Baryo Pilipinas

Fluwelen Burgwal 51 2511 CH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Baryo Pilipinas

Gezellig Filipijns dineren

Voor een echte Filipijnse ervaring moet je even bij Baryo Pilipinas in Den Haag binnenlopen! Dineer in traditionele Kamayan-style. Je tafel wordt dan bedekt met bananenbladen, waarop Filipijnse delicatessen worden gepresenteerd. Ben je in een kleiner gezelschap? Geen probleem, dan kun je altijd nog kiezen voor de Bilao! Biliao is een traditionele mand, bedekt met bananen bladeren en boordevol Filipijnse lekkernijen.

Meer informatie over restaurant Baryo Pilipinas

Cristina S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten! Gezellig, knus restaurant. We hadden de Bilao, voor de échte Filipijnse ervaring. En je krijgt zóveel, dat we niet alles opkregen. We komen zeker weer terug!
Wendell E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het eten was heerlijk
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Hier met partner geluncht. Bilao mix-schotel wordt leuk geserveerd, heel authentiek. Lekker met je handen eten.
Verschillende vlees en vis gerechten, smaakvol en met name véél. Hadden hier ook makkelijk met 3-personen van kunnen eten. Lekkere verse mango-juice en afgesloten met Halo2. Top!
Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Erg lekker gegeten, voor de eerste keer in dit Filipijnse eethuis. Vegetarisch hoofdgerecht met tofu en een flinke variëteit aan werkelijk heerlijke groenten. We hebben er gebakken rijst bijgenomen die ook al zo lekker was klaargemaakt met erwtjes en stukjes peen. Het duurde wel wat (te) lang voor we ons hoofdgerecht kregen. En het was nogal lawaaiig door een gezelschap dat blijkbaar erg veel plezier had. Moet kunnen. Al met al zijn wij heel tevreden over onze keuze voor dit restaurant.
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Op 19-02-2017 met partner besteld en in redelijke tijd op tafel Caldareta-Sinigang Pork-Mihoun Speciaal en Beafsteak Brocoli goed bereid en zeer goed op smaak samen met witte rijst en voldaan na afloop. Porties en prijs verhouding goed en zelfs de gelegenheid om mee te nemen .
theo B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
verrassend gezellig
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voor de 5e keer hier weer erg lekker gegeten. Eerst 3x lekker Bilao gegeten. De laatste 2x à la carte gerechten gekozen. Ook deze gerechten waren alle heel lekker en netjes geserveerd. We hebben nu alles bij elkaar 5 verschillende hoofdschotels (adobong pusit, binagoongan, pakbet met garnalen, kinilaw en sizzling sisig) geproefd, 2 voorafjes en 5x dessertijs besteld. Alles was werkelijk prima van smaak (3 personen unaniem van mening). Dit restaurant is echt een aanrader!
Janelle J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Erg lekker gegeten met de AH restaurantbonnen. Ook zonder de bonnen krijg je waar voor je geld. De inrichting vh restaurant kan beter.
Nicole N.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was lekker en de bediening heel vriendelijk.
De Chicken mais corn soup, Pinoy Medley, en Garlic Ribs hebben goed gesmaakt.
Zeker voor herhaling vatbaar :-)
michael K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk en verrassend lekker eten. Het was voor ons de eerste keer dat we hier kwamen. Het eten (3 gerechten) kwam in een keer in een grote mand. Zo zaten er voor gerechten, hoofd gerechten en fruit in de mand. Het eten was in een woord heerlijk! Bediening en ontvangst waren goed, het betalen was wat rommelig en onpersoonlijk. De inrichting is mooi, er staat een klein autootje in de zaak, waar je in kan zitten en eten.
Nicky679 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
AH actie, geluncht. Op advies van bediening voor 'typisch Filipijns' combigerecht en bijgerecht gekozen. Hoeveelheid te veel. Eten smaakte matig. Voor iemand die regelmatig verschillende Aziatische keukens proeft was dit niet om over naar huis te schrijven. Geroosterd varkensspek was flauw. Mihoen had alleen kleur, weinig smaak. Veel gefrituurd. Drankjes wel lekker en goed gekoeld. Eindprijs voor 2 personen lunch was voor €50,- echt aan hoge kant. We kregen geen 50%, maar goedkoopste gerecht was gratis.
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Echt lekker en gezellig gegeten. Hoofdgerechten waren prima van smaak en verzorgd en het dessertijs was ook heerlijk. Dit is al ons 4-de bezoek en nog steeds nemen we ons voor terug te komen.
cobykempen .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prachtige locatie en inrichting. De mooi opgemaakte schaal met bananenbladeren was een aaneenschakeling van kleuren en heerlijk eten. Een aanrader.
JohnenAn .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met de AH-bon hebben wij voor een Filipijns restaurant gekozen. Nog nooit Filipijns gegeten dus wij hebben advies gevraagd aan het personeel. Het personeel heeft goed uitgelegd hoe de AH-actie werkt en waar je voor kan kiezen. Het is de bilao geworden, verschillende hapjes in een brede mand, met daarbij de mango-juice als drinken. Het laatste is verse mango door de blender en dan gekoeld in een groot glas. Wel hebben wij nagedacht over het volgende: er was vrij veel eten in de mand en na 30-40 minuten is het kouder geworden. Hoe kan je het eten warm houden? Normaal gebruik je een rechaud maar door de constructie met de mand werkt dit waarschijnlijk niet.
Na de maaltijd konden wij amper lopen, zovéél gegeten en gedronken. Eind oordeel: wij hebben lekker gegeten en lekker gedronken voor een zacht prijsje (2 personen voor € 31,50). Bedankt Albert Heyn en bedankt Baryo!
Mitomi C.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heel lekker maar beetje prijzig voor de porties.
Goed gekeurd door mijn Filipijnze vriend :)

