Bartje Bloemendaal

Brederodelaan 80 2061 JS Bloemendaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bartje Bloemendaal

J.S.H. G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Ik sluit mij aan bij voorgaande recensies. Je zou niet verwachten dat zo'n eenvoudig eethuisje langs de weg zo verrassend goed zou zijn. Zeer efficiente en vriendelijke bediening, hongerige broer vroeg extra bakje frites, geen probleem, niet op de rekening. We aten warm.
cheffie79 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Mooi terras, zeer attente bediening, goede keuken.
Vandaag heerlijk gegeten en gedronken op het mooie terras van bartje bloemendaal. Broodplankje prima in orde met verse aioli en tapenade en vers breekbroodje. Geweldig menu met jawel !! echte verse crab-cocktail en daarna een kalfs-oester met gewoon goed garnituur en saus. Verrassend dessert met ananas en cocos-ijs.
Alles bij elkaar... een echte aanrader
tazzz1984 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Kom hier regelmatig, voor koffie, lunch of diner. Het eten is gewoon heel goed. De service is bijna altijd perfect, ook ongedwongen en ze denken aan alles. Ik voel me altijd welkom. Het is nog wel vrij nieuw allemaal waardoor het decor nog niet heel veel sfeer uitademt. Zeker een aanrader!
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Voor de tweede keer bij Bartje, gewoon goed. Onze keuze viel op het maand menu, bonbon van gerookte zalm met een flinke vulling van Hollandse garnalen op een bedje van verschillende sla soorten, gegarneerd met piccalilly creme. Heerlijke hoender filet met bout, perfect gegaard op peultjes en haricots verts, goede jus.
De groentes mooi groen en een mooie bite. Zelf gemaakte fietjes maakte het compleet.
Dit alles werd begeleid met de huiswijnen en een karaf water.
Bediening vriendelijk, suggestie serveer een bonbon bij de koffie.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Eten zou ik eigenlijk een dikke 7 willen geven, net geen 8...De aioli van het broodplanje vond ik echt verrukkelijk. Met verse knoflook bereid, wel sterk maar zo lekker. Het brood erbij was beetje droog. De wijn werd rijkelijk ingeschonken (zo zie ik het graag) en was goed van smaak en temperatuur. Aangenaam decor en vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Veel keus, zo ook een goed betaalbaar 3-gangen maandmenu (27,50). De koffie vond ik minder goed, maar wellicht lag dat aan het feit dat ik een cappuccino van decafe bestelde; het leek oploskoffie.
Een absolute aanrader vond ik, naast de aioli, de creme brulee met Tia Maria en caramelijs.
renateberg .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Super gezellig gegeten in een sfeervolle ambiance! De heilbot was zalig en om duimen en vingers bij af te likken. Alles was top en vind Bartje Bloemendaal echt een aanrader!!
tot gauw weer!
vlieland .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2013
Super lokatie, fijn en eerlijk eten ( rijk gevulde vissoep) attente bediening, prijs kwaliteit in orde. komen graag weer terug.

Rene
steefscholten .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2012
zo op de valreep net voor het eind van het jaar heerlijk gegeten en met tranen over me wangen tevreden de deur uit gewandeld. bediening is goedlachs, wijn was top en heerlijk simpel gegeten. snap de recentie over het decor niet zo want wat is er mis met een fris en schoon restaurant?? Ik zou zegge stuur de smaak politie langs en er komt een sticker op de deur. Groetjes en tot binnenkort.
derksenfijnproevers .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Meerdere keren heerlijk gegeten, zowel met gezin als zakelijk.
Mooie ligging en hele vriendelijk bediening. Het eten zag er verzorgd uit en smaakte voortreffelijk. Vooral de vis is van uitstekende kwaliteit. Toptent!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Prima gegeten, heerlijke hamburger. Mijn man had vis en ook hij was tevreden. De bediening is erg vriendelijk en voor onze kinderen werd buiten de kaart om een pannenkoek gebakken. Prijs kwaliteit is prima. Ik kom snel weer terug:-).
Thomas31 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Jammer genoeg was het eten slecht koud en niet lekker
dit gelden voor ons alle vier bediening was zeer aardig
maar ja we komen voor het eten
ottolien .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Simpele kaart, simpel interieur (veel white wash). Niks verfijnds of verrassends en zelfs niet bijzonder lekker (zoals je soms kunt genieten van een goede steak of krokante frites of zo).
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Nieuwe eigenaar, nieuwe kansen. De zaak heeft een behoorlijke facelift ondergaan, veel licht en ruimetelijk. Een groot terras pronkt naast de zaak. De mosselen waren lekker, 17.50, de kalfs ribeye, 20.50,juist gebakken met champignonsaus, friet en zalige stronkjes witlof met ham en kaas. Frisse huiswijn op temperatuur, per glas 3.50. Het dessert van het maandmenu 7,70, was tiramisu van aardbeien met bosvruchten, uitstekend, de chocomousse goed, maar mag iets meer smaak hebben. Goed om te zien dat zowel in de keuken als in de bediening jong en oud kundig samen werken.
Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Anne-Gre E.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Tijdens een fietstochtje kwamen we toevallig langs dit terras. Aangezien het aan een doorgaande weg lag hadden we weinig verwachtingen. Maar van dichtbij bleek het een zeer verzorgd terras, met keurige beplanting en zeer vriendelijk bediening. Ook de menukaart bood verrassingen en de kwaliteit bleek uitstekend: heerlijke garnalen pil-pil, supergoede mini-broodjes met smeerseltjes en ook lekkere broodjes. Ook binnen bleek het restaurant verrassend sfeervol ingericht. Leuke verrassing langs een mooie fietsroute, met prima prijs/kwaliteit!