Barlow

Plein 15 2511 CR Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Barlow

RobertGG .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Met een heel gezelschap, waaronder 3 jonge kinderen geluncht bij Barlow. Barlow zit in een prachtig gerenoveerd pand aan het Plein en oogt gezellig.
Zoals te verwachten verschilden de eetwensen, o. a. brood met garnalenkroketjes, salades met kip, soep en uitsmijters waren meermalen in trek. Op de gerechten was weinig tot niets aan te merken, op de bediening daarentegen wel: die was vriendelijk, maar na het opdienen werden wij een uur lang compleet vergeten! Niemand die vroeg of het 'naar wens' was, de mogelijkheid bood iets bij te bestellen. We moesten naar de bar om een serveerster op te trommelen. Zij bood, na onze klacht, wel haar gemeende excuses aan. Toch slordig.
Caked .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
De broodjes zijn niet bijster bijzonder. Harde korstjes, zowat niet snijbaar. Kurkdroge rosbief en broodjes buffelmozzarella zijn erg inspiratieloos opgediend t.o.v. andere broodjes. De desserts raad ik ten zeerste af! Alle 3 de keuzen zijn zo droog als brood, diepvries nasmaak en het ergste; rood fruit meegebakken in de brownies. Wie verzint zoiets? Het smaakte vreselijk zuur. Gelukkig was de bediening zo aardig om de brownie van de rekening te schrijven. Hier kom ik beslist niet meer terug. Op het terras zitten is bijna niet te doen met blaadjes en takjes die in het haar en eten vallen.
Vynes_ .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Een van de weinige plekken waar je Brand Up kunt krijgen(van de tap), in Den Haag. Rond borreltijd, maar ook laat (rond 1.30u) een fijne plek om even te zijn. Gezellig, personeel redelijk attent. Fijne stoelen en banken. Prima spot in het centrum.
Victoria S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Niet echt een restaurant, maar café, bar, restaurant. De bediening was correct, maar niet echt vriendelijk. Het eten, we namen de sliptongetjes, was te eten, maar niet geweldig. De visjes waren overvet en te zout eigenlijk. Niet superslecht, maar ook niet echt van hier wil ik graag terugkomen.
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Hier met man, zoon, schoondochter en haar broer en dochter gegeten. Het was er erg druk. De sliptong van onze dochter was half gaar. De hamburgers wel goed en de salade overvloedig. Boven op balkon gegeten. Bar was heel erg druk. Meer kroeg dan restaurant.
Stan O.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Heerlijk buiten borrelen in de zon, op het grote gezellige terras, midden tussen al het donderdagavondborrelvolk!
Goeie drankjes, en een supervriendelijke bediening. En meteen wanneer het dan frisser wordt gaat de grote parasol open met heaters erin!
Ook fijne borrelhapjes.

Dan verplaatsen we naar binnen voor een hapje.
Een mooi hip en chique decor met een prachtige bar, fijne zithoeken en leren banken en een knusse openhaardhoek. Een fijne hippe omgeving, met idem muziek en mensen!

De bediening is ook binnen weer zeer vriendelijk, vlot maar toch ook echt professioneel. Echt precies hoe ik dat graag heb.
Zeker een negen waard, ware het niet dat er uiteindelijk na vier man (twee buiten en twee binnen) bediening, uiteindelijk een vijfde komt die opdringerig is bij het betalen en niet blij lijkt te zijn dat we al bij haar collega (die ons bediende!) hebben betaald.

Het eten is beter dan een simpele eetkroeg, maar ook weer geen ster waard.
Een kleine kaart, met enkele inspiratieloze maar ook enkele fijne gerechten, waaronder mijn favoriet; De steak tartaar! Helaas slecht uitgevoerd, want er ligt een miniscuul gebakken (ipv rauw) ei op, het vlees is warm en oud en de kappertjes en augurkjes zijn op 1 hand te tellen (en waar zijn de uitjes).
De hamburger is beter, met goeie frieten en een goed gevuld broodje. Erg lekker!

Kortom; Echt een hele goeie plek om te borrelen, zowel binnen als buiten, en als je dan toch bezig bent kun je hier prima meteen even lekker eten, in een hip mooi decor met vriendelijke goeie bediening!
Lan V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijk verwarmd terras, lekker in de zon. Vriendelijke bediening en een lekkere lunchkaart.
Het broodje met de minute steak en dragonmayonaise was heerlijk. Het vlees was goed rose gebakken en vulde het broodje goed. Het broodje geitenkaas zag er ook goed uit.

Zeker een leuk tentje om een hele middag in de zon te zitten!
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heerlijk gegeten en goed ontvangen bij Barlow. We waren met een groepje van 4 en kwamen om 19.00 uur binnen zonder reservering. Om 20.30 uur was de tafel gereserveerd voor een andere groep, maar met de bediening spraken we af dat dit voldoende tijd zou zijn. We hebben snel besteld en de keuken en bediening hebben snel geserveerd waardoor we op tijd klaar waren met voor- en hoofdgerecht en koffie. Het eten is erg lekker en ze hebben een leuke taart. Ik had vooraf de tonijn tartaar (heerlijk!) en als hoofdgerecht de pasta met paddenstoelen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Lekker wijntje erbij. Leuke bediening en een goede sfeer. Hier gaan we zeker vaker eten!
Konijnbijma .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Wat een leuke sfeer in het restaurant, gezellig met de lange banken. Bediening vlot en super aardig, niks was te veel. Bietensalade met geitenkaas, echt super wat heerlijk. Wat fijn dat er keuze was in brood waaronder spelt. Gebruik van verse kwaliteit producten super. Gaan we zeker nog een keer lunchen.
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Samen met een klant genoot ik weer eens van de lunch en de inrichting van Restaurant Barlow. Niets fancy dit keer maar gewoon een goede uitsmijter voor mij en de boterhammetjes met tonijnsalade voor mijn lunchgenoot.
De bediening moest nog wat op gang komen. We waren echt om 12.00 uur binnen. Dus dat duurde even zeg maar. Daarna ging het prima en zou de 7 zeker een 8 geworden zijn. Maar voor het gescheiden betalen moesten we toen toch weer wat moeite doen. Nou ja, volgende keer vast beter, want men is hoe ook aardig bij Barlow en ik blijf er komen omdat het zo lekker is allemaal.
Rain .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Voor de eerst hier gegeten en ook voor het laatst. Ik had steak besteld, ik vind de vlees wel lekker, alleen de saus is niet lekker. De vlees van de hamburger was ook te droog, misschien was die helemaal door gebakken. De vlaamse frites vind ik die wel heel lekker. De bediening was ook heel vriendelijk.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Doperwtensoep met Dragon was super lekker, een grote kom dat was smullen! De maaltijd salade Nicoise ook een fijne grote portie en zeer smakelijk.

