BasQ kitchen Markthal Rotterdam

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant BasQ kitchen Markthal Rotterdam

BasQ Kitchen serveert de beste tapas & pintxos die je ooit zult gaan proeven. Bevestigd door onze Spaanse gasten, zijn deze nog beter dan die in Spanje zelf! Waarom? We werken alleen met pure ingrediënten en een ambachtelijke werkwijze. Onze tapas en pintxos spreken voor zich. Niets is beter dan de smaak van verse en natuurlijke gerechten. Onze keuken bestaat uit zowel Spaanse als Baskische achtergrond. Onze smaken zijn dus onvervalst. Leuk weetje: Vanaf 2016 heeft BasQ Kitchen een Bib Gourmand onderscheiding van Michelin gekregen met vermelding in de Bib Gourmand Benelux gids. Deze gids selecteert een aantal restaurants met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. De restaurants bieden een volledig menu aan voor maximaal €37. Nieuwsgierig? Kijk op onze website voor meer.

Meer informatie over restaurant BasQ kitchen Markthal Rotterdam

• : Parkeerplaats

Zondag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant BasQ kitchen Markthal Rotterdam

Frans W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Voor het eerst in een Spaans georiënteerd restaurant gegeten en dit was een leuke ervaring. Het eten was er heerlijk en het idee van charing de gerechten leuk en spannend. Het toetje was cheesecake in een glas, dit moet een 5 sterren keur krijgen, is gevaarlijk lekker.
Ronnie D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Wat een heerlijke sandwich kan je hier eten voorbij de eerste maar zeker niet de laatste keer hier te komen lunchen
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
We hebben daar een assortiment aan tapas genomen. We hebben daar heerlijk van genoten, vooral de inktvis smaakte goed ( beter dan van menig ander restaurant ). Echt een aanrader????????
Rodney V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Het eten is erg lekker. Wij hadden Pintxos genomen en die werden achter elkaar en soms tegelijk opgediend. Dat ging prima.
At M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Nog nooit in zo een achterlijke tent gegeten. Zelfs de bediening zat ons de deur uit te kijken, en dat was rond 21.30 al... Geen idee waarom we voor dit restaurant hadden gekozen, maar zet er eens een goeie manager neer die de boel knap kan aansturen. Win-win situatie, voor hun meer omzet en blije klanten die rondvertellen!
Mellanie F.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Eten was lekker en de service was ook goed. Het enige nadeel was dat het best fris was in het restaurant, daardoor zit je toch minder lekker. Verder was het allemaal wel prima.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het eten was weer prima zoals altijd.
Het is wel raadzaam om de temperatuur in het restaurant beter te regelen.
Beste meneer Hooijmaijers,

Fijn om te horen dat uw ervaring bij BasQ Kitchen naar wens is geweest. Wat betreft de temperatuur in het restaurant, daar is naar gekeken. Met uw volgende bezoek kunnen wij u met een warm welkom heten. ;)

Graag tot ziens!
Gwen V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Eten en service waren super! De bediening was erg attent en wist ook veel over de gerechten te vertellen. Een heel klein minpuntje is dat het binnen best een beetje fris was.
Beste mevrouw Van Wel,

Wat leuk om te horen dat u een fijne avond heeft gehad. Er is gekeken naar de temperatuur in het restaurant en de volgende keer kunt u ook van de warmte komen genieten.

Wie zien u graag terug.
Pascale D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Wij komen hier vaker, goede zelfbereide producten en heerlijke wijn.
Het personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam .
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Sfeer en de vriendelijkheid van het personeel was prima. Helaas sommige gerechten niet heel best.
Beste mevrouw Schoonewil,

Wat spijtig om te horen dat niet alles naar uw wens is geweest. Heeft u dit ook bij onze bediening aangegeven? Dan kunnen wij op dat moment zoeken naar een oplossing. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen.
Laurens G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Vriendelijke bediening. Smaakvolle en bijzondere tapas zoals runderwang en gestoomd broodje gevuld met pulled-pork van het Iberico-varken.
Zeker een keer proberen.
Lenny B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gister heerlijk gegeten bij Basq, vooral de paprika met anjovis en kaas is een absolute aanrader! Bediening was vriendelijk en gaf goed uitlef over de gerechten.
Minpuntje, loop de menu kaarten even na, deze plakken en olie de deur van het dames toilet, deze piept behoorlijk!
Desalniettemin hebben wij een topavond gehad met zalige gerechtjes! Wij komen zeker terug!
Beste Lenny Bakker,

Fijn om te horen dat de gerechten en de service naar wens is geweest. Bedankt voor uw aanvullende tips, hier zullen wij zeker wat mee gaan doen. Wij zien u graag terug!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuke avond gehad! Lekker gegeten, vriendelijke bediening en een leuke zaak!
Ingrid T.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Enthousiaste bediening, goede kwaliteit eten en wijn. Wijnen zijn aan de dure kant, eten redelijk geprijsd
S. B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Gezellige drukte. Lekkere wijn, zelfs de goedkoopste. Bekende Spaanse tapas, goed van smaak.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
met 6 vrienden geweest, wisten niet wat we moesten nemen, voorstel van de serveerster om een soort van proeverij te nemen van de populairste gerechten, dit was zeer zeker een aanrader, van alles geproefd en het was heerlijk.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Weer superlekker gegeten!
Oscar S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Sfeer en bediening viel beetje tegen. Daarbij zijn niet echt Spaanse smaken. Eten was wel goed van kwaliteit.
--------------------------------
Lonneke K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Porties zijn niet al te royaal voor de prijs die er gerekend wordt maar smaak was goed!
Gert L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Lekker gegeten, goede bediening, wel frisjes in de zaak