Barista Café

Aarkade 6 2406 BV Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Barista Café

Mistery-Guest .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Eten is prima. Terras en de bediening zijn reden om hier niet meer heen te gaan. Tafels waren niet schoon. De bediening op het terras kwam zeer ongeïnteresseerd over. Het is kennelijk een straf om er te werken, want veel zuurder heb ik ze nog niet meegemaakt. Jammer, veel potentieel, goede koffie, je voelt je er alleen geen klant.
M O.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Hier vandaag buiten op het terras aan het water geluncht. Zonnetje brak er spontaan even van door. Heerlijke cafe latte met een fantastisch lekker koekje erbij. De broodjes zijn wel prima. Binnen kan je ook zitten maar is wat merkwaardig qua indeling. (Beneden heb je het idee dat je in een gangpad zit en boven ziet het er leuk uit maar als het druk is is het een kakofonie van geluiden dus tot rust komen en een rustig gesprek voeren is dan wat lastig.) De bediening is ontzettend aardig en behulpzaam, echt opvallend, dat maakt de sfeer hier erg aangenaam!!! Een heel leuk fijn plekje voor een fijne koffiestop, aanrader!
wout K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Een mooie dag en het terras van Barista boordenvol, maar gezellig aan de bar een plaatsje gevonden. Personeel werkt teammatig en gedisciplineerd is vrolijk en attent. Jammer dat dit geen volwaardig restaurant is, maar een soort veredelde broodjes zaak, waar men kan lunchen en ontbijten. Alcohol is wel aanwezig. Het decor designachtig en stijlvol. Maar nu het belangrijkste de broodjes en de koffie waren voortreffelijk, ik had een broodjes carpaccio, top was dat en heb ook de iced coffee geprobeerd, uitstekend van smaak, mijn vrouw had een club sandwich, ook voortreffelijk. Barista cafe een aanrader
Daniël M.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Ik kom al jaren bij Barista Café en dat is niet voor niets. Dit is dé plek in Alphen aan den Rijn om gezellig wat te gaan drinken en te gaan eten. Koffie is de specialiteit van Barista, maar ook voor niet-koffiedrinkers zoals ik zijn er genoeg mogelijkheden, zoals thee, verse sinaasappelsap, frisdranken et cetera. Wat betreft het eten: ik kan de huisgemaakte appeltaart iedereen aanbevelen. Als appeltaart-fan kan ik terecht zeggen dat Barista de lekkerste appeltaarten serveert die ik ooit heb gegeten. En nee... dat zeg ik niet snel. Kortom: een echte aanrader voor iedereen!
AJKV .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Wat kun je hier heerlijke koffie drinken! En de eigengemaakte taart smaakt heerlijk! Wat mij betreft zou de akoestiek wel een punt van aandacht kunnen zijn; als je boven zit, kost het met enige drukte al moeite om elkaar te verstaan. Ook de hygiëne mag iets meer aandacht krijgen (tafels vegen bij vertrek van klanten, vloer goed schoonhouden, toilet goed bijhouden) Als daar meer aandacht voor komt, is dit een toppertje in Alphen aan den Rijn!
Klaverbl I.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Twee keer zijn we hier inmiddels geweest. Verse muntthee, verrukkelijke cappuccino (of een andere koffievariatie - hun specialiteit), geserveerd met een overheerlijk zelfgebakken koekje. De proeverij van huisgemaakte taartjes was echt heerlijk. Er werd niet verteld wat het allemaal was, dus na verorbering van al het lekkers gevraagd wat het roodachtige taartje was. Bleek het bietentaart te zijn. Wat was dat taartje smaakvol!
De tweede keer hebben we de hartige proeverij gekozen (een plankje met hierop vier kleine gerechtjes, waaronder een quiche). Ik vond niet alles even lekker, maar dat komt misschien, omdat ik zo ondersteboven was van het eerste bezoek.
In elk geval komen wij graag nog een keer terug om andere zoetigheden en een heerlijke koffievariatie te proeven.
Kayleigh C.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Heerlijke koffie, mooie rijk belegde broodjes en fantastische gebakjes! Wij drinken nergens anders meer koffie is Alphen.
Jammer dat wij niet de enigsten zijn die dit vinden, want op zaterdag zit het altijd propvol! Hierdoor duurt het vaak ook even voordat je word geholpen en je de bestelde koffie en vooral broodjes krijgt. De smaak maakt het gelukkig altijd weer helemaal goed.
Bebar .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Geweldige koffie en de appeltaart en cheesecake smaakten heerlijk. Bij navraag bleek dat ook de taarten en koekjes huisgemaakt zijn. Hier komen we zeker nog terug
Martine J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
We hebben hier alleen thee met appeltaart en worteltaart gegeten, maar het is zeker een plek om nog eens terug te komen. Zeer aardige bediening ( een omgestoten glas thee werd vakkundig opgeruimd en vlot vervangen) De worteltaar was zo lekker dat er nog een stuk mee is gegaan voor het thuisfront. Fijn als dingen gewoon zijn zoals het hoort. Dikke 10!
LeJouisseur .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
Fantastische zaak met persoonlijke aandacht en fijne bediening. Ik kom hier wekelijks even genieten van een van de perfecte koffie's (zeer ruime keuze) en van een van de heerlijke huisgemaakte lekkernijen. Lunchen kan hier ook meer dan prima, evenals genieten van een high tea. Dat laatste is een aanrader, want ze maken zoveel lekkere dingen dat het lastig kiezen is. Ze scoren terecht hoog, 9e plaats, in de Misset Koffie Top 100, een beoordeling door hun vakbroeders. En in de landelijke AD koffietest is een 15e plek ook meer dan verdiend. Het Barista café in de Haasbeek boekenwinkel is ook een fantastische verrijking van het aanbod hier in Alphen.