BARRACA Rodizio Grill & Bar

Bosweg 19 2131 LX Hoofddorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant BARRACA Rodizio Grill & Bar

Vanaf Schiphol: Zuidtangent lijn 300 (bus halte B2), Halte “Overbos” uitstappen. Vanaf halte “Overbos” 5 min. / 300 mtr. lopen
  • Kom je met de auto?
    Vanaf de A4 (Amsterdam / Den Haa g) • afslag 3 Hoofddorp N201 • volg N201 richting Hoofddorp / Heemstede / Haarlem • afslag Haarlemmermeerse Bos • volg borden Claus / Courtyard VANAF HAARLEM / HEEMSTEDE • richting Hoofddorp • volg N201 richting
  • : Gratis parkeergelegenheid in de omgeving

Catharina M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Lieke B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Overheerlijk gegeten, een goed uitgedacht concept. Voor ieder wat wils. Prima service, vriendelijk personeel en betaalbaar.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vrijdag met vrienden gegeten als reunie, aangezien wij daar begin jaren 90 zelf werkzaam zijn geweest. Toen heette het nog het Store House. Leo Claus was aanwezig en herkende ons waarop hij ons een drankje aanbood. Buiten de man om, die ons naar onze plaats bracht was het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Het concept is leuk, maar er wordt niet echt gelet of je je stier met de rode of groene kant omhoog hebt. Eten was over het algemeen van goede kwaliteit. De wijnen redelijk. Al met al zeker de moeite waard om eens in de zoveel tijd te doen, zeker met grotere gezelschappen. We hebben een fijne avond gehad. Dank aan het personeel.
Andre142 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Zaterdag j.l. met vrienden in het grote, maar sfeervolle restaurant geweest, het was vol en beetje rumoerig maar je kon elkaar goed verstaan. Eten is heerlijk, het buffet in het midden prima en een vlotte, gezellige bediening. Een eerlijke prijs / kwaliteit verhouding en voor herhaling vatbaar
Monica2013 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Spontaan hier wezen eten met 4 andere mensen, We konden gelukkig gelijk terecht. Mooi groot restaurant. Erg lekker gegeten. Erg uitgebreide salade bar. We werden alleen af en toe overgeslagen met de vleesspiezen. Wat wel jammer was, want precies bij de lekkerste gerechten werden we overgeslagen. Gelukkig hield "onze" serveerster na de eerste keer overgeslagen te zijn alles in de gaten. Erg vriendelijk personeel. Meer dan vriendelijk, Zeker de moeite waard, en ik kom hier zeker nog een keer terug!
Beste Monica,

Dank je wel voor de recensie. Je bent de winnaar van de maand geworden en wint hiermee een diner voor twee personen bij Papa's Beach House. Hartelijk gefeliciteerd met de prijs! Graag ontvangen wij het adres waar we de funcheque naartoe kunnen sturen via marketing@claus.nl. Veel plezier! Team Barraca

Kunnen jullie me laten weten als jullie de reactie hebben geplaatst?

Alvast bedankt voor het plaatsen en jullie reactie.

Marieke Limmen
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Afgelopen zaterdag hier onverwacht wezen eten. Gelukkig was er nog plek voor ons.
Onze serveerster was een zeer vriendelijk, maar vooral humoristische vrouw. We hebben erg gelachen met haar.
Ze zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak, kwam geregeld vragen of nog steeds alles naar wens was, en ze heeft uitstekend geholpen met de allergieen van een van de gasten
we hebben werkelijk waar een top avond gehad, mede dankzij de bediening
bedankt voor een geweldige eet-ervaring!!
Robbie S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Echt heerlijk gegeten op een vrijdagavond! Zonder overdrijven heb ik hier het meest verse buffet ooit gegeten met perfect gebakken vlees aan 't spies. De keuze is enorm met tig verschillende soorten groente en salades, heerlijke parmaham etc, gecombineerd met botermalse entrecote en een super gezellig ambiance. Ik zal hier zeker vaker terugkomen!
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Gisteren hier heerlijk op terras gegeten.
Bediening is super vriendelijk en attent
Eten was op paar minpuntjes na toch nog gemiddeld een dikke 8 waard
al met al een hele leuke ervaring, waardoor we hier zeker nog vaker zullen komen!!

