Barra Y Mas

Havenplein 23 3201 BK Spijkenisse Nederland Kaart

Over het restaurant Barra Y Mas

Spaanse passie in de keuken

Dit sfeervolle restaurant ademt een warme en ontspannen sfeer. Hier geniet je van authentieke Spaanse tapas door de Spaanse chef-kok Isabel. Ook maakt zij met liefde de heerlijkste vleesgerechten voor je. Jouw gerecht krijgt een speciale bereidingswijze op houtskool gemaakt van de Quebracho boom uit Zuid-Amerika. Puur vlees met een pure smaak. Dit restaurant heeft ook genoeg ruimte voor jouw private party of zakelijke bijeenkomst.

Meer informatie over restaurant Barra Y Mas

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 14:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 14:00 - 00:00

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
J. K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vlees niet meer te bestellen, was op ,geitenkaasje verbrand ,slappe patatas bravas zonder bravassaus? verlepte sla als garnering , lange tijd wachten op je eten en het was niet eens druk ,ben benieuwd hoe ze gaan acteren als het echt vol zit.
Gaan hier dus niet meer eten.
irmbro .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heel leuk en gezellig restaurant met goede service. Alleen zijn wij er met een AH aktiebon gaan eten en konden alleen uit het bestaande menu kiezen. Het is een tapas/steak restaurant, en wij kregen een halve kip! Niet echt wat we verwacht hadden bij een goed steakrestaurant. Dus om hier te gaan eten met een bon (dus bestaand menu) zou ik niet doen, maar hij is zeker wel aan te raden om "gewoon" te gaan eten, kwaliteit en sfeer is gewoon goed!
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Bij dit restaurant vind ik me lichtelijk genept. Men betaald voor een AH menu eur 32,50. Het menu wat wij genomen hebben is een pasteitje vooraf, als hoofdgerecht een halve kip en als dessert een crème brulee. Op de normale kaart staat bv de halve kip dus voor 12,50. Blijft 20 euro over voor voor en nagerecht ????. De crème brulee was een half glaasje en 1bolletje ijs. Enfin voor mij geen Barra y mas meer. Wat ik al aangaf een beetje oplichterij, jammer want het eten is wel goed.
mariannevansonsbeek .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
wij waren er met een A-H bon , was dus een menu waar je uit kon kiezen , het eten was voortreffelijk,
de sfeer was goed,
het is ook smaakvol ingericht,
wij komen beslist terug!!
Riviere .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Geweest met bedrijfsuitje. Vanaf begin tot einde drama. Eten was niet lekker en ook de service was slecht. Ook werden wij na iets meer dan anderhalf uur vriendelijk verzocht onze tafel te verlaten. Zelfs als het gratis is ga ik er niet meer heen. Nog nooit meegemaakt in een restaurant.
Naomi O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hele leuke, gezellige, mooie nieuwe zaak! Gaaf interieur, goede soul muziek en bovenal super lekker eten ok je vingers bij af te likken.
keesjongenotter .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het ontvangst in Restaurant Barra Y Mas was zeer hartelijk. Het restaurant is schoon en sfeervol ingericht met mooie meubels en sfeervolle lampen. de muziek was iets wat te luid, voor de aantal mensen die er waren.
De bediening is zeer correct en netjes. De aangeboden 3 gangen menu werd goed gepresenteerd . Bij het hoofdgerecht kan kiezen tussen Kip uit de steenoven of een vispannetje,met salade en aardappelschrijfles was het ruim voldoende. Wij gaan hier zeker vaker komen
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezelligheid, warmte en vriendelijke bediening. Aanrader.
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We waren hier in het kader van de AH restaurantactie. De keuze voor een hoofdgerecht was vlees of vis. Ik lust geen vis en het vleesgerecht was een halve kip. Dit was het goedkoopste vleesgerecht van de kaart. Op zich is dat niet erg, maar de verwachting lag hoger. We konden ook kiezen voor ossenhaas voor een meerprijs van 12,50 euro. Op de kaart staat ossenhaas echter voor 18,50 euro, dat is 6 euro meer en geen 12,50. Uiteindelijk konden we na overleg met de keuken ook kiezen voor zalm, hamburger of spareribs. Dit was naar mijn idee een goede oplossing. Het eten was lekker, maar niet bijzonder voor de prijzen die ze normaal rekenen. We zullen hier niet snel nog een keer naar toe gaan, echt te duur. Als je het mij vraagt kunnen ze beter niet meedoen aan de AH actie, in ieder geval niet op deze manier.
Richelle S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het samengestelde menu wat op de website stond kwam niet overeen met wat we daadwerkelijk konden bestellen. Dit hebben wij aangegeven en zij zijn ons tegemoet gekomen met een ander hoofdgerecht. Echter is het samengestelde menu wat je moet afrekenen 32,50 terwijl dit menu a la carte 27,50 kost. Deze punten zijn nog te overzien wanneer de bediening en het eten goed is maar dit was ook van een slechte kwaliteit. Wij hebben al meerdere malen elders van de restaurantactie genoten maar deze avond bij Barra Y Mas staat haaks op onze eerdere ervaringen met deze actie.
