Over het restaurant Barzza

In een mooi oud straatje in hartje Den Bosch, vind je een goed verstopt Spaans geheim: Barzza. Authentieke Spaanse keuken, gecombineerd met alles wat het moderne Barcelona te bieden heeft. Drink aan de hippe bar een borrel met een pinxtos, proef de vers bereide tapas, of laat je verleiden door de verrassende kaart…

Meer informatie over restaurant Barzza

• : Parkeergarage de Wolvenhoek

Dinsdag tm vrijdag vanaf 17.00hr geopend. Zaterdag en zondag vanaf 12.00hr.

Jouw recensie over het restaurant Barzza

Ben V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Femke S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Na de recente verbouwing, nieuwe kaart, nieuwe naam staat Barzza helemaal op de kaart! Lekker eten, leuk personeel, goede sfeer. Een echte aanrader!
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Nieuw in den Bosch. Duidelijk een aanwinst. Verse producten worden mooi verwerkt. Wijn keus beperkt maar de wijnen op kaart zijn goed. Komen zeker een keer terug.
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Zeer gastvrij ontvangen. Eigenaar is zeer enthousiast. Mochten allerlei hapjes proeven. We hebben heel erg lekker gegeten. De zaak is recent verbouwd en dat is heel erg mooi geworden. Gaan hier graag binnenkort weer terug!!
Douwe R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Zeer goed eten, bediening was wat traag, echter wel zeer correct en netjes. Zou het restaurant aanraden met de keuze van de chef!
Nils D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Op dinsdag 9 januari hebben wij Barzza voor het eerst bezocht. De ontvangst was hartelijk en er heerste een gezellige sfeer. Het onbeperkt arrangement is een echte aanrader, hierdoor is het mogelijk om zoveel mogelijk van de lekkernijen uit de keuken van Barzza te proeven! Geen vette, gefrituurde gerechten zoals bij menig concurrent, maar met zorg bereide producten, ook de desserts. De prijs/kwaliteit verhouding van deze zaak is uitstekend te noemen, en ik zou een bezoek aan deze zaak ook zeker aanraden. Graag weer!
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Geweldig genoten van het eten en de service! Leuk dat je behalve alleen maar tapas ook kan kiezen voor een volwaardig hoofdgerecht of een plankje met verschillende tapas die lekker combineren met een bepaalde wijn of biertje. Zelfs op een drukke avond kwam de sfeer rustig op mij over, echt top!
aart M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Ondanks onze grote groep,perfecte bediening en prima kwaliteit .we komen zeker terug.Ook fijn dat we alle tijd kregen om een keuze te maken
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
???????????????????????????????????????? hier alles op en top ok gezellig borrelen aan de bar of uitgebreid avondje uit. Helemaal gezellig ????????
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Super gezellige sfeer. Gevaarlijk lekkere cava sangria. Na de koopavond aan de bar lekkere tapas waaronder de verse gefrituurde calamaris mijn favoriet is ????????. Echt Spaans “thuiskomen” met mijn vriendinnen maar ook met de kinderen is het fijn toeven hier.OLÉ???? hier is het mega oké
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Genoten na de koopavond. Lekker aan de bar gevaarlijk lekkere cava sangria met heerlijke hapjes (de verse calamaris is mijn favoriet zo krijg je ze nergens) mooi hip gezellig interieur met vlotte service. Vernieuwde aanwinst voor de stad ????????Olé alles is hier mega oké ????
aart M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wat een leuk concept en dito kwaliteit,Waren met een grote groep maar bleek geen probleem,We hebben genoten, komen zeker weer terug.
Roel van V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het eten was aardig, maar te duur. De prijs / kwaliteitsverhouding vind ik daarom niet best. De kaart is niet zo duidelijk. En de toelichting daarop heeft ook niet echt geholpen, zag ik achteraf op de rekening.
Zevenbergen Z.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten, nette en gastvrije bediening. Wij komen zeker terug! Fijn en speels interieur, met hoge en lage tafels.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Top restaurant! Heerlijk gegeten en super bediening! De sfeer is heel relax en wij komen hier zeker terug, zowel voor diner als voor een borrel:)
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Geen massaproductie, Authentieke en kwalitatief goede Spaanse tapas tegen een zeer goede prijs. Wij komen hier graag terug!
amy E.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Héérlijk gegeten! Leuk personeel, gezellige sfeer met goede muziek :-)
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Iedere keer dat ik der kom is het eten beter en beter de pinxons zijn verrukelijk en de spaans kip ook! Ik vind het altijd harstikke gezellig als ik daar kom eten!
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Het was weer zoals gewoonlijktop. Ik kreeg een lekkere wijn en ze wisten goed waar ze het over hadden. En het eten was weer top!
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Het was super gezellig, leuke sweer iedereen is ontzettend aardig. Ook weten ze goed waar ze over praten kwa eten en drinken en zorgen ze der voor dat alles naar wens is