Batavia

Willemsplein 31 6811 KC Arnhem Nederland Kaart
31-264420873

Over het restaurant Batavia

Stap Batavia binnen en je stapt een wereld binnen vol warme kleuren, tropische geuren en spannende smaken. Er is geen betere manier om te ontsnappen aan Nederlandse grauwigheid. Het menu is zeer authentiek en de smaken zijn geweldig. Ook de service is perfect: vriendelijk, flexibel en goed geïnformeerd.

Meer informatie over restaurant Batavia

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Batavia

Karl G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Fijne bediening die er alles aan doen om jou in alle rust lekker te laten genieten van al het lekkere eten en
de koffie is hier ook geweldig lekker.
Wij komen hier graag eten, na een dagje shoppen in Arnhem.
teuny A.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Fijne avond met familie gehad.Heerlijk eten,wil je meer,alle gerechten worden naar wens aangevuld.Wel warm in het restaurant.Toilet is een steile trap naar beneden,voorzichtigheid geboden.
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Ik gok voor de 15e keer ofzo gegeten bij Batavia. Van ontvangst tot vertrek warm, met passende humor in de watten gelegd.

Als u van lekker rijsttafelen houdt is dit een prima keuze. Mijn topper is en blijft de saté kambing maar zoals een tafelgenoot zei: "alles is lekker". En zo is het.
sienta .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Op 26/6 hebben we in Batavia gegeten nadt we IENS hadden geraadpleegd.
We hadden 1 nasi rames en 1 menu met als hoofdgerecht 10 sate's met 5 verschillende smaken, oa sate Bali en Sate Makassar.
Het pluspunt van daze restaurant is de uitgebreide menukaart. Niet die afgezaagde gerechten. [ik kom zelf uit Indonesie].
Eten: 9
Bediening 9
Decor 10
Volgende keer zullen we de andere gerechten proberen.
irene K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
De goede recensies kloppen. We hebbem heerlijk gegeten en dr bediening was heel vriendelijk. Jammer dat een grote groep aangeschoten mannen de sfeer negatief bepaalde en dat ze hier niet op werden aangesproken.
Roelf V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten in Oosterse omgeving. Nasi Rames was de beste in lange tijd.
Jose Z.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten hadden de saté schotel 7 verschillende saté s......Echte aanrader
Sevgi T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Lekker gegeten, alleen soto soep vond ik minder, voor de rest vond ik het heerlijk
Fransiska V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heel erg gezellig en een waanzinnig vriendelijke bediening.
Eten was top en erg goed
Hebben van alle gerechtjes wat kunnen proeven
Super lekker
De sfeer is knus
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, echt super!
Klein tipje, wij wisten niet dat je na de soep -met het Javaanse buffet- nog saté kregen. Wellicht de volgende keer even informeren aan de klant wat ze krijgen. Wij gingen naar de soep namelijk gelijk lopen, tussendoor kwam alsnog de saté. Wij voelden ons daardoor een beetje bezwaard. Maar we komen zeker terug!
Ruud O.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Voor het eerst hier gegeten. Heerlijke gerechten voor een prima prijs! Prachtige ambiance en sfeervol Indonesisch ingericht. Bij Batavia dineren is echt een totaalbeleving. Bovendien erg vriendelijk en attent personeel. Kortom: een erg leuk restaurant waar ik zeker nog eens terugkom!
Tom A.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het eten is verrukkelijk, echt Indonesisch. De bediening was een beetje chaotisch vond ik. Geen vaste gastvrouw/heer, met als gevolg dat een gastvrouw niet wist welke rijsttafel we hadden, en waar deze uit bestond. Een drankje een keer vergeten (kan gebeuren) na een bestelling, geen probleem verder.
Het smaakvolle eten en de extra porties (indien gewenst) en het 2e rondje gratis koffie ('van het huis') maakten het meer dan goed!
N.B. we zijn op zaterdagavond wezen eten, en zo te zien was het topdrukte
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Zoals gewoonlijk (dit was zeker niet de eerste keer) weer uitstekend gegeten, heel erg lekker, vriendelijk ontvangen, leuk gekletst met de bediening en goed "uitgezwaaid".
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Fijne locatie en rustige zit voor overleg met eten.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ik was laatst bij restaurant batavia met mijn familie , en het was verrukkelijk, het javaans bugget was met Veel keus heel lekker en de rijsttafel batavia was zeer verukkelijk, de bediening had veel interesse in ons en was heel gezellig , we hadden een cocktailtje gevraagd en het was vreselijk lekker alleen dat er wel beetje veel alcohol in zat maar alsnog zeker lekker , de toetjes was meer dan voldoende we zaten zo vol dat het toetje er net nog inpaste , na een tijdje kregen wij nog koffie of thee van het huis (en/of iets anders). Ben zeer tevreden wij komen vaker terug. Met vriendelijke groet DenHaag
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ik was met mijn familie aan het eten bij Restaurant Batavia op een zaterdag wanneer het altijd vreselijk druk is en de bediening altijd heel druk zijn. Vind ik het nog steeds zeer goed hoe ze de mensen te vreden houden. Het javaans buffet is verrukkelijk en de Rijsstafel Batavia is uitstekend en zeker om aan te raden. De soto ayam is zeker gestipt voor voorgerecht , het is aan te radrn dit restaurant , de gastvrouw Was ook aanwezig en zeer vriendelijk , wij komen zeker terug vanuit DenHaag
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten is heerlijk, bediening is geweldig , was met mn familie hier geweldig! Javaans buffet is om aan te raden (vrijdagen) . En de rijsttafel Batavia is heerlijk met meerkeuze gerechten. En bijgerechten die men kan eten. In 1 woord GEWELDIG!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Beste Indo van Nederland kom hier al jaren. verder heb ik alle toppers in Nederland geprobeerd dus ik kan het weten.
Zeer authentiek en de smaken zijn geweldig.
Net zoals het decor authentiek.
Laure E.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Vriendelijk personeel en fijne Indische gerechten voor een goede prijs. Wij gaan altijd graag naar Batavia en genieten altijd van het eten.
bobsopamena .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten is echt lekker! Vriendelijke personeel en het decor is erg mooi verander er AUB niks aan mijn ouders komen er al 6 jaar voor