BasQ kitchen Markthal Rotterdam

Grotemarkt 188 (unit 117) 3011 PA Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Cheesecake
      Torrijas
      Brownie

Over het restaurant BasQ kitchen Markthal Rotterdam

BasQ Kitchen serveert de beste tapas & pintxos die je ooit zult gaan proeven. Bevestigd door onze Spaanse gasten, zijn deze nog beter dan die in Spanje zelf! Waarom? We werken alleen met pure ingrediënten en een ambachtelijke werkwijze. Onze tapas en pintxos spreken voor zich. Niets is beter dan de smaak van verse en natuurlijke gerechten. Onze keuken bestaat uit zowel Spaanse als Baskische achtergrond. Onze smaken zijn dus onvervalst. Leuk weetje: Vanaf 2016 heeft BasQ Kitchen een Bib Gourmand onderscheiding van Michelin gekregen met vermelding in de Bib Gourmand Benelux gids. Deze gids selecteert een aantal restaurants met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. De restaurants bieden een volledig menu aan voor maximaal €37. Nieuwsgierig? Kijk op onze website voor meer.

Meer informatie over restaurant BasQ kitchen Markthal Rotterdam

• : Parkeerplaats

Zondag t/m Donderdag 12:00 - 23:00
Vrijdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant BasQ kitchen Markthal Rotterdam

Robert M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk tapas gegeten, alles heel smaakvol!
Erna N.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Goed gegeten,lang wachten voor we een drankje en de kaart kregen!!
Dennis Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Na de diplomering van mijn broer wilde wij tapas en een drankje bij Basq gaan doen. We besloten om met 5 man buiten te gaan zitten, hier hebben wij 15 minuten gezeten zonder te worden aangesproken. Eenmaal besloten om binnen voor een herkansing te gaan werden wij aangesproken met: Tot ziens. Eenmaal binnen weer moeten wachten terwijl de vrouwelijke bediening erg druk was met facebooken en whatsappen. Na enige tijd wachten een enorm gezeur gehad met ID kaarten waardoor wij geen wijntje of biertje konden bestellen. Hierop hebben wij besloten om te gaan eten bij Pinchos21, een echte aanrader!
E.C. P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Wij namen plaats op terras, geen blijk dat we werden gezien. Toen naar binnen gegaan, en we wilden boven zitten. Halverwege de trap werden we teruggefloten, dus beneden plaats genomen. Daar was een dame te druk met telefoon/facebook bezig om ons op te merken. Uiteidelijk kwam er een man de bestelling opnemen die aan onze zoon van 22 legitimatie vroeg. Die had hij niet bij zich (de man kan zich niet herinneren onze zoon gezien te hebben op 10 juli, toen kon hij zich wel legitimeren), en voorts zijn wij vertrokken. Wij kregen niet het idee dat we welkom waren, en vonden dit een domper op het etentje wat we wilden doen voor onze zoon, zn slagen.
Aangezien dit de 2e keer was dat we een vervelende ervaring hadden(10 juli ook) is de kans verkeken voor een second chance. Jammer maar wel erg gezellig gegeten bij PINCHOS 21!
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Eten was goed, maar bediening liet te wensen over. Het was ons onduidelijk de AH actie precies in hield en waar we korting op zouden krijgen en ook de bediening was hier niet helder over. We kregen gerechtjes die we niet besteld hadden en wat we wel besteld hadden, was nu niet op voorraad. Daarnaast duurde het krijgen van sommige drankjes erg lang...
Nastasja J.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Echt heerlijk gegeten! Dit zijn nou echte tapas! Lekker en puur! Vooral de huisgemaakte garnalen kroketten zijn super! Aanrader voor iedereen!
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Lekker eten, leuke locatie en zeer vriendelijk personeel.
vincentflorijn .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Goede avond, fijne bediening en met lekkere tapas gerechten. Alleen de kaas was niet aanwezig? Gelukkig wel ander lekkers.
Virgil S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Zeer lekker kaasplankje met een heerlijke rode wijn!! Wat een goede combi en perfecte service. Zeker een aanrader voor je middag een gezellige twist te geven!
tosjabrust .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Ontzettend lekker gegeten, echt voor herhaling vatbaar ❤️ En de service was top!
Ik had de secreto iberico als hoofdgerecht en hun eigen versie van een cheesecake. Beiden om voor terug te reizen.
Roger N.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
heerlijke tapas gegeten met goede rode huiswijnen en een sympathieke en gastvrije bediening. Aanrader!
Lai Y.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
In een woord geweldig! Cheescake zoals de vele recensies perfect :)
Dorien G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Ik had voor drie personen gereserveerd maar heb dat eerlijk gezegd niet gemeld omdat er genoeg plaats was.. We waren er uiteindelijk met 2. We waren de laatsten die weggingen. Eerlijk gezegd had ik een beetje de indruk dat men ons zat weg te kijken. MAAR het moet gezegd het eten was heerlijk en de bediening goed m.u.v. het wegkijken dan natuurlijk.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Voor het eerst in een Spaans georiënteerd restaurant gegeten en dit was een leuke ervaring. Het eten was er heerlijk en het idee van charing de gerechten leuk en spannend. Het toetje was cheesecake in een glas, dit moet een 5 sterren keur krijgen, is gevaarlijk lekker.
Ronnie D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Wat een heerlijke sandwich kan je hier eten voorbij de eerste maar zeker niet de laatste keer hier te komen lunchen
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
We hebben daar een assortiment aan tapas genomen. We hebben daar heerlijk van genoten, vooral de inktvis smaakte goed ( beter dan van menig ander restaurant ). Echt een aanrader????????
Rodney V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Het eten is erg lekker. Wij hadden Pintxos genomen en die werden achter elkaar en soms tegelijk opgediend. Dat ging prima.
At M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Nog nooit in zo een achterlijke tent gegeten. Zelfs de bediening zat ons de deur uit te kijken, en dat was rond 21.30 al... Geen idee waarom we voor dit restaurant hadden gekozen, maar zet er eens een goeie manager neer die de boel knap kan aansturen. Win-win situatie, voor hun meer omzet en blije klanten die rondvertellen!
Mellanie F.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Eten was lekker en de service was ook goed. Het enige nadeel was dat het best fris was in het restaurant, daardoor zit je toch minder lekker. Verder was het allemaal wel prima.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het eten was weer prima zoals altijd.
Het is wel raadzaam om de temperatuur in het restaurant beter te regelen.
Beste meneer Hooijmaijers,

Fijn om te horen dat uw ervaring bij BasQ Kitchen naar wens is geweest. Wat betreft de temperatuur in het restaurant, daar is naar gekeken. Met uw volgende bezoek kunnen wij u met een warm welkom heten. ;)

Graag tot ziens!