Basic

Baanstraat 76 1943 CL Beverwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Basic

Basic Restaurant … Een gezellig en laagdrempelig restaurant waar je vakkennis en ambitie proeft in elk gerecht. Waar koken ‘gewoon’ basic is. Een uitstekende keuken, En de prijzen? Die zijn ook basic. Het staat allemaal garant voor een gezellig avondje uit.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Basic

10 min bij het station vandaan
  • : Aan de straat

Woensdag tm zondag van 16:00 tot 22:00

Jouw recensie over het restaurant Basic

Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Zeer smaakvol 3 gangen menu gegeten voor een goede prijs.
Hele prettige bediening met aandacht voor detail. Dat is niet Basic maar Overheerlijk!!
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Kerst 2017,lekker kerstmenu met eerlijke ingerdienten,bereid met liefde voor smaak en het vak.gezellige sfeer en vriendelijke bediening.
Ook a la carte,door andere leden van ons gezelschap viel zeer in de smaak.
Aanrader.
Wil P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We hebben er zeker heerlijk gegeten hoor , ziet er binned zeker goed en gezellig uit
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening.
Marga P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij hebben echt heerlijk gegeten! Gastvrije ontvangst en een fantastische bediening!
Bedankt peter & mariëlle voor de heerlijke avond! Top team!
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
heerlijk eten, mooi opgemaakt en ruim voldoende.
A
\Zaterdagavond waren er 2 stagelopers wat wel ten koste gaat aan de kwaliteit van de bediening, maar iedereen miet het leren, geef de stagiaires dan wel alle info die nodig is wat betreft de wijn/bier of gerechten keuzes.
Ga zeker nog een keer terug komen.
carla.wesselius .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De naam zegt het al het eten was ook vrij basic, maar wel goed. Kleine kaart dus makkelijk kiezen. Bediening was goed en vriendelijk. Wat weinig privacy voor een gesprek. De buren zaten wel heel dichtbij. Al met al zullen we nog wel eens terug komen.
gilder .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Dit restaurant is een aanwinst voor Beverwijk. Goede, vriendelijke ontvangst, we hebben heerlijk gegeten en de gerechten hebben een goede prijs. Leuke gevarieerde keuze.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Samen met de buren hier gegeten met ah restaurantactie. Een basic kaart met veelal standaardgerechten met deels eigen twist. Voor de prijs was het gebodene heel goed. Voorgerecht van tonijntartaar was prima, maar met paar druppels olijfolie was het helemaal top geweest. Sukadelapje en parelhoen prima. Yoghurttoetje met honing en hazelnootijs origineel. Bediening zeer kundig en attent.
Inrichting iets te basic naar onze smaak. OK, restaurant heet Basic, maar er mogen wel een paar decoratieelementen toegevoegd worden. Nu is het nogal minimalistisch volgens mij. Iig de moeite waard om er nog eens te eten
bbolssius .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vriendelijk personeel. Sommige gerechten op menu kaart onduidelijk. Uitleg personeel hier omtrent ook niet geheel duidelijk.
Eten was verder prima en het voorgerecht was echt heerlijk!.
MariskaGeel .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Leuk, klein restaurant met fijne sfeer. Ontzettend lekker gegeten. Mooie combinatie van smaken en geen borden vol onnodige toevoegingen, maar een bord met eerlijk en smakelijk eten. Bediening kan iets professioneler maar was wel hulpvaardig en heel vriendelijk.
Olga V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Ook deze keer werden we verrast met vooraf een verrukkelijke carpaccio met een twist en een smaakvolle Tonijn tartaar. Daarna een heerlijke kippendijen saté en ribeye. Kortom een restaurant dat boven zijn eigen naam uit stijgt, gaan zeker nog een keer terug.
Winifred D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben direct weer een etentje geboekt We hebben alle vier super gegeten!!!!!
Voor ons een prima plek om lekker gezellig te dineren!
karin D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Ondanks onze spaarkaarten van AH mochten we uit de hele kaart kiezen. Zowel de voorgerechten ( kalfsrosbief, tartaar en carpaccio) als de hoofdgerechten ( rundersukade, sate en kippendijen) vielen zeer in de smaak. De dessertkaart was wat beperkt. Het werd toen ook wat drukker in het restaurant waardoor de wachttijd wat opliep.
Olga V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Een aanrader!
Dat een restaurant met de naam Basic zulke fantastische gerechten maakt. Ja de inrichting is misschien Basic, maar het eten zeker niet.
We hebben al geboekt voor de volgende keer.
h V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
bij binnenkomst al een fijngevoel bediening zeer attent
het eten was niet alleen goed maar ook nog leuk opgemaakt
komen beslist nog eens terug
robinkrab .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Met 6 volwassenen en 2 kinderen hier gegeten. De gerechten waren goed, bij het hoofdgerecht had wat meer groente of salade gekund. Inrichting vrij sober, ietwat donker, zou met een lichtere uitstraling wat beter overkomen.
Fenna C.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Perfecte prijs-kwaliteit verhouding. Aan sommige gerechten een leuke twist gegeven en goede porties! Wij hebben genoten en komen zeker nog een keer terug.
Klaas H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Vaker bij Basic gegeten en zeer tevreden. Van het weekend op uitnodiging van de eigenaar proef mogen eten omdat ze een nieuwe menu kaart gaan voeren waar de nadruk meer op de kwaliteit ( niet dat deze slecht was integendeel zelfs ) van de producten ligt ipv op de prijs van de gerecht. En we waren overdonderd. Dat peter kon koken wisten we al maar dit was van top niveau, mooie smaken, hele mooie combinatie's en elk gerecht een plaatje voor het oog. En boven al nog steeds heel betaalbaar. Ik ben van mening dat met het in slaan van deze weg Basic een goed keuze heeft gemaakt. Het was altijd al erg goed bij jullie maar nu durf ik te zeggen dat het fantastisch is. Dikke pluim voor deze kers verse vader.