Barra Y Mas

Havenplein 23 3201 BK Spijkenisse Nederland Kaart

Over het restaurant Barra Y Mas

Spaanse passie in de keuken

Dit sfeervolle restaurant ademt een warme en ontspannen sfeer. Hier geniet je van authentieke Spaanse tapas door de Spaanse chef-kok Isabel. Ook maakt zij met liefde de heerlijkste vleesgerechten voor je. Jouw gerecht krijgt een speciale bereidingswijze op houtskool gemaakt van de Quebracho boom uit Zuid-Amerika. Puur vlees met een pure smaak. Dit restaurant heeft ook genoeg ruimte voor jouw private party of zakelijke bijeenkomst.

Meer informatie over restaurant Barra Y Mas

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 14:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 14:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Barra Y Mas

• Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Wij hebben gezellig gezeten, en het eten was lekker!! Bediening perfect!!
uitleg over een gerecht wat niet bekend was bij ons, dat maak je niet vaak mee.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De ontvangst en de bediening was uitstekend, vlot en vriendelijk.
Het eten was goed en werd leuk gepresenteerd. We gaan vast nog een keertje terug naar dit gezellig ingericht restaurant.
marja mooijman .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Hoopje sla kon ik nog wel waarderen bij het voorgerecht maar nogmaals bij het hoofdgerecht zonder lekkere dressing was erg saai.
Verder was het eten lekker.
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Een beetje te donker naar mijn zin. Ben nachtblind.
Dimitri V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We hadden een Xenos wereldrestaurant actie kaart. Maar niet erbij stilgestaan dat een persoon vegetarisch is. Dit was geen enkel probleem voor de keuken. Ze hebben een prachtig menu samen gesteld en zeer smakelijk. Nogmaals een super gezellige avond.
Carabas .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Persoonlijk vond ik de lunch een beetje weinig, 3 stukjes brood met beleg en een beetje soep in een glaasje. Maar het was wel lekker en de bediening was super vriendelijk.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Gezellig en goed verzorgd. Eten iets te vettig.

Het is zeker de moeite waard.
Leuke atmosfeer.
Onbeperkt tapas is zeker een aanrader.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vriendelijk personeel het eten was uitstekend een min puntje bij het vlees wat je besteld wordt er gevraagd of je een sausje bij wilt hebben dit wordt apart in rekening gebracht.
EstherR83 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Leuke aanbieding deze zomer om op woensdag en donderdag onbeperkt tapas te eten. Prijs is goedkoop. Er worden 4 gangen geserveerd, waarna je nog bij kan bestellen. Maar dat red je niet eens, want het is veel en lekker!
Carmen K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was erg lekker, je krijgt precies genoeg. De bediening was ook goed en erg leuke aankleding van het restaurant. Zeker een restaurant om vaker heen te gaan.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Lunch viel wat tegen, hadden er meer van verwacht.
Prijsverhouding drank, maaltijd klopt niet.
Behalve het eten, weinig en niets bijzonders, was alles prima in orde.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
bediening was goed, evenals het voorgerecht. hoofdgerecht: vlees zat erg veel zeen (spier/pees) in, daardoor de helft niet kunnen eten. nagerecht goed. Jammer. zo komen de mensen die voor het eerst kennis maken met de restaurant niet terug denk ik.
irisverberne .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het eten was heerlijk! van het geserveerd brood tot en met aan het toetje! De bediening is vriendelijk en persoonlijk. Ontzettend leuk dat er in plaats van het gebruikelijke bordje gereserveerd, een bordje stond met welkom en onze namen erop.
We komen snel terug, in ieder geval voor de onbeperkte tapas op woensdag en donderdag en in onze vakantie komen we zeker nog een keer a la carte eten!
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Zeer vriendelijk en gezellig personeel.
Eten was ook weinig op aan te merken.
Leuk voor een kleine en grotere groep.
Kortom voor herhaling vatbaar. Top!!
joke B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
een mooi restaurant waar je gezellig kan eten, het eten was ook erg lekker.
zeker voor herhaling
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
viendelijke ontvangst,schoon mooi restaurant.De lunch was redelijk goed,prachtig terras.Toillet keurig,De wijn was lekker goede koffie!
aartsen.1 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Eten redelijk voor die prijs weinig sfeer in restaurant mede door verkeerde muziek keuze, bediening wel netjes en hoeveelheid eten ruim.
Jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Als er ook nog spaanse (oid) achtergrond muziek zou zijn geweest was de argentijse/ spaanse uitstraling van het restaurant voor mij compleet geweest.
Niek B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Prima eten op een gezellig terras
Zeker een aanrader voor wie van lekker eten houd
meelman2 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We gaan hier vaker eten. Nu hadden ze (weer) een AH actie 2e menu gratis dus konden we relatief voordelig wat gerechten van de vernieuwde kaart proeven. De kaart zelf vonden we een beetje verwarrend omdat we gewend waren aan de tapasplankjes. Wel goed dat ze werken met producten van lokale leveranciers - en dat ook op de kaart aangeven. Vooral de leverancier van het vlees verdient een compliment (naast de chef).

Die hapjes die ze nu als voorgerechten serveren zijn werkelijk ZALIG! Heerlijk malse ribfingers (onze favoriet), lekkere garnalen en een heel lekker tonijnhapje.

Als hoofdgerecht hadden we beide de picanha. Ik kende het niet goed, maar het was een erg smaakvol stuk rundvlees met een goede structuur en op een randje na geen pezen of vet. Heerlijk gegrild/gebakken ook. Lekkere gekruide frietjes en een maiskolf.

We zaten beide al vol toen het toetje moest komen. Een stuk taart. Dat was OK.

Bediening vriendelijk en correct. Mooi groot terras, lekker buiten gezeten.