BARTACK

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Visa card
  • Bar , Terras , Wi-Fi
Fempie .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Geweldige nieuwe aanwinst voor vegetariërs in Oud West, heerlijk gegeten, muziek was echter zeer luid en opdringerig, doe daar iets aan!
Jos J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het eten was uitstekend, de wijn bocht. Aan de koks heeft het niet gelegen, maar de bediening was slecht. Bij aankomst bleek mijn reservering niet te zijn genoteerd in de klapper die op de toog lag. Die reservering stond wel in het boek, dus er werd alsnog gauw een tafel voor ons klaargemaakt. Je zou het flexibel kunnen noemen, maar ook slordig. Het duurde lang voor de bestelde drankjes kwamen, maar goed, daar vallen we verder niet over. Twee van ons bestelden een hoofdgerecht met aubergine en apart vlees erbij (dit is het concept van Bartack) en ons werd verteld dat dat wel veel zou zijn. We besloten dan maar één hoofdgerecht te nemen en dat te delen. Dat hoofdgerecht bleek niet erg veel en we kregen ook niet de beloofde twee borden om het hoofdgerecht over te verdelen. Het zal best goed bedoeld zijn geweest, maar het pakte lullig uit. We bestelden het nagerecht en koffie, waarvan één decafé. De koffie kwam eerst, zoals bijna in alle restaurants (als de koffie op is, of koud, komt pas het desert). Maar kwalijker was dat de serveerster niet meer wist welke koffie decafé was. Kortom, jammer dat het werk van de koks teniet werd gedaan door de amateuristische bediening.
E E.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ik was gister uit eten bij BARTACK met een vriendin. Voor een dinsdagavond nog een aardige opkomst in het restaurant. Als je een beetje budget uiteten wil is dit een goeie spot, lekker gegeten voor gunstige prijzen! Leuke sfeer ook in het restaurant, het had van mij iets lichter gemogen, de kaart lezen was wat moeilijk haha. Verder ziet het er erg mooi uit!
De bediening was ook erg vriendelijk en doen zeker hun best om het naar je zin te maken. Ik ga terug komen!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Super gezellige verrassende plek. Mooi gebouw en sfeervol van binnen door huiskamer gevoel. Niet echt een grote kaart, maar toch prima. Eten was niets op aan te merken. Erg lekker met verschillende smaak sensaties. Personeel werkelijk super vriendelijk, goede uitleg, namen even de tijd voor je ondanks de drukte. Zeer netjes geholpen..werkelijk aanrader! Ga zeker terug!
Saskia C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Bartack is een nieuwe parel in West. De kaart is geweldig en heel erg mooi met zijn prijzen.
Je besteld je groente, vlees, salade en aardappeltjes apart. Zo kan je een heerlijk gerecht samenstellen voor ongeveer € 15,-. de sfeer is gezellig en de bediening doet erg zijn best om je in de watten te leggen. De toiletten zijn beneden, wat alleen vervelend is als je slecht ter been bent.
Wij hebben hier echt heel erg lekker gegeten, het was genieten. En zullen zeker terug komen.
Joy3 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk met vrienden gegeten! Aparte gerechtjes en een leuke sfeer, die je zeker doen terug komen. Ook de bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Ik ben blij dat ik om de hoek woon van deze tent! ;)