BastiJan

Lange Veerstraat 8 2011 Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant BastiJan

Met alle jugendstandbeelden en Art-Deco versieringen is restaurant BastiJan de perfecte plek voor een romantisch diner bij kaarslicht. BastiJan is het oudste restaurant in de sfeervolle De Lange Veerstraat in het mooie centrum van Haarlem en sluit perfect aan in de gezellige ambiance van de straat. De klassieke Chateau Briand is door de kenners een echte aanrader!

Menuprijzen

Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant BastiJan

9,2
9,3

Jouw recensie over het restaurant BastiJan

frans B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goede kwaliteit en smakelijke gerechten, en gelukkig zonder muziek zodat je gewoon rustig een conservatie kan voeren. wij troffen een uitstekende en vriendelijke vlotte serveerster die duidelijk uitleg gaf over de geserveerde gerechten.
wat ons betreft een aanrader.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
De verwachtingen werden geheel waargemaakt. Pittige gamba's, een top gerecht!
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Na een tentoonstelling van manlief in de St.Bavo weer bij Bastijan gegeten en het was wederom voortreffelijk.
Buiten de kaart om beiden rogvleugel gegeten, met heerlijk licht-zoete saus, mooi op smaak, vergezeld van groene asperges en rosevalaardappeltjes uit de oven. Voorgerechten waren de 4-gerechtjes -zou je ook kunnen delen- en salade met geitenkaas. Laatste was een beetje zwaar. We hebben al weer gereserveerd voor begin oktober!
Anneroos V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het was erg leuk om hier ons jubileum te vieren. Super vriendelijke bediening en een heerlijk verrassingsmenu!
Berlinda V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Zeer aangenaam! Heerlijk gegeten waar ook ik met mijn allergie gewoon terecht kan zonder problemen. Zeker voor herhaling vatbaar. Top!
Marinus F.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben een hele fijne avond gehad en het eten was uit de kunst. De bediening was vriendelijk en professioneel. Heel prettig!
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk genoten van het 4-gangen verrassingsmenu. Vanwege het weer buiten gezeten. Ober Rein verstaat zijn vak. Top en kunstig wat Jan uit het kleine keukentje tevoorschijn tovert!
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten hier, erg vriendelijke bediening.
Mario D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wederom verrast door de keuze van de keuken. Heerlijk gegeten ! Goede combinatie met de gekozen wijnen. Nieuwe stoelen maken het tot een heerlijk avondje uit eten.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
In ontspannende en gezellige omgeving wordt voortreffelijke eten geserveerd met een prettige prijs.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een heerlijke ambiance met een super ontvangst!!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten en gezellige bediening!
Cock V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Met in totaal 25 persoon ons 25 jarig huwelijk gevierd in dit gezellige en zeer goede restaurant. Met alle onze wensen en de wensen van onze gasten werd zeer goed rekening gehouden. De gerechten waar heerlijk met de bijpassende wijnen. De bediening was, zoals altijd, zeer attent, vriendelijk en professioneel.
Jan en jouw gehele team hartelijk dank voor deze fantastische avond
ROOS C.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hadden voor een 4-gangenverrassingsmenu gekozen. Alle gerechten waren voortreffelijk. De bediening was heel vriendelijk en gaf je goed advies welke wijn je bij de gerechten kon drinken.
Zeker een zaak om terug te komen.
Lotte S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Meest heerlijke 3-gangenmenu sinds lange tijd! Werkelijk top! Geniet nu nog na. Service heel goed en bediening ontzettend aardig, werkt met plezier! Wij wonen niet in Haarlem anders waren we zeker nog een keer terug gekomen, maar wie weet?
Daan A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuk intiem restaurantje in centrum van Haarlem. Personeel is heel aardig en attent. Sfeer is lekker informeel maar de kwaliteit van het eten is chique!
Wesley D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Ontzettend vriendelijke service en heerlijk eten in een klein maar zeer fijn restaurant.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Geweldig restaurant! Een echte aanrader als je in een gezellige sfeer heerlijk wilt eten.
Ernst J.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wij kwamen te vroeg. De staf zat zelf nog te eten. Desondanks werden wij zeer gastvrij en prima geholpen. Zowel vis als parelhoen perfect. Linzengerecht idem. Dit is de derde keer dat wij, in combinatie met een concert, hier eten. Steeds zeer goed.