Basic

Baanstraat 76 1943 CL Beverwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Basic

Basic Restaurant … Een gezellig en laagdrempelig restaurant waar je vakkennis en ambitie proeft in elk gerecht. Waar koken ‘gewoon’ basic is. Een uitstekende keuken, En de prijzen? Die zijn ook basic. Het staat allemaal garant voor een gezellig avondje uit.

Halve fles mineraalwater

Fenna C.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Klaas H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Vaker bij Basic gegeten en zeer tevreden. Van het weekend op uitnodiging van de eigenaar proef mogen eten omdat ze een nieuwe menu kaart gaan voeren waar de nadruk meer op de kwaliteit ( niet dat deze slecht was integendeel zelfs ) van de producten ligt ipv op de prijs van de gerecht. En we waren overdonderd. Dat peter kon koken wisten we al maar dit was van top niveau, mooie smaken, hele mooie combinatie's en elk gerecht een plaatje voor het oog. En boven al nog steeds heel betaalbaar. Ik ben van mening dat met het in slaan van deze weg Basic een goed keuze heeft gemaakt. Het was altijd al erg goed bij jullie maar nu durf ik te zeggen dat het fantastisch is. Dikke pluim voor deze kers verse vader.
Guurtje C.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Voor wat je moet betalen was het hoofdgerecht niet veel, zeer weinig groente bij het hoofdgerecht en voor 2 personen maar 1 bakje patat, misschien een idee voor het restaurant om er ook een bakje salade bij te doen
Service was goed.
zmorf86 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Precies zoals de naam doet vermoeden"Basic",goed eten,gunstige prijs geen poespas.
( helaas) rustig in het restaurant,zodat het minder sfeervol aanvoelde.
Eenvoudige kaart,maar voldoende keus.ieder gerecht was smakelijk en de porties ( ruim) voldoende.
Aanrader om snel en eenvoudig buiten de deur te eten.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten!
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Ondanks mijn allergieën een fantastisch verrassingsmenu gegeten.
Het was heerlijk, wij komen hier zeker nog eens terug! Een aanrader.
Elise N.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Vreemd dat we ipv het tweede menu gratis, waar de hele AH-actie om gaat, hier toch ruim anderhalf menu moesten betalen.
ceesschoutsen .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Basic is het goede concept, no nonsense producten uit eigen kweek met een vriendelijke behandeling. Inrichting is basic maar voldoet.
Auke M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Inderdaad: alles zeer Basic, gerechten, wijnkaart en de bediening.
Eten was wisselend van kwaliteit, wij raden je aan voor "veilige" gerechten te kiezen, dan is er niets mis mee. Bijv. Beef tataki en geitenkaas voorafjes ("veilig") waren prima, gamba pil pil was minder. Hoofdgerechten (kabeljauw, sate en basic steak,) waren in orde behalve de tarbot, die was te zout en te lang gebakken. Als compensatie zouden we een kopje koffie van het huis krijgen. Beverwijkse aardbeien als toetje was smakelijk, met een kletskop als fijne crunch. De dubbele espresso (in plaats van dessert) was prima in orde.
Bediening was jong en onervaren, en daardoor onhandig, maar dat komt nog wel goed. Wel even de wijnkaart (een stuk of 6/7 wijnen) bestuderen, zodat je de klant kunt vertellen uit welke streek/land een wijn komt (staat niet op de kaart).
Ondanks dat we niet het volle menu hebben gegeten (3x koffie als dessert) werd er toch de volle prijs berekend.
Ik heb er niks van gezegd, ze deden hun best, en we hebben een gezellige avond gehad met z'n vieren, alleen bepaalde visgerechten moeten echt beter.
SandS .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen en hebben hier heerlijk gegeten! Vooral de basic steak en de spareribs waren voortreffelijk!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie, goede basic gerechten en zeer gastvrije ontvangst! We konden gewoon uit de hele kaart kiezen, redelijk veel keus dus, voor ieder wat wils.
Klaas H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wederom erg genoten, hele fijne avond gehad en ondanks de drukte niks tekort gekomen eten was weer goed als altijd. Tot de volgende keer
Nathalie H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Super vriendelijk personeel met ontzettend goed eten voor een hele goede prijs! Is een dikke 10 en zeker meer etentjes waard!
Vincent1973 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ik ben voor mijn verjaardag mee genomen naar Basic restaurant, we hebben genoten van het 5 gangen menu van peet. Alles was even heerlijk, vooraf kon je aangeven wat je echt niet lekker vind en daar werd prima rekening mee gehouden. Verder zijn de eigenaren en het personeel heel erg vriendelijk en doen er alles aan om je een leuke avond te bezorgen Basic was voor ons geweldig en graag tot de volgende keer.
Paul I.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Netjes en rustig aangekleed restaurant, heerlijke gerechten.
Ik had een gamba voorgerecht, heerlijk bereid en zeer basic van smaak. Hoofdgerecht spareribs, zalig van smaak en boterzacht, en ruim voldoende. Als toetje geeoon basic aardbeien,chocolade,slagroom en vanille ijs. Met 4 mensen gegeten en gedronken voor geen €100. Super. Voor mij zeker een aanrader
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Waren erg verrast. Kwaliteit eten beter dan verwacht en ook leuk aangekleed. Wel mogen de patatjes iets langer gebakken.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben met de AH actie goed gegeten, wel zijn er drie grote minpunten:
- de inrichting van het restaurant is veel minder dan ik had verwacht op basis van de foto's. Het is een open keuken, die erg eenvoudig is. Het oogt wat rommelig.
- als toetje hadden we gekozen voor de Beverwijkse aardbeien, maar het aantal aardbeien dat we kregen bij het ijs was erg minimaal, met als dieptepunt het bord van mijn man: slechts 2 gehalveerde aardbeien. Toen hij daar iets van zei bleken de aardbeien op te zijn! Het is uiteindelijk opgelost door hem iets anders te geven, maar ik vind dat dat vooraf moet worden aangekondigd: sorry, de aardbeien zijn op!
- laatste belangrijkste punt is de teleurstelling van de prijs. Op de website van de AH actie staat netjes het bedrag van € 35 per menu, maar als je daar komt zie je op de kaart een reguliere prijs van € 22,50 voor hetzelfde menu!! Maar dan krijg je er wel stokbrood (a €3,50) bij.. Dit is volgens mij niet het idee achter de actie, voor een leuke prijs kennis maken met nieuwe restaurants. €22,50 is een prima bedrag, meer is het ook niet waard.
Voor ons dus geen Basic meer...
Beste mevr dunnebier

