Barista Café

Zaterdag 09:00 - 17:00
6,6
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Aardige en correcte bediening. Prima ook voor een kop koffie of een verse jus. De broodjes vallen echter behoorlijk tegen, zeker voor gehanteerde prijzen.
Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Met het gezin een high-tea gehad. Viel wat tegen, gezien de prijs meer van verwacht. Wel een vrolijke zaak om even snel wat te eten, kopje koffie of thee te doen. Service is prima en vriendelijk.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Hier al vele malen geweest. Altijd tip top in orde. Helaas nu bij het vernieuwen van de menukaart schijnbaar ook de gerechten anders. 2x broodje carpaccio besteld vanmiddag en het was uitermate teleurstellend helaas. Totaal niet zoals wij hadden verwacht. Ipv de keuze uit een Italiaanse bol, was het nu een dik plak bruin brood. Verder zat er heel weinig vulling en smaak op het broodje. Ondanks dat het druk was, mag zoiets niet voorkomen vind ik. Jammer!
Ricardo .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Erg gezellig koffie tentje, de producten die ze serveren zijn iedere keer weer top en met aandacht bereid, of dit nu de vele koffies zijn of de smooties of gewoon de broodjes of hapjes.

Overal wordt aandacht aan besteed. daarnaast zijn de prijzen ook zeer acceptabel.

Absolute aanrader als je in de buurt bent (zowel binnen als zomers buiten )