BARRACA Rodizio Grill & Bar

Bosweg 19 2131 LX Hoofddorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant BARRACA Rodizio Grill & Bar

Vanaf Schiphol: Zuidtangent lijn 300 (bus halte B2), Halte “Overbos” uitstappen. Vanaf halte “Overbos” 5 min. / 300 mtr. lopen
  • Kom je met de auto?
    Vanaf de A4 (Amsterdam / Den Haa g) • afslag 3 Hoofddorp N201 • volg N201 richting Hoofddorp / Heemstede / Haarlem • afslag Haarlemmermeerse Bos • volg borden Claus / Courtyard VANAF HAARLEM / HEEMSTEDE • richting Hoofddorp • volg N201 richting
  • : Gratis parkeergelegenheid in de omgeving

Maandag gesloten
Woensdag en donderdag: 17:30 - 23:00 uur
Vrijdag: 17:30 - 00:00 uur
Zaterdag: 17:30 - 00:00 uur
Zondag: 17:00 - 23:00 uur

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Roxanne V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Goede
Service. Het concept spreekt mij erg aan. Het is leuk dat er mensen aan je tafel komen met stukjes vlees en ananas.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Zelfs met grote groepen is het hier prima. Laatst met een groep van 50 personen gegeten. Snelle service, prima gerechten, en altijd vriendelijk personeel. TOP!
Beste Sandra L.,

Dank je wel voor de recensie. Je bent de winnaar van de maand geworden en wint hiermee een diner voor twee personen bij Papa's Beach House. Hartelijk gefeliciteerd met de prijs! Graag ontvangen wij het adres waar we de giftvoucher naartoe kunnen sturen via marketing@claus.nl.

Veel plezier!

Team BARRACA
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Gisteren hier gegeten met vrienden nadat mijn man op Facebook had gezien dat buren van ons hier hadden gegeten. We hadden al dit al eens eerder gezien in Liverpool en dat was ons heeel erg goed bevallen en vonden het jammer dat er geen Rodizio grill bij ons in de buurt was. Nu zijn we hier bij Barraca geweest en het was nog beter dan in Liverpool. We gaan deze zeker bij iedereen aanraden en komen zeker terug!
joyce K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Geweldig, fantastisch, ongekend lekker gegeten in dit mooie restaurant. Bediening is ontzettend vriendelijk en we hebben genoten
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Afgelopen zondag hier geweest met de kinderen. Eerst naar Escape-Room. Is in het zelfde gebouw. Daarna heerlijk gegeten. Het vlees is van top kwaliteit. De bediening is perfect. Heerlijke salades, kaas en noten.
Nummer 1 grill restaurant.
Beste Marco J.,
Dank je wel voor de recensie. Je bent de winnaar van de maand geworden en wint hiermee een diner voor twee personen bij Papa's Beach House. Hartelijk gefeliciteerd met de prijs! Graag ontvangen wij het adres waar we de funcheque naartoe kunnen sturen via marketing@claus.nl. Veel plezier! Team Barraca
Tjerk B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bij aankomst wordt je vriendelijk ontvangen. Er wordt goed voor je gezorgd. Daarnaast is het vlees ook gewoon erg goed en lekker. zeker een aanrader om te gaan eten
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben eerder bij Barraca gegeten en waren toen heel verrast over het heerlijke eten en de zeer ruime keuze uit de saladebar. Daarom durfden wij het wel aan om onze vrienden mee te nemen. Ook zij hebben genoten van het heerlijke eten en de zeer vriendelijke bediening! Dank!
Onze kinderen mochten niet mee met het volwassen-uitje en waren daar flink chagrijnig van! Wij komen dus nog een keer terug!
andre142 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Prettige ontvangst, er werd gelijk gevraagd naar wie de jarige was. Buffet is erg lekker en veelzijdig. Het vlees is meer dan lekker en de bediening komt zeer regelmatig, op een vriendelijke manier, bij je langs. Een zeer geslaagde avond.
Simone H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Concept is leuk. Vlees prima.
Alleen de eerste zitting met kerst vond ik geen succes. Kreeg het gevoel dat we haast moesten maken. Waren toetje nog aan het eten en er werd al van alles van de tafel afgehaald. Nee met kerst niet meer. Jammer want jaar ervoor was prima!
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
2e kerstdag hier gegeten, en vond het echt in een woord geweldig! Eten was erg lekker, koks kwamen echt constant rond met hun spiezen. De bediening was vriendelijk en bijzonder attent. Ik zelf zit in een rolstoel en daar was qua tafelplanning ook terdege rekening mee gehouden. En in het restaurant zelf ziet er ook heel gezellig uit. Dus ik ben zeer tevreden!
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Goed concept. Goede saladebar voor een ieder wat wils. Vlees in alle soorten en in overvloed. Vlees soms voor mijn smaak iets aan de zoute kant. Maar een zeer geslaagde avond gehad.
daandeblock .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Vorige week samen met mijn collega's een combinatie gedaan met bowlen en eten bij Barraca. Het bowlen was ouderwets gezellig en het eten voldeed wederom aan de verwachting!
Het vlees is goed, mals en lekker. Er is voldoende variatie aan vlees en de saladebar is ook prima (hoewel ik daar weinig gebruik van heb gemaakt).
Ik kom hier zeker nog een keer terug
Catharina M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Tip; houd een plaatsje vrij voor het dessert want de taarten zijn zalig! Wij komen snel weer!
Lieke B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Overheerlijk gegeten, een goed uitgedacht concept. Voor ieder wat wils. Prima service, vriendelijk personeel en betaalbaar.
Beste Lieke,

