BarLucca

Van Coothplein 24 4811 NG Breda Nederland Kaart

Over het restaurant BarLucca

Wie op zoek is naar een ongedwongen gezellige sfeer, midden in t centrum van Breda is bij ons aan het juiste adres. Tijdloos, industrieel, en toch gezellig. Veel gasten zeggen ons dat ze bij Barlucca een vakantiegevoel krijgen: ‘Een klein stukje Italië’ Het gevoel dat niets moet, en alles kan! Uitgebreid eten of voor een snelle pizza of pasta. Romantisch met je geliefde, gezellig met vrienden of met de familie. Ook je zakelijke gasten kun je verrassen. We hebben een uitgebreide kaart, wisselend 3 gangen marktmenu én een groepsmenu vanaf 10personen (hoeft niet, maar kan zeker). Verder hebben we op de eerste verdieping ruimte voor private diners vanaf 20personen of waar we feesten en partijen organiseren tot 200 personen. We passen de geuren en kleuren uit de Italiaanse keuken toe en geven deze een eigen twist. Mocht je bepaalde allergieën of dieetwensen hebben kunnen we gerechten aanpassen zodat je altijd heerlijk bij ons eet. Onze prachtige bar nodigt uit om lekker te borrelen (met verschillende anti pasti) of zelfs aan te eten, de hoek is onze favoriete spot! We hebben verschillende bieren van de tap en op fles en een grote verscheidenheid aan wijnen, ook per glas! We adviseren dan ook graag. Er is ook een klein wijnboekje, met ‘Barlucca Specials’; prachtige kwaliteitswijnen waar we een kleine voorraad van hebben. Voor de liefhebber. Kortom genoeg keuze voor iedereen! Tot snel bij Barlucca! Robin Mol en David da Silva

Meer informatie over restaurant BarLucca

Goed te bereiken met de bus vanaf Centraal Station richting Ginneken via centrum.
  • : Betaald parkeren in parkeergarage Concordia of gratis dagelijks na 18:00 (do vanaf 10:00) op Nieuw Ginnekenstraat

Voor diner Maandag t/m zondag, keuken van 17:30 - 22:00.

jasmijn K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Erg lekker gegeten zowel binnen als buiten. Fijne bediening niet storend aanwezig maar er zijn als het gewenst/nodig is. Top, bedankt!
Alice W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Alles was perfect, bediening, sfeer, opmaak en smaak van en de gerechten, alleen de kalfsentrecote was niet van perfecte kwaliteit.
Stephanie B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Laatst met een vriendin gegeten en weer een super leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Vooraf een lekkere carpaccio met truffelolie, als hoofd een heerlijke risotto met sardine en saffraan en na hadden we sorbetijs en een warm chocolade taartje. Ook de wijnen waren helemaal naar wens en de bediening was snel en super aardig. Hier kun je heen als je een gezellige avond wilt en het heerlijke eten en drinken je avond compleet maakt!
Hanny L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Regelmatig komen we eten bij dit sfeervolle restaurant met vriendelijk jong personeel. Het eten is goed, tafels mooi gedekt, maar wat ons steeds verbaasd: er zijn geen bordjes voor het stokbrood, geen prikkertjes voor de olijven, er wordt een eetlepel ipv desertlepel op tafel gelegd voor het nagerecht. We hebben dit eens aangegeven maar er wordt niets mee gedaan. Het haalt het restaurant jammer genoeg naar beneden. Prikkertjes nemen we zelf mee, bordjes vragen we steeds naar, idem desertlepels. Het zou een vanzelfsprekendheid moeten zijn, maar hier hebben ze helaas geen kaas van gegeten.
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Lekker en gezellig!!
Rinke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Allebei de risotto met sardines, een lekkere verrassende combinatie. Prima bediening: vriendelijk & attent, maar laten je ook even 'met rust' als je in gesprek bent.
Rien C.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Top! Lekker gegeten!
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
prachtig restaurant, mooie gerechten super smakelijk , ontzettend fijne bediening. Ik ben helemaal enthousiast!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De nieuwe eigenaren hebben nog veel te leren hoe om te gaan met klanten. Ze hebben daar heel weinig kaas van gegeten. Het leek wel of wij blij moesten zijn om hier te eten in plaats van andersom. Kwartier na binnenkomst werd ons pas gevraagd of we iets wilden drinken. Een halfuur na binnenkomst kregen we eindelijk de menu kaart. Om maar niet te spreken over de tijd tussen voor en hoofdgerecht. Bijna 3 kwartier. Het was ondertussen al ver over negen uur. De gerechten dan op de kaart. De focaccia is nu niet bepaald de focaccia die ik elders gewend ben. Leek er in de verste verte niet eens op. Tevens veel te zout. De pasta Bolognese leek meer op pasta tomatensaus. Ook de pizza was van zeer erbarmelijke kwaliteit. Dan de combi risotto met sardine is niet bepaald een gewenste combi. De sterke smaak van de sardines verpest alles mbt de smaak van de risotto. Kortom deze twee eigenaren kunnen op basis van wat ik ervaren heb beter iets anders gaan doen. Ik was overigens niet de enige deze avond met klachten.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Het glutenvrije menu was super geregeld
ireber .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijke maaltijd geserveerd door vriendelijke bediening en prima glas wijn. Zeker voor herhaling vatbaar iedereen had het naar zijn zin.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ik had het menu besteld, maar ik kon gelukkig van mijn tafelgenoot nog een stuk pizza krijgen. Ik had nog honger na afloop.
Echt veel te weinig.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Lekker gegeten en de meest prettige bediening!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Voor het eerst een mindere ervaring bij Barlucca gehad. Werden bediend door 5 verschillende mensen en was daardoor minder persoonlijk. Eten was goed.
Cja V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten, mmmmm....buratta. vriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Leuk ingericht, fijne bediening en lekkere gerechten. Alles vers en puur. De kaart is niet te groot, prima!
Marijn W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Lekker gegeten, menu en pizza. Lekker wijn en een goeie gin tonic vooraf. Stoelen zijn niet om de hele avond op te zitten.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Alles was super smaakvol, tot in detail. Top gegeten!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Personeel is vriendelijk, alert (bediening weet precies wie welke wijn had) en op de hoogte van de gerechten. Kwaliteit is hoog, vers en in balans. Absolute aanrader, mijn moeder (85) was enthousiast en is een lastige eter.
Niki D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017