Basic

Baanstraat 76 1943 CL Beverwijk Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Basic

Basic Restaurant … Een gezellig en laagdrempelig restaurant waar je vakkennis en ambitie proeft in elk gerecht. Waar koken ‘gewoon’ basic is. Een uitstekende keuken, En de prijzen? Die zijn ook basic. Het staat allemaal garant voor een gezellig avondje uit.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Basic

10 min bij het station vandaan
  • : Aan de straat

Woensdag tm zondag van 16:00 tot 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Basic

bbolssius .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
MariskaGeel .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Leuk, klein restaurant met fijne sfeer. Ontzettend lekker gegeten. Mooie combinatie van smaken en geen borden vol onnodige toevoegingen, maar een bord met eerlijk en smakelijk eten. Bediening kan iets professioneler maar was wel hulpvaardig en heel vriendelijk.
olgavanveen .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Ook deze keer werden we verrast met vooraf een verrukkelijke carpaccio met een twist en een smaakvolle Tonijn tartaar. Daarna een heerlijke kippendijen saté en ribeye. Kortom een restaurant dat boven zijn eigen naam uit stijgt, gaan zeker nog een keer terug.
Winifred D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben direct weer een etentje geboekt We hebben alle vier super gegeten!!!!!
Voor ons een prima plek om lekker gezellig te dineren!
karin D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Ondanks onze spaarkaarten van AH mochten we uit de hele kaart kiezen. Zowel de voorgerechten ( kalfsrosbief, tartaar en carpaccio) als de hoofdgerechten ( rundersukade, sate en kippendijen) vielen zeer in de smaak. De dessertkaart was wat beperkt. Het werd toen ook wat drukker in het restaurant waardoor de wachttijd wat opliep.
olgavanveen .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Een aanrader!
Dat een restaurant met de naam Basic zulke fantastische gerechten maakt. Ja de inrichting is misschien Basic, maar het eten zeker niet.
We hebben al geboekt voor de volgende keer.
h V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
bij binnenkomst al een fijngevoel bediening zeer attent
het eten was niet alleen goed maar ook nog leuk opgemaakt
komen beslist nog eens terug
robinkrab .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Met 6 volwassenen en 2 kinderen hier gegeten. De gerechten waren goed, bij het hoofdgerecht had wat meer groente of salade gekund. Inrichting vrij sober, ietwat donker, zou met een lichtere uitstraling wat beter overkomen.
Fenna C.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Perfecte prijs-kwaliteit verhouding. Aan sommige gerechten een leuke twist gegeven en goede porties! Wij hebben genoten en komen zeker nog een keer terug.
Klaas H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Vaker bij Basic gegeten en zeer tevreden. Van het weekend op uitnodiging van de eigenaar proef mogen eten omdat ze een nieuwe menu kaart gaan voeren waar de nadruk meer op de kwaliteit ( niet dat deze slecht was integendeel zelfs ) van de producten ligt ipv op de prijs van de gerecht. En we waren overdonderd. Dat peter kon koken wisten we al maar dit was van top niveau, mooie smaken, hele mooie combinatie's en elk gerecht een plaatje voor het oog. En boven al nog steeds heel betaalbaar. Ik ben van mening dat met het in slaan van deze weg Basic een goed keuze heeft gemaakt. Het was altijd al erg goed bij jullie maar nu durf ik te zeggen dat het fantastisch is. Dikke pluim voor deze kers verse vader.
Guurtje C.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Voor wat je moet betalen was het hoofdgerecht niet veel, zeer weinig groente bij het hoofdgerecht en voor 2 personen maar 1 bakje patat, misschien een idee voor het restaurant om er ook een bakje salade bij te doen
Service was goed.
zmorf86 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Precies zoals de naam doet vermoeden"Basic",goed eten,gunstige prijs geen poespas.
( helaas) rustig in het restaurant,zodat het minder sfeervol aanvoelde.
Eenvoudige kaart,maar voldoende keus.ieder gerecht was smakelijk en de porties ( ruim) voldoende.
Aanrader om snel en eenvoudig buiten de deur te eten.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten!
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Ondanks mijn allergieën een fantastisch verrassingsmenu gegeten.
Het was heerlijk, wij komen hier zeker nog eens terug! Een aanrader.
Elise N.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Vreemd dat we ipv het tweede menu gratis, waar de hele AH-actie om gaat, hier toch ruim anderhalf menu moesten betalen.
ceesschoutsen .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Basic is het goede concept, no nonsense producten uit eigen kweek met een vriendelijke behandeling. Inrichting is basic maar voldoet.
Auke M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Inderdaad: alles zeer Basic, gerechten, wijnkaart en de bediening.
Eten was wisselend van kwaliteit, wij raden je aan voor "veilige" gerechten te kiezen, dan is er niets mis mee. Bijv. Beef tataki en geitenkaas voorafjes ("veilig") waren prima, gamba pil pil was minder. Hoofdgerechten (kabeljauw, sate en basic steak,) waren in orde behalve de tarbot, die was te zout en te lang gebakken. Als compensatie zouden we een kopje koffie van het huis krijgen. Beverwijkse aardbeien als toetje was smakelijk, met een kletskop als fijne crunch. De dubbele espresso (in plaats van dessert) was prima in orde.
Bediening was jong en onervaren, en daardoor onhandig, maar dat komt nog wel goed. Wel even de wijnkaart (een stuk of 6/7 wijnen) bestuderen, zodat je de klant kunt vertellen uit welke streek/land een wijn komt (staat niet op de kaart).
Ondanks dat we niet het volle menu hebben gegeten (3x koffie als dessert) werd er toch de volle prijs berekend.
Ik heb er niks van gezegd, ze deden hun best, en we hebben een gezellige avond gehad met z'n vieren, alleen bepaalde visgerechten moeten echt beter.
SandS .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen en hebben hier heerlijk gegeten! Vooral de basic steak en de spareribs waren voortreffelijk!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie, goede basic gerechten en zeer gastvrije ontvangst! We konden gewoon uit de hele kaart kiezen, redelijk veel keus dus, voor ieder wat wils.
Klaas H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wederom erg genoten, hele fijne avond gehad en ondanks de drukte niks tekort gekomen eten was weer goed als altijd. Tot de volgende keer