Basic

Meer informatie over restaurant Basic

10 min bij het station vandaan
  • : Aan de straat

Woensdag tm zondag van 16:00 tot 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1
9,1
Erg voordelig
Erg rustig
Erg kort
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Ik woon in Brabant, en zou voor de biefstuk zo terug rijden. Echt nog nooit zo n lekkere biefstuk gehad, en ik heb er al vele gegeten. Leuke mensen, leuke jonge jongen in de bediening. Heerlijk eten, de rest was ook heerlijk. Vlug ophouden met social deal, want dit hebben jullie absoluut niet nodig.

Heel veel succes en de groeten uit Brabant en Enschede (Karin en Nicole)
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Zaterdag 5 november voor de 2e maal bij dit restaurant gegeten. Voor dat we naar het Kennemertheater gingen. We hadden weinig tijd en hier werd goed rekening mee gehouden. Het eten, wederom heel erg goed. 3 gangen kiezen van de hele kaart voor €21,50 ( op een paar gerechten zit een klein supplement maar nog steeds heel goed betaalbaar) , een broodje kruidenboter en tapenade kregen we op tafel van het huis, Voor ons wederom een herhaling waard. We trekken er dan meer tijd voor uit.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij basic in beverwijk. Een knus en gezellig restaurant. De prijs is ongelofelijk voor de kwaliteit die je krijgt. Mooie opgemaakte borden en genoeg keus op de kaart voor ieder wat wils.
Davybleeker .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Van het weekend voor het eerst bij het nieuwe basic restaurant wezen eten met mijn vrouw.
van binnenkomst tot vertrek genoten.
goeie kaart met echt ruim voldoende keus, aanrader is het basic menu 4 gangen voor €24,50
en wisselt regelmatig.
laat de naam basic je niet misleiden. bij basic is het eten alles behalve basic, we vroegen de eigenaar naar de naam en het antwoord was duidelijk!!! als de basic ( de basic,s )niet goed zijn kan je net zo goed stoppen! basic staat voor uitstekende kwaliteit in een no nonsens jasje.
we hebben heerlijk gegeten daarbij was de presentatie van de gerechten van top niveau (kunnen sommige nog iets van leren ). de persoonlijke aandacht van zo wel de chef als de dame in de bediening zijn een heel groot plus punt.
basic is top en een aanwinst voor beverwijk, bedankt voor een heerlijke avond
davy en linda
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Zaterdag met ze 4e voor de 1e keer bij basic restaurant gegeten. Bij binnen komst waren we eigenlijk gelijk in shock !! We kende het restaurant nog van dat het een afhaal restaurant was maar wat een verandering, volledig verbouwt heel gezellig intieme sfeer gecreëerd. Bij binnen komst hartelijk ontvangen door de dame in de bediening en kregen we een mooie tafel op de lounge bank. Ondanks dat het restaurant erg druk was ( alle tafels waren bezet ) kregen we vlot onze drankjes en de kaart. Zo veel lekkers en keus dat we eigenlijk niet konden kiezen en voor het basic menu gingen 4 gangen voor €24,50 het voorgerecht was tataki van rund, mooie subtiele smaken erg goed. Tussen kregen we een ceviche van kabeljauw ( alleen daarvoor zou je al naar dit restaurant toe moeten ) in 1 woord geweldig. Hoofd gerecht was een kalfs ribeye, 1 van ons wouw liever een stukje vis en dit was geen probleem, wederom erg lekker en geserveerd met volgende garnituur !! Heel groot plus punt DE FRIET !!! Huisgemaakte waar vind je dat nog heel erg lekker.
En als klap op de vuurpijl een fantastisch dessert huisgemaakte chocolade mouse met vanille ijs en witte chocolade! Wouw
Ondanks dat het restaurant vol was en erg druk merkten wij daar niks van sfeer bleef erg relaxt en service bleef de hele avond onbesproken. Als afsluiting een heerlijke kop koffie met een likeurtje. Samengevat een aanwinst voor Beverwijk met een hele goeie prijs kwaliteit verhouding wij komen zeker weer.
Vincent1973 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Gister voor het eerst bij het nieuwe restaurant basic geweest. In 1 woord GEWELDIG.
Hele goeie prijs kwaliteits verhouding erg knus en gezellig restaurant.
We hebebn het basic menu genomen 4 gangen en perfect in balans. Plus punt de kok ( eigenaar ) komt bij elke tafel persoonlijk even vragen of hij nog iets voor je kan beteken en of alles naar wens is geweest top !!! Dikke pluim wij komen zeker weer.
Bertvandermeij .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Woensdag met mijn dochter daar gegeten. Was weer onwijs lekker, heel goed verzorgd en super gezellig.
Groetjes, Nelleke.