Basic

Baanstraat 76 1943 CL Beverwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Basic

Basic Restaurant … Een gezellig en laagdrempelig restaurant waar je vakkennis en ambitie proeft in elk gerecht. Waar koken ‘gewoon’ basic is. Een uitstekende keuken, En de prijzen? Die zijn ook basic. Het staat allemaal garant voor een gezellig avondje uit.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Basic

10 min bij het station vandaan
  • : Aan de straat

Woensdag tm zondag van 16:00 tot 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Ronnie W.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
We hebben hier geweldig lekker gegeten. Spareribs zijn echt super, heerlijk gemarineerd vlees. Keurig verzorgd, prima adres!
Tussen de gerechten was het misschien wel wat lang wachten maar als je gezellig met elkaar aan tafel zit, is dat geen probleem.
Klaas H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Erg lekker gegeten bij basic, herkenbare gerechten in een 2.0 jasje erg mooi opgemaakte borden, goeie smaken.
Alleen voor de chocolade blubber zouden we al terug gaan wauw !! Als je een liefhebber bent van chocolade is dit het musthave dessert.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
We zijn met het hele gezin geweest en hebben heerlijk gegeten. Peter is een geweldige kok en geeft je ook nog eens het gevoel echt welkom te zijn. We hebben als hoofdgerechten de steak, hamburger, kiprouleau en varkenshaas gegeten en die waren zeer lekker. Alles even vers en van zeer goede kwaliteit. Als dessert hadden we de Hemelse modder, creme brulee en gebakken banaan en die waren ook fantastisch. Al met al een super gezellige avond gehad, met heerlijk eten en prima bediening; een aanrader voor iedereen!
J S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
De akoestiek van het restaurant is niet helemaal goed afgestemd. Het is ondanks dat er andere gasten aanwezig waren erg stil. Je kon bij wijze van een speld horen vallen. Het eten was voldoende, maar voor ons (nog) niet goed genoeg om er voor terug te komen. Het lijken mij aardige mensen die er iets van proberen te maken. Misschien moet het allemaal nog een beetje op gang komen. Aan de service ligt het in ieder geval niet. Al met al een voldoende.
sofie B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Voor de 2e keer bij Basic wezen eten en het was weer erg lekker en goed. Ruime keuze in de kaart, maar wij zijn voor het 4 gangen menu van peet gegaan erg verrassend en lekker tot de volgende keer maar weer
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Mooi opgemaakte gerechten, erg smaakvol. Vriendelijke bediening. Een geslaagd etentje.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Op basis van goede recensies hier maar eens gaan eten. Helaas een teleurstelling. Het was erg vol en kregen een erg kleine tafel voor met zijn vijven. Menu van de chef genomen. Voorgerecht zalm met ossenhaas. Was goed maar niet verrassend. Daarna ruim een uur gewacht te hebben kregen we het tussengerecht. Sucade was erg warm maar wel lekker. Tot onze verbazing werd er na 10 minuten het hoofdgerecht geserveerd. Steak was goed, maar heel erg weinig groente. Patat was verschrikkelijk zout, we kregen nieuwe maar die waren bijna rauw. Het was heel druk en de bediening erg jong. Een serveerster en een jongen die half in de keuken stond en half bediende. De gastvrouw had geen overzicht. Lege flesjes werden niet van tafel gehaald. Dessert kwam ook laat. Al met al hebben we er bijna 4 uur gezeten. En met een kind van 7 erbij is dat best een hele zit.
Jammer een gemiste kans
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Ik woon in Brabant, en zou voor de biefstuk zo terug rijden. Echt nog nooit zo n lekkere biefstuk gehad, en ik heb er al vele gegeten. Leuke mensen, leuke jonge jongen in de bediening. Heerlijk eten, de rest was ook heerlijk. Vlug ophouden met social deal, want dit hebben jullie absoluut niet nodig.

