BasQ kitchen Rotterdam

Grotemarkt 188 (unit 117) 3011 PA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant BasQ kitchen Rotterdam

BasQ Kitchen serveert de beste tapas & pintxos die je ooit zult gaan proeven. Bevestigd door onze Spaanse gasten, zijn deze nog beter dan die in Spanje zelf! Waarom? We werken alleen met pure ingrediënten en een ambachtelijke werkwijze. Onze tapas en pintxos spreken voor zich. Niets is beter dan de smaak van verse en natuurlijke gerechten. Onze keuken bestaat uit zowel Spaanse als Baskische achtergrond. Onze smaken zijn dus onvervalst. Leuk weetje: Vanaf 2016 heeft BasQ Kitchen een Bib Gourmand onderscheiding van Michelin gekregen met vermelding in de Bib Gourmand Benelux gids. Deze gids selecteert een aantal restaurants met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. De restaurants bieden een volledig menu aan voor maximaal €37. Nieuwsgierig? Kijk op onze website voor meer.

Meer informatie over restaurant BasQ kitchen Rotterdam

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant BasQ kitchen Rotterdam

Erik B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
In deMarkthal hier prima gegeten. Ik nam de pan con tomate, patas bravas, croquetas de gambas,costilla iberica en een glas witte huiswijn een fles spa rood en de cheesecake met koffie na. Helaas was de al bondigas op. Voor 40 euro gegeten dat is aan dure kant.
De vrouwelijke bediening was iets te assertief, slechte start als je gaat bestellen. Gelukkig trok ze bij later.
Priscilla J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was lekker! Wel heel jammer dat 2 gerechtjes op waren. Juist net deze 2 hadden onze voorkeur. Verder aardig personeel en uitstekende locatie in de leuke markthal van Rotterdam!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten met een goede service.
Mariska L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het 3 gangenmenu was echt veel te duur voor de 3 kleine hapjes die je kreeg. De smaak van de gerechtjes was prima maar de prijs was echt te hoog voor de kleine beetjes. Daarnaast liet de bediening keer op keer steken vallen. Drinken wat niet kwam, niet 1 keer maar een keer of 3 en van het 3 gangen menu de hele 3e gang vergeten, en het was al zo weinig. Voor een borrel met een kaasplank of een paar hapjes een prima stek maar niet om echt uit eten te gaan.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten,een aanrader
Merlijn J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuk restaurant. Eten is lekker en wordt snel opgediend. Wij vinden het wel vrij duur voor tapas.
Joelle B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Er waren gerechten die op waren om 1930 uur. werden geen alternatieven geboden.En de rest van de tapas was echt minimaal
Tamara O.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten is erg lekker en de bediening is lekker snel.
portie mag wat groter, prijs is anders wel hoog.
Prima locatie! Dicht bij openbaar vervoer.
AnnadW .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Leuke, enigszins bijzondere gerechten (Baskisch), vlotte ambiance doordat er twee ingangen zijn, waarvan de ene in de Markthal gelegen is. Aardig uitzicht dus ook, enerzijds op oude toren, anderzijds op voorbijlopend publiek in de Markthal.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Verwacht niet dat je hier rustig kunt eten. Probeer een plekje op het balkon te krijgen, of op zijn minst om op een tijdstip te komen waar je geen last meer hebt van het marktlawaai. Wij hebben geen moment het idee gehad dat we in een restaurant zaten en dat is jammer, want wat we van de keuken voorgeschoteld kregen was voortreffelijk!
Beste meneer Schilder,

Bedankt voor uw bezoek. Fijn om te horen dat onze keuken naar wens is geweest. Niet getreurd, in de winter voorzien wij het restaurant van een schuifdeur die de kou en deze rumoerigheid tegengaan. We hopen u graag nog een keer te verwelkomen in een echte restaurant ambiance.
luise.otteny .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was erg lekker en het personeel was vriendelijk en gaf duidelijke uitleg over gerechten en eventueel alternatief. Het is echt voor herhaling vatbaar.
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk eten, zeer creatief en vriendelijk personeel. Keuken is niet heel snel aangezien we bijna de enigen waren maar voor lang tafelen ook wel weer heerlijk.
Joop A.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gisteren ronduit heerlijk gegeten, met zn 4-en geprobeerd de hele kaart te verkennen. We hebben in het land gewoond en voelden ons weer thuis, voor wat betreft het eten dan. Mooie mix van traditie en creativiteit.
Vonden de bediening wel ok, prima intenties, maar daar is nog flink wat te verbeteren om aan het niveau van het eten te kunnen tippen. Ook wat rumoerig binnen.
Bib Gourmand wat ons betreft dik verdiend!
Joop A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
eten en wijnen heerlijk, voelt als thuiskomen. bediening blijft helaas achter en dat verdient deze chef niet.
heerlijk, aanrader!
Mira R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Men was vergeten de reservering te checken omdat het zo druk was en toen we kwamen zat het dus helemaal vol en er was geen plek voor ons. Ook aan de bar was geen plek. Er werden wel excuses gemaakt (het was zo druk; geen tijd om reservering te checken), maar daar reserveer je niet voor. We kregen geen drankje aangeboden of zo; niets. Na wat wachten zijn we maar weggegaan; ik had het idee dat ze blij waren dat we gingen. Hoe de kwaliteit van het eten was weten we dus niet, wel dat we er voorlopig niet meer heen gaan.
Beste mevrouw Ruiken,

Wat vervelend om te horen dat u dit zo heeft moeten ervaren. De reserveringen worden op bepaalde tijdstippen door het personeel in de gaten gehouden. Helaas is het zo dat in de piek van de avond daar niet altijd tijd voor is. Toch willen wij onze oprechte excuses aanbieden.

Graag willen wij u uitnodigen om toch een keer langs te komen en te ervaren hoe BasQ Kitchen daadwerkelijk echt kan zijn. Wij weten zeker dat wij u een onvergetelijke middag/avond kunnen bezorgen.
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
AH menu viel tegen. Geen keuze en octopus was niet mijn favoriet. Jammer. Wel zeer vriendelijk personeel en leuke sfeeer.
Beste meneer Klink,

Het AH menu bestaat uit een vastgestelde selectie, toch kan hier iets in gewijzigd worden met bepaalde dieetwensen. Mocht u het een volgende keer aangeven dan kan hier zeker rekening mee worden gehouden voor u.
susan K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten, mooie wijnen en zeer vriendelijk personeel.!! Wij komen zeker een keer terug bij BasQ.! Ook leuk om met kinderen heen te gaan.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten....
1 minpuntje. Jammer dat als je met 2 personen eet een gerechtje uit 3 porties bestaat....
Marielisa B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Erg lekker eten, goede tapas/pintxos. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. De sangria was iets
Stevige geprijsd. 22 euro (1 lt) en was wat slap. De selectie van
Verschillende jamon en chorizo was van goede kwaliteit. De chef specialiteiten
zijn een aanrader.
Het eten is voor herhaling vatbaar!
Klarinda E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten was erg lekker. De sfeer in het restaurant was ook erg goed. Alleen de service had wel beter gekund, Een van ons kwam later maar na 30 minuten was er nog steeds niemand geweest om haar bestellen op te nemen. Als je werd geholpen werd je erg vriendelijk en snel geholpen en ook het eten stond zeer snel op tafel.