Barista Cafe Haarlem

Meer informatie over restaurant Barista Cafe Haarlem

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
Heleen F.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Goeie koffie en lekkere hapjes. Geen culinaire hoogstandjes maar verder niks mis mee.
Gezellig tentje om rustig te kletsen, te lezen of te werken. Prettige laid-back sfeer en aardige mensen in de bediening. Het serveren en afruimen liet wel op zich wachten en het personeel is zó jong dat je ze soms bijna wil helpen omdat het anders zielig is.
Tom_Angelique .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Afgelopen zaterdag geluncht bij Baristo. Bediening is vriendelijk en attent. De smoothies (mango/perzik; aardbei/munt en een met komkommer) waren verrassend en lekker. Broodje carpacio was erg lekker. De clubsandwiches eiersalade vielen tegen. Weinig eiersalade en de kip niet heel smaakvol. Brood was lekker, maar aan de harde kant. De pestomayonaise die apart geserveerd werd was erg smaakvol. De inrichting is prima en netjes.
Marilyn N.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Attente begroeting en leuke sfeer binnen! De ontbijtkaart is wat magertjes en helaas zijn er weinig opties voor lactosevrije kids. Goed meegedacht door bediening en lekker ontbeten met vers croissantje voor mij en pancakes voor dochter. De latte machiatto was goed, de espresso machiatto was naar mijn smaak te slap. De chocoladetaart met oreo bodem is ontzettend lekker!