Bargavi

Zwanenstraat 21 6811 DD Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bargavi

SusanneJoost .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
BarGavi was fantastisch! Een wijnbar met heerlijk eten. De bediening was vlot, attent en behulpzaam. We begonnen met een mix van antipasti: een heerlijke variatie van vleeswaren, speciale kazen, dadels/vijgen/noten, olijven, brood en heerlijke pesto. Daarna fruits de mer besteld: rijk gevulde schaal met zalige zeevruchten. Er wordt goede wijn geschonken, de bediening adviseert je desgewenst. Wij (2pers) schoven aan bij twee anderen, geen privégesprek maar wel heel gezellig. Ambiance is sfeervol en gezellig. Prijs-kwaliteit is goed! Een aanrader.
ArnhemsGeweten .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Wat een heerlijke zaak is er geopend naast het fijne ZafVino. Een mooie wijnbar waar het wederom heerlijk genieten is. Een mooie aanwinst voor Arnhem qua concept en ambiance. Wij hebben er diverse heerlijke wijnen gedronken bij een mooie antipasti en lekkere tapas. Heerlijk voor een zondagmiddag om het weekend uit te luiden!
Wij moeten nu in ieder geval gaan kiezen tussen de twee buurtjes! ;-)
Ferdinand S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Heerlijk weer dus lekker een terrasje pakken. We gaan naar een nieuwe wijnbar Bargavi. We hebben het geluk dat er net een plekje vrij komt. We bestellen een rose. Deze smaakt erg goed en prikkelt ons om wat te eten te bestellen. Er komen 2 mensen bij ons aan tafel zitten. Het is erg leuk om zo nieuwe mensen te leren kennen die ook liefhebbers van het betere eten en drinken zijn. De tafel vult zich met vleeswaren, fruit de mer en een heerlijke ribeye. Ondanks dat het erg druk is houdt het personeel alles goed in de gaten en er hangt een uitstekende sfeer. Toch even binnen gekeken om te kijken hoe de sfeer van binnen is. Het ziet er geweldig uit en dat nodigt zeker uit om hier binnenkort weer een lekker hapje te doen. Bedankt voor een superavond!