BasQ kitchen Leidseplein Amsterdam

Leidsekruisstraat 19HS 1017 RE Amsterdam Nederland Kaart
31-207799628

Over het restaurant BasQ kitchen Leidseplein Amsterdam

BasQ Kitchen serveert de beste tapas & pintxos die je ooit zult gaan proeven. Bevestigd door onze Spaanse gasten, zijn deze nog beter dan die in Spanje zelf! Waarom? We werken alleen met pure ingrediënten en een ambachtelijke werkwijze. Onze tapas en pintxos spreken voor zich. Niets is beter dan de smaak van verse en natuurlijke gerechten. Onze keuken bestaat uit zowel Spaanse als Baskische achtergrond. Onze smaken zijn dus onvervalst.

Meer informatie over restaurant BasQ kitchen Leidseplein Amsterdam

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant BasQ kitchen Leidseplein Amsterdam

Elly B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prima ontspannen sfeer, de bediening is uitstekend! Heerlijk gegeten, restaurant is net gestart, ze doen het echt heel goed.. hier gaan we vast nog eens terugkomen! Aanbevolen!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
prima ontvangst , heerlijk gegeten, van harte aanbevolen zeker de cheesecake alsmede de iberico vleesgerechten
aanrader een flesje muua wijn erbij.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Een nieuw restaurant in Amsterdam. Met 6 man gegeten. Normaal niet zo van het fan van Spaans eten, maar dit was zo lekker. Personeel is super, lekker intiem. Wij komen snel terug