BarLucca

Van Coothplein 24 4811 NG Breda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant BarLucca

Maandag Gesloten vanaf 08-05-2017 ook op maandag open!
Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten (+ lekkere wijn) met n groep van 10 personen in een zeer sfeervolle ambiance
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Prachtig, heerlijk eten met geweldige bediening! Wij hebben er met heel veel plezier gedineerd!!!!
Theo&Ingrid
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Heel vriendelijk personeel . Groot nadeel is dat de wachttijden tot bestellen en vervolgens tussen de gangen echt bizar lang is.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Goede Italiaan met een fijne ongedwongen sfeer, lekker eten, goede bediening en heerlijke wijn!
Leon W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Op zich prima zaak, maar de prijs kwaliteitverhouding is niet goed. Vooral drank (wijn) blijkt gewoon duur te zijn. Jammer.
Niki D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Top
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
We hebben al vaak in Barlucca gegeten. Heerlijk eten, vriendelijke en kundige bediening en fijne sfeer. 1 van ons favoriete stekjes in Breda!
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Zoals gewoonlijk weer erg lekker gegeten, de sfeer was ook weer prima en de vriendelijkheid van het personeel was zoals gewend ook top!
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Goede bediening, prima wijn: chardonnay uit sicilie gebroken en prima Italiaanse gerechten, zal en hertenbiefstuk besteld.
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
we hebben een heerlijke gezellige avond gehad met fantastisch eten en prachtige wijn
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Lekker gegeten, mooie zaak en zeker niet te vergeten: het personeel was allemaal vriendelijk. Zeker een aanrader als je een keer in Breda bent!
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Goede service en uitstekende hulp bij wijnkeuze
Gijsbert Sijbrand T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Ik denk dat mijn vriendin en ik nu zo'n 5 keer hier zijn wezen eten. Geen enkele keer tegen gevallen. Eten is top, de wijn is geweldig en de service is ook goed naar onze ervaringen.
Gino L.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Gezellig en de gerechten zijn van goede kwaliteit.
De kale tafels, geen boordjes voor het vooral, geen prikkertjes voor de olijven..... haalt deze restaurant naar een lager niveau, meer een Taverna dan een echte Italiaans Ristorante !
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Gezellige avond gehad. Bediening netjes en verzorgd. Niet bij alle gerechten een toelichting gekregen, vind ik meestal fijn om wel te krijgen. Gerechten niet erg verrassend maar wel goed. Prijs voor a-la-carte eten aan de hoge kant.
Manuela R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Gisteravond met twee vriendinnen voor het eerst bij Barlucca gegeten. Ontvangst was vriendelijk en inrichting gezellig. Stoelen zitten echter niet comfortabel. We waren om 17.30 uur als een van de eersten, maar rond 19.00 uur zat het restaurant helemaal vol. De akoestiek vond ik niet prettig; het was erg lawaaierig.
Vooraf kregen we brood met onder andere een heerlijke olijfolie. De hoofdgerechten kwamen vrij snel. De risotto met geplukte eendenbout zwom in het vet, erg jammer. Een van ons kreeg hertenbiefstuk in plaats van kalfsoester. Toen we dit aangaven werd er tot twee keer toe gezegd; ik ga het navragen. Pas later kwam excuses en de belofte dat het nieuwe gerecht binnen vijf minuten op tafel zou verschijnen, in praktijk duurde dit zeker tien minuten. De twee andere gerechten waren reeds uitgereserveerd, hetgeen betekende dat we niet tegelijkertijd hebben gegeten; jammer. De desserts waren lekker. Helaas had de bediening na het dessert geen oog meer voor ons en hebben we na langere tijd wachten zelf maar gevraagd om koffie.
Bij het afrekenen hebben we alle bovenstaande punten benoemd, maar daar werd nauwelijks op gereageerd. Jammer dat Barlucca de goede verhalen niet heeft weten waar te maken. Voor mij een keer, maar niet voor herhaling vatbaar.
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. De tijd tussen de gerechten was precies goed, alles was lekker en de bediening vriendelijk! Na het eten stond een bioscoopbezoek gepland, maar daar waren we bijna te last, omdat door de gezelligheid en het lekkere eten de tijd voorbij vloog. Ik kom zeker terug!
Mirte D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Erg lekker gegeten! Het verse brood met olijfolie vooraf, het vriendelijke personeel, de prettige ambiance en goede eten maken dat ik zeker terugkom!
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Heel gezellig restaurant. Netjes en sfeervol. Eten is prima. Verse ingredienten en voldoende keus uit uiteenlopende gerechten.
De wijn was ook heerlijk!
Met name de ontvangst en bediening is uiterst hartelijk, behulpzaam en zeer attent.
Ik was hier eerder geweest maar ook nu weer voortreffelijk gegeten.
Ik kan ieder aanraden om dit restaurant eens te bezoeken.
Ik ga er zeker nog eens naar toe.