Battice

Rijksweg Centrum 24 6161 EE Geleen Nederland Kaart

Over restaurant Battice

Chef Angelique en haar seizoensgerechten

Battice is een modern restaurantje in het centrum van Geleen. Angelique Biermans is hier chef, eigenaar én bewaker van hun motto: Puur, eerlijk & vers. Elk seizoen gaat zij op jacht naar de lekkerste verse ingrediënten uit de streek. Is het tijd voor asperges of is het jachtseizoen geopend? Dan kun je hier van meegenieten bij Battice. Vraag ook zeker even naar hun uitgebreide wijnkaart. Geniet!

Meer informatie over restaurant Battice

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Met vrienden hebben heerlijk gedineerd. Na een salade met verse tonijn een heerlijke risotto met bospaddestoelen gegeten. Deze is uitzonderlijk lekker en is dan ook erg bekend in Geleen en omgeving! Aanrader om eens te gaan proven! De hoofdgerechten waren ook heerlijk. Persoonlijk vond ik de garnituur bij de hoenderfilet iets te eenzijdig. de panna cotta was ook uitstekend. Hier ga je gerust nog een tweede, derde of vierde keer naar toe!
Alleen....het water. Persoonlijk vind ik dat wanneer er een paar flessen wijn worden gedronken, het water goedkoper kan. Normaal vragen wij bij de wijn altijd gewoon kraanwater. Natuurlijk mag er een bedrag worden gevraagd voor het gebruik van de glazen, dit kost ook geld, maar iets meer klantvriendelijk is een schone zaak! Maar nogmaals, dit weerhoudt ons er niet van dit vriendelijke en gezellige restaurant nog vaker te bezoeken!
Leon_6000 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We werden vriendelijk en goed ontvangen. We waren met vrienden in het kader van AH-restaurantactie. De kwaliteit van de gerechten was uitstekend. De wachttijd tussen het voor- en het hoofdgerecht was dermate lang dat we dachten ze ons vergeten waren. Helaas werden de gerechten niet meer voorgesteld bij het opdienen. Geen sterrenrestaurant, maar zeker wel de moeite om eens gaan te eten.
Serve B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk uit gegeten, gezellige sfeer en zelfs op ons verzoek, kleine aanpassing in menu voorgesteld en uitgevoerd.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Ahnmajewski .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
waren met ah bonnen eten was super risotto heerlijk bediening zeer vriendelijk en behulpzaam zullen het zeker aanbevelen met anderen
Gezelle34 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Bediening was prima; losse huiskamersfeer in totaal.
Gerechten waren prima qua portie, goed van smaak en mooi opgemaakt.
Zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar.
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH-actie. Keuze uit een keuzemenu, maar voldoende keuze. Gekozen voor de vis als hoofdgerecht. Mooie gerechten. Het eten was goed qua smaak. Het is allemaal met zorg bereid door een kok die duidelijk de kneepjes van het vak beheerst. Echter: wij zijn hier eerder geweest zonder AH-actie en wij hadden de indruk dat de grootte van de porties (de vis, niet de garnituur) was aangepast in verband met de AH-actie. De mensen van het tafeltje naast ons hadden ook vis maar niet van de actie en het viel ons op dat die portie ongeveer twee maal zo groot was. Dat vonden we jammer. Verder toch goed gegeten, want het was wel voldoende en de smaak was zoals gezegd goed. Bediening is vriendelijk. Qua prijs vonden we dat we niet mochten klagen. In menige gelegenheid betaal je meer voor iets dat minder smaakt.
Lavief .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wij hebben weer genoten van het eten en de ambiance, eerst buiten een apperatiefje en binnen het diner. De bediening was zoals altijd heel vriendelijk. heel ontspannen vakantie sfeer en een heerlijk 4 gangen menu, Top. Absoluut voor herhaling vatbaar. Super zo'n restaurant in het hartje van Geleen.
Janneke2000 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht als het nagerecht waren heel lekker.
De porties zijn ook prima.
Lekkere witte wijn. Vooral de Italiaanse!
Fijn dat ze airco in het restaurant hebben.
Pjf.willems .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het AH -menu kostte 35 euro, een prijs die beslist veel te hoog was.
