BARRACA Rodizio Grill & Bar

Bosweg 19 2131 LX Hoofddorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant BARRACA Rodizio Grill & Bar

Vanaf Schiphol: Zuidtangent lijn 300 (bus halte B2), Halte “Overbos” uitstappen. Vanaf halte “Overbos” 5 min. / 300 mtr. lopen
  • Kom je met de auto?
    Vanaf de A4 (Amsterdam / Den Haa g) • afslag 3 Hoofddorp N201 • volg N201 richting Hoofddorp / Heemstede / Haarlem • afslag Haarlemmermeerse Bos • volg borden Claus / Courtyard VANAF HAARLEM / HEEMSTEDE • richting Hoofddorp • volg N201 richting
  • : Gratis parkeergelegenheid in de omgeving

Maandag gesloten
Woensdag en donderdag: 17:30 - 23:00 uur
Vrijdag: 17:30 - 00:00 uur
Zaterdag: 17:30 - 00:00 uur
Zondag: 17:00 - 23:00 uur

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Hoog tempo
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Afgelopen zondag hier geweest met de kinderen. Eerst naar Escape-Room. Is in het zelfde gebouw. Daarna heerlijk gegeten. Het vlees is van top kwaliteit. De bediening is perfect. Heerlijke salades, kaas en noten.
Nummer 1 grill restaurant.
Beste Marco J, bedankt voor uw positieve review, wij waarderen het enorm! Fijn om te lezen dat uw avond in ons Barraca restaurant zo goed is bevallen. Inderdaad, naast vleesgerechten serveren wij ook lekkere salades en groenten. Wij hopen u snel nog een keer te mogen begroeten in Barraca!

Met vriendelijke groet, Robert Aukes General Manager
Tjerk B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bij aankomst wordt je vriendelijk ontvangen. Er wordt goed voor je gezorgd. Daarnaast is het vlees ook gewoon erg goed en lekker. zeker een aanrader om te gaan eten
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben eerder bij Barraca gegeten en waren toen heel verrast over het heerlijke eten en de zeer ruime keuze uit de saladebar. Daarom durfden wij het wel aan om onze vrienden mee te nemen. Ook zij hebben genoten van het heerlijke eten en de zeer vriendelijke bediening! Dank!
Onze kinderen mochten niet mee met het volwassen-uitje en waren daar flink chagrijnig van! Wij komen dus nog een keer terug!
andre142 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Prettige ontvangst, er werd gelijk gevraagd naar wie de jarige was. Buffet is erg lekker en veelzijdig. Het vlees is meer dan lekker en de bediening komt zeer regelmatig, op een vriendelijke manier, bij je langs. Een zeer geslaagde avond.
Simone H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Concept is leuk. Vlees prima.
Alleen de eerste zitting met kerst vond ik geen succes. Kreeg het gevoel dat we haast moesten maken. Waren toetje nog aan het eten en er werd al van alles van de tafel afgehaald. Nee met kerst niet meer. Jammer want jaar ervoor was prima!
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
2e kerstdag hier gegeten, en vond het echt in een woord geweldig! Eten was erg lekker, koks kwamen echt constant rond met hun spiezen. De bediening was vriendelijk en bijzonder attent. Ik zelf zit in een rolstoel en daar was qua tafelplanning ook terdege rekening mee gehouden. En in het restaurant zelf ziet er ook heel gezellig uit. Dus ik ben zeer tevreden!
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Goed concept. Goede saladebar voor een ieder wat wils. Vlees in alle soorten en in overvloed. Vlees soms voor mijn smaak iets aan de zoute kant. Maar een zeer geslaagde avond gehad.
daandeblock .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Vorige week samen met mijn collega's een combinatie gedaan met bowlen en eten bij Barraca. Het bowlen was ouderwets gezellig en het eten voldeed wederom aan de verwachting!
Het vlees is goed, mals en lekker. Er is voldoende variatie aan vlees en de saladebar is ook prima (hoewel ik daar weinig gebruik van heb gemaakt).
Ik kom hier zeker nog een keer terug
Catharina M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Tip; houd een plaatsje vrij voor het dessert want de taarten zijn zalig! Wij komen snel weer!
Lieke B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Overheerlijk gegeten, een goed uitgedacht concept. Voor ieder wat wils. Prima service, vriendelijk personeel en betaalbaar.
Beste Lieke,

Dank je wel voor de recensie. Je bent de winnaar van de maand geworden en wint hiermee een diner voor twee personen bij Papa's Beach House. Hartelijk gefeliciteerd met de prijs! Graag ontvangen wij het adres waar we de funcheque naartoe kunnen sturen via marketing@claus.nl. Veel plezier! Team Barraca
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vrijdag met vrienden gegeten als reunie, aangezien wij daar begin jaren 90 zelf werkzaam zijn geweest. Toen heette het nog het Store House. Leo Claus was aanwezig en herkende ons waarop hij ons een drankje aanbood. Buiten de man om, die ons naar onze plaats bracht was het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Het concept is leuk, maar er wordt niet echt gelet of je je stier met de rode of groene kant omhoog hebt. Eten was over het algemeen van goede kwaliteit. De wijnen redelijk. Al met al zeker de moeite waard om eens in de zoveel tijd te doen, zeker met grotere gezelschappen. We hebben een fijne avond gehad. Dank aan het personeel.
andre142 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Zaterdag j.l. met vrienden in het grote, maar sfeervolle restaurant geweest, het was vol en beetje rumoerig maar je kon elkaar goed verstaan. Eten is heerlijk, het buffet in het midden prima en een vlotte, gezellige bediening. Een eerlijke prijs / kwaliteit verhouding en voor herhaling vatbaar
monica2013 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Spontaan hier wezen eten met 4 andere mensen, We konden gelukkig gelijk terecht. Mooi groot restaurant. Erg lekker gegeten. Erg uitgebreide salade bar. We werden alleen af en toe overgeslagen met de vleesspiezen. Wat wel jammer was, want precies bij de lekkerste gerechten werden we overgeslagen. Gelukkig hield "onze" serveerster na de eerste keer overgeslagen te zijn alles in de gaten. Erg vriendelijk personeel. Meer dan vriendelijk, Zeker de moeite waard, en ik kom hier zeker nog een keer terug!
Beste Monica,

Kunnen jullie me laten weten als jullie de reactie hebben geplaatst?

