Barrio Latino - De Revolutie

Zaadmarkt 74 7201 KM Zutphen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Barrio Latino - De Revolutie

Vincent G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wat een leuk restaurant is dit. Sfeervolle aankleding, betrokken en zeer vriendelijk personeel. Eten is warm, goed en vooral ontzettend lekker. Als wij weer eens terug komen in Zutphen gaan we zeker weten weer hierheen want we hebben nog zoveel niet van de kaart geproefd.
Rick G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Vriendelijke service in een gezellig en leuk aangekleed restaurant met als voordeel heerlijke cocktails na het eten. Het tapas menu is ideaal voor 2 personen en ook meer als genoeg.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Samen met mijn dochter 2 gangen tapas besteld. Bij de eerste gang courgette met kaas, olijven, wrap met gerookte zalm, minihamburgertje en stokbroodje met tonijnsalade, en stukje knoflookbrood. Sausjes werden geserveerd in soort van papieren bakjes. Er zat een haar op het eten die duidelijk niet van ons was. Eten laten staan. 2e gang; uitgedroogde zalmfilet, kipfilet waarbij wij onze twijfel hadden of ie wel helemaal gaar was en de varkenshaas met champignonroomsaus stond al even. De salade die erbij werd gezet zag er oke uit, maar smaakte niet zo. De aardappeltjes waren wel goed, net als de mais. Maar dat lijkt me ook niet zo moeilijk. Wederom werden de sausjes in papieren bakjes geserveerd. Wij zaten buiten en zijn maar heel even binnen geweest. Het interieur is duidelijk verouderd en dat geldt ook voor het servies; er was een best stuk van het bord af. Daar serveer je toch geen eten meer op....? Het toetje hebben we maar niet genomen. Het personeel was wel aardig, maar had geen oog voor afruimen of lege glazen. Jammer, want ik had me op een leuke avond met mijn dochter verheugd. Gelukkig waren de alcoholvrije mojito en de appeltjes in vanillesaus wel lekker. Mijn conclusie: zonde van het geld.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Gisteren met ons gezin weer ouderwets goed en lekker gegeten bij de revolutie, Een warm onthaal bij binnenkomst en een avond vol met heerlijke tapas, vooral de biefstukpuntjes zijn een ware lust !
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Bediening is zeer attent en kon goed inschatten hoeveel mijn zoon zou eten ivm kinderschotel bestellen of niet. Lekker gegeten en de sfeer is erg gezellig! De open keuken geeft je een leuke kijk in de keuken, van waaruit de heerlijkste appeltjes in roomsaus wordt geserveerd :) Extra pluspunt: op de toiletten is van alles te vinden voor je (dames) gemak, dat vind ik toch wel top!
Robert .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Als het mooi weer is en je zit op een terras, dan lijkt alles al snel mooier. Alleen daar doe je de koks van de Revolutie tekort mee. Het eten was heel lekker. We hadden pikante kip en een cubaanse burger. Grote porties en blij dat we geen voorgerecht hadden genomen. De kaart is zo aantrekkelijk dat een volgende bezoek niet lang op zich laat wachten. De bediening had het zwaar. Het was druk en ook nog enkele grote groepen. Daardoor was men niet scherp, want als men niet door heeft dat bij het serveren van twee glazen wijn er aan beide glazen rode wijn druppelt dan is dat gewoon niet ok. Maar ach, het was mooi weer en een servetje doet wonderen. Bent u in Zutphen en wilt een hapje eten, ga hier naar toe.
Gudrun09 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Heerlijk eten in een leuk aangekleed restaurant. Bediening is vriendelijk, service snel. Goede kwaliteit prijs verhouding. Langer tafelen of enkel een drankje doen is geen probleem. Aanrader!
Mariposa12 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Hier gegeten met collega's, maar was niet echt heel bijzonder. De inrichting was leuk en gezellig en de bediening ook goed. We hadden het tweegangen tapamenu genomen, maar het smaakte helaas wat gewoontjes. Niet voor herhaling vatbaar.
L.a K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Bij aankomst 10 minuten moeten wachten voor dat iemand kwam 5 tafels waren bezet meer niet. Werden aangesproken met je en aangetikt! Het leek er op dat niemand er zin in had. Eten was echt slecht koud taai weinig jodenhaas voor 25 euro moest meduim zijn nou dat was doorbakken! Varkenshaas was droog en duur, wat raar er staat toch echt een andere kaart op internet!! Mixgrill bestond uit een spiesje van 5 stukjes droog en een koud smakeloos stukje spare-rib. Koffie was ook gewoon koud geef je dat aan en dan kijken ze naar het koffiezetapparaat en dan zeg je doe je vinger er dan in! Dus niet serieus genomen en met hoop gezeur toch een nieuwe espresso de eerste smaakte ook nog eens naar water!
