Over het restaurant BAUT Paradijs

Na vier succesvolle locaties die steeds gekker en groter werden gaat het ‘Moving Circus’ BAUT Back To The Roots: terug naar Amsterdam Oost! Dit keer geen groot warenhuis of een reusachtige garage, maar een karakteristiek oud pand dat ooit dienst deed als gasdistributiestation.
Op deze nieuwe locatie bundelen we alle BAUT-elementen; de kunst en gekkigheid van BAUT oost, het terras van BAUTZUID, de warmte van BAUT ZUIDAS en de finesse van BAUT & Dreesmann.
Je zou onze nieuwe locatie daarom BAUT 5.0 kunnen noemen, wij noemen het: BAUT Paradijs.
BAUT Paradijs is intiem, een warme ruimte met verschillende niveaus. Verschuil je tussen de planten in de bistro, vind een plek aan de bar of kijk vanaf één van de drie balkons uit op het geheel. Het interieur geeft de ruimte een warme, vertrouwde sfeer. De kunst geeft het een rauw BAUT randje.
De menukaart, met gerechten geïnspireerd op verschillende landen en werelddelen - typerend voor BAUT - is een mooie mix van vernieuwde recepten en echte BAUT-klassieker.
BAUT Paradijs biedt elke week een wisselende act, waar lekker eten, drinken, kunst en muziek centraal staan.
Treedt binnen in BAUT Paradijs en laat je verrassen!

Halve fles mineraalwater

Vrij / zat: 10:00 t/m 03:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
arthur V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prachtige locatie daar op het Paradijsplein. Te gekke inrichting, hoge plafonds maar slechte acoustiek. Top kwaliteit eten. Entrecote, zo rose en mals als zelden gegeten,eigen lekkere jus en garnering met linzen. Buikspek een delicatesse, wat hebben de koks daar een mooi product van gemaakt. Partner de vegetarische Baut curry waar helemaal niets mis mee was. Minpuntjes, toch wel. De bestelde rijst en frites kwamen pas bij de 2 e gang door evenals het broodje. Dat kan beter. Wat voor ons ( boven de 70tig) echt hemeltergend irritant was, was de muziek. Zal wel afgestemd zijn op het jongere publiek maar dat kan, gezien het internationale karakter van de menu kaart, toch echt wat creatiever worden ingevuld.
Kiek B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Een enorme ruimte met een interessante muurschildering waar je toch, ook door de vrij kleine tafels, prettig en gezellig zit. De muziek vormt een achtergrond die niet storend is voor het gesprek. De porties zijn niet groot, maar wij hadden aan twee gerechten (risotto en kaas toe) net genoeg. De Risotto was verrukkelijk, de kaas ( van Erik) ook. De derde in het gezelschap nam de tournedos ( mooi rood en smakelijk) en een heerlijk perentaartje. De bediening was deskundig en vriendelijk.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Bereid je voor op de zondeval want de kaart is zo verleidelijk als de appel was voor Eva.
Oke ik ben bevooroordeeld omdat ik zo goed als een buurvrouw ben, maar hier moet je gewoon een keer heen. Gezellig en gemotiveerd personeel, een gave locatie, een kaart die het kiezen moeilijk maakt en een chocotaartje om van te dromen. Kortom nu al balen dat het tijdelijk is. Baut...welkom in het Paradijs.
Beste Cindy, Hartelijk dank voor je bezoek & je lovende woorden. Wij zijn ook erg trots op ons paradijs. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team BAUT Paradijs
Ruud P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Verrijking voor Oost, errug lekker, zeer goede bediening en goede entourage. Akoestiek kan beter, maar dat is wel vaker met nieuwe restaurants. Aanrader.
Beste Ruud Pelgrum, Hartelijk dank voor je recensie op IENS en je bezoek aan BAUT Paradijs. Wij hopen je snel weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team BAUT Paradijs
Kat V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Super gezellig! Heerlijk gegeten in een geweldige locatie. Helemaal top! Echt een aanrader, we kregen ook nog allemaal kleine extras omdat een van ons jarig was. Service was uitstekend, met veel tijd en aandacht voor de gast.
Beste Kat Visser, Hartelijk dank voor de eerste mooie recensie over BAUT Paradijs. Wij zijn enorm trots op onze mooie nieuwe zaak en hopen je snel terug te zien. Met vriendelijke groet, Team BAUT Paradijs
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Leuke locatie met gezellige uitgaanssfeer door aanwezigheid van dj later op de avond. Eten en wijn was goed maar redelijk aan de prijs voor de kwaliteit.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Blij dat ik ook weer op deze locatie van Baut ben geweest. Superleuk en weer fantastisch eten, opnaar de volgende locatie!
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Bautverrassinsmenu is een aanrader maar mocht Iers warmer in het bord ! Hip postindustrieel kader met vlotte bediening. Check it out ! Doen !
Rombom .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Met een groep hebben we hier op afspraak geluncht. Als binnenkomer brood met truffelcrème. Daarna ceviche van koningsbaars met rode quinoa, of rode quinoasalade. Als hoofdgerecht kalfswang met een mooi garnituur, of paddestoelenrisotto. Als toetje perenijs met van alles en nog wat.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
ER geen 1 keer gevraagd naar wat wij wilden bestellen,wij moesten om aandacht vragen
, of alles naar wens was, of we nog wat wilde drinken, borden werden pas afgeruimd toen we om de rekening vroegen.
Bij het betalen werd pas gevraagd of alles naar wens was.
Hebben het bovenstaande toen aangegeven.
Degene vroeg toen of we de maneger wilde spreken.
Tirza V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Super lekker gegeten en wat waren de recepten mooi opgemaakt. Niet te vergeten, we hadden een hele vriendelijke jongeman die ons heel goed geholpen heeft met een keuze te maken uit alle heerlijke gerechten!
Een avond om nog eens over te doen.
moniquevslooten .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Super ontvangst, heerlijk gegeten (we hadden verrassingsmenu 3-gangen) alleen een rekening vragen kosten enige moeite omdat het legioen personeel flink was terug gebracht. Aanrader!
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Na een vorige positieve ervaring in de voormalige Citroëngarage vonden we het spannend om te zien en proeven wat Baut met het voormalige V&D weet te doen. Ook deze keer zijn ze er in geslaagd om de ruimte om te toveren in een interessante ruimte, al vonden we wel dat het wat minder creatief was dan bij de vorige gelegenheid.
Het eten was overigens weer prima. We kozen allemaal voor drie gerechten met wat extra's erbij zoals frites en rijst. De porties zijn ruim en de smaak is heel goed. De bediening is op zich correct, al werd er wel een foutje gemaakt door wel besteld brood niet uit te serveren, maar wel op de rekening te vermelden. Na melding werd dit wel gecorrigeerd overigens. We zouden de bediening wel willen adviseren om een suggestie te doen in de volgorde van de te consumeren gerechten. Dat is uit de kaart alleen niet goed op te maken.
Alles met elkaar voldeed het weer aan onze verwachtingen, maar of we er nog een keer naar toe gaan zal sterk afhangen hoe ze de volgende gelegenheid gaan inrichten en uitwerken. In de derde week van januari opent BAUT Paradijs in Oostpoort begrepen we.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Afgelopen zaterdag bij Baut & Dreesmann geluncht met 2 vriendinnen; een fijne locatie om gezellig te kunnen bijkletsen, er hangt een fijne sfeer en ze draaien er ook fijne achtergrondmuziek. Het eten was heerlijk (zalmtartaar en steaktartaar geproefd), goede porties en prima huiswijn!
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Vrijdagavond met drie collega's bij dit restaurant gegeten. We hadden gereserveerd en kozen ervoor om los van de kaart te kiezen. Als voorgerecht had ik een heerlijke steak tartaar van ossenhaas.