Alvast bedankt voor het plaatsen en jullie reactie.

Marieke Limmen
ria K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Afgelopen zaterdag hier onverwacht wezen eten. Gelukkig was er nog plek voor ons.
Onze serveerster was een zeer vriendelijk, maar vooral humoristische vrouw. We hebben erg gelachen met haar.
Ze zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak, kwam geregeld vragen of nog steeds alles naar wens was, en ze heeft uitstekend geholpen met de allergieen van een van de gasten
we hebben werkelijk waar een top avond gehad, mede dankzij de bediening
bedankt voor een geweldige eet-ervaring!!
Robbie S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Echt heerlijk gegeten op een vrijdagavond! Zonder overdrijven heb ik hier het meest verse buffet ooit gegeten met perfect gebakken vlees aan 't spies. De keuze is enorm met tig verschillende soorten groente en salades, heerlijke parmaham etc, gecombineerd met botermalse entrecote en een super gezellig ambiance. Ik zal hier zeker vaker terugkomen!
ria K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Gisteren hier heerlijk op terras gegeten.
Bediening is super vriendelijk en attent
Eten was op paar minpuntjes na toch nog gemiddeld een dikke 8 waard
al met al een hele leuke ervaring, waardoor we hier zeker nog vaker zullen komen!!

Minpuntjes:
kaasbroodjes waren van binnen niet gaar
Maiskolf van de salade bar was overgaar
broccoli van de salade bar was te rauw

Pluspuntjes:
Al het personeel was meer dan vriendelijk en erg service gericht
Het uitgebreide salade buffet is echt vers!
Keuze is enorm, er zit vast wel wat tussen wat je lust
het vlees was op het kippeworstje na erg lekker. favorieten waren: picanhu met knoflook, varkensvlees met paprika en rundvlees van het rib!
Fingerlicking GOOOD
Beste rk,
Bedankt voor deze uitgebreide review. De opmerkingen in je recensie zijn zeer waardevol voor ons en wij zullen dit bespreken met de keuken. Ook de pluspunten gaan wij uiteraard delen met het team. Wij hopen je binnenkort nog een keer te mogen begroeten in Barraca.

Team Barraca

Reactie van proever:

Beste Team Barraca

Wat leuk dat jullie zo snel reageren
Gisteren ook uitgebreid met uw medewerker gesproken over onze ervaring, en gezegd dat Rodizio Scheveningen bij ons hierdoor van tafel is geveegd!

Jullie zien ons ZEKER terug!!

Met vriendelijke groet
RK
Tolhek .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Met een groep van 14 mensen wezen eten , op een zaterdag. Het eten is perfect, de vleesspiezen zijn echt een leuke ervaring. Het restaurant is ruim van opzet en de akoestiek is goed.
Sidneylouis .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vorige week met 4 personen waaronder 2 buitenlanders weer bij Barraca gegeten. Zials steeds een zeer goede ervaring. Na het uitgebreide voorgerecht genoten van het grote aanbod aan vlees. Prettig is dat je een pauze kunt inlassen en na enige tojd weer door kunt gaan met de verschillende soorten vlees. Er werd ook goed rekening gehouden met het feit dat 1 persoon niet van rood vlees houdt. Kortom complimenten.
daandeblock .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Het vlees is goed bereid en super mals. Dit smaakte echt voortreffelijk! Ook een zeer ruime keus aan de saladebar.
Ondanks dat we dicht bji de keuken zaten, had ik af en toe het idee dat we een beetje in het "verdomhoekje" zaten. Het was af en toe moeilijk om contact te krijgen met het personeel.
Het toetje was ook erg lekker, maar ik vind het wel jammer dat je hiervoor apart moet betalen. Had dit van te voren niet gezien en had (gezien de prijs van het eten) verwacht dat dit bij de prijs was inbegrepen.

Kom hier zeker nog wel een keer terug
Beste daandeblock,
Bedankt voor deze prachtige review. Wij waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen een recensie over Barraca te schrijven. Met betrekking tot het contact maken met het personeel: onze Passadores zijn erop getraind om vaak en veel rond te lopen zodat iedereen voldoende krijgt aangeboden. Desondanks zullen we de opmerking meenemen en daar voortaan nog scherper op zijn. Wij hopen je binnenkort nog een keer te mogen begroeten in ons restaurant.

Team Barraca
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Ik was niet bekend met dit restaurant en all-you-can-eat-principe, maar was uitermate verrast door de service, kwaliteit en sfeer. Doet zeker niet aan als een 'vreetschuur'! Ik heb nog nooit zo'n uitgebreid en net buffet/saladebar gezien. Ook heerlijk dat je rustig eet, doordat er af en toe een stukje vlees voorbij komt. Mijn topper was de kippendij en biefstuk omrolt met bacon. Maar ook de gegrilde ananas en gebakken banaan was een lekkere afwisseling.
Beste Nestea,
Bedank voor je leuke recensie. Wij waarderen het enorm en zien je graag eens terug.
Team BARRACA