Minpuntjes:
kaasbroodjes waren van binnen niet gaar
Maiskolf van de salade bar was overgaar
broccoli van de salade bar was te rauw

Pluspuntjes:
Al het personeel was meer dan vriendelijk en erg service gericht
Het uitgebreide salade buffet is echt vers!
Keuze is enorm, er zit vast wel wat tussen wat je lust
het vlees was op het kippeworstje na erg lekker. favorieten waren: picanhu met knoflook, varkensvlees met paprika en rundvlees van het rib!
Fingerlicking GOOOD
Beste rk,
Bedankt voor deze uitgebreide review. De opmerkingen in je recensie zijn zeer waardevol voor ons en wij zullen dit bespreken met de keuken. Ook de pluspunten gaan wij uiteraard delen met het team. Wij hopen je binnenkort nog een keer te mogen begroeten in Barraca.

Team Barraca

Reactie van proever:

Beste Team Barraca

Wat leuk dat jullie zo snel reageren
Gisteren ook uitgebreid met uw medewerker gesproken over onze ervaring, en gezegd dat Rodizio Scheveningen bij ons hierdoor van tafel is geveegd!

Jullie zien ons ZEKER terug!!

Met vriendelijke groet
RK
Tolhek .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Met een groep van 14 mensen wezen eten , op een zaterdag. Het eten is perfect, de vleesspiezen zijn echt een leuke ervaring. Het restaurant is ruim van opzet en de akoestiek is goed.
Sidneylouis .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vorige week met 4 personen waaronder 2 buitenlanders weer bij Barraca gegeten. Zials steeds een zeer goede ervaring. Na het uitgebreide voorgerecht genoten van het grote aanbod aan vlees. Prettig is dat je een pauze kunt inlassen en na enige tojd weer door kunt gaan met de verschillende soorten vlees. Er werd ook goed rekening gehouden met het feit dat 1 persoon niet van rood vlees houdt. Kortom complimenten.
daandeblock .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Het vlees is goed bereid en super mals. Dit smaakte echt voortreffelijk! Ook een zeer ruime keus aan de saladebar.
Ondanks dat we dicht bji de keuken zaten, had ik af en toe het idee dat we een beetje in het "verdomhoekje" zaten. Het was af en toe moeilijk om contact te krijgen met het personeel.
Het toetje was ook erg lekker, maar ik vind het wel jammer dat je hiervoor apart moet betalen. Had dit van te voren niet gezien en had (gezien de prijs van het eten) verwacht dat dit bij de prijs was inbegrepen.

Kom hier zeker nog wel een keer terug
Beste daandeblock,
Bedankt voor deze prachtige review. Wij waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen een recensie over Barraca te schrijven. Met betrekking tot het contact maken met het personeel: onze Passadores zijn erop getraind om vaak en veel rond te lopen zodat iedereen voldoende krijgt aangeboden. Desondanks zullen we de opmerking meenemen en daar voortaan nog scherper op zijn. Wij hopen je binnenkort nog een keer te mogen begroeten in ons restaurant.

Team Barraca
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Ik was niet bekend met dit restaurant en all-you-can-eat-principe, maar was uitermate verrast door de service, kwaliteit en sfeer. Doet zeker niet aan als een 'vreetschuur'! Ik heb nog nooit zo'n uitgebreid en net buffet/saladebar gezien. Ook heerlijk dat je rustig eet, doordat er af en toe een stukje vlees voorbij komt. Mijn topper was de kippendij en biefstuk omrolt met bacon. Maar ook de gegrilde ananas en gebakken banaan was een lekkere afwisseling.
Beste Nestea,
Bedank voor je leuke recensie. Wij waarderen het enorm en zien je graag eens terug.
Team BARRACA
Ursula R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Dit is de eerste keer dat ik drie tienen geef. Om te beginnen het belangrijkste: het eten.
We begonnen zelf een lekkere salade samenstellen bij de Fresh Market. De keuze was hier enorm: allerlei soorten sla, rauwkost, kant-en-klare salades (bv. pastasalade met tonijn), sauzen, kaas, vleeswaren. Echt enorm veel keuze, goed koel gehouden en smaakte voortreffelijk. Dit was de beste saladebar die wij ooit ergens hebben gezien.

Daarna zijn we begonnen het het hoofdgedeelte: de overheerlijke vleesjes, die aan spiezen langs de tafels worden gebracht. De passadores kwamen heel vaak langs, waren heel vriendelijk en hielden goed rekening met je wensen. Ik heb zelf wat vaker de Picanha en de pepersteak genomen en die waren echt heerlijk en super mals. Naast de vleesjes heb je ook continu de beschikking over frietjes (die heerlijk gekruid zijn) en een gebakken banaan (om de smaak te neutraliseren).

