Bardot

Rosalie K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Guy S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ik heb al meerdere keren bij Bardot gegeten en iedere keer is het een feest. Ik laat mijn menu graag aan de chef over en hij heeft mij nog nooit teleurgesteld. Aanrader!
Kris B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een heerlijke en ontspannen ervaring. Hier staat gastvrijheid hoog in vaandel!! En is het eten ook nog heerlijk Zo hoort het. We komen graag weer.
Irene_de_V .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
verrassingsmenu genomen samen
met vriendinnen. we konden vooraf allergieën, wensen en voorkeuren aangeven. Ik ben zwanger en had dat dus doorgegeven. Hier werd keurig rekening mee gehouden. enig minpunt was het hoofdgerecht waarbij zonder te overleggen toch een rose biefstuk op mijn bord
belandde. mededeling was dat de kok het zonde vond van het vlees. bord teruggestuurd naar de keuken en werd daarna netjes doorbakken. kwaliteit van het vlees was goed, want smaakte ook doorbakken erg goed. leuk ingericht
Joanna19 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gisteren met 4 personen op aanraden hier gegeten. We hadden het verrassings menu aangevuld met een extra gang. Vooraf was er een heerlijke amuse van kalfsvlees. Daarna een voorgerecht van zalmtartaar. Als tussengerecht was er heerlijk mals lamsvlees . Het hoofdgerecht was eendenborst met sinaasappelsaus. Als dessert kregen we het huisgemaakt ijs met mousse en nougat. Alle gerechten waren tot in de puntjes verzorgd en heerlijk van smaak. Smaken sloten ook goed op elkaar aan. We hadden de huiswijn en die is gewoon prima. De bediening is een verademing; professioneel en vriendelijk. Inrichting is strak en modern maar toch voldoende sfeervol. Goed doordacht is het glazen halletje met twee deuren waardoor je geen last hebt van tocht als mensen vertrekken. Stoelen zaten trouwens erg goed ondanks hun moderne look. Momenteel is Bardot het beste en culinair meest hoogstaande restaurant van Purmerend. Een aanrader dus. Keep up the good work !
Pbaarbe .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wat een verrassing op de Koemarkt! Donderdag een jubileum uitje gehad en besloten dit keer eens lekker te gaan eten. Met 22 personen om ongeveer 17.00 verzameld op het terras(je) buiten met een borrel naar keuze en een lekker snackje als entree. Uitstekende bediening dus dat beloofde wat goeds en.....dat werd het. Mooi gedekte tafels en een heerlijke gazpacho als eerste gerecht (heerlijk vers en lobbig) met net even een andere bereiding onder andere met biet en watermeloen. Daarna uitstekend bereide coquilles met een ratatouille overgoten met een schuimsaus met Parmezaan. Vervolgens lauwwarm geserveerde Ierse zalm vergezeld van weer een heerlijke smaaksensatie waaronder een pompoenmousse. Hierna prachtig mooi rund (dry aged?) met een rode wijnsaus. Gerecht nummer 5 (Ja van de zes!) krokant (geroosterd) kletsenbrood met een mooi stukje rood geaderde kaas. Het dessert maakte het helemaal af...prachtig zelf gemaakt, lekker vol sorbetijs met een stukje cheesecake vergezeld van vers bos fruit.
Het was helemaal af! alles tegelijk uitgeserveerd, uitstekende bediening, heel snel ingespeeld op (veel te laat doorgegeven) dieetwensen, prachtige presentatie en goede wijnen. Wat een feest Chapeau!!
Joopenzo .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Vanavond met vrienden naar restaurant Bardot, we hebben er zin in, na een vriendelijk ontvangst naar ons tafeltje gebracht begonnen met een heerlijke huiswijn, we gingen voor een 4 gangen menu, mooie amuse van het huis lekker van smaak, daarna een zalm met een frisse salade, heerlijk, toen een tussen gerecht van coquille, mooi van smaak, als hoofdgerecht een super malse ossenhaas en voor de dames gebakken eend, een fris en smaakvol nagerecht, koffie toe en de avond was top.
Het interieur is modern, warm, sfeervol en een leuke bediening.
