Basic

Baanstraat 76 1943 CL Beverwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Basic

Basic Restaurant … Een gezellig en laagdrempelig restaurant waar je vakkennis en ambitie proeft in elk gerecht. Waar koken ‘gewoon’ basic is. Een uitstekende keuken, En de prijzen? Die zijn ook basic. Het staat allemaal garant voor een gezellig avondje uit.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Basic

10 min bij het station vandaan
  • : Aan de straat

Woensdag tm zondag van 16:00 tot 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Nathalie H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Super vriendelijk personeel met ontzettend goed eten voor een hele goede prijs! Is een dikke 10 en zeker meer etentjes waard!
Vincent1973 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ik ben voor mijn verjaardag mee genomen naar Basic restaurant, we hebben genoten van het 5 gangen menu van peet. Alles was even heerlijk, vooraf kon je aangeven wat je echt niet lekker vind en daar werd prima rekening mee gehouden. Verder zijn de eigenaren en het personeel heel erg vriendelijk en doen er alles aan om je een leuke avond te bezorgen Basic was voor ons geweldig en graag tot de volgende keer.
Paul I.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Netjes en rustig aangekleed restaurant, heerlijke gerechten.
Ik had een gamba voorgerecht, heerlijk bereid en zeer basic van smaak. Hoofdgerecht spareribs, zalig van smaak en boterzacht, en ruim voldoende. Als toetje geeoon basic aardbeien,chocolade,slagroom en vanille ijs. Met 4 mensen gegeten en gedronken voor geen €100. Super. Voor mij zeker een aanrader
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Waren erg verrast. Kwaliteit eten beter dan verwacht en ook leuk aangekleed. Wel mogen de patatjes iets langer gebakken.
alexandra B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Bij het hoofdgerecht was de rib-eye bijna helemaal doorbakken in plaats van de medium rare die ik had gevraagd. Ook smaakte hij niet lekker. Het toetje was daar in tegen wel weer lekker. Volgens mij stond de moeder van de eigenaar in de bediening maar dat heeft ze duidelijk niet eerder gedaan. Daardoor was ze een storende factor aan tafel (ze ging met mijn oma in discussie over wat er dan niet lekker was aan de rib-eye, erg vervelend). Erg jammer ik heb er een half jaar geleden nog met plezier gegeten maar nu kom ik niet meer terug.
mike122 M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Top. Gewoon lekker gezellig, goed eten en prima service. Nette prijzen en verder, zoals de naam al doet vermoeden Basic.
Miriam P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Via de AH actie samen met mijn vader gegeten bij dit leuke restaurant. Hartelijk ontvangen door de vriendelijke bediening. Het eten was erg lekker en prima prijs-kwaliteit verhouding. Kom graag nog een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Op Twee Juni onlangs hier weer heerlijk gegeten..Verjaardag van mijn vader vieren...Ontvangst..was wederom weer zeer,zeer vriendelijk...En dit keer waren mijn oom en tante ook gezellig mee..ook die waren zeer onder de indruk van de heerlijkheden die wij deze avond mochten eten....Kortom...enkel lof voor dit geweldige restaurant..Ik zeg..Ga door op dit geweldige niveau
Elaine V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Mooi opgediende zeer smakelijke gerechten. Er heerst een prettige ongedwongen sfeer. Personeel is zeer vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Marie D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening leuk klein restaurant met een zeer warme uitstraling en een zeer goede prijs kwaliteit van het eten
Luciënne G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Leuke tent, goed gegeten. Bediening nog erg onwennig (erg jong) met weinig ervaring.
Misschien wat losse groente bij het hoofdgerecht serveren (bakje met salade ofzo), zou wenselijk zijn.
KimVolkert M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Eten was prima, erg lekker. Ons eten werd echter aan de verkeerde tafel geserveerd. Moesten dus erg lang wachten op ons hoofd gerecht. Nu kan dat natuurlijk een keer gebeuren, maar de verdere afhandeling was een beetje jammer. Geen drankje ofzo. op de bon een excuus.
Had beter gekund, maar nogmaals over het eten niks te klagen
Y M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Vanavond heerlijk gegeten met mijn partner. We zijn beiden gegaan voor het 5-gangen verrassingsmenu van Peet. Heerlijk originele gerechten met een lekker dessert toe. Mooi opgemaakte borden, een goede sfeer en een top bediening. Hier komen wij zeker nog een keer!
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Vanavond hier geweest met ouders en zus ter eren van hun 49jarig huwelijk....Ontvangst was zeer warm en vriendelijk te noemen...De Eigenaresse en Serveerster namen keurig onze jassen aan en begeleidden ons naar onze tafel....Heerlijk genoten van het eten...Mijn ouders en zus waren hier nog niet eerder geweest...Ikzelf wel...Maar het was heel fijn om mijn ouders te zien genieten van elke hap die ze namen....Je kunt hier fantastisch eten voor een zeer betaalbare prijs...Namens mijn ouders,zus en mijzelf..Bedankt voor een heerlijke culinaire avond...Wij komen zeer zeker vaker bij jullie terug hoor..
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Vanavond hier gegeten met ouders en zus...Dit ter ere van hun 49jarig huwelijk...Ontvangst was erg prettig..zeer vriendelijk werden wij welkom geheten door de Eigenaresse en de Serveerster...Onjze jassen werden netjes aangenomen en opgehangen...Wij hebben daadwerkelijk genoten van elke hap die ons diner rijk was....

