Barra Y Mas

Havenplein 23 3201 BK Spijkenisse Nederland Kaart

Over het restaurant Barra Y Mas

Spaanse passie in de keuken

Dit sfeervolle restaurant ademt een warme en ontspannen sfeer. Hier geniet je van authentieke Spaanse tapas door de Spaanse chef-kok Isabel. Ook maakt zij met liefde de heerlijkste vleesgerechten voor je. Jouw gerecht krijgt een speciale bereidingswijze op houtskool gemaakt van de Quebracho boom uit Zuid-Amerika. Puur vlees met een pure smaak. Dit restaurant heeft ook genoeg ruimte voor jouw private party of zakelijke bijeenkomst.

Meer informatie over restaurant Barra Y Mas

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 14:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 14:00 - 00:00

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Met vrienden eerst gezellig zitten borrelen. Heerlijk kunnen kletsen met op de achtergrond een muziekje op de comfortabele bank met een hapje en een drankje. Daarna in het andere restaurant gedeelte voortreffelijk gegeten de Rib roast en de ossenhaas zijn aan te bevelen. Bediening was vriendelijk en attent. Kortom een hele geslaagde middag en avond met prima eten. Een echte aanrader. We komen hier graag terug.
Maxime R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg lekker gegeten met het AH menu bij Barra y mas. We hebben bijna alle gerechten van het menu gehad en alles was erg goed bereid. De service liet echter wel te wensen over. We zaten erg dicht op het tafeltje naast ons, toen we na 20min nog niet geholpen waren raakten we aan de praat en bleken zij al ruim een half uur te wachten. Geen drankje aangeboden, geen menu gegeven, niets. Na dit aan te hebben gegeven bij het personeel bleek dat we vergeten waren en vanaf daar werd de service een stuk beter. Verder geen compensatie gehad voor het lange wachten. Ook lijkt de prijs (32,50) niet het normale tarief, en dus opgehoogd voor de actie 2e menu gratis. Maar dan nog ben je onderaan de streep niet veel kwijt voor een lekkere maaltijd.
Annette O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
gezellige inrichting. Vriendelijke mensen. Eten goede kwaliteit en netjes opgediend. Ik ga er zeker weer eten. En aan te raden aan derden.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het was een menu van de AH aanbieding ik vond het een uitgekleed menuutje ik had een vispotje vond het persoonlijk niet smakelijk de champignons hadden de overhand en een soort van warme coctailsaus weinig vis mijn vriendin had een mini haantje zij vond het goed . Wij hebben een aantal restaurants bezocht van de AH actie waarvan ik deze wel het allerminste vond ik denk als je met zo n actie mee doet , maak er dan wat van het personeel was zeer vriendelijk maar ik zal er niet meer terug gaan
Hilde B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Binnenkomst door het bar gedeelte alwaar een vrijdagmiddagborrel met disco was. Was overigens niet storend.
Bediening was vlot en attent. Menu was eenvoudig maar goed bereid. Reden om nogeens terug te gaan maar dan voor de tapas.
J. K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vlees niet meer te bestellen, was op ,geitenkaasje verbrand ,slappe patatas bravas zonder bravassaus? verlepte sla als garnering , lange tijd wachten op je eten en het was niet eens druk ,ben benieuwd hoe ze gaan acteren als het echt vol zit.
Gaan hier dus niet meer eten.
irmbro .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heel leuk en gezellig restaurant met goede service. Alleen zijn wij er met een AH aktiebon gaan eten en konden alleen uit het bestaande menu kiezen. Het is een tapas/steak restaurant, en wij kregen een halve kip! Niet echt wat we verwacht hadden bij een goed steakrestaurant. Dus om hier te gaan eten met een bon (dus bestaand menu) zou ik niet doen, maar hij is zeker wel aan te raden om "gewoon" te gaan eten, kwaliteit en sfeer is gewoon goed!
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Bij dit restaurant vind ik me lichtelijk genept. Men betaald voor een AH menu eur 32,50. Het menu wat wij genomen hebben is een pasteitje vooraf, als hoofdgerecht een halve kip en als dessert een crème brulee. Op de normale kaart staat bv de halve kip dus voor 12,50. Blijft 20 euro over voor voor en nagerecht ????. De crème brulee was een half glaasje en 1bolletje ijs. Enfin voor mij geen Barra y mas meer. Wat ik al aangaf een beetje oplichterij, jammer want het eten is wel goed.
mariannevansonsbeek .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
wij waren er met een A-H bon , was dus een menu waar je uit kon kiezen , het eten was voortreffelijk,
