Baryo Pilipinas

Fluwelen Burgwal 51 2511 CH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Baryo Pilipinas

Gezellig Filipijns dineren

Voor een echte Filipijnse ervaring moet je even bij Baryo Pilipinas in Den Haag binnenlopen! Dineer in traditionele Kamayan-style. Je tafel wordt dan bedekt met bananenbladen, waarop Filipijnse delicatessen worden gepresenteerd. Ben je in een kleiner gezelschap? Geen probleem, dan kun je altijd nog kiezen voor de Bilao! Biliao is een traditionele mand, bedekt met bananen bladeren en boordevol Filipijnse lekkernijen.

Meer informatie over restaurant Baryo Pilipinas

7,2
7,2
Nicky679 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Echt lekker en gezellig gegeten. Hoofdgerechten waren prima van smaak en verzorgd en het dessertijs was ook heerlijk. Dit is al ons 4-de bezoek en nog steeds nemen we ons voor terug te komen.
cobykempen .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prachtige locatie en inrichting. De mooi opgemaakte schaal met bananenbladeren was een aaneenschakeling van kleuren en heerlijk eten. Een aanrader.
JohnenAn .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met de AH-bon hebben wij voor een Filipijns restaurant gekozen. Nog nooit Filipijns gegeten dus wij hebben advies gevraagd aan het personeel. Het personeel heeft goed uitgelegd hoe de AH-actie werkt en waar je voor kan kiezen. Het is de bilao geworden, verschillende hapjes in een brede mand, met daarbij de mango-juice als drinken. Het laatste is verse mango door de blender en dan gekoeld in een groot glas. Wel hebben wij nagedacht over het volgende: er was vrij veel eten in de mand en na 30-40 minuten is het kouder geworden. Hoe kan je het eten warm houden? Normaal gebruik je een rechaud maar door de constructie met de mand werkt dit waarschijnlijk niet.
Na de maaltijd konden wij amper lopen, zovéél gegeten en gedronken. Eind oordeel: wij hebben lekker gegeten en lekker gedronken voor een zacht prijsje (2 personen voor € 31,50). Bedankt Albert Heyn en bedankt Baryo!
Mitomi C.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heel lekker maar beetje prijzig voor de porties.
Goed gekeurd door mijn Filipijnze vriend :)

