Barley's Biergarten

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

6,9
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Gisteravond even wat gegeten met zijn tweeën: in opvolging van mijn vorige recensie: nog steeds érg (te) veel marinade op de spareribs. Die neem ik niet meer (daar). Ik hou er van als ze gekruid zijn, maar niet dat je hele hand tot en met je bovenarm onder de saus komt te zitten; eet onprettig en oogt ook onsmakelijk. De halve kip van mijn vriendin was verder prima. De bijgerechten zijn ook goed verzorgd. Eigenlijk niet zoveel op aan te merken; ook qua service is het goed, maar kan soms nét iets meer 'spot on'. Klein mini detail: de nacho chips vooraf komen in gele mandjes die lijken van de Action af te komen; prima voor thuisgebruik, maar doen wel wat afbreuk aan de entourage van de hele tent. Met name binnen is het leuk en verzorgd (we zaten nu buiten).
Ralf V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Met een grote groep zijn wij bij Barley's gaan eten. Leuk dat ze bij deze zaak zoveel verschillende speciaal bieren hebben. De kennis van de bediening schoot bij enkele biertjes wel tekort. De bediening was verder vriendelijk, maar kwam wat ongeorganiseerd over.
Dan het eten: de voorgerechten die besteld waren zagen er netjes uit en waren lekker. De hoofdgerechten werden wisselend ontvangen. De spareribs die ik zelf had, waren niet geweldig. Je moest behoorlijk je best doen om ze van het bot af te krijgen en er zat een dikke, plakkerige saus op. Een aantal hamburgers werden wel positief ontvangen. Voor de prijs die je voor een hoofdgerecht betaald, is het wonderlijk dat er nog apart friet en groente bijbesteld moeten worden. Hierdoor betaal je al snel ongeveer 25 euro voor een hamburger, friet en een klein beetje groente. De prijs-kwaliteit verhouding is m.i. dus niet in orde. Ik zal niet zo snel bij Barley's Biergarten terugkeren.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Onlangs met 6 personen hier gegeten. Bier staat hier nogal centraal, keuze daarin is dan ook ruim. Het eten van de kaart is vergelijkbaar met dat van een eetcafé, op zich redelijk goed, verwacht culinair niet iets heel hoogstaands maar daar is dit ook de plek niet voor. Paar kleine tips: ik had de ossehaas-saté, maar ik vind persoonlijk de smaak van rundvlees niet heel goed combineren met pindasaus (afzonderlijk van elkaar wel prima vlees en saus overigens). Ik zou er een andere saus bij serveren. De koolsalade die we erbij besteld hadden was eigenlijk alleen maar kool, was verder niet aangemaakt of opgeleukt met iets. Kijk eens bij de gemiddelde Griek hoe het beter kan. Entourage wel okee, bediening op zich vriendelijk. Al met al, qua prijs/kwaliteit okee, rekening slechts 75 euro per stel.
FransEnFriends .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Om klokslag 4 uur op een regenachtige zondagmiddag met 4 kompanen de stoute schoenen aangetrokken en bij Barleys naar binnen gegaan. Wij waren de eerste gasten dus de maitre had alle tijd om ons naar een knus plekje te brengen waar helaas geen knapperend haardvuurtje was te vinden. Uiteindelijk zaten wij zo n beetje midden in de zaak met goed oog op alles wat Barleys te bieden heeft. We begonnen met een snack bestaande uit bitterballen met mosterd, was goed te doen! Daarna direct pils maar ook de cola vond gretig aftrek. Tot zover allemaal prima! Als hoofdgerecht 4 burgers, 1 maal king Willy en 1 maal de normale burger en nog 2 burgers waarvan mij de naam is ontschoten. De bediening werd tactisch gewisseld. ;) de jongeman vervangen door een blonde dame. Dit kon ons allemaal super bekoren en het gaf dan ook niet dat de friet van 1 van mijn kompanen niet lekker was. We hadden alleen nog maar oog voor onze serveerster en van een fatsoenlijk tafelgesprek is het dan ook niet meer gekomen. Toetjes hebben wij uitendelijk niet meer genomen hoewel wij er nog wel zin in hadden, raar kan het soms lopen. Kortom een super leuke avond in dito tent. Wat verder nog leuk was, was dat mijn vriend die rechts van mij zat het snelst een hamburger had opgegeten, dit was volgens onze serveerster nog nooit voorgekomen....zo snel! Hij kreeg hier dan ook een compliment voor. Dat maakt ons avondje uit dan ook helemaal af. Een complimentje kost immers niets. Chapeau Barleys doe zo voort!
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Afgelopen zaterdag bij barleys wezen eten voor het eerst , mooie ambiance , lekker trendy maar toch een herkenbare sfeer zoals ikzelf graag zie warm en gezellig,
Begonnen met speciaalbiertjes eerst van de tap lekker straffe Hendrik quadriple goed begin is het halve werk , en daarna ons laten adviseren door de barman die we het moeilijk hadden gemaakt door zo sterk te starten maar superbiertjes geadviseerd, heerlijk. En natuurlijk hebben we hier gegeten en blij om ook, als voorgerecht de nacho mama dit is de medium versie er is ook nog een grote maar dit is meer dan zat, maar lekker dat die is met Chili en heerlijke dip en kaas en gewoon erg lekker. Daarna nam ik een porkys burger (met pulled pork) medium rare op advies van de bediening en mijn tafelgenoot de halve kip met overheerlijke appelmoes. Heerlijke gerechten rechttoe recht aan geen pretensies maar weer superlekker en verrassend in diepgaande smaken maar simpel neergezet. Gewoon erg goed . Daarbij de Chili cheese Fries en een maiskolf genomen ook erg lekker .
Toetje was cremebrulee om te delen , erg lekker, ook weer simpel neergezet maar van topsmaak en kwaliteit.
De bediening was allen uitermate vriendelijk en gezellig, maar wisten ook wat ze aan het doen waren en dat is fijn om te zien. Niks tekort gekomen bij barleys.
Heerlijk om weer een reden om naar Arnhem te gaan.
Go barleys

