Barra Y Mas

Havenplein 23 3201 BK Spijkenisse Nederland Kaart

Over het restaurant Barra Y Mas

Spaanse passie in de keuken

Dit sfeervolle restaurant ademt een warme en ontspannen sfeer. Hier geniet je van authentieke Spaanse tapas door de Spaanse chef-kok Isabel. Ook maakt zij met liefde de heerlijkste vleesgerechten voor je. Jouw gerecht krijgt een speciale bereidingswijze op houtskool gemaakt van de Quebracho boom uit Zuid-Amerika. Puur vlees met een pure smaak. Dit restaurant heeft ook genoeg ruimte voor jouw private party of zakelijke bijeenkomst.

Meer informatie over restaurant Barra Y Mas

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 14:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 14:00 - 00:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
aartsen.1 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Eten redelijk voor die prijs weinig sfeer in restaurant mede door verkeerde muziek keuze, bediening wel netjes en hoeveelheid eten ruim.
Jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Als er ook nog spaanse (oid) achtergrond muziek zou zijn geweest was de argentijse/ spaanse uitstraling van het restaurant voor mij compleet geweest.
Niek B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Prima eten op een gezellig terras
Zeker een aanrader voor wie van lekker eten houd
meelman2 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We gaan hier vaker eten. Nu hadden ze (weer) een AH actie 2e menu gratis dus konden we relatief voordelig wat gerechten van de vernieuwde kaart proeven. De kaart zelf vonden we een beetje verwarrend omdat we gewend waren aan de tapasplankjes. Wel goed dat ze werken met producten van lokale leveranciers - en dat ook op de kaart aangeven. Vooral de leverancier van het vlees verdient een compliment (naast de chef).

Die hapjes die ze nu als voorgerechten serveren zijn werkelijk ZALIG! Heerlijk malse ribfingers (onze favoriet), lekkere garnalen en een heel lekker tonijnhapje.

Als hoofdgerecht hadden we beide de picanha. Ik kende het niet goed, maar het was een erg smaakvol stuk rundvlees met een goede structuur en op een randje na geen pezen of vet. Heerlijk gegrild/gebakken ook. Lekkere gekruide frietjes en een maiskolf.

We zaten beide al vol toen het toetje moest komen. Een stuk taart. Dat was OK.