Als hoofdgerecht malse buikspek met doperwten en rookworst. Als laatste nog een kaasplankje om te delen. Al met al moet ik zeggen dat het eten heerlijk was maar het was zo ontzettend druk en luidruchtig dat we onze stemmen moesten verheffen om elkaar te kunnen verstaan. Er werd ook nog een grote borrel gehouden en de muziek stond erg hard.

Ook de bediening is erg gehaast en niet heel vriendelijk. Ik zou het restaurant voor het eten zeker aanraden maar de dranken zijn erg prijzig en het is veel te druk als je komt om rustig te eten en gezellig te praten.
rachellezitta .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten op een prachtige locatie met hele goede service. Jammer dat ze binnenkort weer bij deze unieke locatie vertrekken..
Corine O.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijke lunch gehad. De bediening was zeer attent en gezellig zonder opdringerig te zijn. We gaan hier zeker ook 's avonds een keertje eten.
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
goede bediening, erg lekker gegeten, bijzondere locatie!
Jacyntha S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heel grappig om hier door de 'achter ingang' van de Vroom & Dreesman naar binnen te komen. We aten hier met een groep van 12 personen met vrij uiteenlopende dieetwensen. Overal is rekening mee gehouden en iedereen heeft ontzettend lekker gegeten! De bediening vriendelijk en oplettend, het eerste gerecht liet wat lang op zich wachten maar in deze setting was dat geen probleem.
M.W.F. H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Menu van goede kwaliteit. Hoofdgerecht wat inhoud betreft niet voldoende, hetgeen ook erkend werd! Bediening goed. Helaas is de afzuiging van de open keuken niet voldoende, waardoor je kleding een etensgeur behoudt.