Kevin E.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Barley's Biergarten is een perfecte plek om een biertje te gaan drinken aangevuld met een hapje eten. De biertje zijn naar mijn idee een beetje aan de dure kant (Amsterdamse prijzen), het Moortgat heeft dezelfde biertjes voor 1 a 2 euro goedkoper. Het eten was prima maar niet meer dan gewoon café food wat prima bij een biertje past.

Tip: De menu kaart ziet er goedkoop en bijdehand uit, alsof je eten besteld in de Efteling/Ibiza/Kos etc. Totaal misplaatst bij de rest van de ambiance.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Gezellig en modern ingericht restaurant met attent en vriendelijk personeel. De biertjes smaakten erg goed (Kompaan Bondgenoot & Mannenliefde), maar waren met ongeveer vijf euro aan de prijs. Van de burgers op de kaart was er op vrijdagavond rond half 8 nog slechts één beschikbaar: huh!? De burger die nog wel verkrijgbaar was, was niet bijzonder (broodje koud en droog). Zo wordt een burger nog behoorlijk prijzig, zeker omdat je voor bijgerechten nog moet bijbetalen.
Jelle_roelofs .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Mannenavondje; bier drinken en een lekkere burger erbij.... Thans dat was het idee.
Naar mijn idee is de prijs-kwaliteit verhouding bij dit restaurant/ café niet goed. Met name de biertjes zijn wat aan de dure kant. Eigenlijk kost elk speciaalbiertje je gewoon 5 euro.

De burgers waren zeer matig en het brood droog. Ook is er slecht keuze uit één type hamburgervlees (rund). Thuis maak ik betere burgers!!
Wel erg gezellig ingericht, maar nogmaals; 40 euro voor een broodje hamburger, een schaltje frietjes en vier speciaalbiertjes..

Verder zaten wij boven, waar de service ronduit slecht is. Na het bestellen van je biertje kan het gerust een 15-29 minuten duren voordat je je bier krijgt. Ook is vaak het glas behorende bij het biertje op, waardoor je een piepklein bolglaasje krijgt waar slecht uit te drinken valt.

