BasQ kitchen Rotterdam

Grotemarkt 188 (unit 117) 3011 PA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant BasQ kitchen Rotterdam

BasQ Kitchen serveert de beste tapas & pintxos die je ooit zult gaan proeven. Bevestigd door onze Spaanse gasten, zijn deze nog beter dan die in Spanje zelf! Waarom? We werken alleen met pure ingrediënten en een ambachtelijke werkwijze. Onze tapas en pintxos spreken voor zich. Niets is beter dan de smaak van verse en natuurlijke gerechten. Onze keuken bestaat uit zowel Spaanse als Baskische achtergrond. Onze smaken zijn dus onvervalst. Leuk weetje: Vanaf 2016 heeft BasQ Kitchen een Bib Gourmand onderscheiding van Michelin gekregen met vermelding in de Bib Gourmand Benelux gids. Deze gids selecteert een aantal restaurants met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. De restaurants bieden een volledig menu aan voor maximaal €37. Nieuwsgierig? Kijk op onze website voor meer.

Meer informatie over restaurant BasQ kitchen Rotterdam

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant BasQ kitchen Rotterdam

Harry S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Verwacht niet dat je hier rustig kunt eten. Probeer een plekje op het balkon te krijgen, of op zijn minst om op een tijdstip te komen waar je geen last meer hebt van het marktlawaai. Wij hebben geen moment het idee gehad dat we in een restaurant zaten en dat is jammer, want wat we van de keuken voorgeschoteld kregen was voortreffelijk!
luise.otteny .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was erg lekker en het personeel was vriendelijk en gaf duidelijke uitleg over gerechten en eventueel alternatief. Het is echt voor herhaling vatbaar.
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk eten, zeer creatief en vriendelijk personeel. Keuken is niet heel snel aangezien we bijna de enigen waren maar voor lang tafelen ook wel weer heerlijk.
Joop A.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gisteren ronduit heerlijk gegeten, met zn 4-en geprobeerd de hele kaart te verkennen. We hebben in het land gewoond en voelden ons weer thuis, voor wat betreft het eten dan. Mooie mix van traditie en creativiteit.
Vonden de bediening wel ok, prima intenties, maar daar is nog flink wat te verbeteren om aan het niveau van het eten te kunnen tippen. Ook wat rumoerig binnen.
Bib Gourmand wat ons betreft dik verdiend!
Joop A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
eten en wijnen heerlijk, voelt als thuiskomen. bediening blijft helaas achter en dat verdient deze chef niet.
heerlijk, aanrader!
Mira R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Men was vergeten de reservering te checken omdat het zo druk was en toen we kwamen zat het dus helemaal vol en er was geen plek voor ons. Ook aan de bar was geen plek. Er werden wel excuses gemaakt (het was zo druk; geen tijd om reservering te checken), maar daar reserveer je niet voor. We kregen geen drankje aangeboden of zo; niets. Na wat wachten zijn we maar weggegaan; ik had het idee dat ze blij waren dat we gingen. Hoe de kwaliteit van het eten was weten we dus niet, wel dat we er voorlopig niet meer heen gaan.
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
AH menu viel tegen. Geen keuze en octopus was niet mijn favoriet. Jammer. Wel zeer vriendelijk personeel en leuke sfeeer.
susan K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten, mooie wijnen en zeer vriendelijk personeel.!! Wij komen zeker een keer terug bij BasQ.! Ook leuk om met kinderen heen te gaan.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten....
1 minpuntje. Jammer dat als je met 2 personen eet een gerechtje uit 3 porties bestaat....
Marielisa B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Erg lekker eten, goede tapas/pintxos. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. De sangria was iets
Stevige geprijsd. 22 euro (1 lt) en was wat slap. De selectie van
Verschillende jamon en chorizo was van goede kwaliteit. De chef specialiteiten
zijn een aanrader.
Het eten is voor herhaling vatbaar!
Klarinda E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten was erg lekker. De sfeer in het restaurant was ook erg goed. Alleen de service had wel beter gekund, Een van ons kwam later maar na 30 minuten was er nog steeds niemand geweest om haar bestellen op te nemen. Als je werd geholpen werd je erg vriendelijk en snel geholpen en ook het eten stond zeer snel op tafel.
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij hadden het menu van de AH restaurant actie, was boven verwachting. Wij konden zelfs een gerecht naar eigen smaak aanpassen op het menu. Aanvankelijk was het tempo erg (te) hoog, maar nadat wij hier een opmerking over hadden gemaakt, ging het goed. Vriendelijk en enthousiast personeel, wij komen zeker nog eens terug voor het Bib Gourmand menu!
John S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
De gerechten waren prima van smaak. Service was prima er werd goed uitgelegd wat voor gerecht je kreeg.Maar de (hoge) prijs staat niet tot verhouding van wat je krijgt.
Veerle83 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijk gelunched, ontspannen sfeer en vriendelijke bediening. We kregen goede uitleg bij de gerechten en advies voor een bijpassende wijn. Ik kon geen wijn drinken maar kreeg wel een glas met bodempje om te proeven, erg attent! Alle drie de gangen waren goed, met als topper het cheese-cake toetje...
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wij aten een aantal erg goede warme pinxtos: croquetas de gambas, laminas de bacalao, gegrilde groenten en patatas bravas. Alleen in de croquetas de jamon zat wel erg weinig ham, dat vonden wij een minpuntje. Txakoli witte wijn verrassend lekker!
Mascha V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Het ene gerechtje nog lekkerder dan het andere. De bediening was vriendelijk en attent. We gaan zeker nog een keer bij BasQ eten.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Prima gerechten en leuke vlotte bediening. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Leuk te combineren met een bezoek aan de Markthal. Een aanrader
Marlyn M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Samen met mijn vriend hebben we heerlijk genoten van de baskische keuken. Zittend op het terras kozen we voor smaakvolle gerechten als tartar de salmon, milhojas, albondigas en chef's specialiteiten als laminas de bacalao en langostinnos y pollo met bijpasdende wijn (rezabal). Ter afsluiting van deze culinaire gerechten beide een dessert genomen en ook deze hebben we geshared: cheescake en brownie op geheel eigen wijze gemaakt. Beide een sensatie voor de smaakpapillen. Al met al een zeer smaakvolle avond. We kregen echt dat vakantiegevoel.
Anita N.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gezellig en heerlijk gegeten. Kwaliteit prima, bediening passievol :). Inrichting is basaal industrieel. Stoelen en tafels kringloop-kwaliteit, dat kan beter. Verder: top!
maya17 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Er werd aangegeven dat er halverwege vrienden zoude aansluiten. Wij waren met de A.H. actie en hadden speciaal gevraagd om apart af te rekenen. Was dus niet goed overgekomen. Onze vrienden waren daar met kinderen zonder deze aktie. Nu moesten we alles gaan uitrekenen.