Baumann

Meer informatie over restaurant Baumann

Erg voordelig
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Zaterdagavond 29 oktober hier met 8 personen hier gegeten. Gezellige sfeer, heel hartelijke bediening. Ik had als hoofdgerecht oma's draadjesvlees, meer dan voortreffelijk. Gelukkig niet te weinig maar zo veel dat ik het niet op kon. Patat en gebakken aardappelen, rauwkost, spinazie, broccoli alles ruim voldoende. Ik ga zondag weer.
Noorlanderjochem .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Eten was koud , bediening slecht, toetje eten met de spruitjes nog op tafel, slechte zaak !!!! Dit kan op zeker beter !!!
Eablok .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
No-nonsens eetcafe met een grote variatie aan gerechten, maar altijd ruim voldoende voor een goede prijs. Vaak aantrekkelijke menu's of dagschotels tegen actie tarieven. Alle menu's met gebakken aardappels of dunne of dikke friet en keuze uit vele groeten. Ook uitstekend zijn o.a. de spare-ribs en de mix grill.

De laatste week 2 keer gegeten. 1 keer met 4 personen en hadden genomen 3x het steengrill weekend menu met biefstuk en 1x een Duitse biefstuk. M.n. deze laatste is best een uitdaging om alles op te krijgen.
Bij het steengrill weekend menu hoort ook een nagerecht, helaas was deze nog niet gemaakt en duurde iets langer.
Totaal incl. drankjes en nagerechten E 105,00. (geen voorgerechten)

De 2e keer met 2 personen en kozen we voor een zondag menu (onbeperkt spare-ribs) en een Duitse biefstuk.
Totaal incl. drankjes en nagerechten E 55,00 (ook nu geen voorgerechten)

Gewoon prima eten in een informele sfeer voor een betaalbare prijs.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Al vele verhalen over gehoord. Veel eten voor relatief weinig. En iinderdaad. Verwacht geen superluxe of supergezellig decor maar het voldoet het aan alles wat je maar kan denken. Eten zoals in een truckers restaraunt maar dan in het decor van een oud bruin cafe. Een begrip in schiedam en omstreken. We werden vriendelijk geholpen. Jammerlijke was dat de deur steeds open gedaan werd door een medewerker die even buiten ging staan en daardoor het af en toe flink fris werd. gelukkig werd dat weer gezien door een andere collega. Het eten...veel..heel veel...ze kijken niet bepaald hoe je het beste een bord kan opmaken dus deze ligt ook vol met van alles. Zelf had ik een schnitzel en deze was behoorlijk..de smaak was ook prima. Er werd aan onze tafel ook spareribs besteld...deze was ok goed , al zou ik ze zelf anders gemarineerd hebben en of voor andere kruiden gekozen hebben. Ik heb ze beter, maar zeker ook slechter gegeten. Ook deze waren weer gigantisch en je kon in principe ook onbeperkt bestellen. Waarschijnlijk doen in de praktijk dat maar weinig mensen vanwege de hoeveelheid. :-). Al met al zeker goed gegeten en een aanrader als je in de buurt bent. Voor herhaling vatbaar!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Het eten is van redelijk tot goede kwaliteit. De portiegrootte is ruim te noemen.

De bediening laat te wensen over, dan wordt je niet gezien en dan worden je drankjes vergeten. De zaak zat niet eens vol. Als je je sparrribs die je over hebt wilt mee nemen,dan kan dat. Dit wordt voor je ingepakt en vervolgens op tafel gegooid.

Decor een 6. Tis een bruincafe, je moet er van houden.

Conclusie: Voor het eten zou ik absoluut terugkomen. Maar met deze bediening en instelling niet meer!
Bluelabel1982 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Eten redelijk tot goed te noemen, de porties zijn groot.

Het decor doet gedateerd aan en de lay-out van de menukaart komt voort uit een varia uit standaard templates en WordArt. Doet wat hobby-achtig aan, maar ja daar wil ik ze niet op afrekenen.
Wat wel voor verbetering vatbaar is, dat als je een biertje aanprijst op de tafels, zorg er dan voor dat ze rijkelijk op voorraad is. Nu met 3 personen en bij uitserveren te horen gekregen dat dit de laatste biertjes waren.

