BasQ kitchen Markthal Rotterdam

Grotemarkt 188 (unit 117) 3011 PA Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant BasQ kitchen Markthal Rotterdam

BasQ Kitchen serveert de beste tapas & pintxos die je ooit zult gaan proeven. Bevestigd door onze Spaanse gasten, zijn deze nog beter dan die in Spanje zelf! Waarom? We werken alleen met pure ingrediënten en een ambachtelijke werkwijze. Onze tapas en pintxos spreken voor zich. Niets is beter dan de smaak van verse en natuurlijke gerechten. Onze keuken bestaat uit zowel Spaanse als Baskische achtergrond. Onze smaken zijn dus onvervalst. Leuk weetje: Vanaf 2016 heeft BasQ Kitchen een Bib Gourmand onderscheiding van Michelin gekregen met vermelding in de Bib Gourmand Benelux gids. Deze gids selecteert een aantal restaurants met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. De restaurants bieden een volledig menu aan voor maximaal €37. Nieuwsgierig? Kijk op onze website voor meer.

Meer informatie over restaurant BasQ kitchen Markthal Rotterdam

• : Parkeerplaats

Zondag t/m Donderdag 12:00 - 23:00
Vrijdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant BasQ kitchen Markthal Rotterdam

H.kaspers K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk eten, prima bediening.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
het was die avond 14-12 wat aan de frisse kant in het restaurant, brrrr

verder was het prima in orde en we hebben heerlijk tapas gegeten.
Joyce J.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Bediening was niet echt pro actief. En we zaten vlakbij de deur naar buiten en dat is als het koud is niet te doen. We hadden het koud. Een groot gordijn voor de deur (niet de buitendeur) zou hier een goede oplossing voor zijn.
Eten was goed.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Heel lekker gegeten bij Restaurant BasQ, redelijke prijzen, goede sfeer en vriendelijk personeel.
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Eten was goed ,personeel vlot ,leuk restaurant .
Catharin B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Vriendelijke bediening eten lekker de speciale basqui,se gerechten stonden niet meer op de kaart jammer maar alles smaakte goed.
Trudy B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Het eten was lekker alleen de bediening vond ik niet echt snel maar wel heel aardig. De stoelen vind ik echt niet kunnen. Dit zijn stoelen voor op een campus maar niet om even gezellig lekker te tafelen. Een kussentje zou al een leuker en lekkerder zitten.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Meeste gerechten smaakten prima alleen t vlees viel wat tegen.
Zaïra G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
We waanden ons weer even in Spanje. Heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar!
Jorien M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Na 45 minuten heeft het personeel nog steeds geen bestelling opgenomen voor het eten,
dus vertrokken! Het bedienend personeel (vrouw) was zelf overigens wel aan het eten...en
stond even later rustig buiten te roken. En dat op prime time terwijl iedereen binnen wacht!!
Hier komt vast geen nieuwe Michelin sticker meer op het raam.
Renata L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Gewoon top!!! Heerlijk eten en hele vriendelijke bediening. Aanrader!
Mieke E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Het eten was wel goed, maar niet echt bijzonder. Met name het tapas plateau was wel erg simpel.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Het was er onwijs koud! Iedereen in het restaurant zat met sjaals of jas om. Hoe lekker het eten ook was, de discomfort (eveneens door de houten stoeltjes) deed helaas erg afbreuk aan de algehele ervaring.
Corlinde D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Voor het eerste bij BasQ wezen eten, leuke locatie en inrichting. We hadden gekozen voor de Tapas, vrij kleine kaart, maar wat we kregen was voortreffelijk, smaaktvol! Voor herhaling vatbaar
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Alleen jammer dat er geen steakmessen bij ons gerecht werden neer gelegd.
En borden met resten vlees mogen eerder worden opgehaald.
Verder echt lekker gegeten en prima sfeer.
Trudy B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Gezellige plek, vooral tapas zijn aanrader.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Redelijke tapas. Zeker geen culinaire hoogstandjes. Zeer rumoerig. Op de veranda kijk je leuk uit over de markthal, maar is het voor de rest redelijk sfeerloos.
John S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Goed eten, mooie producten en originele Baskische gerechten zoals mijn favoriet" sartaneka".
Bediening zeer vriendelijk en kundig, kleine doch goede wijnkaart.
Gaan zeker weer eens terug.
Koks hadden schorten aan van Azarmundi, dit is een van de beste restaurants van de wereld en bij navraag klopte het dat zij daar gewerkt hadden.
Top.
Nancy O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Het eten, salade met kip, was prima, alleen had er wel wat brood bij gemogen. Ondanks het feit dat wij de enige gasten waren moisten wij toch de bediening roepen om te kunnen bestellen.
Mike C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
4de x in 1,5 maand. Blijft geweldig om te eten daar! Aanrader voor iedereen!