Baskose

Marnixlaan 118 3552 HG Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Baskose

Clemence S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Wij zijn hier vandaag gaan afhalen en waren blij verrast. We hebben de echte Turkse keuken leren kennen hier. Heerlijke stoofschotels voor een goede prijs. Bediening erg vriendelijk.
Arjan-Frederique .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Prima Turkse maaltijden en vriendelijke bediening. Allemaal vers en goede prijs/kwaliteit verhouding. Zelf gemaakte Cacik, Haydari en salades zijn uitstekend. Daarnaast keuze uit ongeveer 5 dag-maaltijden en diverse vleessoorten op de gril. Wij halen hier altijd (zoals vandaag), maar ter plekke eten is ook mogelijk. Wat ons betreft een tip voor een goede Turkse maaltijd in Utrecht.
Heloise .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
afgehaald voor drie man, erg lekker, maar ook erg weinig. qua kwaliteit niets aan op te merken, maar het waren wel karige porties.