Battice

Rijksweg Centrum 24 6161 EE Geleen Nederland Kaart

Over het restaurant Battice

Chef Angelique en haar seizoensgerechten

Battice is een modern restaurantje in het centrum van Geleen. Angelique Biermans is hier chef, eigenaar én bewaker van hun motto: Puur, eerlijk & vers. Elk seizoen gaat zij op jacht naar de lekkerste verse ingrediënten uit de streek. Is het tijd voor asperges of is het jachtseizoen geopend? Dan kun je hier van meegenieten bij Battice. Vraag ook zeker even naar hun uitgebreide wijnkaart. Geniet!

Meer informatie over restaurant Battice

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Battice

Toon B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Lekker en fijn gegeten. De muziek was niet helemaal onze smaak. Maar smaken verschillen nu eenmaal.
Jammer dat er maar twee tafeltjes bezet waren, maar dat zal wel komen doordat het woensdagavond was.
Lutgarde B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het eten was buitenverwachting goed. In het begin hadden we onze twijfels maar die waren snel verdwenen.
Alles was goed van smaak, ook mooi gereserveerd.
Zeker een aanrader, en zal zeker nog terugkomen.
Margret N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Met de AH actie bij het bij ons onbekende Battice in Geleen gegeten .. verrassend lekker van smaak ..leuke formule van 'kleinere' gerechten waardoor je zeer afwisselend kunt eten .. ook de bediening was zeer vriendelijk .. mijn man wilde een koffiedessert, en ik de spoon .je moet weten met de AH actie is beiden personen hetzelfde,zo is de afspraak ..maar er werd totaal niet moeilijk over gedaan ..dit restaurant uitgeprobeerd met de AHactie maar we komen hier zeker terug..kan dit restaurant echt aanbevelen !!!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
In het voormalige restaurant Battice (vöör de renovatie) werden we persoonlijk door personeel welkom geheten en werden onze jassen aan kleerhangers in de garderobe gehangen. Nu moesten we onze jassen kwijt zien te raken aan een niet geschikte kapstok (zonder kleerhangers).
Mede door de "kale" inrichting (niet geluiddempend, géén tafellinnen, gedeeltelijk plastic stoelen enz) en de 8 zéér rumoerige gasten aan de tafel naast ons was een gesprek soms onmogelijk. Bovendien hadden deze gasten een hond (!) bij zich (geen geleidehond). Kan dit in een restaurant?
De menukaart was zéér verwarrend en de prijzen stonden slechts zeer summier vermeld. Bovendien was het aantal verschillende gerechten beperkt (b.v. geen soep, geen gevogelte enz.)
Het huidige restaurant "Battice" is een (ongezellige) gelegenheid geworden waar je kunt eten. Het vroegere restaurant "Battice" was een gelegenheid waar je op culinair niveau kon dineren en waar je dienovereenkomstig werd ontvangen in een rustige, gepaste sfeer.
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij zijn al vaker te gast geweest bij Battice. Dat was voor ze omschakelden naar een nieuwe formule. We vonden het wel leuk om die nieuwe formule (4 - 6 kleinere gerechten) te gaan proberen met de ah-actie. Daar hebben we spijt van gekregen. We konden niet anders dan concluderen dat je als ah-restaurant actie klant 2e rangs klant was. De porties van de mensen zonder ah-restaurant actie waren weliswaar ook kleiner dan voorheen maar dat was een logisch gevolg van de nieuwe formule. Onze porties waren echter nog de helft daarvan en vwb het vlees of de vis dat bij het gerecht werd opgediend 1/3e daarvan. En dan moesten we voor een gerecht nog bijbetalen ook. Belachelijk kleine hoeveelheden vlees en vis. Dit waren de hoeveelheden van zo'n minigerechtje waar je in een all you can eat restaurant de hele avond onbeperkt van kunt bestellen en niet van één gerecht van 4. Wij zijn normale eters, maar hier kregen we simpelweg niet voldoende eten om verzadigd te raken. Wat we kregen was zonder uitzondering erg lekker (aan de kookkunsten is niets aangepast), maar dit kun je eenvoudigweg niet serieus nemen. Ons advies: DOE DAN NIET MEE met de ah restaurant actie, want dit is een AANFLUITING!! Je wilt toch niet dat je gasten na afloop naar de friture moeten omdat ze bij jou niet genoeg te eten hebben gekregen? Wat verder niet aanstond is dat we allebei hetzelfde moesten eten. Dat hadden ze dan wat duidelijker op de site moeten vermelden, want wat doe je dan als je allebei een heel verschillende smaak hebt en de een prefereert vis of vegetarisch en de ander houdt daar niet van en heeft liever vlees? Ook het bedienend personeel mocht wat vriendelijker zijn. Kortom deze ervaring was zo slecht, dat wij besloten hebben hier niet meer naar toe te gaan. De goede ervaringen uit het verleden zijn volledig overschaduwd door dit etentje (of wat daarvoor doorging). Dat kan toch niet de bedoeling zijn van de ah restaurant actie.