VanEeckerenWassenaer .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
In december hebben we hier met een groep gegeten. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam, het eten is goed.
Ook de open keuken is een leuke feature.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Wij hebben hier op een vrijdagavond gegeten, sfeer is informeel, beetje uitstraling van eetcafe. Drie jaar geleden hier heerlijke spareribs gegeten, daarom nu nog eens teruggegaan. Wij hebben gevulde kip uit oven en enchiladas gegeten. Opnieuw zijn wij overtuigd van de keuken, een smaaksensatie! Een hoofdgerecht is meer dan voldoende. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer vlotte attente bediening. Wij zaten op verhoging, hierdoor wat warm en meer last van kookluchtjes (open keuken).
Pauline W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
De tapas smaakten goed: gamba's, portabella met kaas, gegrilde courgettes met zalm en empanada met geitenkaas. Alleen hadden de courgettes iets meer gegrild en warmer kunnen zijn. Achteraf bleek dat het dinsdag tapadag is, we kregen een leuke korting. Op het terras aan de Zaadmarkt was het lekker toeven. Binnen ziet het restaurant er sfeervol uit, er is mooi mozaiekwerk bij het sanitair.
Coby968 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Tijdens de voorjaarsvakantie met vrienden in Zutpen afgesproken en gegeten in de Revolutie. Leuk gezellig restaurant waar je ook allerlei tapas kunt bestellen. Het was zaterdag en superdruk dus moesten we wel lang wachten. Helaas waren we vergeten te zeggen dat de kinderen het hoofdgerecht samen met ons voorgerecht konden krijgen dus dat duurde voor de kids heel lang. Wij zijn gewend dat dit in de meeste restaurants gevraagd wordt, dus een tip voor de Revolutie. De verschillende koude en warme tapas waren gewoon lekker maar niet heel bijzonder. De kinderen hebben wel genoten van de spare-ribs. Gewoon een leuk adresje.
David B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Met 4personen 4menus en drank en speciale koffie na voor niet al te gekke prijs...en niet te lang wachten was gezellige avond en leuke ambiance met afwisselende muziek en een oppervlakkig kijkje in de keuken.
DriesjedeRuiter .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
Dit restaurant viel ons tegen, decor beetje kitscherig,moet je van houden. Mosterdsoep met spek was erg zout en vonden wij voor de prijs van 5,95 en een kleine hoeveelheid erg duur. Sparerib wel groot maar erg vet en aangebrand, kipilet met chilisaus en perzik was erg klein en de perzik was ver te zoeken, smaak was wel lekker, maar voor de prijs van18,95 wel duur , de rijst was heel papperig en de hoeveelheid bijgerechten zeer klein, wel was het appeltje in vanillesaus lekker. Onze klacht over de spareribs zou doorgegeven worden maar is helaas niets meegedaan.
Ingeverburgt .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Bijna waren we niet gegaan door alle slechte recensies. Geen idee waar die vandaan komen. Wij vonden het eten superlekker en het personeel was erg vriendelijk. Bovendien ziet het restaurant er ook nog eens heel erg gezellig uit. Een echte aanrader wat ons betreft!
Deernekoekje .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2012
een tijdje terug hebben we met 2 personen gegeten. Het begon goed. We hebben gekozen voor een tapas verassing. de wijn was prima en bediening ook erg vriendelijk. voorgerecht ook niks mis mee, mais kolfje, hammetje met wat meloen etc, helemaal niks mis mee. Het hoofdgerecht daar in tegen was rond uit slecht. Sparerib erg droog, gehakt balletje was gort droog en echt niet lekker, aardappels waren net als kauwgom. dit was erg slecht. Later hebben wij de eigenaar hier op geattendeerd die er naar zou informeren, op het moment dat onze tafel werd uitgeruimd vroeg hij alsnog of alles had gesmaakt. Dit vinden wij persoonlijk een kwalijke zaak te noemen en vinden ons niet serieus genomen. een 5 voor service omdat de jonge dame het wel heel leuk deed. het hoofdgerecht deed het lekkere voorgerecht helaas vergeten.