BARTACK

Postjesweg 124 1057 EH Amsterdam Nederland Kaart
31-202616969

Over het restaurant BARTACK

In dit trendy restaurant aan het Rembrandtpark is voor elke gelegenheid ruimte: even doorwerken aan je laptop, een koffie drinken met een collega, een biertje na het werk en uitgebreid genieten van een bijzonder gerecht. En omdat dit restaurant al om 8 uur ’s morgens geopend is, kun je er ook terecht voor een lekker ontbijt. Lekker licht en modern ingericht maar wel met warme accenten en altijd een hartelijk ontvangst!

Meer informatie over restaurant BARTACK

Dagelijks 08.00 - 02.00 uur

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Visa
  • Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant BARTACK

Tineke J.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Goed gegeten, was alleen erg druk waardoor het vrij lang duurde. Gezellige sfeer! Toiletten niet erg schoon
Audrey D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Wat hebben ze hier toch heerlijke vega gerechten en een verademing hoe leuk het personeel is. Je kan ook heerlijk buiten zitten. Tip plaats kussentjes op de banken en stoelen buiten.
annoesjka .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten en ze maken inderdaad verrassende gerechten, zoals ze aankondigen op hun website. We zaten op het terras, waar helaas door andere gasten wel werd gerookt tijdens het eten.
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker eten gezellige sfeer en goede bediening
Nori Martinez B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
In het begin veelbelovend... leuk locatie. Niet erg groot, erg leuk ingericht. Bediening was snel bij onze tafel, drankjes besteld. Wel jammer dat bestelde drankjes meer dan 10 minuten duurde, voordat wij ze kregen. Ook de bestelde voorafjes duurde erg lang, al was de humus top, dus dat maakte het een beetje goed. Echter het hoofdgerecht was erg teleurstellend,. Wij hebben meer dan een uur op moeten wachten . Ondanks excuses , na een uur Kwan de bedienning ons mededelen dat ons eten wat vertraging binnen 5 minuten gebracht zou worden, uiteraard werdt het een kwartier later, en zonder een mes. Uiteindelijk maar zelf opgestaan om een mes te halen. Eten was wel erg lekker, maar denk niet dat wij hier terug komen om te eten.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Onze reservering via Iens was niet doorgekomen (half uur tevoren geboekt), dus we moesten wachten op de bank. Raar dat ze dan niet een drankjesbestelling komen opnemen. Sowieso is de bediening niet zo bij de pinken, maar het eten was lekker en het duurde niet overdreven lang.
R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Kwalitatief goed eten op een fijne plek. Vriendelijke, behulpzame bediening. Lekker zachte banken binnen. Voor diegene die graag veel groente eet is het een feestje om hier te eten, meer keuze dan andere restaurants namelijk
Sterre L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Lekker gegeten, snelle en sympathieke bediening, prima prijs. Bar Tack is smaakvol ingericht. Enige minpuntje was dat de muziek nogal hard stond.
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
In het verleden een gezellige tent voor een koffie of een borrel. Inmiddels een tent met matige producten, een steevast te lage bezetting (ruim een half uur wachten op een lauwe koffie) en een opvallend onprofessionele bediening.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Leuke plek waar we graag een borreltje doen, maar nu gingen we voor het eten. Nieuwe serveerster vond een aantal dingen best lastig; kregen eerst een drankje te weinig, 1 menukaart voor drie personen en erna kwamen zowel voor als hoofdgerecht tegelijk. Vriendelijke andere serveerster vroeg nog wel of we anders hoofdgerecht terug wilden sturen maar in kader van ecologische voetprint kozen wij ervoor dat niet te doen. De humus Bartack hadden we als “vooraf” helaas niet met uitleg welke welke was, maar smaakte goed. Als hoofdgerecht had ik de pompoen en de andere tafeldames de lasagne. Ik vond de pompoen matig; nog vrij hard en daardoor weinig smaak en (dat dus mijn eigen schuld) doordat gerecht al was afgekoeld was de kaas eroverheen hard en meer plastic geworden.

Blijven zeker komen voor borrel en bijbehorende snacks, gezelligheid en vriendelijkheid, avondje uit eten misschien iets minder snel
Agatha N.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Verrassend leuke aanwinst voor de buurt. Zit er al een jaar maar was me sinds kort opgevallen. Gerechten waren niet alleen lekker maar ook mooi en kleurrijk opgemaakt. We hadden geen zin in wijn en toen werd er spontaan tijdens het eten water op tafel gezet.
Sarah D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Gezellig restaurant, eten was lekker en aardige bediening. Maar wel te kleine porties zonder bijgerechten erbij te kiezen en daarom wat duur. Ook was er wat weinig keuze.
Bernard K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Mooie entourage. Voorgerecht (Falafel Bartack) was erg lekker, echt een aanrader. Als hoofdgerecht hadden we kippendijfilet met wat losse gerechten, hadden we wat meer van verwacht (prijs/kwaliteit). Qua service/bediening mag er echt wel wat meer aandacht voor de gasten zijn (wachttijd tussen voor en hoofd was ook ruim 45 min). Bij weggaan geen gedag, jammer.
Annemein V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
De omschrijving van de gerechten op de kaart was te kort en onduidelijk. Wat je op je bord kreeg werd niet helemaal omschreven op de menu kaart.
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten.
Alles was top!
We kwamen helemaal uit Hengelo en zochten een leuk restaurantje, nou gevonden hoor !! Zeker voor herhaling vatbaar als we weer in Amsterdam zijn.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Verrassend was het, eten was prima en voor een voor Amsterdamse begrippen perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Misschien iets doen aan de acoustiek, we waren met z'n vieren en het is een beetje luidruchtig. Maar desalniettemin gaan we er zeker weer eten!!
Christiaan B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Uitstekend restaurant voor als je graag vegetarisch eet. Scandinavische aankleding en leuke aanvulling voor dit stadsdeel.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Met z'n tweetjes gezellig gegeten. Als voorgerecht namen we een keer pita met falafel van tuinbonen (als ik het goed heb) met lekkere humus. De hoofdgerechten waren beide ook al vegetarisch: een keer met aubergine en een keer met o.a. tempeh. Beide waren goed te eten alhoewel ik het voorgerecht smakelijker vond. Ik mijn gerecht met tempeh overheerste de tomaat en ei een beetje teveel. Volgende keer toch maar eens een vleesgerecht proberen... De erbij geserveerde wijn was goed en betaalbaar.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Een heel fijn restaurant. Geen mega porties, precies goed. En lekker!
Tinka V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gezellig restaurant wat bewust omgaat met eten! Veel groentes en alles heerlijk op smaak met daarbij personeel wat je genoeg aandacht geeft!