tom.eijwoudt .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prettige bediening. Lekker eten en goede toelichting op menu. We komen zeker nog eens terug en zullen het restaurant aanbevelen bij kennissen.
J P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Battice is een prima restaurant. Mooie inrichting en een leuke kaart. Deze is in een soort tapas idee.
Allemaal losse gerechten die je kunt combineren. Zeer apart. De kwaliteit was prima en er was keuze genoeg.
Voor de grote eter misschien wat kleine porties, (dan maar een gang meer bestellen.)
Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Femmie B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Leuk concept met heerlijke gerechten. Hier hoort een goede wijn bij. Die konden ze niet schenken. De rode huiswijn is van een slechte kroegwijn kwaliteit ze hadden nog 1 andere die was beduidend beter. Veder geen keuze. Het eerste glas witte wijn van mijn partner was niet gekoeld. Daarna konden ze wel gekoelde witte wijn schenken. De eerste glazen wijn hebben ze niet berekend.
e E.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
verrassend menu, geweldig hoog nivo zeer aan te bevelen voor op nivo te tafelen,
J K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Vriendelijke bediening. Had tijd voor een gesprekje . Ondanks verkeerde datum van reservering konden we toch eten. Leuke rustige moderne inrichting.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Een minpunt was dat ik twijfelde of mijn bestelling van Spa Blauw wel correct is uitgevoerd.
Ik kreeg een glas water zonder flesje en doordat ik zelf in Geleen zeer veel kraanwater drink
vond ik de smaak hetzelfde.
Helaas kun je niets bewijzen en vond ik het moeilijk in een vol restaurant iets te zeggen
Gerlie Q.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Verrassend concept, kiezen van een aantal kleine gerechten.
We hadden een aantal lekkere gerechten uitgezocht ;-).
Mooie vernieuwde zaak.
Kim J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben hier gegeten met de AH bon. Per toeval kwamen we hier terecht. We konden dit restaurant van te voren niet. Wat een mooi kadootje. Het was echt fantastisch! We hebben genoten van het heerlijke eten, de goede sfeer, de vriendelijkheid en de lekkere wijn. Het eten was zo lekker dat ik mijn bord bijna heb afgelikt :-)
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Uitstekende keuken. Goede verhouding prijs/kwaliteit. Zeer prettig personeel dat zelfs na afloop de zadels van onze fietsen droogmaakten. Kort om een echte aanrader!!!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk gegeten,goede prijs kwaliteit verhouding
Magda V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Voor ons de eerste keer dat we bij Battice zijn gaan eten.
We kenden dit restaurant niet.
Via AH-IENS actie hier terechtgekomen.
Alle drie de gangen waren heerlijk en we komen zeker een keer terug.
Luc C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten, uit een smakelijk samengesteld 3 gangenmenu. De risotto is zeker een aanrader, deze was erg lekker. Personeel was vriendelijk.
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Met vrienden hebben heerlijk gedineerd. Na een salade met verse tonijn een heerlijke risotto met bospaddestoelen gegeten. Deze is uitzonderlijk lekker en is dan ook erg bekend in Geleen en omgeving! Aanrader om eens te gaan proven! De hoofdgerechten waren ook heerlijk. Persoonlijk vond ik de garnituur bij de hoenderfilet iets te eenzijdig. de panna cotta was ook uitstekend. Hier ga je gerust nog een tweede, derde of vierde keer naar toe!
Alleen....het water. Persoonlijk vind ik dat wanneer er een paar flessen wijn worden gedronken, het water goedkoper kan. Normaal vragen wij bij de wijn altijd gewoon kraanwater. Natuurlijk mag er een bedrag worden gevraagd voor het gebruik van de glazen, dit kost ook geld, maar iets meer klantvriendelijk is een schone zaak! Maar nogmaals, dit weerhoudt ons er niet van dit vriendelijke en gezellige restaurant nog vaker te bezoeken!
leon_6000 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We werden vriendelijk en goed ontvangen. We waren met vrienden in het kader van AH-restaurantactie. De kwaliteit van de gerechten was uitstekend. De wachttijd tussen het voor- en het hoofdgerecht was dermate lang dat we dachten ze ons vergeten waren. Helaas werden de gerechten niet meer voorgesteld bij het opdienen. Geen sterrenrestaurant, maar zeker wel de moeite om eens gaan te eten.
Serve B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk uit gegeten, gezellige sfeer en zelfs op ons verzoek, kleine aanpassing in menu voorgesteld en uitgevoerd.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar.