BARRACA Rodizio Grill & Bar

Bosweg 19 2131 LX Hoofddorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant BARRACA Rodizio Grill & Bar

Vanaf Schiphol: Zuidtangent lijn 300 (bus halte B2), Halte “Overbos” uitstappen. Vanaf halte “Overbos” 5 min. / 300 mtr. lopen
  • Kom je met de auto?
    Vanaf de A4 (Amsterdam / Den Haa g) • afslag 3 Hoofddorp N201 • volg N201 richting Hoofddorp / Heemstede / Haarlem • afslag Haarlemmermeerse Bos • volg borden Claus / Courtyard VANAF HAARLEM / HEEMSTEDE • richting Hoofddorp • volg N201 richting
  • : Gratis parkeergelegenheid in de omgeving

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant BARRACA Rodizio Grill & Bar

Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
We kenden dit concept van vakanties in het buitenland en vonden het dan ook erg leuk om dit eens in Nederland te ervaren. Het vlees is van wisselende kwaliteit maar dat is vaak ook een persoonlijke smaak. Ik hou van redelijk rauw rundvlees maar we kregen vaak wat meer door gebakken vlees. De obers zijn allemaal even vriendelijk. Het saladebuffet was prima en uitgebreid, wel wat aan de koude kant. Op zaterdagavond zit het restaurant erg vol maar dit ervoeren wij niet als storend. Gezellige avond gehad en ik zou hier zeker nog een keer terugkomen.
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Ondanks alle zeer goede recensies een teleurstellende ervaring. De food van het Marketbuffet was ijskoud zodat alle smaak verloren ging, het vlees was lang niet altijd mals en goed op smaak. Erg zout. Het op vraag leveren van spiesen werkt absoluut niet. Je bent afhankelijk van wat er langs komt.
We hebben het beleefd "uitgezeten".
Lucas S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Zeer gastvrij ontvangen door een gastvrouw die de hele avond aanspreekbaar is. Mooi buffet met volop verse salade, kazen, droge worst, pasta etc etc. De passagiers komen frequent langs met mooie stukken vlees van de grill. Buikspek met een mooie knapperige kant, bavette, picanha, lamsvlees allemaal top van de grill. Ontspannen sfeer en op de avond dat wij er waren ook nog wat entertainment door muziek en dansers. Leuke avond uit voor een acceptabele prijs.
Beste Lucas,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw mooie review! We zijn erg blij om te horen dat u zo'n heerlijke avond heeft gehad in Barraca en dat u onze focus op service en kwaliteit waardeert. Wat fijn dat u daarnaast heeft kunnen genieten van het live entertainment op de avond zelf! Dat is waar we naar streven!

We hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen bij Barraca!

Robert Aukes
General Manager
Mattijs D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Afgelopen zaterdag hier gegeten met een groep van 8 personen. Zeer aangenaam verrast door de prettige locatie en zeer goede kwaliteit van het eten. Het personeel komt vaak langs met nieuwe gerechten en controleert meer dan genoeg of de drankjes aangevuld kunnen worden. De bijgerechten kunnen bij de zelfbediening bar gehaald worden, waar ook alles van super kwaliteit is!
Beste Mattijs,

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te vernemen dat jullie een geslaagde avond hebben gehad en hebben genoten van zowel de sfeer, het diner als de service. Wij streven naar een zeer goede kwaliteit wat betreft het eten als de service en gastvrijheid en zijn blij dat dit goed uitpakt. Ik geef uw complimenten door aan het team. Wij hopen u weer snel te verwelkomen in Barraca!

Robert Aukes, General Manager
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Onverwachts besloten uit eten te gaan, maar we waren wat vroeg. Toch werden we binnengelaten in het nog geheel lege restaurant.
We wilden door het gure weer niet buiten blijven wachten en dachten gewoon in alle rust te wachten tot keuken open zou gaan en namen genoegen met een drankje.
echter na nog geen 10 min al kwam er iemand ons vragen of we al wilden eten, en hij gaf aan dat de keuken open kon gaan voor vaste klanten zoals wij. Nou, dat laten we ons geen twee keer zeggen....

het eten was ronduit fantastisch, bediening weer TOP, en we hebben een fantastisch gezellige en vooral heerlijke avondje uit gehad

bedankt voor weer een gezellige avond.
Beste ria K.,

Bedankt voor uw zeer positieve feedback en leuk dat we u wederom mochten verwelkomen bij Barraca! Wij streven naar lekker eten, goede service en gastvrijheid en zijn blij dat u dit wederom heeft ervaren. Ik deel uw complimenten met mijn team en wil ook u bedanken. Hopelijk tot snel!