Ook de serveersters waren top, kwamen regelmatig checken of we nog iets te drinken wilden en ruilden af en toe de vieze borden om.

De sfeer was ook prima. Het is een mooie, warme ruimte met voldoende privacy en een goede sfeer. Kortom, voor ons helemaal top, we hebben genoten van een heerlijk avondje uit!
Beste Ursula,
Bedankt voor de geweldige recensie. Wij zijn zeer trots dat u ons zo hoog heeft gewaardeerd. Wij verwelkomen u graag nog eens in ons restaurant.
Met vriendelijke groet, Team BARRACA
Marco F.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Goed verzorgd, kwaliteit zeer goed
De fresh market was erg goed met ruime keuze van verschillende salades, zelf Samen te stellen salades, rijst, aardappeltjes, kaasplateau...
Op tafel werd onbeperkt frites geserveerd.
Je had een kaartje wat je op groen (ik wil vlees) of rood (ik wil geen vlees) kon draaien en dit lag dan voor je neus op tafel. De koks kwamen constant met verschillende spiezen langs; lamskoteletten, rosbief, kippendijen.

zeker een aanrader
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Een leuk restaurant wat ingeschat is voor zo'n ca 200 personen. Als je dan op een zaterdagavond aan een tafel zit, samen met nog zo'n 8 bezette tafels, dan voel je je al snel verzuipen in deze ruimte. Het is een leuk concept, mensen die met een spies bij je aan tafel komen en het vlees vers daarvan afsnijden. De saladebar, Lopend door buffet, het zag er prachtig uit en vers. Het personeel is erg gastvrij en de enthourage is gezellig. De rekening vond ik wat aan de prijzige kant, daarvoor kun je in een wat kleinschaliger en goed restaurant ruim van eten en drinken en dan houd je nog over ook.
Je moet het gewoon een x hebben gedaan en opdeel dan zelf.
Jessicaanker .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Eten was erg lekker! Helaas kwam het eten te snel achter elkaar waardoor wij in een mum van tijd klaar waren. Dessert kaart mag ook wel iets uitgebreider zijn. Service is heel erg goed en wij voelden ons enorm welkom. We komen snel weer een keertje langs.
Mangkon ..
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Hier wezen eten als verjaardagscadeau.

Het eten:
Lekker veel soorten vlees van het staaf, alles sappig en mals. De 'market-frest-table' was erg gevuld, gevarieerd, vers en erg smakelijk.
Van de bijgerechten, die elke tafel hoort te krijgen, kregen wij alleen de kaasbolletjes (niet de moeite waard) en de gebakken banaan (super lekker). De frietjes hebben wij nog even extra besteld bij de ober, deze waren overigens erg lekker gekruid.

De service:
Vriendelijke Braziliaanse eigenaar, die alleen Engels spreekt, en vriendelijk personeel.
Pluspunt = De passadores kwamen vaak langs met vlees.
Minpunt = Op de site staart er dat je een welkomst cocktail krijgt, hierbij staat alleen niet aangegeven dat je deze zelf moet betalen!

Decor:
Mooi en sfeervol ingericht.

Conclusie:
Ik zou (ondanks dat het prijzig is) iedereen aan raden hier te komen eten, vooral echte vleeseters.
Los van alle Indonesische toko's, vind ik dit het beste restaurant van Hoofddorp.

Ik kom zeker weten nog vaker terug!
Angela-1 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Barraca! Heel gezellig restaurant en het is mooi ingericht. Doordat je telkens stukje vlees krijgt kan je heerlijk lang tafelen en van alles uitproberen. Ook de gerechten van de fresh table zijn erg lekker en je hebt heel veel keuze! Zeker een aanrader!

Willie W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Mijn vrouw Valeria en ik koken samen de hele wereld bij elkaar!.
Dus eigenlijk eten we het liefst thuis.
Valeria komt uit Brazilie en wij hebben daar en ookmin andere landen veel mogen genieten van de Braziliaanse keuken.
Vorige week was mijn dochter na 18 maanden Londen even terug in Nederland.
Samen met zoon lief hebben we bij jullie gegeten.
Meteen zei ik al dat ik in Nederland nog nooit zo lekkerbhad gegeten.
Bovendien waren wijner vorrige week al om 6 uur en het was nog lekker rustig.

We kregen alle aandacht van het personeel en baas meneer Andersen heeft lang met ons kunnen praten.

Ik heb een stapeltje visite kaartjes gekregen die ik grif uitdeel.

Wij komen er graag weer terug.

Dank uw zeer voor het goede voetsel.