BasQ kitchen Markthal Rotterdam

Grotemarkt 188 (unit 117) 3011 PA Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant BasQ kitchen Markthal Rotterdam

BasQ Kitchen serveert de beste tapas & pintxos die je ooit zult gaan proeven. Bevestigd door onze Spaanse gasten, zijn deze nog beter dan die in Spanje zelf! Waarom? We werken alleen met pure ingrediënten en een ambachtelijke werkwijze. Onze tapas en pintxos spreken voor zich. Niets is beter dan de smaak van verse en natuurlijke gerechten. Onze keuken bestaat uit zowel Spaanse als Baskische achtergrond. Onze smaken zijn dus onvervalst. Leuk weetje: Vanaf 2016 heeft BasQ Kitchen een Bib Gourmand onderscheiding van Michelin gekregen met vermelding in de Bib Gourmand Benelux gids. Deze gids selecteert een aantal restaurants met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. De restaurants bieden een volledig menu aan voor maximaal €37. Nieuwsgierig? Kijk op onze website voor meer.

Meer informatie over restaurant BasQ kitchen Markthal Rotterdam

• : Parkeerplaats

Zondag t/m Donderdag 12:00 - 23:00
Vrijdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant BasQ kitchen Markthal Rotterdam

Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Redelijke tapas. Zeker geen culinaire hoogstandjes. Zeer rumoerig. Op de veranda kijk je leuk uit over de markthal, maar is het voor de rest redelijk sfeerloos.
John S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Goed eten, mooie producten en originele Baskische gerechten zoals mijn favoriet" sartaneka".
Bediening zeer vriendelijk en kundig, kleine doch goede wijnkaart.
Gaan zeker weer eens terug.
Koks hadden schorten aan van Azarmundi, dit is een van de beste restaurants van de wereld en bij navraag klopte het dat zij daar gewerkt hadden.
Top.
Nancy O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Het eten, salade met kip, was prima, alleen had er wel wat brood bij gemogen. Ondanks het feit dat wij de enige gasten waren moisten wij toch de bediening roepen om te kunnen bestellen.
Mike C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
4de x in 1,5 maand. Blijft geweldig om te eten daar! Aanrader voor iedereen!
Lynda F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gezellige sfeer, eten zeer goed, stoelen een beetje hard, wat last van tocht en ruimte beperkt. Vriendelijk personeel. Nadeel dat ze geen Nederlands praten.
Antoinet T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Bijzonder hoog kookniveau en toch ongedwongen, hele fijne, correcte bediening. Aanrader!
E.j. K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
het is een veredeld eetcafé met een Spaans accent. Leuk voor een snelle hap.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bedoening, maar te koud in het restaurant: jas aanhouden. Kan echt anders....
Rosita B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Ik heb heerlijk gegeten en ben met een voldaan gevoel naar huis gegaan
Hara V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijke tapas gegeten met goede wijn en sangria in een ontspannen sfeer.
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Erg lekker gegeten, leuk personeel
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Teleurstellende ervaring. Had meer verwacht van de BasQ Kitchen, qua smaak & inrichting. Sommige gerechten - Pan Tostado bijvoorbeeld - waren ronduit smakeloos. M.i. klopt de prijs-/kwaliteitsverhouding niet. BasQ Kitchen profileert zich culinair in het wat hogere (prijs)segment - maar - zou m.i. omlaag moeten naar 'eetcafe' niveau met daarbij behorende prijzen (en kwaliteit). Het restaurant zelf verdient ook een 'opfrisbeurt', te beginnen met een 'deep clean' van de afzuiginstallatie en het vernieuwen van de 'afgekloven' menukaarten.
Barbara T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk eten, maar wel een beetje rommelige en lawaaiige sfeer. In eerste instantie was de bediening met van alles druk bezig, behalve met de klanten. Later kregen we er zeer enthousiaste medewerker die veel uitleg gaf over de hapjes. Wel iets om nog eens te doen.
Barbara P.
Heerlijk gegeten
Margo B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Leuke locatie in de Markthal, lekker eten. Door de AH-actie een goede prijs (50% korting op gerechten).
Virgie J.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Sfeer was perfect en de tapas zijn heerlijk????
L. V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Alles perfekt maar echt verschrikkelijke stoelen .
Na een uur wisten we niet meer hoe we op de stoelen moesten zitten.
Het eten daarentegen was superlekker.
We zijn dan ook kort na het eerste bezoek nog een keer komen eten.
HEERLIJK
Arbo S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Tja...............................................................................................................................................................................................................................
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Voor de 2de keer hier gegeten, Prijs, kwaliteit, service en sfeer, alles was in evenwicht!
R N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijke tapas, aardige bediening en goede wijn!