Batavia Haven

Bataviahaven 1 8242 PR Lelystad Nederland Kaart
31-320260833

Over het restaurant Batavia Haven

Adembenemend uitzicht

Batavia Haven ligt pal aan het water en biedt een adembenemend uitzicht over het Markermeer. In een dergelijke setting is het wel heel makkelijk om even helemaal te ontspannen en te genieten van de geneugten van het leven. Met zicht op het water krijg je natuurlijk al gauw trek in een lekker visje en daarvoor ben je hier aan het juiste adres. Liefhebbers van vlees komen hier echter ook zeker aan hun trekken. Al met al een heerlijke plek voor een goed diner.

Meer informatie over restaurant Batavia Haven

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
e.ploeger .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Menu kaart was niet echt duidelijk qua prijs overzicht. Niet een prijs voor een drie gangenmenu .
Geen kaart voor drankjes. Slecht parkeer gelegenheid .
Kirsten T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ik en mijn partner hebben hier gegeten met de AH restaurant actie. We hadden het restaurant gekozen op basis van het menu dat online staat. Toen we ter plekke het menu kregen bleek het een heel ander menu te zijn wat erg jammer was. Ondanks een andere keuze van menu smaakte het eten wel erg goed. Goed op smaak en goede smaak combinaties. Wel jammer dat er niet gevraagd werd voor patat/aardappeltjes erbij. Personeel was verder wel heel vriendelijk. Jas word netjes aangenomen bij binnenkomst en word na elke maaltijd netjes gevraagd of het gesmaakt heeft. Bij het afrekenen was de rekening wel opeens hoog ondanks de ah actie van tweede driegangenmenu gratis. Personeel liet zien dat het klopt, want stond inderdaad maar 1x gerecht op de bon. Op de menukaart stond driegangenmenu voor bedrag van €35, maar ze slaan ieder gerecht apart aan waardoor je alsnog meer betaalt. Was erg jammer.
Cdmkrap .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ontvangst begon goed, vervolgens werd er niet direct gevraagd om iets te drinken, hebben we zelf na een half uur om moeten vragen, mevrouw, waarschijnlijk eigenaresse, was hierover toch wel verontwaardigd en gedroeg zich erg hautain. Tevens lang op het eten moeten wachten, niet erg hoogstaand gelet op de prijzen en om het toetje hebben we ook wederom moeten vragen. Kortom ons zien ze hier niet meer en ook onze berichten naar anderen zullen zeker niet positief zijn. Jammer.
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Jammer dat op de menu kaart bij 3 gangen menu de prijs van 35 euro staat en bij ons via AH actie de hoogste prijzen van gerechten gerekend werd zonder enige uitleg. We mochten ook niet van de iets voordeliger gerechten gebruik maken.
bregtje S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Leuke plek om te zitten, mooi uitzicht. Eten was lekker, snelheid waarin alles verliep was erg traag. Verder geen grote kaart, veel vis.
Gerlof B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Via AH-restaurantactie bij dit restaurant terechtgekomen. Hadden al een aantal andere restaurants in Lelystad uitgeprobeerd, waarbij we tevreden waren over het gebodene.
Hier waren we minder tevreden. Bij het hoofdgerecht zat nauwelijks garnituur en een beetje friet of aardappeltjes was een gemis.
De ossenhaas was goed, alleen vreemd dat er zuurkool bij zat. Voor personen die geen zuurkool lusten toch niet echt een aanrader.
Het voorgerecht, vitello toato, leek op vitello tonnato omdat er tonijn (uit blik) bij zat. De smaak was zeer vlak en ik heb wel eens een betere vitello tonnato gegeten. Jammer.
De entrecote was zeer zenig en je kon de helft apart schuiven. De saus erbij was goed, maar ook hier geen of niet noemenswaardig garnituur.
Ik heb nu al in meerdere recensies kunnen lezen dat men het 2e menu, dat gratis is, anders wordt geïnterpreteerd dan in de andere restaurants. Wat men hier doet, is het goedkoopste gerecht wegstrepen en de prijs van het duurste in rekening brengen. Bijzonder klantonvriendelijk. Zo maak je het niet aantrekkelijk nog eens langs te komen.
De bereikbaarheid met de auto is prima, je mag alleen niet parkeren bij het restaurant. De auto moet in de VOC-parkeergarage worden gestald (zelfs 's avonds na 19:00 uur nog betaald ook). Dat geldt niet alleen voor dit restaurant, maar voor het hele gebied. Als het mooi weer is, is dat niet zo erg, maar met de ijzige regen die op ons neerdaalde, was de loop naar het restaurant geen pretje. Ik denk dat de gemeente Lelystad hier eens iets aan moet doen. De uitbaters treft geen blaam.