Je kunt hier een heerlijke avond beleven,met louter goede gerechten voor een zeer betaalbare prijs...Ik zelf kon het restaurant al..Maar mijn ouders en zus waren hier nog niet eerder geweest....Voor mij was het fijn om mijn ouders sinds lange tijd weer eens te zien genieten van een fijne avond uit met de kids...

Voor zowel mijn ouders,zus als mij zelf...Wij komen zeer zeker weten in dit restaurant weer terug...Basic..De naam zegt het al....Eten voor een zeer betaalbare prijs..maar het eten en de service is van een vrij hoog niveau...Ga zo door!!!!!
Rene1959 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Afgelopen woensdag hier gegeten. Aangenaam verrast door de leuke ongedwongen bediening en de kwaliteit van het eten!
Wij (met z'n vieren) konden niets negatiefs bedenken, en daar hou je je in Basic ook helemaal niet mee bezig. Hoop dat ze hier nog heel lang op dit niet-basic niveau de gasten verrassen...
Ronnie W.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
We hebben hier geweldig lekker gegeten. Spareribs zijn echt super, heerlijk gemarineerd vlees. Keurig verzorgd, prima adres!
Tussen de gerechten was het misschien wel wat lang wachten maar als je gezellig met elkaar aan tafel zit, is dat geen probleem.
Klaas H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Erg lekker gegeten bij basic, herkenbare gerechten in een 2.0 jasje erg mooi opgemaakte borden, goeie smaken.
Alleen voor de chocolade blubber zouden we al terug gaan wauw !! Als je een liefhebber bent van chocolade is dit het musthave dessert.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
We zijn met het hele gezin geweest en hebben heerlijk gegeten. Peter is een geweldige kok en geeft je ook nog eens het gevoel echt welkom te zijn. We hebben als hoofdgerechten de steak, hamburger, kiprouleau en varkenshaas gegeten en die waren zeer lekker. Alles even vers en van zeer goede kwaliteit. Als dessert hadden we de Hemelse modder, creme brulee en gebakken banaan en die waren ook fantastisch. Al met al een super gezellige avond gehad, met heerlijk eten en prima bediening; een aanrader voor iedereen!
J S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
De akoestiek van het restaurant is niet helemaal goed afgestemd. Het is ondanks dat er andere gasten aanwezig waren erg stil. Je kon bij wijze van een speld horen vallen. Het eten was voldoende, maar voor ons (nog) niet goed genoeg om er voor terug te komen. Het lijken mij aardige mensen die er iets van proberen te maken. Misschien moet het allemaal nog een beetje op gang komen. Aan de service ligt het in ieder geval niet. Al met al een voldoende.