Bardot

Koemarkt 29 1441 DA Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant Bardot

Als je een echte Francofiel bent is een bezoek aan dit restaurant een klein feestje. De naam Bardot geeft meteen aan waar het hier om draait: klasse, schoonheid en perfectie. En dat zie je terug op je bord. De prachtigste Franse gerechten, altijd met een twist, maar zonder twijfel geïnspireerd door de Franse keuken, liggen te pronken op je bord. Ganzenlever, slakken en een rijk gevuld kaasplateau; gerechten die voor de Frankrijkliefhebber als muziek in de oren klinkt!

Meer informatie over restaurant Bardot

• : Parkeerplaats

Woensdag t/m zaterdag 17.30 - 22.00 uur
Zo-ma-di Gesloten (in de winterperiode)

Uitmuntend
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant Bardot

Niels H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Verrassingsmenu genomen. Heerlijk dat je niet na hoeft te denken en zo verrast kunt zijn door de subtiliteit. Klasse, liefst morgen weer.
Aukje L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Voor herhaling vatbaar.
Lilian H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Na al meermaals bij Bardot te zijn geweest ook deze avond weer een culinaire verrassingsreis. Elke keer weer zijn we blij verrast wat er op tafel verschijnt. Mooie gerechten, uitgebalanceerde smaken en mooie opmaak. Het heerlijke eten, samen met de uitstekende bediening en de kok die een praatje komt maken, maken Bardot wat mij betreft het beste restaurant dat Purmerend momenteel heeft. Wisselende gerechten, enthousiaste eigenaars, kennis van zaken. Echt een heerlijke avond uit! Tot gauw :)!
Rinke K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Redelijk maar te duur !!
Maartje M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wat een ontzettend leuk restaurant. De bediening is super vriendelijk. De chefkok die zelf zijn gerechten komt uitleggen aan tafel. Met zoveel passie gemaakt. De gerechten waren heerlijk. Echt zo genoten. Het was een echt cadeautje. De sfeer is gezellig en vriendelijk. We gaan zeker snel weer. Een aanwinst voor Purmerend.
Dank jullie wel.
Groetjes, Maartje, Gerjo, Hans, Marjan en Stevie.
De tafel van Albert V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Prima service.
Bij binnenkomst had ik het koud, airco werd gelijk uit gezet.
Ik dacht paprika in mijn eten te proeven, de kok/eigenaar is een aantal keren uit de keuken gekomen om mij van het tegendeel te overtuigen.
Kortom: uitstekende avond gehad!!
Keesvanketel V.
in een geweldige sfeer heerlijk gegeten
Siebe D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten
Astrid N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Voor een ieder die niet alleen voor gezelligheid gaat maar ook voor kwaliteit van het eten is Bardot een grote aanrader! Gezelligheid, heerlijke gerechten, super professioneel personeel, leuke eigenaren, niets dan positiefs!
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zeer attente bediening die met een luisterend oor zeer goed tegemoet kwam aan mijn wensen
Marlou V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Bardot is een mijn favoriete restaurants in Purmerend. Een prachtig, mooi ingericht, klein restaurant. Het eten is niet goedkoop maar wel erg goed. Gister was er een veel te grote groep waardoor het erg rumoerig was maar de eigenaar heeft de klacht serieus genomen en is ook serieus met zijn vak bezig. Mijn tip zou zijn om grote gezelschappen achterwege te laten, daar is de zaak te klein voor. Maar verder een mooie zaak met vriendelijk personeel en een zeer goede keuken. Ik kom er meer dan graag.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heel vriendelijk personeel, hadden een 3 gangen verrassingsmenu alleen de eendenlever met een klein stukje notenbrood was een beetje minder, ze hadden beter even kunnen vragen of dat gegeten werd maar voor de rest, heerlijk
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Bardot. We kozen voor een 5-gangen verrassingsmenu en werden zeker niet teleurgesteld. De coquilles waren ontzettend goed klaargemaakt, klassiek maar toch bijzonder. Fijne en persoonlijke bediening, lekkere wijn en een goeie sfeer, echt een aanrader!
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Een feestje! Het 5 gangen verrassingsmenu was geweldig! Gevarieerd en heerlijk. Bediening erg goed en leuke sfeer. Echt een aanrader!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Fantastisch gegeten in restaurant Bardot. Leuke bediening, goede service.en trendy culinaire ambiance. Kom er zeker nog een keer terug. Nogmaals dank voor het begrip dat ik foutief op groupon per ongeluk een lunch i.p.v een diner had geboekt. Echt super zoals jullie daar mee zijn omgegaan. In mijn bedijf noemen we dat service9+.
Sonja1969 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Super gegeten met Kerst. Mooie zaak en vriendelijke bediening.
Een aanrader dus en we komen zeker weten nog eens terug!
M P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Bijzondere gerechten met een fantastische smaak. Alle gerechten waren daarnaast ook mooi gepresenteerd.
Guy S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ik heb al meerdere keren bij Bardot gegeten en iedere keer is het een feest. Ik laat mijn menu graag aan de chef over en hij heeft mij nog nooit teleurgesteld. Aanrader!
Kris B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een heerlijke en ontspannen ervaring. Hier staat gastvrijheid hoog in vaandel!! En is het eten ook nog heerlijk Zo hoort het. We komen graag weer.
Irene_de_V .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
verrassingsmenu genomen samen
met vriendinnen. we konden vooraf allergieën, wensen en voorkeuren aangeven. Ik ben zwanger en had dat dus doorgegeven. Hier werd keurig rekening mee gehouden. enig minpunt was het hoofdgerecht waarbij zonder te overleggen toch een rose biefstuk op mijn bord
belandde. mededeling was dat de kok het zonde vond van het vlees. bord teruggestuurd naar de keuken en werd daarna netjes doorbakken. kwaliteit van het vlees was goed, want smaakte ook doorbakken erg goed. leuk ingericht
joanna19 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gisteren met 4 personen op aanraden hier gegeten. We hadden het verrassings menu aangevuld met een extra gang. Vooraf was er een heerlijke amuse van kalfsvlees. Daarna een voorgerecht van zalmtartaar. Als tussengerecht was er heerlijk mals lamsvlees . Het hoofdgerecht was eendenborst met sinaasappelsaus. Als dessert kregen we het huisgemaakt ijs met mousse en nougat. Alle gerechten waren tot in de puntjes verzorgd en heerlijk van smaak. Smaken sloten ook goed op elkaar aan. We hadden de huiswijn en die is gewoon prima. De bediening is een verademing; professioneel en vriendelijk. Inrichting is strak en modern maar toch voldoende sfeervol. Goed doordacht is het glazen halletje met twee deuren waardoor je geen last hebt van tocht als mensen vertrekken. Stoelen zaten trouwens erg goed ondanks hun moderne look. Momenteel is Bardot het beste en culinair meest hoogstaande restaurant van Purmerend. Een aanrader dus. Keep up the good work !