arjawal .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Helaas weinig bediening aanwezig. Deden wel erg hun best
Eten was heel goed, verrassingsmenu een aanrader
Sfeer en lokatie goed
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg lekker gegeten, was gezellig druk, bediening was vriendelijk en niet opdringerig. Mooie locatie, we komen er zeker nog eens terug in de zomer
Janny67 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Onze vrienden kunnen geen traplopen en moesten dus met de lift. Die is erg slecht aangegeven en het is daar ook donker. Ook gaat de deur moeilijk open. In de toiletten ontbrak het een en ander. Er waren geen handdoeken en na melding werd er een gastendoekje neergelegd dat natuurlijk niet voldoet met veel mensen. De prullenbak was kapot en het licht in het herentoilet deed het niet.
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een leuk knus restaurant. Zeker een aanrader, maar dan wel wanneer het wat minder mistig is. Het ligt op een prachtige locatie aan het water waardoor je op heldere dagen de schepen ziet langsvaren. De wachttijd was dit keer wat langer wegens een ziekmelding van de 2e chef. Hierdoor duurde het langer voor je je gerechten kreeg, maar dit is gewoon overmacht. Top restaurant!
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We kwamen met AH-bonnen en mochten kiezen uit alle gerechten behalve die met kreeft en zeetong(begrijpelijk) alsnog was er een brede keus.
De gerechten waren lekker, wijn arrangementje paste goed bij de gerechten.
Het duurde lang voordat we geholpen werden. Bij het nagerecht zat een heerlijke dessertwijn. Bij nabestelling bleek deze op en was er ook geen alternatief. Dit werd niet opgelost of gecompenseerd. Wij vonden dit heel jammer omdatbwe in het verleden juist heel fijne ervaring hebben met dit restaurant.
tonneke.i .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was super lekker verrassing menu. Heerlijk gegeten super bedinging. Mooi en sfeervol aangekleed. De moeite waard. Wij komen zeker nog een x terug ????
Martha T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Restaurant gelegen op mooie locatie, gezellig druk en het eten was prima. Aandacht besteed aan de compositie op het bord en heerlijke niet doorsnee gerechten. Bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Aanrader voor een ieder die er nog niet geweest is..
bergvandenjan .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten, bediening goed. Jammer dat de eigenaresse zo chagrijnig deed. Geen creditkaart acceptatie en dat anno 2016. Dat bedierf de gezellige avond, geen enkele souplesse. Nu herinneren we ons niet het lekkere eten maar het gedoe. Erg jammer, kunnen de toetjes aanbevelen.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten met ingrediënten die op een goede manier zijn klaar gemaakt. Eten was goed bereid en de borden op een erg mooie manier opgemaakt.
Cathy D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gezellig restaurant, alleen de zoete wijn was op, en zonder dit te melden werd er een drogere wijn ingeschonken, raar en niet netjes.
En er mag wat meer saus bij de gerechten, en de peultjes waren draderig helaas niet op kunnen eten.
Paris T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij werden op een hele nette en leuke manier bediend door Anjo Schimmel. Een hele vriendelijke man die duidelijk geniet van zijn baan. Het eten en de wijn was erg lekker. Het eten is wat aan de prijzige kant maar dat is het wel waard! Je geniet van lekker eten op een mooie locatie. Echt een aanrader.
nospeedlimits .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gewoon lekker gegeten. Bediening was prettig. Leuke inrichting, beetje rumoerig maar dat kwam door een groot gezelschap. Ga zeker nog een keer. Het is bij daglicht waarschijnlijk ook een hele mooie locatie. Tip voor de kok: misschien iets van een bakje friet en sla/groente bij het hoofdgerecht en het is helemaal perfect. O ja en een drankkaart zodat je ook een lekker speciaal biertje kunt kiezen, want die hebben ze wel.
Paola M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Aardige dames, vlotte bediening, het eten was heerlijk en de sfeer goed. We konden helaas weinig van het uitzicht zien daar het al donker was. Maar ongetwijfeld een mooie plek aan Batavia haven.
We gaan zeker terug.
Andre P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Niet druk, lekker gegeten en het was gezellig zonder al te veel rumoer. Alleen de muziek werd telkens herhaald, dat was wel een beetje vervelend, maar het personeel was zeer behulpzaam en prettig.