Baryo Pilipinas

Fluwelen Burgwal 51 2511 CH Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Baryo Pilipinas

Gezellig Filipijns dineren

Voor een echte Filipijnse ervaring moet je even bij Baryo Pilipinas in Den Haag binnenlopen! Dineer in traditionele Kamayan-style. Je tafel wordt dan bedekt met bananenbladen, waarop Filipijnse delicatessen worden gepresenteerd. Ben je in een kleiner gezelschap? Geen probleem, dan kun je altijd nog kiezen voor de Bilao! Biliao is een traditionele mand, bedekt met bananen bladeren en boordevol Filipijnse lekkernijen.

Meer informatie over restaurant Baryo Pilipinas

7,1
7,2
Leoniebeij .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Met de AH bon heel lekker voordelig Filipijns gegeten. We waren vrij om van de kaart te bestellen en het hoefde ook niet persé een 3 gangen menu te zijn. We kregen gewoon 50% korting op de rekening.
Er zat helaas geen groente bij ons gerecht. Hadden we dat geweten, dan hadden we dat er gewoon bij besteld.
In tegenstelling tot een aantal vorige recensies eigenlijk niks aan te merken op de bediening en de sfeer. Personeel was vriendelijk en de sfeer was gewoon ok. We komen zeker nog een keertje terug, want ze hebben een hele uitgebreide kaart!
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk Filipijns gegeten. Erg verrassend dat het eten op bananenbladeren wordt geserveerd ipv op borden. Fijne bediening.
Kortom, een aanrader.
Ppetra .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heb hier met een vriendin geluncht. We waren helaas de enige wat niet sfeer verhogend is, maar gelukkig aardige bediening. Grappige jeepney in het decor. De lunchkaart is zeer beperkt maar de kwaliteit was goed. Will hier nog wel een keer terugkomen voor het diner van Kamayan of Bilao, hun specialiteit.
Maria C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellig, knus restaurant met autenthiek Filippijns eten. We hebben voor de echte ervaring Kamayan gegeten, wat erg lekker was!
Patriciaww .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Lekker gegeten we hadden de schaal voor meerdere personen.
Lekker origineel en heerlijke krab!
We hebben zitten smullen!
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Op zaterdagavond bij Baryo Pilipinas gegeten. Met enkele Filipino's in de familie waren de verwachtingen hoog gespannen. Het eten was goed, zeker voor de prijs. Maar de bediening was teleurstellend. Het lijkt alsof de bediening niet of nauwelijks voor de horeca is opgeleid.
Het begon al met de voorgerechten. Er werden er zes tegelijk opgediend, de zevende moest wachten. Vervolgens werden de eerste hoofdgerechten opgediend nog voordat we de voorgerechten op hadden. Ook bij het opdienen van de hoofdgerechten duurde het zeker 10 minuten voordat alle hoofdgerechten waren opgediend. Het personeel had tussendoor weinig aandacht. Drankjes of een nagerecht bestellen kostte moeite.
Een restaurantbezoek is een avondje uit. Dan hoort naast het eten ook de bediening goed te zijn. Op dat laatste gebied valt voor dit restaurant nog veel te winnen.
Baerbel .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met AH actie bij Baryo Pilipinas wezen eten en het was erggggg lekker.....kom graag terug.
Voorgerecht maissoep: smaakte heel goed, goed gekruid. Hoofdgerecht vis: vis op een andere manier, heel apart maar wel lekker. Hoofdgerecht vlees: kip kerrie heel goed gekruid. super lekker.
Wel vind ik de prijzen voor de hoofdgerecht aan de hoge kant. Dus dat kwam goed uit dat we een AH actie hadden.
Gerard L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Een mooie bla gegeten met tal van verschillende gerechtjes (kip, krab?, vis, inktvis, garnalen,watermeloen, sinaasappel, mango, rijst, gefrituurd, gebakken, gekookt) leuk en smakelijk om met tweeën te genieten. Er ontbreekt duidelijk horeca ervaring maar dat heeft zo z'n eigen charme.
Nina A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Erg lekker gegeten. De bediening was niet erg oplettend of vriendelijk. Voorgerecht vergeten, hoofdgerechten niet tegelijk gebracht. Verder zou ik voor het eten wel terugkomen, misschien voor afhaal.