Robert Aukes
General Manager
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wat een verrassing! Na een vakantie in Brazilie toch een keer gaan eten bij Barraca ter ere van de verjaardag van onze zoon. Laatste vrijdag van de maand, dus mer optreden en live muziek. Prima gegeten, minder keuze in vleessoorten dan in Brazilië, maar prima bereidt en samen met de caipirinha en het mooie weer zeker voor herhaling vatbaar. Buffet veel keuze en veel vlees aan tafel. Prettige en vriendelijke bediening.
Roxanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Goede
Service. Het concept spreekt mij erg aan. Het is leuk dat er mensen aan je tafel komen met stukjes vlees en ananas.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Zelfs met grote groepen is het hier prima. Laatst met een groep van 50 personen gegeten. Snelle service, prima gerechten, en altijd vriendelijk personeel. TOP!
Beste Sandra L.,

Dank je wel voor de recensie. Je bent de winnaar van de maand geworden en wint hiermee een diner voor twee personen bij Papa's Beach House. Hartelijk gefeliciteerd met de prijs! Graag ontvangen wij het adres waar we de giftvoucher naartoe kunnen sturen via marketing@claus.nl.

Veel plezier!

Team BARRACA
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Gisteren hier gegeten met vrienden nadat mijn man op Facebook had gezien dat buren van ons hier hadden gegeten. We hadden al dit al eens eerder gezien in Liverpool en dat was ons heeel erg goed bevallen en vonden het jammer dat er geen Rodizio grill bij ons in de buurt was. Nu zijn we hier bij Barraca geweest en het was nog beter dan in Liverpool. We gaan deze zeker bij iedereen aanraden en komen zeker terug!
joyce K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Geweldig, fantastisch, ongekend lekker gegeten in dit mooie restaurant. Bediening is ontzettend vriendelijk en we hebben genoten
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Afgelopen zondag hier geweest met de kinderen. Eerst naar Escape-Room. Is in het zelfde gebouw. Daarna heerlijk gegeten. Het vlees is van top kwaliteit. De bediening is perfect. Heerlijke salades, kaas en noten.
Nummer 1 grill restaurant.
Beste Marco J.,
Dank je wel voor de recensie. Je bent de winnaar van de maand geworden en wint hiermee een diner voor twee personen bij Papa's Beach House. Hartelijk gefeliciteerd met de prijs! Graag ontvangen wij het adres waar we de funcheque naartoe kunnen sturen via marketing@claus.nl. Veel plezier! Team Barraca
Tjerk B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bij aankomst wordt je vriendelijk ontvangen. Er wordt goed voor je gezorgd. Daarnaast is het vlees ook gewoon erg goed en lekker. zeker een aanrader om te gaan eten
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben eerder bij Barraca gegeten en waren toen heel verrast over het heerlijke eten en de zeer ruime keuze uit de saladebar. Daarom durfden wij het wel aan om onze vrienden mee te nemen. Ook zij hebben genoten van het heerlijke eten en de zeer vriendelijke bediening! Dank!
Onze kinderen mochten niet mee met het volwassen-uitje en waren daar flink chagrijnig van! Wij komen dus nog een keer terug!
andre142 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Prettige ontvangst, er werd gelijk gevraagd naar wie de jarige was. Buffet is erg lekker en veelzijdig. Het vlees is meer dan lekker en de bediening komt zeer regelmatig, op een vriendelijke manier, bij je langs. Een zeer geslaagde avond.
Simone H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Concept is leuk. Vlees prima.
Alleen de eerste zitting met kerst vond ik geen succes. Kreeg het gevoel dat we haast moesten maken. Waren toetje nog aan het eten en er werd al van alles van de tafel afgehaald. Nee met kerst niet meer. Jammer want jaar ervoor was prima!
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
2e kerstdag hier gegeten, en vond het echt in een woord geweldig! Eten was erg lekker, koks kwamen echt constant rond met hun spiezen. De bediening was vriendelijk en bijzonder attent. Ik zelf zit in een rolstoel en daar was qua tafelplanning ook terdege rekening mee gehouden. En in het restaurant zelf ziet er ook heel gezellig uit. Dus ik ben zeer tevreden!
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Goed concept. Goede saladebar voor een ieder wat wils. Vlees in alle soorten en in overvloed. Vlees soms voor mijn smaak iets aan de zoute kant. Maar een zeer geslaagde avond gehad.
daandeblock .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Vorige week samen met mijn collega's een combinatie gedaan met bowlen en eten bij Barraca. Het bowlen was ouderwets gezellig en het eten voldeed wederom aan de verwachting!
Het vlees is goed, mals en lekker. Er is voldoende variatie aan vlees en de saladebar is ook prima (hoewel ik daar weinig gebruik van heb gemaakt).
Ik kom hier zeker nog een keer terug
Catharina M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Tip; houd een plaatsje vrij voor het dessert want de taarten zijn zalig! Wij komen snel weer!
Lieke B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Overheerlijk gegeten, een goed uitgedacht concept. Voor ieder wat wils. Prima service, vriendelijk personeel en betaalbaar.
Beste Lieke,