Barzza

Stoofstraat 5 5211 ER Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Barzza

In een mooi oud straatje in hartje Den Bosch, vind je een goed verstopt Spaans geheim: Barzza. Authentieke Spaanse keuken, gecombineerd met alles wat het moderne Barcelona te bieden heeft. Drink aan de hippe bar een borrel met een pinxtos, proef de vers bereide tapas, of laat je verleiden door de verrassende kaart…

Meer informatie over restaurant Barzza

• : Parkeergarage de Wolvenhoek

Dinsdag tm vrijdag vanaf 17.00hr geopend. Zaterdag en zondag vanaf 12.00hr.

Jouw recensie over het restaurant Barzza

Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Het lekkerste en gezelligste tapas restaurant van Den Bosch!
Göran N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk gegeten, leuke bedieningsmedewerkers en een goede sfeer. Al met al een geslaagde avond!
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk tapas gegeten. Prima bediening !
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Na een gezellige dag in Den Bosch bij Barzza gegeten. Omdat het geweldig mooi weer was hadden we een tafel buiten. Bij het restaurant voor in de straat was een Tango festival met DJ en dansers. Geweldige sfeer in de straat dus. Overheerlijke tapas gegeten met een lekker biertje en glaasje wijn. Vlotte vriendelijke bediening, ondanks de drukte kwamen de gerechten vlot door. Hele gezellige avond gehad.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Lekker gegeten en vriendelijke bediening. Prima prijs-kwaliteit verhouding.
maud V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Zeer prettige en vriendelijke bediening. Kwalitatief goed eten! Sfeer gemoedelijk, relaxed in een leuke Spaanse omgeving
Alex G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuke zaak, lekkere tapas en vriendelijke bediening. Ging hier en daar beetje mis met uitleveren vd. bestelde tapas (verkeerde tafel, maar door. vriendelijkheid werd het. niet zwaar aangerekend.
Kelly W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Attente, vriendelijke bediening en heerlijke tapas. Wij waren ook verzot op de soft sangria, zelfs de avond erna nog op het terrasje gezeten puur daarvoor. Wanneer wij in de toekomst weer eens naar den Bosch gaan, dan gaan we zeker hier weer eten!
Bernardus B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Snelle en vriendelijke bediening.
Smakelijke tapas.
Marjo F.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Tapa’s gerechtjes zagen er verzorgd en smaakte heerlijk.
Rachida V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Absolute aanrader! Vorige week zaterdag hebben wij bij restaurant Barzza genoten van de heerlijke tapas en de zeer goede sfeer. Wij gaan vaak uiteten maar die was voor ons met stip het leukste etentje tot nu toe. Waarom?

- Leuke ontvangst
- Heerlijke tapas (vrijwel alles is vers gemaakt)
- Uitgebreid menu en goed concept
- Goede prijs/kwaliteitverhouding
- Vriendelijk personeel
- Gastvrije/aardige barman en eigenaar (oprecht leuke gesprekken mee gehad)
- Sfeervolle/hippe inrichting
- Leuke afsluiting (no spoilers)

@Ienslezers: Ga er naartoe!
@Barzza: Heel veel succes met jullie nieuwe restaurant! Dank voor de topavond! Groeten uit Utrecht.
Loraine K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en lekker eten. Wij waren met vieren en konden per ronde 6 gerechten bestellen om samen te delen. De gerechten zijn hier dan ook groot genoeg voor. Zo is tapas eten bedoeld. Wij gaan zeker nog eens terug
Jorina B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Top, heerlijke tapas!!
Michael F.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Lekker eten, goede gastvrije bediening en genoeg keuze.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Gezellig restaurant, prijs- kwaliteitverhouding uitstekend, prettige bediening. Een echte aanrader!
Olaf G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Toen we binnen kwamen moesten we 13 minuten wachten voor er uitgelegd werd hoe het werkte en of we iets te drinken wilde. (De kaart is niet erg duidelijk)

Verder wel een leuke avond gehad met prima maar niet heel bijzonder eten
Mirthe V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Afgelopen zaterdag een super leuke en lekkere avond gehad bij Barzza met mijn familie. Het eten was top, de medewerkers zijn vriendelijk en gezellig en ook de sfeer in het restaurant is leuk door de aankleding. Zeker een aanrader dus!
Linde Healthcare M.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Wij hebben gisteren een topavond gehad. Wat een uitkomst dat je je kan laten verrassen door de chef/kok. Echt aanrader!!!!!.... Nu was het een avond met collega's en was hier nog nooit eerder geweest, ik kom zeker terug met man en kinderen. Bedankt voor de gezelligheid en het heerlijke eten.
Annemieke R.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Door files in het land kwamen we later. We hadden gebeld en de eigenaar ving ons allerhartelijkst op. Leuke tent die wat anders is door de inrichting, de tapas en de heerlijke wijnen. Prijzen zijn meer dan redelijk. Attente en aardige bediening. Echt een aanrader als je in Den Bosch afspreekt. Gezellig midden in de stad, maar toch een beetje Barcelona gevoel. Top!
twan V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Leuk restaurant met een goede vibe, vriendelijk personeel en heel vriendelijke eigenaar, lekkere authentieke gerechtjes voor een goede prijs