Beste Richelle, wat vervelend dat jou ervaring met ons AH menu niet positief is geweest. Wij hebben inderdaad een nieuw menu samengesteld per 1 oktober 2016. Dankzij jou oplettendheid, zijn wij erachter gekomen, dat deze nog niet was aangepast op de IENS site. Bedankt hiervoor, wij gaan deze aanpassen.
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Sfeer was goed. Bediening was super. We gingen eten met 5 personen. Een persoon at dus niet van het AH menu en nam spareribs. Hij heeft nog nooit zulke droge spareribs gegeten in zijn leven. Ook waren de mensen die een halve kip hadden genomenniet tevreden. De kip was ook erg droog. Gelukkig nog tegemoed komen in de prijs. Erg goede service. We hopen dat wanneer wij weer hier gaan eten het ons beter zal bevallen.
aplobbezoo .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Gezellig sfeervol restaurant. Warm welkom. Zeer vriendelijke bediening lekker eten.
voor de zomer gezellig terras vorig de deur en op het water .aanrader voor een gezellig avondje uit
Annie R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Jonge dame in bediening heel erg vriendelijk en attent
Uitleg gerechten eigenaresse matig
Gemeld dat vlees taai was...nieuwe gekregen
Voorgerechten matig, weinig smaak.
kim_rc_ .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Lekker gegeten! Lieve bediening vooral de jonge vrouw. Leuk ingericht van binnen. Toetje had van mij iets anders mogen zijn maar ieder zijn smaak.
Olga S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten met een vriendin met de AH restaurant zegels. Prima menu waarin je 2 keuzes had in het gehele menu. Ook de inrichting en gezelligheid was zeer aangenaam in Barra Y Mas. Wij komen er zeker nog een keer terug!
Michèle S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heb vleesgerecht niet terug naar keuken willen sturen omdat de wachttijd tussen voorgerecht al een uur had geduurd en dan was de rest al klaar met eten geweest.
Heb wel gemeld nadat gevraagd werd heeft het gesmaakt dat mijn stuk vlees aan de taaie kant was
judith V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Met de AHactie hier gegeten. Degene die bediende wist slechts te vertellen carpaccio of garnalen, zalm of biefstuk, verrassingstoetje of koffie. Hoe of wat wist zij niet en blijkbaar was het ook niet te begrijpen dat wij graag iets meer wilden weten.
Goed, dus op basis van deze weinige info gekozen. Het voorgerechten waren wat karig en niet bijzonder. Dus maar brood met smeersel besteld. Die was lekker maar bleek uiteindelijk wel aan de prijzige kant € 6,-- . Ik koos voor biefstuk medium maar die bleek volledig doorbakken te zijn. Erbij lag een klein beetje sla en per persoon kreeg je een bakje gebakken aardappeltjes. Die waren lekker.
De verrassing als toetje viel ook erg tegen. Een bolletje vanilleijs met namaakslagroom, een droog mini cake-je zonder iets (volgens mij van de Lidl) en een lekker klein plakje gemengde cake.
Gemiste kans, want als het lekker is kom je terug. Ik kom hier zeker niet terug.
Joshi76 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Via de AH restaurantactie hier gegeten. Wij hebben hier vaker prima a la carte gegeten. Deze keer konden we kiezen tussen een aantal voor-, hoofd- en nagerechten. Alle vier kozen we voor de carpaccio als voorgerecht. Prima mals vlees en goed op smaak. 2 van ons hadden de zalm en de andere 2 de bavette. Zowel de vis als het vlees was zo mals dat je mes er door heen gleed, daarnaast was het goed op smaak, heerlijk gekruide aardappeltjes erbij en wat sla maakte het af. Heerlijke droge witte wijn en op verzoek bier op 'kamer temperatuur'!
Als desserts konden we kiezen uit een proeverij of een latte machiato met caramel. Beide desserts vielen heel erg in de smaak. Kortom, we hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug!
meijningerwr .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten met drie volwassenen en een meisje van 7 jaar.
We zijn na een bezoekje aan ahrestaurants.nl op de gok gegaan, maar het is goed bevallen. Misschien gaan we nog een keer terug om de tapas te proeven. De karamel koffie is zeker een aanrader.
yvonne.de.koning .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hadden met 4 personen het AH menu. Het was in het geheel goed maar niet overdreven. Geen groente op een blaadje sla na. Ik denk ook dat met de actie 2e menu gratis de restaurants geen goede maaltijd kunnen geven I.v.m de prijs. Dit is ook de eerste keer en de laatste keer dat ik met z'on actie meedoed.