BastiJan

Lange Veerstraat 8 2011 Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant BastiJan

Met alle jugendstandbeelden en Art-Deco versieringen is restaurant BastiJan de perfecte plek voor een romantisch diner bij kaarslicht. BastiJan is het oudste restaurant in de sfeervolle De Lange Veerstraat in het mooie centrum van Haarlem en sluit perfect aan in de gezellige ambiance van de straat. De klassieke Chateau Briand is door de kenners een echte aanrader!

Menuprijzen

Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant BastiJan

9,1
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een heerlijke ambiance met een super ontvangst!!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten en gezellige bediening!
Cock V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Met in totaal 25 persoon ons 25 jarig huwelijk gevierd in dit gezellige en zeer goede restaurant. Met alle onze wensen en de wensen van onze gasten werd zeer goed rekening gehouden. De gerechten waar heerlijk met de bijpassende wijnen. De bediening was, zoals altijd, zeer attent, vriendelijk en professioneel.
Jan en jouw gehele team hartelijk dank voor deze fantastische avond
ROOS C.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hadden voor een 4-gangenverrassingsmenu gekozen. Alle gerechten waren voortreffelijk. De bediening was heel vriendelijk en gaf je goed advies welke wijn je bij de gerechten kon drinken.
Zeker een zaak om terug te komen.
Lotte S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Meest heerlijke 3-gangenmenu sinds lange tijd! Werkelijk top! Geniet nu nog na. Service heel goed en bediening ontzettend aardig, werkt met plezier! Wij wonen niet in Haarlem anders waren we zeker nog een keer terug gekomen, maar wie weet?
Daan A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuk intiem restaurantje in centrum van Haarlem. Personeel is heel aardig en attent. Sfeer is lekker informeel maar de kwaliteit van het eten is chique!
Wesley D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Ontzettend vriendelijke service en heerlijk eten in een klein maar zeer fijn restaurant.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Geweldig restaurant! Een echte aanrader als je in een gezellige sfeer heerlijk wilt eten.
Ernst J.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wij kwamen te vroeg. De staf zat zelf nog te eten. Desondanks werden wij zeer gastvrij en prima geholpen. Zowel vis als parelhoen perfect. Linzengerecht idem. Dit is de derde keer dat wij, in combinatie met een concert, hier eten. Steeds zeer goed.
José K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
We waren iets te laat maar werden toch hartelijk ontvangen. Aangezien de asperge tijd is aangebroken kozen we allebei voor de aspergesoep met, als ik het goed heb; gerookte lamsham en ei. Romig , goed gevuld en zalig van smaak. Daarna door met de asperges, nieuwe krieltjes en zalm op de huid gebakken, tja wat kan ik zeggen...boterzacht en heerlijk. Dit alles aangevuld met een fris glas Spaanse chardonnay. Je krijgt er gewoon weer trek van. De service is goed, het tempo is goed en de kok is bevlogen, als altijd.
Dirk P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, het 4-gangen menu. Mooie smaken en ruime porties. Bediening was goed, attent maar niet te aanwezig en er werd goed meegedacht over de wensen die wij hadden. Aanrader!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Super lekker gekeken, pompoensoep met Thaise smaak en zeer malse en goed bereidde chateaubriand. Leuke en bediening en echt gezellige sfeer. Prijs/kwaliteit verhouding is top! Absolute aanrader!
Niels T.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
goede sfeer, lekker eten. 1 bediener lijkt net te weinig te zijn voor een vlotte tafel zit.
Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een hele leuk en gezellig restaurant lekker knus en heel goed eten complimenten aan de chef en zijn bediening
Trudy + Koert
Sacha R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Fijne atmosfeer, top bediening, overheerlijke château-briand....
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Top avond gehad. Lekker informeel. Lekkere gerechten. 4 gangen verrassings menu. Erg genoten
Suzan S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Het is de 2e keer dat we bij BastiJan zijn geweest. Net als de vorige keer was het eten heerlijk en de bediening heel vriendelijk. Het hele restaurants straalt iets huiselijks uit.
Wesley D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
zeer vriendelijk geholpen in klein, maar kwalitatief zeer goed restaurant. Niet de eerste keer dat ik geweest ben, en zeker niet de laatste keer.
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Verrukkelijk gegeten, goede bediening en gezellige sfeer!
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
T.g.v. ons 12,5 jarige relatie, gingen we dineren bij BastiJan. Het was de 2e keer dat we hier aten en wederom was het overheerlijk eten in een heerlijke ambiance. Als voorgerecht hadden we beiden 4 mini-voorgerechtjes; het een was nog lekkerder dan het andere. Als hoofdgerecht kozen we beiden voor wild, omdat het wildseizoen bijna ten einde was. Ontzettend lekker! Ook het desert was verrukkelijk.
Samen met een leuke serveerster, die weet hoe het "hoort" en een knus en sfeervol restaurant, maakte dit alles tot een topavond. Prijs-kwaliteit is prima. Bedankt, mensen van BastiJan en heel graag tot ziens.