BastiJan

Lange Veerstraat 8 2011 Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant BastiJan

Met alle jugendstandbeelden en Art-Deco versieringen is restaurant BastiJan de perfecte plek voor een romantisch diner bij kaarslicht. BastiJan is het oudste restaurant in de sfeervolle De Lange Veerstraat in het mooie centrum van Haarlem en sluit perfect aan in de gezellige ambiance van de straat. De klassieke Chateau Briand is door de kenners een echte aanrader!

Menuprijzen

Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant BastiJan

Dirk P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, het 4-gangen menu. Mooie smaken en ruime porties. Bediening was goed, attent maar niet te aanwezig en er werd goed meegedacht over de wensen die wij hadden. Aanrader!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Super lekker gekeken, pompoensoep met Thaise smaak en zeer malse en goed bereidde chateaubriand. Leuke en bediening en echt gezellige sfeer. Prijs/kwaliteit verhouding is top! Absolute aanrader!
Niels T.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
goede sfeer, lekker eten. 1 bediener lijkt net te weinig te zijn voor een vlotte tafel zit.
Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een hele leuk en gezellig restaurant lekker knus en heel goed eten complimenten aan de chef en zijn bediening
Trudy + Koert
Sacha R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Fijne atmosfeer, top bediening, overheerlijke château-briand....
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Top avond gehad. Lekker informeel. Lekkere gerechten. 4 gangen verrassings menu. Erg genoten
Suzan S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Het is de 2e keer dat we bij BastiJan zijn geweest. Net als de vorige keer was het eten heerlijk en de bediening heel vriendelijk. Het hele restaurants straalt iets huiselijks uit.
Wesley D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
zeer vriendelijk geholpen in klein, maar kwalitatief zeer goed restaurant. Niet de eerste keer dat ik geweest ben, en zeker niet de laatste keer.
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Verrukkelijk gegeten, goede bediening en gezellige sfeer!
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
T.g.v. ons 12,5 jarige relatie, gingen we dineren bij BastiJan. Het was de 2e keer dat we hier aten en wederom was het overheerlijk eten in een heerlijke ambiance. Als voorgerecht hadden we beiden 4 mini-voorgerechtjes; het een was nog lekkerder dan het andere. Als hoofdgerecht kozen we beiden voor wild, omdat het wildseizoen bijna ten einde was. Ontzettend lekker! Ook het desert was verrukkelijk.
Samen met een leuke serveerster, die weet hoe het "hoort" en een knus en sfeervol restaurant, maakte dit alles tot een topavond. Prijs-kwaliteit is prima. Bedankt, mensen van BastiJan en heel graag tot ziens.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben gekozen voor het verrassingsmenu. Dat was goed maar niet echt verrassend (-; Wel goed rekening houdend met eventuele dieetwensen. Bijpassende wijn tegen redelijke prijs. Kortom goed maar niet speciaal.
Kirsten K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een heel aangenaam restaurant. We hebben heel lekker gegeten van het verrassingsmenu, waarbij ook nog rekeking kon worden gehouden met allerlei dieet wensen.
José K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Wij hebben hier tweede kerstdag gegeten. Een 6 gangen diner met bijpassende wijnen. We hebben van elke gang genoten, erg afwisselend, heerlijke smaken! De sfeer was prima, de dame deed de bediening geheel alleen. Voor haar heel druk maar ze bleef overal de tijd voor nemen. Wij voelen ons hier altijd thuis! Bedankt
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Bijzonder kerstman gegeten. Goed doordacht en met mooie wijnen om het te complimenteren. Proficiat. Zeer geslaagd.

Enige min puntje was de locatie van onze tafel - rumoerig en wel erg dicht bij de WC

Tot een volgende keer
Henri en Carolien
ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Zeer hartelijk ontvangst in het sfeervolle restaurant. Genoten van de sfeer, de gastvrouw en het eten. Top avond gehad, komen zeker terug !! Aanrader.
Ernst B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Mooie kaart met lekkere gerechten. Zeer kundige en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!
Orlando L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Mijn partner en ik vonden het een karakteristiek restaurant met een gezellige sfeer.
De bediening was zeer vriendelijk en lichtte netjes elk gerecht toe.
De bediening gaf aan dat ze buiten de kaart pittige pompoen soep hadden met een vleugje kokos.
(Deze was erg lekker) Ook gaf de bediening aan dat ze als hoofdgerecht buiten de kaart herten rug hadden.
(Ook deze hadden we gekozen, echt voortreffelijk ) Omdat het zo lekker was vraagde we aan de bediening of we nog een 2e hoofdgerecht konden krijgen en wat hierop het beste zou aansluitingen. (Dit werdt de zwijnen stoofpot, deze was eveneens ook erg lekker ) Het was een geslaagde avond en komen zeker nog een keer terug.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten en ontvangen door een super gastvrouw. Echt waar voor je geld!
Er wordt gewerkt met verse producten, seizoens gebonden.
Aanrader!!!
Els H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten maar het duurde wel een beetje lang.
Moon V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De dame van de bediening deed het alleen, en niets anders dan lof. Echt top mijn complimenten.