Het is een klein gezellig famillie restaurant met veel keuze en goed kwaliteit eten.
opmnbest .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Hoofdgerechten waren erg lekker, we hadden gevraagd naar typische Filipijnse gerechten. Leuke originele inrichting met vrolijke Filipijnse foodtruck (!), en vriendelijke bediening. Geen chique restaurant, maar precies goed voor een gezellige avond met goeie vrienden.
Bernadette V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Met een groep van 8 personen wezen eten, het eten smaakte zeer goed. Het was erg gezellig, aardig en behulpzaam personeel. Ik kom zeker terug om hier weer te eten :)
laurameeuwesen .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten echter zijn wij wellicht wat "verwende uit-eters" want de service vonden wij amateuristisch (dame uit de bediening zat aan het einde van haar shift mc donalds midden in het restaurant te eten) daarnaast zat er een filipijns gezin die het nodig vond om keihard een filmpje op hun telefoon te kijken waar niks van werd gezegd. Ook de inrichting is niet ons ding. Voor de kerstdagen waren er allerlei vrolijk knipperende tierelantijntjes opgehangen. We hadden nog nooit eerder filipijns gegeten en we zijn daardoor ook blij verrast omdat het eten zo lekker was! We zijn voor de Bilbao gegaan. Als je niet van kluiven en pellen houdt zouden we het afraden.
Maltie S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Ik vind dit restaurant waardeloos.
Eten isc niet lekker, Garnalen waren vrij zoutig van smaak.Het duurde heel lang voordat wij ons eten kregen.
Marcella B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Met de AH bon hier met zijn 2-en gegeten. Eten was verrassend lekker en zeer betaalbaar. Inrichting wat simpel, maar dat past wel bij dit restaurant en geeft het juist wel wat charme.
Service naar ons was goed, maar helaas vond de eigenaar het nodig om enorm in discussie te gaan met andere gasten, op een manier die ik absoluut niet kon waarderen. Aangezien het niet op mij persoonlijk gericht was zal ik dit niet te zwaar opnemen in mijn waardering, maar het was wel enorm ongepast en ongemakkelijk.
leoniebeij .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Met de AH bon heel lekker voordelig Filipijns gegeten. We waren vrij om van de kaart te bestellen en het hoefde ook niet persé een 3 gangen menu te zijn. We kregen gewoon 50% korting op de rekening.
Er zat helaas geen groente bij ons gerecht. Hadden we dat geweten, dan hadden we dat er gewoon bij besteld.
In tegenstelling tot een aantal vorige recensies eigenlijk niks aan te merken op de bediening en de sfeer. Personeel was vriendelijk en de sfeer was gewoon ok. We komen zeker nog een keertje terug, want ze hebben een hele uitgebreide kaart!
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk Filipijns gegeten. Erg verrassend dat het eten op bananenbladeren wordt geserveerd ipv op borden. Fijne bediening.
Kortom, een aanrader.
Ppetra .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heb hier met een vriendin geluncht. We waren helaas de enige wat niet sfeer verhogend is, maar gelukkig aardige bediening. Grappige jeepney in het decor. De lunchkaart is zeer beperkt maar de kwaliteit was goed. Will hier nog wel een keer terugkomen voor het diner van Kamayan of Bilao, hun specialiteit.
Maria C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellig, knus restaurant met autenthiek Filippijns eten. We hebben voor de echte ervaring Kamayan gegeten, wat erg lekker was!
Patriciaww .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Lekker gegeten we hadden de schaal voor meerdere personen.
Lekker origineel en heerlijke krab!
We hebben zitten smullen!
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Op zaterdagavond bij Baryo Pilipinas gegeten. Met enkele Filipino's in de familie waren de verwachtingen hoog gespannen. Het eten was goed, zeker voor de prijs. Maar de bediening was teleurstellend. Het lijkt alsof de bediening niet of nauwelijks voor de horeca is opgeleid.
Het begon al met de voorgerechten. Er werden er zes tegelijk opgediend, de zevende moest wachten. Vervolgens werden de eerste hoofdgerechten opgediend nog voordat we de voorgerechten op hadden. Ook bij het opdienen van de hoofdgerechten duurde het zeker 10 minuten voordat alle hoofdgerechten waren opgediend. Het personeel had tussendoor weinig aandacht. Drankjes of een nagerecht bestellen kostte moeite.
Een restaurantbezoek is een avondje uit. Dan hoort naast het eten ook de bediening goed te zijn. Op dat laatste gebied valt voor dit restaurant nog veel te winnen.
Baerbel .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met AH actie bij Baryo Pilipinas wezen eten en het was erggggg lekker.....kom graag terug.
Voorgerecht maissoep: smaakte heel goed, goed gekruid. Hoofdgerecht vis: vis op een andere manier, heel apart maar wel lekker. Hoofdgerecht vlees: kip kerrie heel goed gekruid. super lekker.
Wel vind ik de prijzen voor de hoofdgerecht aan de hoge kant. Dus dat kwam goed uit dat we een AH actie hadden.
Gerard L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Een mooie bla gegeten met tal van verschillende gerechtjes (kip, krab?, vis, inktvis, garnalen,watermeloen, sinaasappel, mango, rijst, gefrituurd, gebakken, gekookt) leuk en smakelijk om met tweeën te genieten. Er ontbreekt duidelijk horeca ervaring maar dat heeft zo z'n eigen charme.
Nina A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Erg lekker gegeten. De bediening was niet erg oplettend of vriendelijk. Voorgerecht vergeten, hoofdgerechten niet tegelijk gebracht. Verder zou ik voor het eten wel terugkomen, misschien voor afhaal.
Francien A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
een bar waar je zelf moet vragen over je reservering wat erg jammer is.
geen menukaart in het Nederlands, ijs wat op de kaart staat en er niet is. het gerecht bilao is voor 2 personen en op de kaart staat € 45,00, raar dat op de kassastrook € 50,00. qua bediening erg rommelig. toilet komt uit in restaurant