Basilicum Persian Food

Meer informatie over restaurant Basilicum Persian Food

Jouw recensie over het restaurant Basilicum Persian Food

Lindi S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Ik heb via Groupon een Iraanse tapasproeverij proeverij besteld en afgehaald maar ik vond dit verre van de moeite waard.

Maaltijden waren karig.
Werd geen uitleg gegeven over de gerechten en de huzaren salade lijkt rechtstreeks uit super markt te komen.

Prijs en verhouding kloppen niet, zelfs niet met een aanbieding van Groupon.
B. K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Contact en bezorging zijn prima. Bijgerecht aubergine is goed.

Basmati met saffraan, berberis en sinaasappelsaus is helemaal niet slecht. De kip erbij is goedkope bio industrie kip, veel te droog en niet bereid in de groenten en kruiden die in zereshk polo ba morg horen.

Lamsstoof ghormeg sabhzi smaakt vooral naar spinazie. Waar zijn de kruiden?

Eerste keer hier besteld en het valt een beetje tegen. De Perzisch keuken kan zoveel beter. Over een paar weken probeer ik het weer, kijken of het dan beter bevalt.
Nassss .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Wij hebben herhaaldelijk eten besteld en elke keer weer even lekker. De prijs kwaliteit verhouding is top! Je krijgt super veel eten en het is echt verrukkelijk! Een aanrader en ook voor grote partijen zoals feestjes etc. Kun je hier terecht. Ga zo door en bedankt voor de goede service.