BarLucca

Van Coothplein 24 4811 NG Breda Nederland Kaart

Over het restaurant BarLucca

Wie op zoek is naar een ongedwongen gezellige sfeer, midden in t centrum van Breda is bij ons aan het juiste adres. Tijdloos, industrieel, en toch gezellig. Veel gasten zeggen ons dat ze bij Barlucca een vakantiegevoel krijgen: ‘Een klein stukje Italië’ Het gevoel dat niets moet, en alles kan! Uitgebreid eten of voor een snelle pizza of pasta. Romantisch met je geliefde, gezellig met vrienden of met de familie. Ook je zakelijke gasten kun je verrassen. We hebben een uitgebreide kaart, wisselend 3 gangen marktmenu én een groepsmenu vanaf 10personen (hoeft niet, maar kan zeker). Verder hebben we op de eerste verdieping ruimte voor private diners vanaf 20personen of waar we feesten en partijen organiseren tot 200 personen. We passen de geuren en kleuren uit de Italiaanse keuken toe en geven deze een eigen twist. Mocht je bepaalde allergieën of dieetwensen hebben kunnen we gerechten aanpassen zodat je altijd heerlijk bij ons eet. Onze prachtige bar nodigt uit om lekker te borrelen (met verschillende anti pasti) of zelfs aan te eten, de hoek is onze favoriete spot! We hebben verschillende bieren van de tap en op fles en een grote verscheidenheid aan wijnen, ook per glas! We adviseren dan ook graag. Er is ook een klein wijnboekje, met ‘Barlucca Specials’; prachtige kwaliteitswijnen waar we een kleine voorraad van hebben. Voor de liefhebber. Kortom genoeg keuze voor iedereen! Tot snel bij Barlucca! Robin Mol en David da Silva

Meer informatie over restaurant BarLucca

Goed te bereiken met de bus vanaf Centraal Station richting Ginneken via centrum.
  • : Betaald parkeren in parkeergarage Concordia of gratis dagelijks na 18:00 (do vanaf 10:00) op Nieuw Ginnekenstraat

Voor diner Maandag t/m zondag, keuken van 17:30 - 22:00.

• Amex , Diners Club , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marijn W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Lekker gegeten, menu en pizza. Lekker wijn en een goeie gin tonic vooraf. Stoelen zijn niet om de hele avond op te zitten.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Alles was super smaakvol, tot in detail. Top gegeten!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Personeel is vriendelijk, alert (bediening weet precies wie welke wijn had) en op de hoogte van de gerechten. Kwaliteit is hoog, vers en in balans. Absolute aanrader, mijn moeder (85) was enthousiast en is een lastige eter.
Niki D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Top
Barendj .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Sinds een tijdje hebben ze een nieuwe kaart, dit was voor ons de eerste keer dat we van deze nieuwe kaart gingen eten. Het eten is nog net zo goed als voorheen, uitstekend dus!
Bediening is vlot en vriendelijk.
Gert L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Goed eten voor een correcte prijs. De portie van het aangeboden menu (risotto) mocht iets ruimer.
Nicky B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Gerechten mochten van iets betere kwaliteit zijn. Erg zoutig en veel olie gebruikt. Ambiance etc waren verder prima! Dus best nog wel voor herhaling vatbaar.
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heel erg lekker, goed van smaak, maar echt wat minder olie toevoegen. Beter een flesje olie op tafel!
Marleen P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten! Goede ontvangst en vriendelijk personeel, timing van de bediening was elke keer perfect, de gerechten en de wijnen waren heerlijk. Hier gaan we zeker vaker terug komen!
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij hebben gisteravond bij barlucca gegeten
Het was er gezellig, aardig personen fijn bediening , kortom prima!,
Het eten was heerlijk, en ook goed te doen bij een koolhydraat arm dieet, wat voor ons ook weer een pre was!
Eén kleine aanmerking, zeker positief bedoeld,
Erg veel olie op de gerechten
En de salade gegilde groenten, bevatte weinig gegrilde groenten,
,t Was heerlijk , maar alleen 2 stukjes gegrilde courgette!
Ik miste lekkere paprika, aubergine gegrilde tomaat enz.
Sliertjes komkommer , biet en olijven zijn geen gegrilde groenten.
Lizy
Janita V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten. Leuk dat er een wekelijks marktmenu is voor €30,- Dit is goed bevallen. Ook de andere gerechten vielen zeer in de smaak!
R L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Uiterst vriendelijk personeel. Je voelt je er echt een welkome gast. We hadden beiden het marktmenu. En dat was een zeer goede keus. Ook het broodje vooraf met de olijfolie etc was van prima kwaliteit. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht en het dessert waren bovengemiddeld goed. Dit restaurant is een echte aanrader.
Lesley C.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Zeer hartelijke ontvangst, gekozen voor het marktmenu, mooie porties, verse ingredienten en met smaak bereid.
Lekkere asperges in zowel de risotto als groente bij de lamsrump. Voorgerecht was een kalfstartaar aangemaakt met heerlijkheden zoals gedroogde ham, ansjovis en kappertjes
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Mooi restaurant, vriendelijke bediening, heerlijke wijn maar helaas moesten we steeds erg lang wachten op ons eten en waren de groenten en aspergers niet goed gaar. Helaas al de tweede keer dat het eten tegen viel.
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten (+ lekkere wijn) met n groep van 10 personen in een zeer sfeervolle ambiance
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Prachtig, heerlijk eten met geweldige bediening! Wij hebben er met heel veel plezier gedineerd!!!!
Theo&Ingrid
Imker W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Heel vriendelijk personeel . Groot nadeel is dat de wachttijden tot bestellen en vervolgens tussen de gangen echt bizar lang is.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Goede Italiaan met een fijne ongedwongen sfeer, lekker eten, goede bediening en heerlijke wijn!
Leon W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Op zich prima zaak, maar de prijs kwaliteitverhouding is niet goed. Vooral drank (wijn) blijkt gewoon duur te zijn. Jammer.
Niki D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017