De bediening daarentegen heeft er vakkundig voor gezorgd dat ik daar geen voet meer binnen zet. Totale desinteresse, anders is het niet te noemen. De biertjes welke ons verteld was dat deze op waren, werd nog wel aan andere tafels (bij herhaling) geschonken.
Personeel vergeet drinken te brengen, met de uitleg: " Oh dan zal ik het briefje wel weggegooid hebben".

Als restaurant zal ik ze zeker niet aanbevelen,
Georgette T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2014
Al jaren in Schiedam een vermaard eetcafé. Lieve mensen, met toewijding. Wel het idee momenteel dat er te weinig personeel is, waardoor je lang moet wachten. Verder prima dagschotels, fijne keuzes, vers en eerlijk en lekker veel. Wij gaan regelmatig even voor een hapje hierheen.
SDP3 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Omdat ik in de buurt woon heb ik hier al vaker gegeten. Pluspunten zijn grote porties, groente naar keuze. Minpunten zijn wachttijd, als het druk is kan je zomaar een uur op je 1e gerecht wachten. Eerlijke prijzen al zou ik de dag actie menu's niet aanraden, had laatst een kipsaté voor 12.50 en dat was niet zo smakelijk omdat het eerder een bord satésaus was met een stokje kip. Maar als je voor de normale menu keuze gaat dan heb ik al 3 keer prima gegeten, en zat ik ook lekker vol. Ook krijg je (op verzoek) een doggybag mee. Bediening is aardig en beleefd maar ook in voor een grapje. Het is een bruin café met ook vaak darters of poolers, maar dat merk je eigenlijk niet. Verder heeft het ook geen leuk uitzicht midden in de stad maar het café is op zich wel versierd.

Als je een grote eter bent zou ik dit restaurant zeker aanraden.
Marjan Z.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Uitgebreide kaart, alleen geen vegetarische gerechten helaas. Kan zelf groente kiezen wat je wilt. Moet erg lang wachten op je eten. Niet echt smaakvol. Wel heel veel, eigenlijk teveel. Voor ons niet voor herhaling varbaar.
Biscaja .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Echt een toppie eetcafe die spareribs zijn echt aan te raden de rest weet ik niet heb alleen nog maar die spareribs op maar weet zeker dat al het andere ook heel lekker is
Marpat .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Een zeer gewild restaurant met grote porties en een goede prijs. Ook wordt op de details gelet. Het vlees was voortreffelijk zo ook de asperges.
Wilco S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
een heerlijk en gezellig eetcafe om te gaan eten. geen chique gedoe maar een lekkere hap zonder poespas. voldoende keuze en het eten is prima. spareribs zijn een aanrader.
vergeet niet te reserveren in het weekend want het zit stampvol dan.
Spijkcity .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Erg lekker eten, vooral als je van veel vlees / vis houdt. De service is vaak aan de trage kant, maar goed de zaak zit ook vaak goed vol. De zaak is ouderwets ingericht wat opzich wel een leuke sfeer heeft.
Jagertje .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2012
Wie kent Baumann niet als je in Schiedam woont ? De eigenaar John is een vriendelijke, gezellige man en heeft voor iedereen een praatje. De kaart is heel divers, je kan er van biefstuk tot hutspot eten. De porties zijn groot, en smaakvol. Zelfs na onze verhuizing komen wij nog regelmatig terug. De spare ribs zijn TOP !
De weekenden zit Baumann afgeladen, dus reserveren is wenselijk.
Dekos .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
Ik eet hier af en toe als ik in de buurt ben en blijf dit eetcafe leuk en lekker vinden. Het is echt een gezellig eetcafe, het eten is lekker en veel keus. De gebakken aardappels zijn echt top zo ook het "draadjesvlees" Soms duurt het vrij lang wanneer het erg druk is maar dat staat ook op de menukaart vermeld! Zeker een aanrader en vooral voor diegene die van grote porties houd!