Francien A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
een bar waar je zelf moet vragen over je reservering wat erg jammer is.
geen menukaart in het Nederlands, ijs wat op de kaart staat en er niet is. het gerecht bilao is voor 2 personen en op de kaart staat € 45,00, raar dat op de kassastrook € 50,00. qua bediening erg rommelig. toilet komt uit in restaurant
Kelly B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Leuk restaurantje! De loempia's als voorgerecht waren lekker. Hoofdgerecht was heerlijk! Grote portie en bij elk gerecht zat een flinke kom rijst (in de fillipijnen zelf krijg je een stuk minder :p). Toetje nemen we hier niet nog een keer.. Als je al een toetje neemt, ga dan voor een bolletje ijs.
Iesajas .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Het is er schoon en verzorgd en de bediening is erg vriendelijk. Precies wat ik ervan verwachtte. Ik ga zeker nogmaals langs met mijn gasten.
Wascoo .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten werd erg leuk opgediend. Een groot bord bedekt met bananenbladeren met daarop allerlei vi en kiphapjes. Bediening was snel en aardig. Omgeving: wij aten niet binnen. Het zat vol en was daar warm. We hebben buiten gegeten en die omgeving is niet gezellig. Maar daar kwamen we niet voor. Het was niet superspeciaal maar wel lekker. Ik zou hier nog wel een keer terug willen komen.
LeeWilson .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk buiten zitten op een warme zomers avond met heerlijke Filipino food!
Lechon, crispy pata en kaldereta mmmmm
Zeer goed die AH actie. 2de a la carte gratis!
We komen hier vaak
Fhogervorst .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Ruime porties, best lekker en aardige bediening.
Het leuke vond ik dat ze vroegen waar we zin in hadden en ons adviseerde.
Roberto58 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Mijn menu was aan de magere kant. Ik schat 100-125 gram kipsaté. Rijst en mihoen was goed maar de groente erin bleek niet gaar. Bediening bedoelde het goed maar ik vermoed geen horeca opleiding. Mijn Filipijnse gasten hadden Menudo en Caldereta besteld. Vreemd genoeg leek het sprekend op elkaar. Leek wel uit dezelfde pan. Ook hierin weer te weinig vlees in het gerecht. Het ijstoetje (halo halo) was weer prima.
AnnieP1832 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Super! Gewoon super. De Kamayalan is echt een lekkere maaltijd! Top met vriendelijke personeel. Ik was heel blij van een bijzondere ervaring.
N_abbing .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijk gegeten met z'n 2e. We hadden het typische Fillepijns gerecht genomen.
Dat was echt fantastisch ! Wij hadden zelf nog nooit Fillepijns gegeten en wisten daardoor niet wat wij konden verwachten, maar een echte aanrader,

Enige wat minder was, was het dessert. Maar dat zal persoonlijk zijn.

Verder zit er een parkeergarage schuin voor de deur. Dus super allemaal.
Jerlarsan .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Lekker gegeten, kan vlees, vis of vegetarisch kiezen. Neem een kleine snack vooraf en dan een hoofdgerecht. De loempia dynamite is een grote rode gevulde peper.... Pittig en lekker. De andere gerechten zijn te groot als voorgerecht(of met zijn 2 en) en zijn bedoeld voor lunch/brunch. De gerechten zijn smaakvol en duidelijk anders dan chinees indisch etc. Bestel een bilbao (zonder voorgerecht) voor 2 personen en er komt een grote mooi opgemaakte schaal met alles erop en eraan. Een zeer compleet diner. Maar ook de kaartgerechten zijn heerlijk bereid, groenten vlees of vis af en toe een zachte rode peper, aubergine, wortel, etc.
Vele kleurijke ijssoorten voor dessert of een especiale traditioneel.......
Heerlijk!
Wouter.vandenbos .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Zoals gewoonlijk, super eten. Naast Bilaw ook wat andere dingen gegeten, zie FB... :-) MASARAP ! Nu met Tot de volgende keer !