Bartje Bloemendaal

Brederodelaan 80 2061 JS Bloemendaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bartje Bloemendaal

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Fantastisch weer en een vol terras. Vooraf een kreeftensoep, die goed smaakte. Een mixedgrill van vlees met biefstuk, ossehaas en een lamskotelet. Die laatste was, naar mijn smaak, te rauw. Maar dat hoort geloof ik wel zo te zijn. De bediening snel en professioneel. Misschien iets te veel Hollandse directheid. Maar dat zij hem vergeven.
Wipperoen H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
ik drink s,morgens hier vaak heerlijke espresso, maar het eten is hier ook voortreffelijk , bediening en keuken maken de zaak tot een aanrader !!
Haarlem16 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Deze week hier gelunchd. Was rustig dus we werden snel en prima geholpen. Op zich prima lunchkaart met warme en koude opties. Boeren omelet was echt goed gevuld, met lekker stukjes tomaat, courgette, champignons enz. Keuze tussen bruin en maisbrood. Entourage is niks mis mee maar gewoon beetje kaal misschien, niet heel gezellige ruimte maar goed genoeg. Ideaal parkeren dichtbij.
Sybe H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Goede eenvoudige lunch genuttigd buiten op sfeervol terras.
Wij aten de Carpaccio, de Gerookte Zalm, de Thai Beef (anders en heel lekker) en de Geitenkaas.
Vlotte en vriendelijke bediening. Prettige huiswijnen, Chardonnay overigens stuk zoeter dan de Sauvignon.
Opvallend ook de zeer schone toiletten. Komen zeker terug.
Pascalw .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Donderdag voor de eerste keer gegeten bij Bartje Bloemendaal. Ik kan alleen maar zeggen.....hier moet je zijn geweest. Heerlijk gegeten en mooie wijnen gedronken. Vlees was heerlijk mals en alles was perfect klaar gemaakt. Top bediening! Kom zeker terug
Jojanneke W.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
In Bartje voel je je meteen thuis in de ontspannen sfeer met strakke, én gezellige, lichte inrichting.
Het terras buiten is al zeer uitnodigend met de haag van rozemarijnstruiken.

