BarLucca

Van Coothplein 24 4811 NG Breda Nederland Kaart

Over het restaurant BarLucca

Wie op zoek is naar een ongedwongen gezellige sfeer, midden in t centrum van Breda is bij ons aan het juiste adres. Tijdloos, industrieel, en toch gezellig. Veel gasten zeggen ons dat ze bij Barlucca een vakantiegevoel krijgen: ‘Een klein stukje Italië’ Het gevoel dat niets moet, en alles kan! Uitgebreid eten of voor een snelle pizza of pasta. Romantisch met je geliefde, gezellig met vrienden of met de familie. Ook je zakelijke gasten kun je verrassen. We hebben een uitgebreide kaart, wisselend 3 gangen marktmenu én een groepsmenu vanaf 10personen (hoeft niet, maar kan zeker). Verder hebben we op de eerste verdieping ruimte voor private diners vanaf 20personen of waar we feesten en partijen organiseren tot 200 personen. We passen de geuren en kleuren uit de Italiaanse keuken toe en geven deze een eigen twist. Mocht je bepaalde allergieën of dieetwensen hebben kunnen we gerechten aanpassen zodat je altijd heerlijk bij ons eet. Onze prachtige bar nodigt uit om lekker te borrelen (met verschillende anti pasti) of zelfs aan te eten, de hoek is onze favoriete spot! We hebben verschillende bieren van de tap en op fles en een grote verscheidenheid aan wijnen, ook per glas! We adviseren dan ook graag. Er is ook een klein wijnboekje, met ‘Barlucca Specials’; prachtige kwaliteitswijnen waar we een kleine voorraad van hebben. Voor de liefhebber. Kortom genoeg keuze voor iedereen! Tot snel bij Barlucca! Robin Mol en David da Silva

Meer informatie over restaurant BarLucca

Goed te bereiken met de bus vanaf Centraal Station richting Ginneken via centrum.
  • : Betaald parkeren in parkeergarage Concordia of gratis dagelijks na 18:00 (do vanaf 10:00) op Nieuw Ginnekenstraat

Voor diner Maandag t/m zondag, keuken van 17:30 - 22:00.

Jouw recensie over het restaurant BarLucca

Mar L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk en gastvrij personeel. Vuurwerk in t nagerecht van de jarige. Super attent . Komen zeker nog een keer terug.
proeversinlimburg .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
we hebben buiten kunnen eten, dit was heerlijk. De bediening was prima, wel wat lange wachttijden maar met het mooie weer niet erg. Aandachtspuntje is dat er wel even geveegd had mogen worden (met name aan de zijkant muur bij de regenpijp, lagen wat resten of van vogels of van hondenpoep). Verder hebben we heerlijk gegeten met heerlijke wijn erbij. Zeker een aanrader om terug te komen.
Beste Proevers,

Dank voor uw recensie! Fijn dat u lekker heeft gegeten. Dank voor dit puntje van aandacht, we pakken het meteen op!

Team Barlucca
Niels L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Lekker Italiaans gegeten
Robbert G.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Super gegeten! Hele aardige, leuke bediening en goede sfeer!
Roger M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Heerlijk ongedwongen gegeten! Komen zeker een keer terug.
Michelle P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten, waarbij de gerechten met aandacht worden bereidt. Vooraf krijg je een heerlijk zelfgebakken broodje met een goede olijfolie van het huis. De gegrilde groenten was een origineel gerecht met heerlijke marinade. De gerechten die voorbij onze tafel werden uitgeserveerd zagen er stuk voor stuk heerlijk uit. Het is dan ook zeker een aanraden om hier te gaan eten! Er hangt een warme en zeer gastvrije sfeer.
Moerkampje M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Prima locatie. Goed eten en attente service!
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Gezellig restaurant, service krijgt van ons een dikke 10.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Alles is met zorg bereid en goed.op smaak. Lekkere combinaties en voldoende verschillende keuzes op de kaart.
Lotte W.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Het eten was formidabel, echter hebben we zo lang moeten wachten op ons eten dat dit resulteerde in ontzettende meligheid en frustratie (want honger). Toen helaas de vegetarische pizza van mijn vriendin niet vegetarisch bleek te zijn (foutje) en zij dus nog langer moest wachten was dit wel een domper. Wij hebben uiteindelijk het eten mee moeten nemen, omdat sommige van ons het ov moesten halen.

Het eten was perfect en ik heb nog nooit zulke lekkere risotto gegeten, ook de voorgerechten en de anti pasti waren perfect.
Luuk N.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Wat is het toch een geweldig adres om te eten; uitstekende gastheren met kennis van zaken gecombineerd met een prima keukenbrigade zorgen voor een heerlijk diner met lekkere wijnen en dat voor een zeer redelijke prijs! Een aanrader!
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Goed gegeten en gedronken in een gezellige ambiance. Personeel is erg vriendelijk en legt goed uit wat je krijgt. De wijnkeuze is ook uitstekend.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Tweede Pinksterdag met heerlijk zomers weer. Toch gekozen voor een tafel binnen. Lekkere amuse van tappenade, brood en Basilicum olijfolie. Een heerlijke carpatio als voorgerecht en hoofdgerecht gekozen voor kalfs-entrecote en bij dit Italiaans restaurant natuurlijk afgesloten met een smakelijk ijssorbet. Echt een leuke avond en komen zeker terug.
Erwin R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
We hebben prima gegeten, maar de pizza met truffel was heel bijzonder
Ludwig D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
gezellig restaurant, met vriendelijke gastvrije bediening en heerlijke gerechten.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
N.A.V. goede recensies hier gaan eten. Duurde even voordat we aan tafel konden ook met een reservering. Leuk voorafje van het huis (brood met olie en tapenade), daarna zelf nog klein voorgerecht genomen was prima. Ik had zelf een pizza en deze was naar mijn mening Italiaans onwaardig (dikke bodem, veel te veel kaas waardoor veel te vet, beleg van laag niveau), Hierbij had ik een glas rode wijn die te warm geserveerd werd. Hierover mijn beklag gedaan maar werd niet serieus genomen. Alleen reactie: oke, ja oke.... Prijs-kwaliteit dan ook zeer ondermaats naar mijn mening. Jammer.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Verrassende gerechten die heerlijk smaakten. Fijne vlotte bediening.
Emilie V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Super eten, perfecte timing, goede sfeer
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.