de sfeer was goed,
het is ook smaakvol ingericht,
wij komen beslist terug!!
Riviere .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Geweest met bedrijfsuitje. Vanaf begin tot einde drama. Eten was niet lekker en ook de service was slecht. Ook werden wij na iets meer dan anderhalf uur vriendelijk verzocht onze tafel te verlaten. Zelfs als het gratis is ga ik er niet meer heen. Nog nooit meegemaakt in een restaurant.
Naomi O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hele leuke, gezellige, mooie nieuwe zaak! Gaaf interieur, goede soul muziek en bovenal super lekker eten ok je vingers bij af te likken.
keesjongenotter .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het ontvangst in Restaurant Barra Y Mas was zeer hartelijk. Het restaurant is schoon en sfeervol ingericht met mooie meubels en sfeervolle lampen. de muziek was iets wat te luid, voor de aantal mensen die er waren.
De bediening is zeer correct en netjes. De aangeboden 3 gangen menu werd goed gepresenteerd . Bij het hoofdgerecht kan kiezen tussen Kip uit de steenoven of een vispannetje,met salade en aardappelschrijfles was het ruim voldoende. Wij gaan hier zeker vaker komen
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezelligheid, warmte en vriendelijke bediening. Aanrader.
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We waren hier in het kader van de AH restaurantactie. De keuze voor een hoofdgerecht was vlees of vis. Ik lust geen vis en het vleesgerecht was een halve kip. Dit was het goedkoopste vleesgerecht van de kaart. Op zich is dat niet erg, maar de verwachting lag hoger. We konden ook kiezen voor ossenhaas voor een meerprijs van 12,50 euro. Op de kaart staat ossenhaas echter voor 18,50 euro, dat is 6 euro meer en geen 12,50. Uiteindelijk konden we na overleg met de keuken ook kiezen voor zalm, hamburger of spareribs. Dit was naar mijn idee een goede oplossing. Het eten was lekker, maar niet bijzonder voor de prijzen die ze normaal rekenen. We zullen hier niet snel nog een keer naar toe gaan, echt te duur. Als je het mij vraagt kunnen ze beter niet meedoen aan de AH actie, in ieder geval niet op deze manier.
Richelle S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het samengestelde menu wat op de website stond kwam niet overeen met wat we daadwerkelijk konden bestellen. Dit hebben wij aangegeven en zij zijn ons tegemoet gekomen met een ander hoofdgerecht. Echter is het samengestelde menu wat je moet afrekenen 32,50 terwijl dit menu a la carte 27,50 kost. Deze punten zijn nog te overzien wanneer de bediening en het eten goed is maar dit was ook van een slechte kwaliteit. Wij hebben al meerdere malen elders van de restaurantactie genoten maar deze avond bij Barra Y Mas staat haaks op onze eerdere ervaringen met deze actie.
Beste Richelle, wat vervelend dat jou ervaring met ons AH menu niet positief is geweest. Wij hebben inderdaad een nieuw menu samengesteld per 1 oktober 2016. Dankzij jou oplettendheid, zijn wij erachter gekomen, dat deze nog niet was aangepast op de IENS site. Bedankt hiervoor, wij gaan deze aanpassen.
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Sfeer was goed. Bediening was super. We gingen eten met 5 personen. Een persoon at dus niet van het AH menu en nam spareribs. Hij heeft nog nooit zulke droge spareribs gegeten in zijn leven. Ook waren de mensen die een halve kip hadden genomenniet tevreden. De kip was ook erg droog. Gelukkig nog tegemoed komen in de prijs. Erg goede service. We hopen dat wanneer wij weer hier gaan eten het ons beter zal bevallen.
aplobbezoo .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Gezellig sfeervol restaurant. Warm welkom. Zeer vriendelijke bediening lekker eten.
voor de zomer gezellig terras vorig de deur en op het water .aanrader voor een gezellig avondje uit
Annie R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Jonge dame in bediening heel erg vriendelijk en attent
Uitleg gerechten eigenaresse matig
Gemeld dat vlees taai was...nieuwe gekregen
Voorgerechten matig, weinig smaak.
kim_rc_ .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Lekker gegeten! Lieve bediening vooral de jonge vrouw. Leuk ingericht van binnen. Toetje had van mij iets anders mogen zijn maar ieder zijn smaak.
Olga S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten met een vriendin met de AH restaurant zegels. Prima menu waarin je 2 keuzes had in het gehele menu. Ook de inrichting en gezelligheid was zeer aangenaam in Barra Y Mas. Wij komen er zeker nog een keer terug!