BARTACK

Postjesweg 124 1057 EH Amsterdam Nederland Kaart
31-202616969

Over het restaurant BARTACK

In dit trendy restaurant aan het Rembrandtpark is voor elke gelegenheid ruimte: even doorwerken aan je laptop, een koffie drinken met een collega, een biertje na het werk en uitgebreid genieten van een bijzonder gerecht. En omdat dit restaurant al om 8 uur ’s morgens geopend is, kun je er ook terecht voor een lekker ontbijt. Lekker licht en modern ingericht maar wel met warme accenten en altijd een hartelijk ontvangst!

Meer informatie over restaurant BARTACK

Dagelijks 08.00 - 02.00 uur

• Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Visa
  • Bar , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant BARTACK

Tinka V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gezellig restaurant wat bewust omgaat met eten! Veel groentes en alles heerlijk op smaak met daarbij personeel wat je genoeg aandacht geeft!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
De bediening was heel prettig. Men wilde het ons duidelijk naar de zin maken. Het eten was goed en lekker. De sfeer in het restaurant is huiselijk. Het mannentoilet is een belevenis. Voor de privacy is het wel jammer dat de tafels zo dicht op elkaar staan. Maar verder echt een aanrader dit restaurant.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
BARTACK ligt halverwege aan de oostelijke rand van het Rembrandtpark. De zaak bestaat uit een langwerpige ruimte parallel aan de Postjesweg en heeft een mooie inrichting met veel pastelkleuren naar Scandinavisch voorbeeld. Ook de naam hint in die richting omdat het Zweedse tack bedankt betekent. De kaart heeft echter in het geheel niets met de Noord-Europese keuken te maken, eerder met die van het Midden-Oosten. Ik had de linzensoep met brood en de pita met falafel van tuinbonen, koolsalade, tahin en zhug. Dat laatste, een soort pesto van Jemenitische origine, kende ik niet maar zal ik niet snel vergeten: lekker en pikant. Mijn zondagse lunch bij BARTACK was uitstekend, de prijzen waren vriendelijk en de bediening was top. Tack!
wilma K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
ackoustic heel slecht.
leuke kaart,
uitgebreid voorgerecht om te delen perfect en heerlijk hoofdgerecht was wel wat veel maar we waren gewaarschuwd.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
We hebben gezellig en verrukkelijk gegeten. Charmante en onverwachte kaart en vriendelijke adequate bediening.
Het enige minpuntje is het lawaai van de geluidsinstallatie. Die kan wat ons betreft uit of op een veel lager niveau.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Vond de merquez erg lekker maar ook de hummus was dik in orde. Leuke en correcte bediening die zomaar je bestelling kan onthouden :)
Floris B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Smaakvol, gezond, gezellig.
Hester G.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Smaakexplosie! Echt lekker gegeten! Heel fijne service!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het leuke nieuwe restaurant om de hoek! Misschien niet helemaal bedoeld voor onze doelgroep (50+). Vooral jonge mensen bevolken dit aardige restaurant - allen zeer geanimeerd in gesprek - en muziek op de achtergrond. Naar onze smaak net iets te rumoerig. De bediening was bijzonder vriendelijk en gastvrij, en het eten prima qua prijs/kwaliteit. Zelfs de veganist heeft hier iets te kiezen!
Astrid254 V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Energiek, jong en zeer attent personeel. Heel prettig die gerichte aandacht en vriendelijkheid. Het eten is erg goed, en je kunt heerlijke combinaties maken. Mooie combinatie van wat traditioneler gerechten zoals rumpsteak, en allerlei heerlijke groentegerechten, in de trant van Ottolenghi. Good value for money.
Enig minpuntjes: akoestiek is niet super. De zaak was gisteravond niet vol, en het was erg lawaaïg; het ligt er aan of je daar snel last van hebt. En de wc was schoon, maar stonk nogal (rioolproblemen?).
Al met al een heel prettige ervaring, supereten, gezelllig, heel betaalbaar en een heel fijne avond gehad!
Sofia M.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
BARTACK is een heel leuke plek met lekker eten (en drankjes) voor gunstige prijzen. De service is een beetje langzaam maar de serveersters zijn zeer vriendelijk.
Hille V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Leuke prettige locatie en sfeervol ingericht. Ontspannen bediening en vooral lekker eten, met veel vegetarische mogelijkheden.
Aanrader! Enige puntje dat ik me als 40+ ser een beetje oud voelde ????; het gemiddelde publiek is hooguit begin 30.
Julia P.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Fijn nieuw tentje, eten en bediening prima. Vind de inrichting echt geweldig mooi. Is wel een zaak waar ik vaker ga komen.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten!!
Jip D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Onze serveerder heeft ons op het terras super goed en leuk bediend met zijn gezellige blonde krulletjes, ondanks dat hij het duidelijk enorm druk had! (Donderdag 15-06-17)
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het eten was matig, steak medium rear gevraagd maar bijna doorbakken gekregen. De sidedishes een beetje vreemd, moeilijk te combineren met de hoofdgerechten. Bediening was erg vriendelijk en de aankleding top.
Jitske S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Eten was erg lekker, zeker een aanwinst in west en helemaal als je vegetarisch bent.
bediening is vriendelijk alleen niet goed op elkaar ingespeeld en alles duurde lang.

prijzen zijn echt heel erg goed, vond alleen dat je in verhouden wel veel betaald voor de bijgerechten. (zeker voor wat je krijgt)
Fempie .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Geweldige nieuwe aanwinst voor vegetariërs in Oud West, heerlijk gegeten, muziek was echter zeer luid en opdringerig, doe daar iets aan!
Jos J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het eten was uitstekend, de wijn bocht. Aan de koks heeft het niet gelegen, maar de bediening was slecht. Bij aankomst bleek mijn reservering niet te zijn genoteerd in de klapper die op de toog lag. Die reservering stond wel in het boek, dus er werd alsnog gauw een tafel voor ons klaargemaakt. Je zou het flexibel kunnen noemen, maar ook slordig. Het duurde lang voor de bestelde drankjes kwamen, maar goed, daar vallen we verder niet over. Twee van ons bestelden een hoofdgerecht met aubergine en apart vlees erbij (dit is het concept van Bartack) en ons werd verteld dat dat wel veel zou zijn. We besloten dan maar één hoofdgerecht te nemen en dat te delen. Dat hoofdgerecht bleek niet erg veel en we kregen ook niet de beloofde twee borden om het hoofdgerecht over te verdelen. Het zal best goed bedoeld zijn geweest, maar het pakte lullig uit. We bestelden het nagerecht en koffie, waarvan één decafé. De koffie kwam eerst, zoals bijna in alle restaurants (als de koffie op is, of koud, komt pas het desert). Maar kwalijker was dat de serveerster niet meer wist welke koffie decafé was. Kortom, jammer dat het werk van de koks teniet werd gedaan door de amateuristische bediening.
E E.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ik was gister uit eten bij BARTACK met een vriendin. Voor een dinsdagavond nog een aardige opkomst in het restaurant. Als je een beetje budget uiteten wil is dit een goeie spot, lekker gegeten voor gunstige prijzen! Leuke sfeer ook in het restaurant, het had van mij iets lichter gemogen, de kaart lezen was wat moeilijk haha. Verder ziet het er erg mooi uit!
De bediening was ook erg vriendelijk en doen zeker hun best om het naar je zin te maken. Ik ga terug komen!