Heel veel succes en de groeten uit Brabant en Enschede (Karin en Nicole)
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Zaterdag 5 november voor de 2e maal bij dit restaurant gegeten. Voor dat we naar het Kennemertheater gingen. We hadden weinig tijd en hier werd goed rekening mee gehouden. Het eten, wederom heel erg goed. 3 gangen kiezen van de hele kaart voor €21,50 ( op een paar gerechten zit een klein supplement maar nog steeds heel goed betaalbaar) , een broodje kruidenboter en tapenade kregen we op tafel van het huis, Voor ons wederom een herhaling waard. We trekken er dan meer tijd voor uit.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij basic in beverwijk. Een knus en gezellig restaurant. De prijs is ongelofelijk voor de kwaliteit die je krijgt. Mooie opgemaakte borden en genoeg keus op de kaart voor ieder wat wils.
davybleeker .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Van het weekend voor het eerst bij het nieuwe basic restaurant wezen eten met mijn vrouw.
van binnenkomst tot vertrek genoten.
goeie kaart met echt ruim voldoende keus, aanrader is het basic menu 4 gangen voor €24,50
en wisselt regelmatig.
laat de naam basic je niet misleiden. bij basic is het eten alles behalve basic, we vroegen de eigenaar naar de naam en het antwoord was duidelijk!!! als de basic ( de basic,s )niet goed zijn kan je net zo goed stoppen! basic staat voor uitstekende kwaliteit in een no nonsens jasje.
we hebben heerlijk gegeten daarbij was de presentatie van de gerechten van top niveau (kunnen sommige nog iets van leren ). de persoonlijke aandacht van zo wel de chef als de dame in de bediening zijn een heel groot plus punt.
basic is top en een aanwinst voor beverwijk, bedankt voor een heerlijke avond
davy en linda
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Zaterdag met ze 4e voor de 1e keer bij basic restaurant gegeten. Bij binnen komst waren we eigenlijk gelijk in shock !! We kende het restaurant nog van dat het een afhaal restaurant was maar wat een verandering, volledig verbouwt heel gezellig intieme sfeer gecreëerd. Bij binnen komst hartelijk ontvangen door de dame in de bediening en kregen we een mooie tafel op de lounge bank. Ondanks dat het restaurant erg druk was ( alle tafels waren bezet ) kregen we vlot onze drankjes en de kaart. Zo veel lekkers en keus dat we eigenlijk niet konden kiezen en voor het basic menu gingen 4 gangen voor €24,50 het voorgerecht was tataki van rund, mooie subtiele smaken erg goed. Tussen kregen we een ceviche van kabeljauw ( alleen daarvoor zou je al naar dit restaurant toe moeten ) in 1 woord geweldig. Hoofd gerecht was een kalfs ribeye, 1 van ons wouw liever een stukje vis en dit was geen probleem, wederom erg lekker en geserveerd met volgende garnituur !! Heel groot plus punt DE FRIET !!! Huisgemaakte waar vind je dat nog heel erg lekker.
En als klap op de vuurpijl een fantastisch dessert huisgemaakte chocolade mouse met vanille ijs en witte chocolade! Wouw
Ondanks dat het restaurant vol was en erg druk merkten wij daar niks van sfeer bleef erg relaxt en service bleef de hele avond onbesproken. Als afsluiting een heerlijke kop koffie met een likeurtje. Samengevat een aanwinst voor Beverwijk met een hele goeie prijs kwaliteit verhouding wij komen zeker weer.
Vincent1973 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Gister voor het eerst bij het nieuwe restaurant basic geweest. In 1 woord GEWELDIG.
Hele goeie prijs kwaliteits verhouding erg knus en gezellig restaurant.
We hebebn het basic menu genomen 4 gangen en perfect in balans. Plus punt de kok ( eigenaar ) komt bij elke tafel persoonlijk even vragen of hij nog iets voor je kan beteken en of alles naar wens is geweest top !!! Dikke pluim wij komen zeker weer.
Bertvandermeij .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Woensdag met mijn dochter daar gegeten. Was weer onwijs lekker, heel goed verzorgd en super gezellig.
Groetjes, Nelleke.