Conclusie: niet voor herhaling vatbaar.
NitaW .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Leuk concept, goed restaurant was overgaat in bar/café zonder dat je het eigenlijk merkt. Service vlot, tafels warden goed in de gaten gehouden zowel voor de drankjes als het eten. Het idee dat je grotere bierflessen kunt bestellen zodat je die kunt delen, is niet perse kosten besparend maar wel leuk gedaan. Het enige wat ik zou verbeteren is het geluidsniveau, als je onder de box zit dan is het wel erg luid en de kwaliteit van de box is ook niet geweldig.
Eten: als voorgerecht, gezamelijke nacho chips met 4 dips, erg lekker. Als hoofdgerecht de badass burger en de spare ribs. Burger, vlees en broodje lekker. De ribs hadden wel iets meer saus mogen hebben naar mijn smaak maar was zo mals dat het vlees van de ribjes afviel. Porties uitstekend, friet en salade ook lekker. Als dessert de Mississippi mud pie, niet erg muddy maar wel lekker. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Leuke tent, zeker aan te bevelen en komen absoluut nog eens terug.
Martine1990 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Jammer... Slechte ervaring terwijl ik er hoge verwachtingen van had. Met z'n tweeën uit eten geweest. Ik had biefstuk besteld, en mijn vriend de eend ('Donald Duck' op de kaart). Bij het bestellen met de serveerster nog gelachen om deze naam. Nadat ik mijn biefstuk kreeg, werd ons na 10 minuten gevraagd door dezelfde serveerster gevraagd of alles smaakte. Nee, want de eend was nog niet gekomen. "De eend? Nou dat heb ik jullie niet horen bestellen hoor. Nee, echt niet... En het is druk in de keuken, dus ik weet niet of ik de eend nu met voorrang kan bestellen." Na wat gedoe, bleek dat we dit toch nog met voorrang konden bestellen, maar toen hadden we er al geen zin meer in. Geen excuses, niets. Biefstuk (medium) smaakte oké, alleen jammer dat deze na 5 minuten koud was. Ook jammer dat de gerechten op de kaart behoorlijk prijzig zijn, maar dat je patat, aardappeltjes of groente ook nog apart bij moet bestellen (vanaf 3,50 extra). Anders krijg je alleen een bord met vlees en verder niets.

Wij komen niet meer terug.
Jan Willem '.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
kennis gemaakt met Barley's, met heerlijke bieren uit hun ruime assortiment en bij het aperitief een heerlijk Flammkuchen, met spek en ui, de klassieker. Attente en vriendelijke bediening en vanaf het terras naar het restaurant gegaan voor het diner. Tafelgenoten hadden halve kippen, prima mals vlees en zelf gekozen voor de steak van Green Egg. Prima stuk vlees. Lekker gegeten in een vriendelijke omgeving.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Vanavond met vier personen geweest. Eerst even buiten wat drankjes en bites gehad, maar omdat het frisser werd, naar binnen verhuisd. We vonden het eten allemaal prima: de betere nacho schotels vooraf, als hoofd oa spareribs (wat veel marinade), kip, eend en een hamburger. De nagerechten waren super, en de bediening ook prima. Voor vier personen met wat drankjes ben je dan snel tegen 150 euro kwijt, maar je kunt er ook met gemak een aantal uur leuk zitten. De muziek (soort en volume) mag wel wat passender: we konden elkaar soms bijna niet verstaan: dat vonden we wel irritant. Verder, een leuke aanwinst voor Arnhem!
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Prijs en kwaliteit staan niet tot elkaar in verhouding. Niet dat het eten slecht is, maar de prijs is te hoog en al het eten is niet zo lekker.

We hadden een carpaccio van wat wagyu rund als vooraf. Het is jammer dat ze het dier hiervoor hebben laten sterven. Veel te veel sla en veel te veel saus. Meestal doen restaurants dat om iets te verbergen. Alles weggeschraapt het vlees proberen te proeven. Dat was wat waterig. En het botermalse van €55 per kilo was niet te merken. De waterige smaak komt meestal van een slechte vriezer of half ontdooid weer invriezen.

De salade met spinazie was zeker aardig. Een soort rosti er bovenop. En met de aardbeien erbij een aardige combinatie. Alleen de asperges hadden weinig toegevoegde waarde. Met het lekkere brood erbij als maaltijd wel voldoende als maaltijd.

De ribey van Black Angus was goed vlees. Ik had om medium rare gevraagd maar kreeg hem rauw. Daardoor ook wat aan de koude kant. Ik had niet gezien dat je frietjes apart moest bestellen dus kreeg alleen een groot stuk vlees voor me. Gauw maar even bijbesteld en gekregen. €3 voor een handje vol frietjes is echt belachelijk veel. Gelukkig hadden ze het vergeten op de rekening te zetten. Dat hebben ze dan toch als fooi gekregen.

Je krijgt het eten op een plank. Dat eet erg onhandig. Bovendien kan het nooit zo hygiënisch zijn als borden.

