Barista Café Breda

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
We hebben hier met een sociael deal koffie met gebak gehad, en dat was erg lekker. Vooral de appeltaart met noten was erg goed. Ook de dame in de bediening was vlot, leuk en klantvriendelijk.
Gourmande11 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Via Social Deal kennis gemaakt met Barista Cafe Breda. Ondanks het feit dat ze wellicht goede kwaliteit verkopen, waren we niet enthousiast over het gebak. Maar dat kan een foute keuze zijn geweest. De ijskoffie was wel lekker. En de ligging is ook goed, midden op de Grote Markt. Maar wat de reden is dat wij hier niet meer naartoe gaan was de bediening. De serveerster was heel arrogant en enigszins agressief. Zeker niet gastvrij. Ik denk dat als je gebruik maakt van wat voor deal ook, je ook deze klanten goed moet ontvangen, zodat ze terugkomen. Dat gevoel kregen wij echt niet. Jammer, anders hadden we ze absoluut een herkansing geboden!
Carine1981 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Hier kun je terecht voor heerlijke koffie. Maar ook de lunch is een aanrader. Wij hadden een sandwich van een dikke plak heerlijk vers brood, rijkelijk belegd , gewoon erg lekker. De taartjes en hapjes zagen er ook goed uit, dus die kom ik nog eens proberen. Bediening was ook helemaal prima. Wij zaten buiten, maar binnen leek ook heel gezellig.
Hana H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Leuk om voor de Barista café in Breda de allereerste recensie te mogen schrijven! Ik moet zeggen dat ik érg positief verrast was door de goede kwaliteit eten en service die ze daar bieden. We kwamen daar eigenlijk voor een high-tea, maar kennelijk kon dat enkel op afspraak dus dan geen high-tea... Jammer, maaarrrr de serveerster raadde ons aan om de barista proeverijen en de borrelplank te nemen zodat we toch een soort van high-tea konden hebben. En wat hadden we genoten! We hadden de taart van de maand (pecannotentaart) en de barista proeverij genomen. In de barista proeverij werd o.a. ook de pecannotentaart geserveerd en omdat we die al hadden besteld, kregen we een ander stuk taart ter vervanging. Dat vond ik al service. Op een gegeven moment werd een van onze hapjes koud (dat krijg je na veel kletsen met een vriendin), en toen we dat hadden aangegeven, gingen ze het hapje voor ons opwarmen in de oven! Super fijn en betrokken bediening dus. Niet alleen zou ik daar voor de service terugkomen, maar ook voor de taarten. De pecannotentaart was subliem (hopelijk komt die ook op de kaart te staan), de caramel shortbread heerlijk smeuig en zoet, en de worteltaart zoet en sappig. Brownie was helaas wel wat aan de droge kant. De hartige hapjes, en met name de carpaccio wrap, waren ook lekker en worden in ruime porties geserveerd. We voelden ons helemaal verwend. Decor oogt ook zo lekker huiselijk. Een aanrader!