Battice

Rijksweg Centrum 24 6161 EE Geleen Nederland Kaart

Over het restaurant Battice

Chef Angelique en haar seizoensgerechten

Battice is een modern restaurantje in het centrum van Geleen. Angelique Biermans is hier chef, eigenaar én bewaker van hun motto: Puur, eerlijk & vers. Elk seizoen gaat zij op jacht naar de lekkerste verse ingrediënten uit de streek. Is het tijd voor asperges of is het jachtseizoen geopend? Dan kun je hier van meegenieten bij Battice. Vraag ook zeker even naar hun uitgebreide wijnkaart. Geniet!

Meer informatie over restaurant Battice

J K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Een minpunt was dat ik twijfelde of mijn bestelling van Spa Blauw wel correct is uitgevoerd.
Ik kreeg een glas water zonder flesje en doordat ik zelf in Geleen zeer veel kraanwater drink
vond ik de smaak hetzelfde.
Helaas kun je niets bewijzen en vond ik het moeilijk in een vol restaurant iets te zeggen
Gerlie Q.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Verrassend concept, kiezen van een aantal kleine gerechten.
We hadden een aantal lekkere gerechten uitgezocht ;-).
Mooie vernieuwde zaak.
Kim J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben hier gegeten met de AH bon. Per toeval kwamen we hier terecht. We konden dit restaurant van te voren niet. Wat een mooi kadootje. Het was echt fantastisch! We hebben genoten van het heerlijke eten, de goede sfeer, de vriendelijkheid en de lekkere wijn. Het eten was zo lekker dat ik mijn bord bijna heb afgelikt :-)
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Uitstekende keuken. Goede verhouding prijs/kwaliteit. Zeer prettig personeel dat zelfs na afloop de zadels van onze fietsen droogmaakten. Kort om een echte aanrader!!!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk gegeten,goede prijs kwaliteit verhouding
Magda V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Voor ons de eerste keer dat we bij Battice zijn gaan eten.
We kenden dit restaurant niet.
Via AH-IENS actie hier terechtgekomen.
Alle drie de gangen waren heerlijk en we komen zeker een keer terug.
Luc C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten, uit een smakelijk samengesteld 3 gangenmenu. De risotto is zeker een aanrader, deze was erg lekker. Personeel was vriendelijk.
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Met vrienden hebben heerlijk gedineerd. Na een salade met verse tonijn een heerlijke risotto met bospaddestoelen gegeten. Deze is uitzonderlijk lekker en is dan ook erg bekend in Geleen en omgeving! Aanrader om eens te gaan proven! De hoofdgerechten waren ook heerlijk. Persoonlijk vond ik de garnituur bij de hoenderfilet iets te eenzijdig. de panna cotta was ook uitstekend. Hier ga je gerust nog een tweede, derde of vierde keer naar toe!
Alleen....het water. Persoonlijk vind ik dat wanneer er een paar flessen wijn worden gedronken, het water goedkoper kan. Normaal vragen wij bij de wijn altijd gewoon kraanwater. Natuurlijk mag er een bedrag worden gevraagd voor het gebruik van de glazen, dit kost ook geld, maar iets meer klantvriendelijk is een schone zaak! Maar nogmaals, dit weerhoudt ons er niet van dit vriendelijke en gezellige restaurant nog vaker te bezoeken!
leon_6000 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We werden vriendelijk en goed ontvangen. We waren met vrienden in het kader van AH-restaurantactie. De kwaliteit van de gerechten was uitstekend. De wachttijd tussen het voor- en het hoofdgerecht was dermate lang dat we dachten ze ons vergeten waren. Helaas werden de gerechten niet meer voorgesteld bij het opdienen. Geen sterrenrestaurant, maar zeker wel de moeite om eens gaan te eten.
Serve B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk uit gegeten, gezellige sfeer en zelfs op ons verzoek, kleine aanpassing in menu voorgesteld en uitgevoerd.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
ahnmajewski .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
waren met ah bonnen eten was super risotto heerlijk bediening zeer vriendelijk en behulpzaam zullen het zeker aanbevelen met anderen
gezelle34 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Bediening was prima; losse huiskamersfeer in totaal.
Gerechten waren prima qua portie, goed van smaak en mooi opgemaakt.
Zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar.
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH-actie. Keuze uit een keuzemenu, maar voldoende keuze. Gekozen voor de vis als hoofdgerecht. Mooie gerechten. Het eten was goed qua smaak. Het is allemaal met zorg bereid door een kok die duidelijk de kneepjes van het vak beheerst. Echter: wij zijn hier eerder geweest zonder AH-actie en wij hadden de indruk dat de grootte van de porties (de vis, niet de garnituur) was aangepast in verband met de AH-actie. De mensen van het tafeltje naast ons hadden ook vis maar niet van de actie en het viel ons op dat die portie ongeveer twee maal zo groot was. Dat vonden we jammer. Verder toch goed gegeten, want het was wel voldoende en de smaak was zoals gezegd goed. Bediening is vriendelijk. Qua prijs vonden we dat we niet mochten klagen. In menige gelegenheid betaal je meer voor iets dat minder smaakt.
lavief .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wij hebben weer genoten van het eten en de ambiance, eerst buiten een apperatiefje en binnen het diner. De bediening was zoals altijd heel vriendelijk. heel ontspannen vakantie sfeer en een heerlijk 4 gangen menu, Top. Absoluut voor herhaling vatbaar. Super zo'n restaurant in het hartje van Geleen.
janneke2000 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht als het nagerecht waren heel lekker.
De porties zijn ook prima.
Lekkere witte wijn. Vooral de Italiaanse!
Fijn dat ze airco in het restaurant hebben.
pjf.willems .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het AH -menu kostte 35 euro, een prijs die beslist veel te hoog was.
We moesten daarnaast ook erg lang op onze bestellingen wachten. Het voor- en nagerecht waren niet onaardig, maar het hoofdgerecht viel tegen: het maakte de verwachtingen die een wat beter restaurant als Battice wekt, niet waar: Weinig smaak aan de vis, en heel eenvoudige bijgerechten. In de tijd dat we er zaten (2,5 uur) is niet gevraagd of we nog iets wilden drinken.
peter_v .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wij waren aangenaam verrast want de ligging langs de Rijksweg in Geleen is niet bepaald uitnodigend. Dan is zo'n AH-actie een goede gelegenheid om eens op ontdekking te gaan en blijkt Battice een ontdekking die om herhaling vraagt.
Het eten was goed verzorgd en knapperig vers, de bediening vriendelijk en de tijd tussen de gangen niet te snel en niet te lang, kortom: we hebben een heerlijke avond gehad!
weegelsr .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Goede en leuke ontvangst. Kregen snel de keuzekaart en ons drinken, het mogen bestellen duurde even maar werd goed gemaakt met heeeeerlijk eten! Was zeer gezellig, alleen viel ons de prijs na de leuke avond zeer tegen. €25 voor 5 drankjes....dat is wel zeer duur!
Voor de rest nergens wat op aan te merken.