BasQ kitchen Markthal Rotterdam

Grotemarkt 188 (unit 117) 3011 PA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant BasQ kitchen Markthal Rotterdam

BasQ Kitchen serveert de beste tapas & pintxos die je ooit zult gaan proeven. Bevestigd door onze Spaanse gasten, zijn deze nog beter dan die in Spanje zelf! Waarom? We werken alleen met pure ingrediënten en een ambachtelijke werkwijze. Onze tapas en pintxos spreken voor zich. Niets is beter dan de smaak van verse en natuurlijke gerechten. Onze keuken bestaat uit zowel Spaanse als Baskische achtergrond. Onze smaken zijn dus onvervalst. Leuk weetje: Vanaf 2016 heeft BasQ Kitchen een Bib Gourmand onderscheiding van Michelin gekregen met vermelding in de Bib Gourmand Benelux gids. Deze gids selecteert een aantal restaurants met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. De restaurants bieden een volledig menu aan voor maximaal €37. Nieuwsgierig? Kijk op onze website voor meer.

Meer informatie over restaurant BasQ kitchen Markthal Rotterdam

• : Parkeerplaats

Zondag t/m Donderdag 12:00 - 23:00
Vrijdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant BasQ kitchen Markthal Rotterdam

vincentflorijn .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Goede avond, fijne bediening en met lekkere tapas gerechten. Alleen de kaas was niet aanwezig? Gelukkig wel ander lekkers.
Virgil S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Zeer lekker kaasplankje met een heerlijke rode wijn!! Wat een goede combi en perfecte service. Zeker een aanrader voor je middag een gezellige twist te geven!
tosjabrust .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Ontzettend lekker gegeten, echt voor herhaling vatbaar ❤️ En de service was top!
Ik had de secreto iberico als hoofdgerecht en hun eigen versie van een cheesecake. Beiden om voor terug te reizen.
Roger N.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
heerlijke tapas gegeten met goede rode huiswijnen en een sympathieke en gastvrije bediening. Aanrader!
Lai Y.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
In een woord geweldig! Cheescake zoals de vele recensies perfect :)
Dorien G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Ik had voor drie personen gereserveerd maar heb dat eerlijk gezegd niet gemeld omdat er genoeg plaats was.. We waren er uiteindelijk met 2. We waren de laatsten die weggingen. Eerlijk gezegd had ik een beetje de indruk dat men ons zat weg te kijken. MAAR het moet gezegd het eten was heerlijk en de bediening goed m.u.v. het wegkijken dan natuurlijk.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Voor het eerst in een Spaans georiënteerd restaurant gegeten en dit was een leuke ervaring. Het eten was er heerlijk en het idee van charing de gerechten leuk en spannend. Het toetje was cheesecake in een glas, dit moet een 5 sterren keur krijgen, is gevaarlijk lekker.
Ronnie D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Wat een heerlijke sandwich kan je hier eten voorbij de eerste maar zeker niet de laatste keer hier te komen lunchen
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
We hebben daar een assortiment aan tapas genomen. We hebben daar heerlijk van genoten, vooral de inktvis smaakte goed ( beter dan van menig ander restaurant ). Echt een aanrader????????
Rodney V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Het eten is erg lekker. Wij hadden Pintxos genomen en die werden achter elkaar en soms tegelijk opgediend. Dat ging prima.
At M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Nog nooit in zo een achterlijke tent gegeten. Zelfs de bediening zat ons de deur uit te kijken, en dat was rond 21.30 al... Geen idee waarom we voor dit restaurant hadden gekozen, maar zet er eens een goeie manager neer die de boel knap kan aansturen. Win-win situatie, voor hun meer omzet en blije klanten die rondvertellen!
Mellanie F.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Eten was lekker en de service was ook goed. Het enige nadeel was dat het best fris was in het restaurant, daardoor zit je toch minder lekker. Verder was het allemaal wel prima.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het eten was weer prima zoals altijd.
Het is wel raadzaam om de temperatuur in het restaurant beter te regelen.
Beste meneer Hooijmaijers,

Fijn om te horen dat uw ervaring bij BasQ Kitchen naar wens is geweest. Wat betreft de temperatuur in het restaurant, daar is naar gekeken. Met uw volgende bezoek kunnen wij u met een warm welkom heten. ;)

Graag tot ziens!
Gwen V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Eten en service waren super! De bediening was erg attent en wist ook veel over de gerechten te vertellen. Een heel klein minpuntje is dat het binnen best een beetje fris was.
Beste mevrouw Van Wel,

Wat leuk om te horen dat u een fijne avond heeft gehad. Er is gekeken naar de temperatuur in het restaurant en de volgende keer kunt u ook van de warmte komen genieten.

Wie zien u graag terug.
Pascale D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Wij komen hier vaker, goede zelfbereide producten en heerlijke wijn.
Het personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam .
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Sfeer en de vriendelijkheid van het personeel was prima. Helaas sommige gerechten niet heel best.
Beste mevrouw Schoonewil,

Wat spijtig om te horen dat niet alles naar uw wens is geweest. Heeft u dit ook bij onze bediening aangegeven? Dan kunnen wij op dat moment zoeken naar een oplossing. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen.
Laurens G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Vriendelijke bediening. Smaakvolle en bijzondere tapas zoals runderwang en gestoomd broodje gevuld met pulled-pork van het Iberico-varken.
Zeker een keer proberen.
Lenny B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gister heerlijk gegeten bij Basq, vooral de paprika met anjovis en kaas is een absolute aanrader! Bediening was vriendelijk en gaf goed uitlef over de gerechten.
Minpuntje, loop de menu kaarten even na, deze plakken en olie de deur van het dames toilet, deze piept behoorlijk!
Desalniettemin hebben wij een topavond gehad met zalige gerechtjes! Wij komen zeker terug!
Beste Lenny Bakker,

Fijn om te horen dat de gerechten en de service naar wens is geweest. Bedankt voor uw aanvullende tips, hier zullen wij zeker wat mee gaan doen. Wij zien u graag terug!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuke avond gehad! Lekker gegeten, vriendelijke bediening en een leuke zaak!
Ingrid T.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Enthousiaste bediening, goede kwaliteit eten en wijn. Wijnen zijn aan de dure kant, eten redelijk geprijsd