Barista Cafe Njoy

- Bar 16:00 - 20:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 20:00

Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Het wordt al vaker geschreven; bediening blijf bij de les!
Op ons Zondagse rondje doen we Njoy weer eens aan. De Cappuccino wordt "rommelig" gepresenteerd. Dat mag niet als je je barista noemt!
Er is appeltaart (niet zelfgemaakt) maar ook cheesecake. Zelfgemaakt, eenvoudig maar razend lekker! Heb je geluk dan is er ook zelfgemaakte brownie. Die is voor doorzetters! Lekker, machtig maar gewoon uitstekend.
Voor de tweede en derde bestelling kost het wat moeite om de aandacht van het personeel te krijgen terwijl het toch niet druk is?
Blijf hier scherp op en die presentatie van de koffie moet echt beter!
Verder een prima zaak waar je heerlijk kunt lunchen.
JFafiani .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Klein hapje gegeten bij dit gezellige eetcafé.
Erg gezellig om te zitten. De bediening moet nog wel veel leren maar het eten was erg goed.
Winnie58 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
We kwamen hier terecht nadat we toevallig de Helderse visserijdagen bezochten. Een gezellig café/restaurant, met een eenvoudige kaart. Wij hadden de plate met kalfsburger, zeer smakelijk en sappig, met goede friet en salade. Ondanks de drukte vriendelijke en vlotte bediening.
E-roberts .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Prima geluncht in Njoy op Willemsoord in Den Helder. Een vriendelijke bediening, mooi uitzicht en een schoon en prettig restaurant. De cappuccino's zijn er heerlijk en mooi opgemaakt. De lunch was prima: je krijgt wat je besteld en alles was prima op smaak. Geen hoogstandjes maar dat hoeft ook niet. Gewoon een heerlijke lunch op een mooie locatie!
NilesMare .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Wij hebben bij Barista Cafe Njoy de lunch genuttigd en van deze genoten aan het terras aan de oude kade van deze oude scheepswerf.

Het eten was smakelijk en van goede kwaliteit, de porties waren zeer royaal. Met smaak mogen eten van de "Tin pan alley" een hamburger met een zeer frisse yoghurt/munt saus, welke een ware verassing was.

De bediening was ons door de drukte in eerste instantie na het brengen van onze drankjes even vergeten, maar kwam na het ontdekken van dit hun excuses aanbieden.

Al met al een zeer goede ervaring en een plaats waar wij graag in de toekomst weer terug zullen keren.
EsmeraldaDenHelder .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Met lekker weer heerlijk gezeten voor een borrelhapje en een drankje, je hebt er een prachtig uitzicht en het personeel is ontzettend vriendelijk.. Ze schenken een heerlijke rose (stads?)! Al met almeen heerlijk terrasje om te zitten!