Barrique

Gerard Doustraat 82 1072 Amsterdam Nederland Kaart
31-202218162

Over het restaurant Barrique

Frans meets lokaal

Midden in de leuke Pijp vind je deze gezellige zaak. De gerechten hebben een Franse basis met internationale en lokale invloeden. De chef werkt het liefst met eerlijke en biologische producten uit de buurt. Zo weet je precies wat je op je bord hebt!

Meer informatie over restaurant Barrique

Maandag 15:30 - 01:00
- Wijnbar 15:30 - 01:00
Dinsdag t/m Vrijdag 15:30 - 01:00
- Wijnbar 15:30 - 01:00
Zaterdag en Zondag 12:30 - 01:00

Elske J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Eten was lekker! Echter de bediening vonden we echt slecht. We moesten 15 min wachten voordat we ons eerste wijntje konden bestellen. En de tijd tussen de verschillende gangen was echt te lang. We zagen dat veel gasten om ons heen zich hier ook aan stoorde . Jammer!
Onna T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Samen met mijn man een voortreffelijk Valentijnsmenu gehad met een heerlijk wijnarrangement.

We hadden een chefs table waar wij mooi mee konden kijken in de keuken, waar met veel passie de gerechten werden voorbereid. Een mooie aanwinst voor de Pijp.
Tim R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Top bediening , vriendelijk precies en snel. leuke sfeer. We zaten aan de chef's table- tof om alles in de keuken mee te maken.
Muriel W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Mooi opgemaakte gerechten, goed van smaak. Aardige, no nonsense bediening. Aanrader
Migel T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Goed eten. Beleefde bediening. Relaxede kosmopolitische sfeer passend bij de Pjjp.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De sfeer was heerlijk, het personeel vriendelijk en het wijnarrangement top.. super voor een romantische avond.
Huis62 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gezellig klein restaurant met vriendelijk personeel, heerlijk eten en goede wijnen. We hebben met z'n 6-en op een leuke manier de verjaardag van onze 19-jarige dochter gevierd.
Me-nu .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Driegangen verrassingsmenu en eerst heerlijke oestertjes vooraf. Iedere gang was voortreffelijk van smaak. Verfijnd. De bediening attent en gemoedelijk. De wijnen per gang waren ook uitstekend. Dit is een favoriet en we komen zeker snel terug.
derk P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Er is een verrassingsmenu van de chef dat naar keuze uit meerdere gangen bestaat. Met bijzondere dieetwensen wordt bij de verrassing rekening gehouden. Wij kozen voor een vijfgangenmenu. Elke gang was verfijnd en van uitstekende kwaliteit. Aanrader.
Joanna L.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Gezellig gegeten bij Barrique voor de verjaardag van mijn partner! Top kwaliteit en enorm verrast door hun 4-gangen menu! Het personeel was heel vriendelijk en beleefd! Ik kom hier zeker terug! Ga zo door :)
Emmie V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het concept is niet a la carte, maar Barrique werkt met n vast menu. Zeer goede kwaliteit voor n goede prijs: 3 gangen voor 35 euro. Wij genoten van een viskoekje met krabsalade en dragonsaus, hertenbiefstuk met hete bliksem en laurierjus en een voortreffelijk kaasplankje.
De bediening was zeer correct en kundig over wijnen.
Een aanrader!
K K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijke avond gehad met lekker eten goede ambiance en vriendelijke mensen. Voor herhaling vatbaar!
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Zeer prettig ontvangen. Onze zakenrelatie spreekt geen Nederlands maar alle gerechten en wijnen werden in uitstekend Engels uitgelegd terwijl hij geen wijn dronk. Mooie combinaties van wijn en spijs. De wijnen zelf waren ook zeer uniek. Bij de schuifdeur vooraan tocht het wel een beetje.
Ik kom graag nog eens terug.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een leuke ontspannen sfeer.
2908HJ .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Barrique blijft mijn favoriete adresje in Amsterdam.
Naast de voortreffelijke keuken is de wijnkennis een mooie extra.
De zuurkool soep geserveerd met Zuid-Afrikaanse Riesling was de topper van de avond.
Jacob R.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Verzorgde gerechten en zeer goede bijpassende wijnen. Gerechten kunnen hier en daar wat uitgesprokener qua smaak maar lekker en mooi opgemaakte borden. De uitleg over de wijn wordt bijzonder gewaardeerd.
Dessert erg goed, zowel zoet als kaas
Frans Dirk P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met de kinderen gegeten, was erg lekker goede kwaliteit en verrassende gerechten, heerlijke wijn en een bijzondere sfeervolle ambiance. Komen zeker terug.
hil85 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Fijn restaurant met goede bediening die echt weten waar ze het over hebben. Verrassende combinaties in de gerechten wat ervoor zorgde dat het echt net wat anders dan anders is.
Montecasa .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Weer heerlijk hier gegeten. Oesters vooraf, Coquilles, Kalf en toetje waren allemaal van hoog niveau. De begeleidende wijnen zijn hier altijd een verassing. Ik ben niet onbekend in de wijnen, maar elke keer weten zij er weer een uit de hoed te toveren waar ik nog nooit van gehoord heb en wat werkelijk verrukkelijk is!
Absolute aanrader, tot snel!
Thomas L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wat een heerlijk eten serveren ze hier. Hoewel er een paar losse bites op de kaart staan is het de bedoeling dat je een chefs menu neemt variërend van 3 tot 6 gangen. Wij hebben gekozen voor een vier gangen menu met vooraf wat Oesters. Elke gang was om te smullen! De chef maakt er echt een feestje van. De bijpassende wijnen, die uitgebreid toegelicht worden, maakten de maaltijd compleet. Een enorme aanrader!