Op het toilet trof ik een klungelig zeeppompje van het Kruidvat aan. Daar spoot de zeep met een straal uit dat ik die op mijn broek kreeg. Dat is niet erg professioneel.

De bediening is aardig maar onervaren. Er is totaal geen samenwerking. Binnen 30 seconden kregen we 2 keer de vraag of het smaakte. Ook werd gevraagd of we nog wat wilden bestellen terwijl we dat net gedaan hadden.

De prijzen van de drankjes zijn belachelijk hoog. €4,20 voor een glaasje wijn. En bier is er niet onder de €4. Wel veel keuze. Maar een Biergarten in Duitsland heeft juist heel prettige prijs voor drank. Met een Biergarten heeft de tent ook weinig te maken. Want dan zou er ook een tuin moeten zijn.

Al met al geen aanrader. Ons zien ze niet meer terug. Daarvoor zijn er genoeg leuke restaurants in Arnhem. Barley's valt daar helaas niet onder.

Jon W.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Na het zien van een foto op FB van Barley's Biergarten met beef brisket en pulled pork (die er nu echter niet meer op staat) toch nieuwsgierig geworden naar dit nieuwe restaurant. Met 5 personen zijn we op een zaterdagavond gaan en het was gezellig vol. We werden vriendelijk ontvangen en mochten zelf een tafel kiezen. Op de kaart staan een beperkt aantal voor-hoofd en na gerechten en de beef brisket en pulled pork stonden er zeker niet op. Wel op de achterkant een veel verschillende soorten (80?) bier. Het licht is niet optimaal waardoor de kaart moeilijk te lezen is. Ook is niet duidelijk wat ze op fust hebben en wat op fles. Een flesje speciaal bier komt al gauw op 4,5 euro of meer. Na samen een aantal voorgerechten te hebben gedeeld (stokbrood met kruidenboter en flammekuche) kwamen de hoofdgerechten. De burger en ribeye steaks smaakten redelijk. De frieten waren goed heet en met name de groente smaakte goed (er werd een schaaltje groente vergeten). Je moet voor de bijgerechten wel apart betalen. Uiteindelijk hebben we met 5 personen gegeten en met een tweetal andere erbij gedronken. De prijs die we moesten afrekenen viel me zeker niet tegen en vind ik de prijs kwaliteit in een goede verhouding staan.
Coraline R.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Fantastische service en het eten is lekker. Er zijn nog wel wat verbeterpunten!
We moesten bijna een half uur wachten op een flammkuchen, wat toch een kleine snack is. Mijn tafelgenote had fish & chips, en de portie was belachelijk klein, zeker voor de prijs. Ik had de spare ribs, erg lekker maar geserveerd zonder enig garnituur. Die moest ik apart bijbestellen. Cocktails werden door het attente personeel snel gebracht en door ons snel geleegd. Dit lag ook wel aan de grote hoeveelheid ijsblokjes!
Het pand is prachtig opgeknapt, helaas rook het voorin bij het raam erg naar riool. Dit probleem was bekend, en gelukkig konden we ergens anders zitten.
Raimond R.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Eten is heerlijk. Mooie zaak. Het is te merken dat de zaak nog groeiende is, personeel kan verbeteren, veel onervaren mensen, we met de juiste instelling. Verder mag de kwaliteit van de desserts verbeteren.
Ilja M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Naar aanleiding van onderstaande recensies gisteren een hapje wezen eten bij Barleys. Wij kunnen het iedereen aanraden. Heerlijk eten, mooie locatie en ontzettend vriendelijk personeel.
Geweldige tent om een gezellige avond door te brengen. Na te eten schuif je zo door naar de bar voor heerlijke speciaal biertjes of gin-tonics.
Ook als je niet uitgebreid uit eten wilt gaan is dit the place to be: lekkere drankjes en borrelhapjes aan de bar! Supergezellig.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Wow. Met vrienden bij Barleys geweest. Natuurlijk veel bier keuze... Probeer de IPAtjes. Erg lekker. :)
Het Eten wat je bij een lekker bietje kan verwachten is ook aanwezig :)
Kip van het spit was de specialiteit... Maar ik ben voor de Black Angus Burger gegaan. En deze was top!!! Beste burger uit Arnhem! Barleys.... Ik kom snel terug :)
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Geweldige kip en super zachte stukjes vlees! Een warme sfeer met onwijs aardige bediening! Echte aanrader midden in het centrum van Arnhem, erg gezellige buurt ook!