Luuk .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Onlangs met een groep bij Barlow gaan eten. Van tevoren werd er netjes een klein menu samengesteld waaruit de gasten konden kiezen. De bediening was erg vriendelijk. Helaas hebben we ruim een uur op het hoofdgerecht moeten wachten, dit was wel erg aan de lange kant. De bediening heeft dit echter gecompenseerd door ons op een kop koffie achteraf te trakteren. Netjes!
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Afgelopen weekend bij Barlow gegeten. Het was al laat op de avond en we wilden nog snel een hapje eten. Dit was geen probleem en de vriendelijke ober nam snel onze bestelling op. De tonijnsalade met zoete aardappel was erg lekker. Misschien dat er iets meer van de aardappel in had gemogen, maar de grootte van het stuk tonijn maakte alles goed. Als dessert had ik de cheesecake en die was goddelijk! Mijn man had de hamburger van speciaal rundvlees (gemasseerde koeien????). Ook die viel erg in de smaak. Barlow is een echte aanrader als je lekker een hapje wilt eten op het terras of binnen. Het interieur is erg mooi en straalt warmte uit.
Dit was onze 3e keer bij Barlow en we komen graag terug!
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Vandaag op het terras gezeten van Barlow. Het regende vandaag regelmatig, maar het was toch goed te doen onder de luifel met de terrasverwarming aan.

Volgens mij hebben ze hun zaakjes nog steeds goed voor elkaar. Niet alleen was het terras redelijk druk, maar binnen zat het ook aardig vol. Ondanks de drukte was de bediening vriendelijk en attent en permanent buiten aanwezig. We zijn "op onze wenken" bediend met een lekker glaasje wijn en wat brood en olijven.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Op een zonovergoten februaridag een geschikte lunchplek zoekend bij de in de zon gelegen terrasjes begon de zon hier net boven de daken uit te komen, dus hier gauw een plek gezocht, die behalve door de zon werd opgewarmd door rode lampen en vuurtjes met n.a.w. bioalcohol. Nog geen 10 minuten later waren alle tafeltjes bezet. Ondanks de stormloop werden we snel geholpen met een heerlijke tosti en cappuccino. Dit terrasje om te onthouden voor een hapje als we weer eens in Den Haag zijn en de zon zo lekker schijnt.
BigKahuna .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Samen met een buitenlandse collega hier op een maandagavond gegeten. Voor een maandag avond was het aardig vol, slechts een drietal tafels waren vrij. Andere zaken op het plein waren minder goed / gezellig gevuld, dus zijn we hier naar binnen gegaan. Keuze uit vlees, vis of vegetarisch. Eten was lekker ( Black Angus Steak/ gegrilde Tonijn), alleen steak was een beetje lauw bij het serveren, echter smaak maakte meer dan goed. Hoofdgerechten zijn aardig aan de prijs, daar je nog losse bijgerechten moeten bestellen. Service was verder vriendelijk en attent. Voor herhaling vatbaar.
Ymi .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Dagje Museumbezoek naar Den Haag en tussen de middag lunchen bij Barlow op het Plein.
Ruime keuze uit koude en warme lunchgerechten en uitstekende service. De keuze voor een broodje met steak zag er lekker uit, maar was iets aan de taaie kant en daardoor ook wat lastig te eten. De smaak was echter prima en een heerlijke verse jus en lekkere koffie met een bitterkoekje maakten het compleet. Het restaurant was gezellig druk, maar desondanks hadden we onze bestelling snel op tafel en de bediening was bijzonder vriendelijk en klantgericht. We komen zeker nog eens terug!
Coratresia .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
Heerlijke sandwich met zalm en kruidenkaas, mooi opgemaakt. Uitsmijter perfect!
Mooie locatie en goed georganiseerd op deze drukke dag.
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Wat een verademing op het plein. Leuke menukaart met klassiekers, sommige met een originele twist. Uitvoering is gewoon goed. Details zijn dat
ze brood van Menno, echte boerenboter en thee van Dammann serveren, wat mij zegt dat ze oog hebben voor eten van betere kwaliteit dan gemiddeld en dat maakt me blij en geeft me vertrouwen dat de rest van de keuken ook zo wordt gerund. Enig minpuntje is dat ze een hele kleine wijnkaart hebben, die daarnaast wel iets opgepoetst zou mogen worden (iets meer kwaliteit zou fijn zijn- de Pinot grigio is een aanrader) Tenslotte: de bediening is vlot en beleefd, interieur is open en toch warm, op de koude dagen is het heerlijk zitten rond de open haard in de leren stoelen. Barlow is van alle zaken direct rondom het plein mijn favoriet. Aanrader voor zowel de lunch als diner.