Batavia Haven

Bataviahaven 1 8242 PR Lelystad Nederland Kaart
31-320260833

Over het restaurant Batavia Haven

Adembenemend uitzicht

Batavia Haven ligt pal aan het water en biedt een adembenemend uitzicht over het Markermeer. In een dergelijke setting is het wel heel makkelijk om even helemaal te ontspannen en te genieten van de geneugten van het leven. Met zicht op het water krijg je natuurlijk al gauw trek in een lekker visje en daarvoor ben je hier aan het juiste adres. Liefhebbers van vlees komen hier echter ook zeker aan hun trekken. Al met al een heerlijke plek voor een goed diner.

Meer informatie over restaurant Batavia Haven

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
arjawal .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Helaas weinig bediening aanwezig. Deden wel erg hun best
Eten was heel goed, verrassingsmenu een aanrader
Sfeer en lokatie goed
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg lekker gegeten, was gezellig druk, bediening was vriendelijk en niet opdringerig. Mooie locatie, we komen er zeker nog eens terug in de zomer
Janny67 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Onze vrienden kunnen geen traplopen en moesten dus met de lift. Die is erg slecht aangegeven en het is daar ook donker. Ook gaat de deur moeilijk open. In de toiletten ontbrak het een en ander. Er waren geen handdoeken en na melding werd er een gastendoekje neergelegd dat natuurlijk niet voldoet met veel mensen. De prullenbak was kapot en het licht in het herentoilet deed het niet.
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een leuk knus restaurant. Zeker een aanrader, maar dan wel wanneer het wat minder mistig is. Het ligt op een prachtige locatie aan het water waardoor je op heldere dagen de schepen ziet langsvaren. De wachttijd was dit keer wat langer wegens een ziekmelding van de 2e chef. Hierdoor duurde het langer voor je je gerechten kreeg, maar dit is gewoon overmacht. Top restaurant!
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We kwamen met AH-bonnen en mochten kiezen uit alle gerechten behalve die met kreeft en zeetong(begrijpelijk) alsnog was er een brede keus.
De gerechten waren lekker, wijn arrangementje paste goed bij de gerechten.
Het duurde lang voordat we geholpen werden. Bij het nagerecht zat een heerlijke dessertwijn. Bij nabestelling bleek deze op en was er ook geen alternatief. Dit werd niet opgelost of gecompenseerd. Wij vonden dit heel jammer omdatbwe in het verleden juist heel fijne ervaring hebben met dit restaurant.
tonneke.i .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was super lekker verrassing menu. Heerlijk gegeten super bedinging. Mooi en sfeervol aangekleed. De moeite waard. Wij komen zeker nog een x terug ????
Martha T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Restaurant gelegen op mooie locatie, gezellig druk en het eten was prima. Aandacht besteed aan de compositie op het bord en heerlijke niet doorsnee gerechten. Bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Aanrader voor een ieder die er nog niet geweest is..
bergvandenjan .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten, bediening goed. Jammer dat de eigenaresse zo chagrijnig deed. Geen creditkaart acceptatie en dat anno 2016. Dat bedierf de gezellige avond, geen enkele souplesse. Nu herinneren we ons niet het lekkere eten maar het gedoe. Erg jammer, kunnen de toetjes aanbevelen.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten met ingrediënten die op een goede manier zijn klaar gemaakt. Eten was goed bereid en de borden op een erg mooie manier opgemaakt.
Cathy D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gezellig restaurant, alleen de zoete wijn was op, en zonder dit te melden werd er een drogere wijn ingeschonken, raar en niet netjes.
En er mag wat meer saus bij de gerechten, en de peultjes waren draderig helaas niet op kunnen eten.
Paris T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij werden op een hele nette en leuke manier bediend door Anjo Schimmel. Een hele vriendelijke man die duidelijk geniet van zijn baan. Het eten en de wijn was erg lekker. Het eten is wat aan de prijzige kant maar dat is het wel waard! Je geniet van lekker eten op een mooie locatie. Echt een aanrader.
nospeedlimits .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gewoon lekker gegeten. Bediening was prettig. Leuke inrichting, beetje rumoerig maar dat kwam door een groot gezelschap. Ga zeker nog een keer. Het is bij daglicht waarschijnlijk ook een hele mooie locatie. Tip voor de kok: misschien iets van een bakje friet en sla/groente bij het hoofdgerecht en het is helemaal perfect. O ja en een drankkaart zodat je ook een lekker speciaal biertje kunt kiezen, want die hebben ze wel.
Paola M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Aardige dames, vlotte bediening, het eten was heerlijk en de sfeer goed. We konden helaas weinig van het uitzicht zien daar het al donker was. Maar ongetwijfeld een mooie plek aan Batavia haven.
We gaan zeker terug.
Andre P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Niet druk, lekker gegeten en het was gezellig zonder al te veel rumoer. Alleen de muziek werd telkens herhaald, dat was wel een beetje vervelend, maar het personeel was zeer behulpzaam en prettig.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
prachtig uitzicht ook bij deze regenachtige avond.(druppels vallend in het water)
Sfeervolle muziek op de achtergrond.
Zeer mals wildzwijnfilet.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
De tweede keer bij Bataviahaven. De eerste keer waren we vol lof over de gerechten en de hoeveelheid sla, friet en garnituur.
Deze keer echter kregen we een niet zo malse biefstuk en totaal geen extra sla of aardappeltjes. De groenten en aardappeltjes lagen op het bord. Jammer want zo hadden de iets grotere eters onder ons hier toch niet genoeg aan en werd de leegte opgevuld met toetje en slagroom en bonbons bij de koffie.
Jammer, want voor ons zo geen derde keer
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Restaurant gekozen n.a.v. advies collega en interessant dagmenu. Appie bon gebruikt. Na het serveren van de drankjes bleek dat het dagmenu buiten de actie viel (beslissing van het management). Geen compensatie aangeboden. Uit principe weer weggegaan. Eén ober aanwezig voor alle werkzaamheden behalve koken, 8 tafels bezet. Zeer teleurstellend.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hebben ons laten verrassen over dit stukje Lelystad en wat een rijkdom om hier een plekje te hebben als restaurant.
Zeer apart gebouw en het restaurant zit op de eerste etage en hier vandaan heb je schitterend uitzicht over het water.
Wij werden vriendelijk ontvangen en mochten plaats nemen aan de havenkant. trouwens hier maakt het echt niet uit, welke tafel je krijgt toegewezen, want elke kant is mooi.
Wij hebben genoten van de aparte wildkaart en met mooie bijpassende wijnen. Erg vriendelijke ervaren dames in de bediening. chapeau en zeker tot gauw.
Andre P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Binnenkomst zeer vriendelijk, direct werd onze jas aangenomen en naar ons tafeltje gebracht. Eten was lekker en goed ok mooi gepresenteerd.
meydano .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten, goenoeg keuze op de kaart. Fijn dat je ook met de actie van de gehele menukaart gebruik mag maken. We zijn netjes geholpen en zeker de moeite waard om eens uit te proberen!