bijgerechten vergeten, bij het melden hiervan; geen excuses.....echt zonde, leuke plek erg slechte service.
Beste Joost, Hartelijk dank voor je recensie, zo te lezen is er een hoop fout gegaan tijdens je bezoek. Erg vervelend, dit is zeker niet de standaard die we hanteren. Hopelijk kunt u mij even uw gegevens sturen, ik wil dit heel graag persoonlijk met u oplossen. Met vriendelijke groet, Angelique van der Kolk, BAUT Paradijs ( angelique@bautamsterdam.nl)
Sven J.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Weer eens heerlijk getafeld bij Baut... Deze keer het verrassings-3-gangen-menu. Ik kan het omschrijven in 1 woord: Heerlijk.

Zeker een aanrader en leuk gelegen nabij een heus winkelcentrum.
Beste Sven, Hartelijk dank voor je mooie 3 tienen op IENS en je bezoek aan BAUT Paradijs! We hopen je snel weer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team BAUT Paradijs
Jasperica !.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Geweldige lokatie. We waren vroeg maar zelfs als de tafels nog niet gevuld zijn zit je hier prachtig. Eigenlijk 3 verschillende niveau's, heel mooi gedaan. Personeel is ook erg professioneel en attent, 1 vd mannelijke personeelsleden had misschien iéts teveel parfum oid op waardoor ik even mijn heerlijke gerecht niet meer rook. Want de gerechten zijn echt súper! We zijn dit keer alleen voor vis gegaan en alle 3 de gerechten waren formidabel! Verfijnd, vol smaak en het zag er ook nog goed uit. Ook goede prijs/kwaliteit. Wijnkaart ook gevarieerd, gelukkig niet alleen maar Europees....Houdt er rekening mee dat er op vrijdag een DJ draait dus langzaam gaat de volumeknop omhoog..
Beste Jasperica, Hartelijk dank voor de mooie drie tienen na u bezoek aan BAUT Paradijs! Wat fijn dat u zo tevreden over ons bent. Wij hebben onze mannelijke collega inmiddels geïnformeerd dat hij nét te lekker ruikt;) Hartelijk dank voor uw recensie en hopelijk zien wij u snel weer. Met vriendelijke groet, Team BAUT Paradijs
Wilma O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heel mooie ambiance en heerlijk gegeten van een verrassingsmenu. Helaas laat de huidige akoestiek te wensen over. Een normaal gesprek was niet mogelijk. Vandaag was er ook een disc jockey die de muziek steeds wat luider zette, wat uiteindelijk voor ons resulteerde dat er alleen aandacht voor het eten mogelijk was. Dit was heel jammer want de sfeer, het eten was volledig volgens onze wensen. Wel werd ons verteld dat ergo hard gewerkt wordt om de akoestiek te verbeteren.
Beste Wilma O, Hartelijk dank voor uw recensie op IENS en uw bezoek aan BAUT Paradijs. Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze keuken. Inmiddels is onze akoestiek aangepast, wij hebben geluiddempende panelen geplaatst. Elke vrijdag hebben wij een DJ, het geluid staat dan inderdaad iets harder dan op de andere dagen van de week. Wellicht voor u de volgende keer een andere dag? Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team BAUT Paradijs
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Mooie originele omgeving. Bediening leuk en bijdehand snel en goed. Verassingsmenu goed, al krijgen kinderen exact hetzelfde als hun ouders.
Beste Johannes,
Bedankt voor je lovende recensie. Wij werken inderdaad zonder kindermenu, maar de volgende keer dat u met de kinderen komt eten, kunnen wij vast wel een alternatief aan ze serveren.
Met vriendelijke groet,
Team BAUT Paradijs