Koos H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vrijdag met vrienden gegeten als reunie, aangezien wij daar begin jaren 90 zelf werkzaam zijn geweest. Toen heette het nog het Store House. Leo Claus was aanwezig en herkende ons waarop hij ons een drankje aanbood. Buiten de man om, die ons naar onze plaats bracht was het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Het concept is leuk, maar er wordt niet echt gelet of je je stier met de rode of groene kant omhoog hebt. Eten was over het algemeen van goede kwaliteit. De wijnen redelijk. Al met al zeker de moeite waard om eens in de zoveel tijd te doen, zeker met grotere gezelschappen. We hebben een fijne avond gehad. Dank aan het personeel.
andre142 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Zaterdag j.l. met vrienden in het grote, maar sfeervolle restaurant geweest, het was vol en beetje rumoerig maar je kon elkaar goed verstaan. Eten is heerlijk, het buffet in het midden prima en een vlotte, gezellige bediening. Een eerlijke prijs / kwaliteit verhouding en voor herhaling vatbaar
monica2013 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Spontaan hier wezen eten met 4 andere mensen, We konden gelukkig gelijk terecht. Mooi groot restaurant. Erg lekker gegeten. Erg uitgebreide salade bar. We werden alleen af en toe overgeslagen met de vleesspiezen. Wat wel jammer was, want precies bij de lekkerste gerechten werden we overgeslagen. Gelukkig hield "onze" serveerster na de eerste keer overgeslagen te zijn alles in de gaten. Erg vriendelijk personeel. Meer dan vriendelijk, Zeker de moeite waard, en ik kom hier zeker nog een keer terug!
Beste Monica,

Kunnen jullie me laten weten als jullie de reactie hebben geplaatst?

Alvast bedankt voor het plaatsen en jullie reactie.

Met vriendelijke groet,

Marieke Limmen
ria K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Afgelopen zaterdag hier onverwacht wezen eten. Gelukkig was er nog plek voor ons.
Onze serveerster was een zeer vriendelijk, maar vooral humoristische vrouw. We hebben erg gelachen met haar.
Ze zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak, kwam geregeld vragen of nog steeds alles naar wens was, en ze heeft uitstekend geholpen met de allergieen van een van de gasten
we hebben werkelijk waar een top avond gehad, mede dankzij de bediening
bedankt voor een geweldige eet-ervaring!!
Robbie S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Echt heerlijk gegeten op een vrijdagavond! Zonder overdrijven heb ik hier het meest verse buffet ooit gegeten met perfect gebakken vlees aan 't spies. De keuze is enorm met tig verschillende soorten groente en salades, heerlijke parmaham etc, gecombineerd met botermalse entrecote en een super gezellig ambiance. Ik zal hier zeker vaker terugkomen!
ria K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Gisteren hier heerlijk op terras gegeten.
Bediening is super vriendelijk en attent
Eten was op paar minpuntjes na toch nog gemiddeld een dikke 8 waard
al met al een hele leuke ervaring, waardoor we hier zeker nog vaker zullen komen!!

Minpuntjes:
kaasbroodjes waren van binnen niet gaar
Maiskolf van de salade bar was overgaar
broccoli van de salade bar was te rauw

Pluspuntjes:
Al het personeel was meer dan vriendelijk en erg service gericht
Het uitgebreide salade buffet is echt vers!
Keuze is enorm, er zit vast wel wat tussen wat je lust
het vlees was op het kippeworstje na erg lekker. favorieten waren: picanhu met knoflook, varkensvlees met paprika en rundvlees van het rib!
Fingerlicking GOOOD
Beste rk,
Bedankt voor deze uitgebreide review. De opmerkingen in je recensie zijn zeer waardevol voor ons en wij zullen dit bespreken met de keuken. Ook de pluspunten gaan wij uiteraard delen met het team. Wij hopen je binnenkort nog een keer te mogen begroeten in Barraca.

Met vriendelijke groet,
Team Barraca

Reactie van proever:

Beste Team Barraca

Wat leuk dat jullie zo snel reageren
Gisteren ook uitgebreid met uw medewerker gesproken over onze ervaring, en gezegd dat Rodizio Scheveningen bij ons hierdoor van tafel is geveegd!

Jullie zien ons ZEKER terug!!

Met vriendelijke groet
RK