BarLucca

Carmen D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten. En vriendelijke bediening. Het eten was bovendien mooi geserveerd. In eerste instantie leek het week/maand menu wat weinig maar uiteindelijk hadden we met het drie-gangen meer dan genoeg gegeten. Tot slot kregen we nog een Limoncello van het huis.
Sasja1995 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Een fantastische sfeer met vriendelijk en service gericht personeel. Ik vond de prijzen wat aan de hoge kant, voor het kwaliteit eten wat je krijgt
Mvdbemd64 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij Barlucca!
Ook de wijnen waren lekker.
Mooie herfstkaart met voor ieder wat wils op de kaart.
Sluijk .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Echt helemaal niks op aan te merken. Super gastvrij personeel en heerlijk gegeten. Helemaal top. Het zat helemaal vol en toch kregen ze het voor elkaar je het gevoel te geven dat ze speciaal voor ons bezig waren.
Marijke R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We werden door een aardige jongen ontvangen. Daarna kwam een serveerster die ( te ) erg haar best deed zodat dit ging irriteren. Ze kwam veel te vaak vragen of we nog iets wilde drinken en verstoorde regelmatig ons gesprek omdat ze vele malen naar onze tafel kwam om een leeg bordje of kopje op te halen. Het is fijner als de tafel in een keer afgeruimd wordt.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Dit was mijn tweede bezoek aan BarLucca. Fijne plek qua inrichting, en zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. Alleen de kachel mag wel een graadje lager...
Stephan D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Lekker gegeten, in een gezellig en trendy restaurant
Door1972 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Airco of meer verkoeling op deze warme dag zou het compleet gemaakt hebben. Het eten was heerlijk. Bediening was heel vriendelijk en kundig.
Ellymateijsen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en vriendelijke medewerkers. Een foutje in de bestelling maar netjes opgelost. Goed wijnadvies.
Adri D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Goed gegeten, gekozen voor het marktmenu, met keuze uit 2 hoofdgerechten, gamba's of eendeborstfilet. Voorgerecht was een bospaddestoel soep, met room, olijfollie en witte boontjes, goed van smaak. Gekozen voor eendeborst als hoofdgerecht en deze was erg smakelijk. Simpel garnituur erbij, met o.a. venkel, paprika, sla en gebakken aardappeltjes. Als nagerecht een vanille pannacotta met bosvruchten erop en los een bolletje chocolade ijs. Als begeleiding hadden we een lekkere rode ripasso wijn. Samen met de goede ambiance en bediening hebben we bij Barlucca goed en gezellig gegeten. We komen hier zeker een keer terug.
Liloevy .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Erg vriendelijk ontvangst, in het mooie sfeervolle restaurant. De aankleding is modern maar toch sfeervol. Ruime keuze uit mooie Italiaanse gerechten. Je proeft dat het eten bereidt wordt met verse producten en dat er aandacht aan besteed is. Zeker een aanraden als je goed Italiaans wilt eten in Breda.
Fvanneer .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
heerlijk eten, goede service, wijn kwam te laat , spontaan gratis glas wijn gekregen!

vaker geweest, altijd goede service
Mirjamsanders .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
1/ Voor de 2e keer meegemaakt dat bestelde gerechten niet uitgeserveerd konden worden omdat ze uitverkocht waren. De bestelling werd opgenomen om 20.30 u. Er werd wel een acceptabele
vervanging voorgesteld maar toch.
2/ Ik vind dat er bij het mijn hoofdgerecht minimale hoeveelheid groenten geserveerd is geworden. ( zeer klein stronkje witlof, schijfje courgette, reepje paprika, klein stukje gele wortel.
wel variatie maar het leken wel amuse hapjes.
MignontenHave .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heerlijk gegeten, goede bediening, gezellige sfeer! Echt een aanrader. Goed stuk vlees, creatieve kaart. Breda is tevens een erg gezellige stad.
PMvanLeeuwen .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Wij waren met 3 vriendinnen. De sfeer in het restaurant was zeer gezellig, informeel.
Ik had de classic carpaccio en kalfsoester. Alle 2 een uitstekende keuze..
De bediening was zeer vriendelijk en ondanks dat het druk was werden wij vlot bediend.
Kom zeker nog een keer terug.
Ilonavdwal .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Door de drukte duurde het erg lang voordat we een volgende gang kregen. De bediening deed wel erg zijn best er iets leuks van te maken.
Sting M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Vorige week mijn verjaardag bij dit restaurant gevierd. Mijn vaste plek in Breda, en als het even kan, rijden we er een stukje voor om. Het leukst is om aan de bar voor aperitief te beginnen, waar je goed zicht hebt op de levendige zaak en het op elkaar ingespeelde team. Vorige keren steeds voor het menu gekozen, maar dit keer a la carte besteld; heerlijke ravioli met zwaardvis vooraf en daarna de kalfsoester met gorgonzolasaus. Echt heel fijn dat niet alle restaurants in de stad zijn omgetoverd tot schuren voor massaproductie. Voor een iets ruimer budget krijg je hier veel terug.
Luke_hoogesteger .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Ik kan niet anders zeggen dat Barlucca niet voor niets uitgeroepen is tot beste restaurant van Breda. Op basis van mijn ervaringen raad ik Barlucca altijd als eerste aan bij mijn familie, vrienden en collega's. De ontvangst is altijd persoonlijk en de gastvrijheid staat hoog in het vaandel.
Je wordt als klant netjes te woord gestaan en de werknemers hebben een goede basiskennis van de gerechten en wijnen die geserveerd worden. Daarnaast heb ik zelden moeten wachten op een consumptie of gerecht. Het tijdsbestek tussen de gerechten door wordt goed gemonitord en dit alles maakt het voor mij altijd een erg leuke avond uit. Het marktmenu plus de wisselende kaart zorgen voor afwisseling en laten zien dat dit restaurant open staat voor vernieuwing. De antipasti is mijn favoriete gerecht!
DS17 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Goed eten en hele aardige bediening. Het weekmenu (marktmenu) was heel goed en er hangt een goede sfeer in het restaurant.