We kregen vooraf, op leisteen mooi gepresenteerd: een dun plakje geroosterd rozijnnotenbrood (?) met daarop peer en franse kaas en rucola. Een prima begin! Daarnaast hadden we vers brood met kruidenroomboter en tapenade. Als voorgerecht een verzameling van diverse soorten vlees/vis. Onder andere superlekker gegrilllde ossenhaas met pijnboompitjes, parmezaanse kaas, cherrytomaatjes. Chorizo, kalfsvlees met een sausje en verse vis.
Als hoofdgerecht hadden we een proeverij van verschillende soorten (rund)vlees. Ik heb zelden zulk lekker mals vlees gegeten. Heerlijk, die grillsmaak!
Wat een topkok in de keuken!
Het nagerecht was een proeverij van verschillende desserts. Huisgemaakte tiramisu, cheesecake (geweldig!) en een chocolademousse. Wat hebben wij overheerlijk gegeten!
Over de wijn: de huiswijn (rood) was lekker van smaak, maar iets minder van geur. We hadden een fles Californische Cabernet Sauvignon, deze was voortreffelijk, en zeer betaalbaar voor zo'n kwaliteitswijn...:-)
Complimenten voor de vriendelijke jongedame van de bediening die in haar eentje de hele avond alles prima onder controle had en oplettend was. Bartje Bloemendaal is een aanrader, we gaan hier zeker vaker heen!
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Wederom een keertje bij Bartje, drie gangen menu,€ 29,50, crème brûlée van rivierkreeftenstaartjes, een zalfje, heerlijk, mooie smaak, alleen het suiker laagje mag wat dunner. Botermalse kalfsoester, mooi gegaard met verschillende soorten groenten, alle met de juiste bite en kleur, rode wijn saus en smullen. De clafouti van peer werd te koud geserveerd, stukje notenparfait was heerlijk.
Zoals altijd een goede prijs kwaliteit verhouding.
Elvira V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Gisteravond gegeten bij bartje. We werden klantvriendelijk ontvangen en mochten kiezen uit een paar tafels. Het rest restaurant is niet erg groot maar wel gezellig en goed ingericht. En na een poosje helemaal vol.
Begonnen met stokbrood met verschillende smeersels. Prima. Kaart bekeken maar toch gekozen voor het driegangen menu. Voorgerecht gerookte zalm. Heerlijk! Daarna een kalfstournedos met groenten en frite. Prima van smaak. Daarna een bramendessert. Heerlijk. Bramenijs, pannacotta met bramen gelei en bramen bavarios. Kortom we hebben heerlijk gegeten. Zeker adresje om te onthouden.
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Op het terras in de avondzon genoten van een heerlijke saté en gebakken roodbaarsfilet op gloeiend hete borden.. Prima friet . Als dessert boerenjongens met stroopwafel en kaneelijs, vond dit niet zo'n goed huwelijk.
Bediening altijd vlot en vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Heerlijk weer voor een lunch op het terras. Om te bestellen moest wel de aandacht getrokken worden van het personeel terwijl ze toch al twee keer langs waren gelopen. Niet erg proactief. Maar goed, het eten. Een kindermenu, patat met een kroket. Kan niet fout gaan. Met €7,50 wel prijzig. Mijn vrouw had de Thai Beef die erg lekker was met heerlijke ossehaas. Zelf had ik een uitsmijter op lekker knapperig bruin brood. Klein beetje frisse garnering. Prima in orde.
Prijstechnisch snap ik alleen niet dat je voor fristi €2,75 moet betalen. Maar blijkbaar is het in de Nederlandse horeca normaal om dit soort prijzen te hanteren. Het zorgt er toch voor dat je niet vaak gaat uit eten. Tip voor deze ondernemer, zorg voor proactiever personeel. Volgens mij kan je dan toe met minder en zal je omzet stijgen. Kunnen mooi de prijzen omlaag.
Ad O.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Met 7 personen bij Bartje Bloemendaal gegeten. De voorgerechten, garnalencocktail, de gamba's en de Vitello Tonnato prima van smaak en opmaak. De Carpaccio was te rijkelijk bestrooid met kaas waardoor de smaak van het vlees wat verloren ging. Jammer dat er voor het brood betaalt dient te worden. Hoofdgerechten, Varkenshaas, Hamburger, Spare-ribs, visspecial, Rib-eye en de spies ossenhaas waren prima. Goede smaak en hoeveelheid. Borden netjes opgemaakt met wat groenten. Bijgeleverde sausjes goed van smaak, (vooral de pepersaus, pittig maar lekker) Lekkere wijn. Service en bediening vlot, vriendelijk en netjes in ontspannen sfeer. Over het decor valt te twisten. Het is je smaak of niet. Kan er mee door. Over het algemeen heerlijke avond gehad met goed eten in een prettige sfeer/ambiance.
HelenK .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Vanmiddag met een vriendin heerlijk geluncht bij Bartje. Wij werden hartelijk verwelkomd door de dame van de bediening. Als lunchgerecht had mijn vriendin de ossenworst en ik had de Thaise beefpuntjes. Beide gerechten zagen er heerlijk uit en zo smaakten ze ook!
Het was jammer dat het nog regende, want het terras ziet er ook heel gezellig uit!
Voor ons was dit bezoek zeker voor herhaling vatbaar!
ElsBas .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
De eerste paar keer dat wij bij Bartje Bloemendaal aten, wat het eten en de service echt geweldig! De laatste paar keer hebben wij echter minder goed gegeten en soms echt slecht. Steeds denken we; "we geven ze nog een kans; de kok zou een slechte dag kunnen hebben..." Maar na gisteren hebben we besloten hier nooit meer te eten. De varkensmedaillons bestonden uit 1 stuk hele droge varkenshaas met een champignonroomsaus, die je geen champignonroomsaus mag noemen. Toen we de serveerster vroegen of dit wel het juiste gerecht was, zei zij; "medaillons komen uit hetzelfde stuk vlees...". De tournedos zou medium gebakken zijn, maar was meer doorbakken, echter toch wel smaakvol. De pepersaus was inderdaad erg pittig, zoals omschreven, maar had een wat chemische smaak. De varkenssaté was net niet helemaal gaar, maar gelukkig was de hamburger wel perfect. De frietjes kwamen, nadat wij er nogmaals om gevraagd hadden, veel te laat op tafel en waren nog rauw van binnen. De Luikse wafels smaakten naar pannenkoeken, maar misschien is dit wel de bedoeling. De wijn is er altijd goed en ze hebben heerlijke diverse soorten thee. De sfeer is er goed. Jammer van het eten...
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Afgelopen zaterdag gesmuld van het maandmenu en dan wel van alle gangen!! Porties goed, lekker klaargemaakt, puike presentatie en zeer zuinig geprijsd.
Met deze bediening voel je je gelijk op je gemak.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2013
Met zijn tweeën Bartje Bloemendaal bezocht voor een lunch. Ik koos voor een pistolet met Ossenworst. Mijn vrouw voor een salade. Het broodje was goed, maar niet bijzonders. Iets wat je thuis ook kan maken en je wil toch ietsjes extra's. De salade miste een goede dressing. Maar nogmaals; niet slecht. Wat wel jammer was, dat het lang duurde. Het was redelijk druk en er stond slechts één kok in de keuken. De twee personen in de bediening waren drukker met de kok onder druk zetten dan met de klanten.
M P.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2013
Helemaal lekker en geZellig eten! Voor ieder wat wils! Alles is puur en eerlijk. Gewoon lekker en goed! Maandmenu is zeker aan te raden wij hadden coquilles als voorgerecht en daarna speenvarken SUPER
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Wij hebben hier 2 x gegeten binnen 3 dagen.De eerste maal namen we deels het maandmenu, de tweede keer van de reguliere kaart.
Alle gerechten goed op smaak , de gebakken scholfilet was precies goed qua garing en ook het kalfsvlees was goed bereid.De bonbons bij de koffie waren echt te lekker ;-)
De kipwrap was wat zoet, en de hoeveelheid was wat te groot , maar bevatte wel veel kip.
Bediening beide keren vriendelijk en correct.
Jee En Es .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Ik sluit mij aan bij voorgaande recensies. Je zou niet verwachten dat zo'n eenvoudig eethuisje langs de weg zo verrassend goed zou zijn. Zeer efficiente en vriendelijke bediening, hongerige broer vroeg extra bakje frites, geen probleem, niet op de rekening. We aten warm.
Cheffie79 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Mooi terras, zeer attente bediening, goede keuken.
Vandaag heerlijk gegeten en gedronken op het mooie terras van bartje bloemendaal. Broodplankje prima in orde met verse aioli en tapenade en vers breekbroodje. Geweldig menu met jawel !! echte verse crab-cocktail en daarna een kalfs-oester met gewoon goed garnituur en saus. Verrassend dessert met ananas en cocos-ijs.
Alles bij elkaar... een echte aanrader
Tazzz1984 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Kom hier regelmatig, voor koffie, lunch of diner. Het eten is gewoon heel goed. De service is bijna altijd perfect, ook ongedwongen en ze denken aan alles. Ik voel me altijd welkom. Het is nog wel vrij nieuw allemaal waardoor het decor nog niet heel veel sfeer uitademt. Zeker een aanrader!