Bediening vriendelijk en correct. Mooi groot terras, lekker buiten gezeten.
Lida L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prijs- kwaliteitverhouding is gunstig bevonden, daar er gebruik is gemaakt van Albert Heijn restaurantactie...
Eten was prima, zo ook de service.
Joshi76 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Niet voor het eerst hier gegeten. Nu hadden we het menu van de AH restaurant actie. Voorgerecht, garnaaltjes in knoflookolie en een tonijnpasteitje was prima! Daarnaast hadden we als extra nog brood met smeersels besteld. Heerlijk knapperig warm brood. Hoofdgerecht picanha met patat met schil en sla. Ook helemaal niks op aan te merken naast 'erg lekker'.
Het dessert bleek een stuk taart van enjoy cakes met een bolletje ijs en slagroom. Dat hadden we al voorbij zien komen bij een andere tafel en dat was een flinke portie en omdat we al vol zaten hebben we het bij koffie gehouden. Bij de gerechten hadden we een fles droge witte huiswijn en dat was een prima wijn! Bij de koffie een licor43 om het af te maken! Het was een prachtig mooie warme dag dus het grote terras zat behoorlijk vol en derhalve duurde alles wat langer maar dat was voor ons geen enkel probleem. We gaan niet vaak uit eten dus nemen graag onze tijd daarvoor. We komen zeker terug!
e.v.maren .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Met AH actie gegeten. De keuze uit een menu was karig. Meeste restaurants 3 of meer keuzes. Sommige gewoon de kaart.
De patat was niet lekker. Smaken verschillen. En de mayonaise had te lang open gestaan.
Maar de service was prima. En de gamba's waren heerlijk.
wendy R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het eten was heerlijk, leuke sfeer en inrichting!
EvaS .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Met 4 mensen hier gegeten, waarvan 1 vegetariër. Online was een ander menu te zien (kaart bleek net veranderd). Voor vegetariërs is dit restaurant nu niet echt geschikt (geen vega of vis keuze bij de hoofdgerechten). Wat een aanrader is, is de geitenkaas. Heerlijk om te dippen met brood. Brood is wel wat overpriced (ruim 7,-). De shashimi is lekker, waar extreem weinig. Jammer dat de serveerster direct in de verdediging schoot toen we het aangaven: "het is dure vis..het is vanavond 3x door anderen besteld en niemand heeft geklaagd.....het is eigenlijk een voorgerecht en niet om te delen." Haar opmerking dat het een voorgerecht was, was opmerkelijk. Het stond bij de gerechtjes om te delen. En daarbij als ik dit alleen als voorgerecht zou krijgen, was het helemaal te weinig geweest (2 flinterdunne, kleine stukjes). De opmaak was wel mooi.
Bediening kwam niet service gericht over. Geen oog voor lege glazen of bestek. Inrichting is gezellig en sfeervol. Het straalt warmte uit.
Eerlijk gezegd zou ik hier niet terug gaan, maar dat heeft vooral te maken met het feit dat er weinig tot geen keus is voor niet-vleeseters.
Rebecca L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Gezellige, gedienstige bediening. Lief mee gedacht voor 97 jarige.
Niek B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Perfect gegeten
Aanrader
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Leuk, modern tentje met een overzichtelijke hoeveelheid eenvoudige gerechten. Erg vriendelijke en behulpzame bediening. Culinair niet hoogstaand, maar zeker ok.
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Met vrienden eerst gezellig zitten borrelen. Heerlijk kunnen kletsen met op de achtergrond een muziekje op de comfortabele bank met een hapje en een drankje. Daarna in het andere restaurant gedeelte voortreffelijk gegeten de Rib roast en de ossenhaas zijn aan te bevelen. Bediening was vriendelijk en attent. Kortom een hele geslaagde middag en avond met prima eten. Een echte aanrader. We komen hier graag terug.
Maxime R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg lekker gegeten met het AH menu bij Barra y mas. We hebben bijna alle gerechten van het menu gehad en alles was erg goed bereid. De service liet echter wel te wensen over. We zaten erg dicht op het tafeltje naast ons, toen we na 20min nog niet geholpen waren raakten we aan de praat en bleken zij al ruim een half uur te wachten. Geen drankje aangeboden, geen menu gegeven, niets. Na dit aan te hebben gegeven bij het personeel bleek dat we vergeten waren en vanaf daar werd de service een stuk beter. Verder geen compensatie gehad voor het lange wachten. Ook lijkt de prijs (32,50) niet het normale tarief, en dus opgehoogd voor de actie 2e menu gratis. Maar dan nog ben je onderaan de streep niet veel kwijt voor een lekkere maaltijd.
Annette O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
gezellige inrichting. Vriendelijke mensen. Eten goede kwaliteit en netjes opgediend. Ik ga er zeker weer eten. En aan te raden aan derden.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het was een menu van de AH aanbieding ik vond het een uitgekleed menuutje ik had een vispotje vond het persoonlijk niet smakelijk de champignons hadden de overhand en een soort van warme coctailsaus weinig vis mijn vriendin had een mini haantje zij vond het goed . Wij hebben een aantal restaurants bezocht van de AH actie waarvan ik deze wel het allerminste vond ik denk als je met zo n actie mee doet , maak er dan wat van het personeel was zeer vriendelijk maar ik zal er niet meer terug gaan
Hilde B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Binnenkomst door het bar gedeelte alwaar een vrijdagmiddagborrel met disco was. Was overigens niet storend.
Bediening was vlot en attent. Menu was eenvoudig maar goed bereid. Reden om nogeens terug te gaan maar dan voor de tapas.
J. K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vlees niet meer te bestellen, was op ,geitenkaasje verbrand ,slappe patatas bravas zonder bravassaus? verlepte sla als garnering , lange tijd wachten op je eten en het was niet eens druk ,ben benieuwd hoe ze gaan acteren als het echt vol zit.
Gaan hier dus niet meer eten.
irmbro .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heel leuk en gezellig restaurant met goede service. Alleen zijn wij er met een AH aktiebon gaan eten en konden alleen uit het bestaande menu kiezen. Het is een tapas/steak restaurant, en wij kregen een halve kip! Niet echt wat we verwacht hadden bij een goed steakrestaurant. Dus om hier te gaan eten met een bon (dus bestaand menu) zou ik niet doen, maar hij is zeker wel aan te raden om "gewoon" te gaan eten, kwaliteit en sfeer is gewoon goed!
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Bij dit restaurant vind ik me lichtelijk genept. Men betaald voor een AH menu eur 32,50. Het menu wat wij genomen hebben is een pasteitje vooraf, als hoofdgerecht een halve kip en als dessert een crème brulee. Op de normale kaart staat bv de halve kip dus voor 12,50. Blijft 20 euro over voor voor en nagerecht ????. De crème brulee was een half glaasje en 1bolletje ijs. Enfin voor mij geen Barra y mas meer. Wat ik al aangaf een beetje oplichterij, jammer want het eten is wel goed.