Barzza

Stoofstraat 5 5211 ER Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Barzza

In een mooi oud straatje in hartje Den Bosch, vind je een goed verstopt Spaans geheim: Barzza. Authentieke Spaanse keuken, gecombineerd met alles wat het moderne Barcelona te bieden heeft. Drink aan de hippe bar een borrel met een pinxtos, proef de vers bereide tapas, of laat je verleiden door de verrassende kaart…

Meer informatie over restaurant Barzza

• : Parkeergarage de Wolvenhoek

Dinsdag tm vrijdag vanaf 17.00hr geopend. Zaterdag en zondag vanaf 12.00hr.

Jouw recensie over het restaurant Barzza

Theo V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Erg lekker met Belgische vrienden gegeten, echte liefhebbers van tapas. De hoeveelheid vd tapas zijn aan de grote kant maar erg lekker. Erg vriendelijke bediening. Een compliment aan de eigenaar kwam regelmatig vragen hoe of alles naar wens was. Maw een aanrader ????
G E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Lekkere gerechtjes, goede porties en een fijne bediening.
Corinne M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Erg leuke stek, goede inrichting en leuke sfeer. Zeer aardige bediening, en lekkere gerechten. Veel variatie en best flinke porties. Daarom niet alles kunnen proberen.
Enig minpuntje: muziek staat aan de luide kant, maar de muziek zelf is tof!
D. P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Mooi en sfeervol restaurant! Ik had me erg verheugd op tapas, en door de ‘Spaanse’ profilering van het restaurant had ik er meer van verwacht dan helaas werd waargemaakt. Gegrilde groenten smaakten meer als gekookte groenten. Door een experiment van de keuken en later zelfs “foutje van de groentenboer”, waren de patatas bravas zo dun gesneden dat het een soort chips was. De pintxo met tonijn in puntpaprika was op zich best lekker, maar het brood droog als toast. Al met al vond ik de keuken niet briljant. De te dun gesneden aardappels werden na mijn opmerking weliswaar onverkoopbaar verklaard, maar zijn ons wel in rekening gebracht met de belofte het een volgende keer heus goed te maken. Jammer :-(
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
We hadden om 20u gereserveerd voor 3 personen en er stond een heel klein rond tafeltje klaar. 2 moesten er op de bank en 1 op een stoeltje. Dat was echt onvoldoende ruimte. Gelukkig stond een ander stel hun 4-persoonstafel aan ons af. Het concept werd uitgelegd en 5 min later kwam iemand anders dat weer doen. We kozen voor onbeperkt tapas. Het eten was prima. Maar er werd continu gevraagd of half lege borden alweer weg mochten: nee! We vonden dat erg haastig en jammer. Op een gegeven moment werd er ook gevraagd hoeveel warme gerechten we nog wilden ivm sluiten van de keuken. Toen moest ronde 3 nog worden besteld. Ook moest er voor een aantal gerechten worden bij betaald, prima op zich als het erg luxe gerechten zijn, maar dat was niet allemaal zo. Browniea bijvoorbeeld? Al met al gezellige avond gehad, maar zeker nog het een en ander te verbeteren. Een van ons kende de gastheer vaag en die was echt te aanhankelijk, te amicaal, teveel aanraken. Het werd irritant en lachwekkend op een gegeven moment
M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Bij veel tapas restaurants gegeten. Maar weinig kunnen tippen aan deze. Heerlijk gegeten. Super sfeer en fijne bediening. Echt een aanrader! Zeker voor herhaling vatbaar.
Lynn M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Zeer lekker gegeten. Bij veel tapas restaurants geweest maar weinig zo goed als deze. Leuke sfeer. Goede bediening. Echt een aanrader voor een leuke avond.
Richart E.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Je kunt hier lekker op je gemak eten.
Het eten is ook zeer lekker
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Zeer gezellige inrichting en het eten was overheerlijk !!
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Leuke gezellige zaak. We hadden het arrangement genomen om voor € 27,50 pp onbeperkt te eten. Het betreft een leuk arrangement, alleen vond ik het wel een beetje verwarrend werken. Op sommige gerechten komt er bij keuze nog een bedrag van ca. € 1,- Maak dan de mogelijkheid uit bepaalde keuze arrangementen, zodat je op voorhand weet wat je kwijt bent. De gerechten waren lekker, maar ik vond ze er niet echt uit springen. We zijn al vaker naar tapas zaakjes gegaan en die waren kwalitatief meer uitsprekend qua smaken. Met name de pata negra vond ik tegen vallen. Die heb ik al beter gehad. Ik ben altijd bevooroordeeld wanneer het over all you can eat concepten gaat. En ook nu vond ik dus minder succesvol. De bediening en service waren super. Niks op aan te merken. Al met al een zeer gezellig avond gehad!!
Elizabeth W.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk eten en vriendelijke medewerkers, echt een aanrader!
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Zeer vriendelijke staff! Gezellige sfeer, goed eten!
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Goede bediening, sfeervolle inrichting en top prijs/kwaliteitverhouding wat betreft het eten. Aanrader.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We werden door de gastheer zeer vriendelijk ontvangen ... eten was erg lekker. Genoeg keuze qua tapas. Zo veel in ieder geval dat we de rest van de kaart andere keren moeten gaan proberen. We komen dus zeker terug ????
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk typisch Spaans met de oprecht Bossche gastvrijheid. A la Carré of onbeperkt, voor ieder wat wils. Pinxtos zijn een aanrader!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Was top!
Estelle T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Super gezellig vriendelijke mensen. Heerlijk eten, maar tussen de rondes zat bijna een uur. Ik hou van tafelen, puberzoon vond het wel wat lang duren.
Leona G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
we hebben een hele leuke avond gehad; heerlijk gegeten; goede bediening en ontzettend leuke eigenaar die de moeite nam om met ons te praten. We kregen bij de koffie truffels aangeboden door de eigenaar om te laten proeven hoe lekker ze zijn. We gaan zeker terug
Purdey K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heel lekker en gezellig
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Zeer gastvrij personeel. Relaxte setting, lekker eten