BasQ kitchen Leidseplein Amsterdam

Leidsekruisstraat 19HS 1017 RE Amsterdam Nederland Kaart
31-207799628

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Cheesecake
      Torrijas
      Brownie

Over het restaurant BasQ kitchen Leidseplein Amsterdam

BasQ Kitchen serveert de beste tapas & pintxos die je ooit zult gaan proeven. Bevestigd door onze Spaanse gasten, zijn deze nog beter dan die in Spanje zelf! Waarom? We werken alleen met pure ingrediënten en een ambachtelijke werkwijze. Onze tapas en pintxos spreken voor zich. Niets is beter dan de smaak van verse en natuurlijke gerechten. Onze keuken bestaat uit zowel Spaanse als Baskische achtergrond. Onze smaken zijn dus onvervalst.

Meer informatie over restaurant BasQ kitchen Leidseplein Amsterdam

• Engels gesproken , Open op zondag , Spaans gesproken

Jouw recensie over het restaurant BasQ kitchen Leidseplein Amsterdam

Berend B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Het is ons goed bevallen. Een goede kwaliteit. Jammer, dat er zo weinig gasten waren: de keuken heeft haar best gedaan.
Riet W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
We wilden lekker Spaanse tapas eten. Maar de helft van de menukaart was niet voorradig. Geen mosselen, geen garnalen etc. De porties zijn zeer aan de kleine kant voor 32.50 . Jammer. Er waren ook geen andere klanten, en dat zegt genoeg als de omringende zaken vol zitten.
De obers waren Turks, grieks, de kok Italiaan, Spaans zou ik kunnen waarderen maar we konden niet in het Nederlands overleggen. Gaan dus niet meer terug.
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Oké maar niet meer dan dat. Prima bediening maar we zaten ook alleen in de zaak dus kan bijna niet anders
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben genoten van overheerlijke verse calamares fritos, en de pulpo galega, dit zijn echt aanraders. De heek was ook lekker, maar had iets meer op smaak mogen zijn in vergelijking tot de vorige gerechten.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Fred R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Meer dan een uur op het voorgerecht moeten wachten en daarna drie kwartier op het hoofdgerecht. En het eten was niet warm. Niet echt een aanrader.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Voortreffelijk gegeten, alles héérlijk klaar gemaakt door super vriendelijke kok Jorge. Bediening ook super vriendelijk. Gezellige zaak, we komen er zeker nog eens terug bij een bezoekje aan Amsterdam!
Ramona C.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Gevarieerd aanbod en lekker!
Izabella Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Gelukkig een tafeltje buiten, binnen is het warm. De zalm tartare en Cheesecake met geitenkaas in een glas waren de toppers. De tapa van gamba’s, kip en 1 asperge was heel zout. Jammer genoeg kwamen er af en toe rioleringsluchtjes langs drijven.
Pauline N.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Erg lekker gegeten! Met de korting van de ah restaurantactie ook nog eens voordelig. Aparte tapas met authentieke smaken. Goede wijn, aardige bediening. Aanrader!
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijke smaken , maar geen grote portie,s maar de kwaliteit maakt het zeker goed.
Vrouwke K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Zeer goed baskisch restaurant dat de buurt ver overstijgt. Smakelijke tapas met iets extra's, zoals de sarteneko; een eiergerecht niet spekschuim, aardappel en zoete paprika. Vriendelijke bediening, zeer attent.
HENKVDO O.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Was over het geheel erg goed. Uitschieter was de combinatie gamba/kip.
Daniella L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijke Spaanse tapas ???? Verser dan vers!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We hebben hier vanavond heerlijk gegeten! De gerechten zijn vers en homemade! Ik heb bij veel Spaanse restaurantjes gegeten, maar deze is echt dr beste tot nu toe! Ook het personeel is heel vriendelijk! Kortom, een aanrader voor de liefhebber van de Spaanse keuken met goed en leuk personeel! Wij komen zeker terug! :-)
Els E.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Ondanks de taalbarrière en mijn onvermogen tot goed horen bleef de ober zeer vriendelijk. Klasse!!
Het eten smaakte naar meer, dat gaan we dus gewoon doen
Marian I.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Leuke locatie, in een levendige straat met meerdere restaurants. Het eten is goed alleen de porties van het hoofd gerecht zijn vrij klein.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prima ontspannen sfeer, de bediening is uitstekend! Heerlijk gegeten, restaurant is net gestart, ze doen het echt heel goed.. hier gaan we vast nog eens terugkomen! Aanbevolen!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
prima ontvangst , heerlijk gegeten, van harte aanbevolen zeker de cheesecake alsmede de iberico vleesgerechten
aanrader een flesje muua wijn erbij.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Een nieuw restaurant in Amsterdam. Met 6 man gegeten. Normaal niet zo van het fan van Spaans eten, maar dit was zo lekker. Personeel is super, lekker intiem. Wij komen snel terug