Het is een klein gezellig famillie restaurant met veel keuze en goed kwaliteit eten.
opmnbest .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Hoofdgerechten waren erg lekker, we hadden gevraagd naar typische Filipijnse gerechten. Leuke originele inrichting met vrolijke Filipijnse foodtruck (!), en vriendelijke bediening. Geen chique restaurant, maar precies goed voor een gezellige avond met goeie vrienden.
Bernadette V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Met een groep van 8 personen wezen eten, het eten smaakte zeer goed. Het was erg gezellig, aardig en behulpzaam personeel. Ik kom zeker terug om hier weer te eten :)
laurameeuwesen .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten echter zijn wij wellicht wat "verwende uit-eters" want de service vonden wij amateuristisch (dame uit de bediening zat aan het einde van haar shift mc donalds midden in het restaurant te eten) daarnaast zat er een filipijns gezin die het nodig vond om keihard een filmpje op hun telefoon te kijken waar niks van werd gezegd. Ook de inrichting is niet ons ding. Voor de kerstdagen waren er allerlei vrolijk knipperende tierelantijntjes opgehangen. We hadden nog nooit eerder filipijns gegeten en we zijn daardoor ook blij verrast omdat het eten zo lekker was! We zijn voor de Bilbao gegaan. Als je niet van kluiven en pellen houdt zouden we het afraden.
Maltie S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Ik vind dit restaurant waardeloos.
Eten isc niet lekker, Garnalen waren vrij zoutig van smaak.Het duurde heel lang voordat wij ons eten kregen.
Marcella B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Met de AH bon hier met zijn 2-en gegeten. Eten was verrassend lekker en zeer betaalbaar. Inrichting wat simpel, maar dat past wel bij dit restaurant en geeft het juist wel wat charme.
Service naar ons was goed, maar helaas vond de eigenaar het nodig om enorm in discussie te gaan met andere gasten, op een manier die ik absoluut niet kon waarderen. Aangezien het niet op mij persoonlijk gericht was zal ik dit niet te zwaar opnemen in mijn waardering, maar het was wel enorm ongepast en ongemakkelijk.