We moesten daarnaast ook erg lang op onze bestellingen wachten. Het voor- en nagerecht waren niet onaardig, maar het hoofdgerecht viel tegen: het maakte de verwachtingen die een wat beter restaurant als Battice wekt, niet waar: Weinig smaak aan de vis, en heel eenvoudige bijgerechten. In de tijd dat we er zaten (2,5 uur) is niet gevraagd of we nog iets wilden drinken.
Peter_v .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wij waren aangenaam verrast want de ligging langs de Rijksweg in Geleen is niet bepaald uitnodigend. Dan is zo'n AH-actie een goede gelegenheid om eens op ontdekking te gaan en blijkt Battice een ontdekking die om herhaling vraagt.
Het eten was goed verzorgd en knapperig vers, de bediening vriendelijk en de tijd tussen de gangen niet te snel en niet te lang, kortom: we hebben een heerlijke avond gehad!
Weegelsr .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Goede en leuke ontvangst. Kregen snel de keuzekaart en ons drinken, het mogen bestellen duurde even maar werd goed gemaakt met heeeeerlijk eten! Was zeer gezellig, alleen viel ons de prijs na de leuke avond zeer tegen. €25 voor 5 drankjes....dat is wel zeer duur!
Voor de rest nergens wat op aan te merken.
LThomassen .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
leuk restaurant, gezellige sfeer. Echt het huiskamergevoel. het eten was onddanks de kleien kaart, uitstekend . Charmante en vriendelijke bediening. Is niet de goedkoopste ,maar todch zkere een aanrader.
Rgjehabets .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Goed verzorgt eten, prima service, leuk klein gezellig restaurant. Zeker de moeite waard om nog een keer te eten, goede prijs kwaliteit verhouding.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij Battice nu op het super gezellige terras. Heerlijke plate du jour, kabeljauw en pasta scampi's we hebben echt genoten. Complimenten aan de kok en de super vriendelijke bediening. Top! Meteen voor volgende week weer een tafel gereserveerd
Marita D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Battice, het interieur was heel gezellig, de bediening heel vriendelijk, zeker voor herhaling vatbaar!!!
2508 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gisteren genoten van een heerlijk drie gangen diner met prima en zeer vriendelijke bediening in een huiselijke sfeer. Een echte aanrader!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Het voorgerecht de gepaneerde scampi met sla was verfrissend en lekker.
De kabeljauwhaasje smaakte redelijk, ik vind deze vis niet zo'n goede combinatie met pasta.
De huisgemaakte nutella parfait was daarentegen weer heerlijk, want ik ben normaliter niet van de toetjes.
De smeuïge risotto is echt lekker smeuïg, maar wel wat aan de flauwe kant.
Ron.dees .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Ik vond t voorgerecht met scampi heerlijk, hoofdgerecht kabeljauw was ook lekker, en toetje karamel was ook heerlijk. De Panamera wijn was zalig, super chardonnay op hout gelegen. Mmm
YaraP .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Wat een slecht restaurant. Prijs kwaliteit is enorm scheef. Veel te hoge prijzen voor eetcafégerechten. Bovendien was het personeel erg onvriendelijk. Door een openstaande deur naar het terras waar personeel naast ging roken, zaten we enorm in de rooklucht. Dat is normaal al onprettig maar als zwangere zit je daar helemaal niet op te wachten. Toen we de deur dicht deden werd het personeel boos. Ze hadden geen zin om de airco aan te zetten en met de deur dicht werd het te warm binnen. We moesten maar gewoon in de rooklucht zitten. Dat het vlees niet gelijkmatig gegaard was en de risotto niet te pruimen, was ons eigen probleem. Een excuus kon er niet vanaf. Personeel legde wel even heel belerend uit wat een risotto nu precies is. Alsof we dat nog nooit gegeten hebben. Kortom van een goede service hebben ze hier echt niet gehoord!
Truus.nieuwendijk .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Gezellige ambiance, eten was goed, zou het restaurant zeker aanbevelen. Bediening was goed, alleen de tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht vonden wij iets te lang.