In de eerste plaats dank voor het delen van uw ervaring en spijtig om te lezen dat dit niet helemaal is bevallen, we heb en alleen 1 punt waar we wat moeite mee hebben u geeft aan het niet eens te zijn met de prijs! U geeft zelf al aan dat er bij Iens al word aangegeven dat we in de prijsklassen €35,- vallen en geeft aan dat onze normale prijs € 22,50 is. Dat klopt inderdaad maar zo wel als op onze site op onze sociaalmedia knalen als in de kaart zelf staat duidelijk vermeld dat de prijs van €22,50 NIET geld in combinatie met andere acties ( waar de Iens actie dus onder valt ) en we de normale a la carte prijzen rekenen. Vandaar dat u €35,- betaald ipv €22,50 gasten die geen gebruik maken van de AH actie van Iens betalen inderdaad €22,50 per persoon.
alexandra B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Bij het hoofdgerecht was de rib-eye bijna helemaal doorbakken in plaats van de medium rare die ik had gevraagd. Ook smaakte hij niet lekker. Het toetje was daar in tegen wel weer lekker. Volgens mij stond de moeder van de eigenaar in de bediening maar dat heeft ze duidelijk niet eerder gedaan. Daardoor was ze een storende factor aan tafel (ze ging met mijn oma in discussie over wat er dan niet lekker was aan de rib-eye, erg vervelend). Erg jammer ik heb er een half jaar geleden nog met plezier gegeten maar nu kom ik niet meer terug.
mike122 M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Top. Gewoon lekker gezellig, goed eten en prima service. Nette prijzen en verder, zoals de naam al doet vermoeden Basic.
Miriam P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Via de AH actie samen met mijn vader gegeten bij dit leuke restaurant. Hartelijk ontvangen door de vriendelijke bediening. Het eten was erg lekker en prima prijs-kwaliteit verhouding. Kom graag nog een keer terug.