Neustradamus .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Bij reserveren aangegeven dat er kinderen van de partij waren. Aangekomen trekt mijn jongste na naar de wc te zijn geweest in zijn enthousiasme een klein sprintje door het (nog lege) restaurant naar de tafel. Dit kwam ons op een preek vanuit de keuken te staan dat dit echt niet kon en dat ze zich ook rustig moesten houden. Verder niets voor de wat kleinere eter op de kaart. Als je niet op kinderen zit te wachten geef dit dan aan op je site of bij reserveren. Het kleine beetje rumoer dat ze teweegbrachten viel die avond in het niet bij het
espresso apparaat en de aangeschoten brallende gasten, maar we zaten er toch ongemakkelijk door.
De gerechten zagen er mooi uit en redelijk van smaak maar niet bijzonder. Je verwacht meer gezien de pretenties en de hoge prijs.
Verder een kleine benauwde zaak, kitsch aangekleed en tafels erg dicht op elkaar.

Paula P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Heerlijk gegeten . Dungesneden tonijn en coquilles als voorgerec ht e hoofdgerechtI tournedos en zeeduivel. Alles was super lekker.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Vooraf gepocheerde kreeft met eendenlever. Zeer goed uitgebalanceerd en alles even vers. Daarna de gegrilde rib eye en de gebakken ossenhaas. Medium zoals het moet zijn. Mooi roze van binnen en boterzacht. Als dessert de crème brûlée en de tarte au pommes. Allebei van uitstekende kwaliteit. Er is een wijnkaart met een aantal mooie wijnen. Maar toch gekozen voor de huiswijn. Ook daar valt niets op af te dingen. Alles keurig in balans en netjes op tijd geserveerd. Bediening is zeer attent. Buiten eten is mogelijk (dat hebben we ook gedaan). De wat hogere schermen aan beide zijden van het terras zorgen ervoor dat je heel weinig last hebt van de wind. Een aanwinst voor Purmerend. We komen beslist terug.
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Valt niet veel te vertellen, gewoon het beste restaurant van Purmerend, een restaurant dat Purmerend weer nodig had na vertrek van het Vergulde paardshoofd en Spijs. Prima bediening, inzicht in de open keuken en de smaak is voortreffelijk. Echt een aanwinst op culinair gebied.
Harjan .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Op zondag 19-6 heerlijk gegeten bij Bardot. We kozen voor het 4 gangen verassingsmenu van de chef voorafgegaan door een top aperitief, een geweldige chardonnay met bubbels! Na de amuse een mooi en smaakvol voorgerecht met geschroeide Yellowfin tonijn, als tussengerecht een smaakvolle vissoep, voor hoofd een zacht stukje ossenhaas met lamsvlees en als afsluiter zelfgemaakt ijs.
Zo opschrijven lijkt het simpel maar de smaken zijn erg goed op elkaar afgestemd en het bijbehorende wijn arrangement top gekozen.
Wij komen zeker terug.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Op 15 juni jl. gegeten bij Bardot. Eerst drankje en nieuwe haring amuse op terras.(Lekker)
Bij binnenkomst kijkt links aan de wand BB je uitnodigend aan terwijl er aan de rechterwand spiegels zijn die, als je met je gezicht naar de wand zit, toch het hele gebeuren achter je kan waarnemen.(slim)Het restaurant is strak modern in zwart-zilver-grijs zeer smaakvol ingericht.
We hadden een 4 gangenverrassingsmenu (keuze met vis of zonder) alles was heerlijk van de tonijn als entree, de lamsrack met suddervlees tot en met het dessert (met dessertwijn) was het genieten. Dit is niet een pareltje maar een zuivere geslepen diamant op de KOEMARKT 29 IN PURMEREND. Leuk, goed , gezellig cullinair eten doe je bij BARDOT.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Vanavond bij Bardot gegeten. Kan niet anders zeggen dat het eten zeer verrassend en smaakvol was. Alles supervers, en alles met de intrinsieke smaak van het produkt.. Het was een viergangen diner, maar dan ook echt vier gangen. Culinair en mooie gerechten. Zeer goede bediening en afgezien dat het vanavond wat rustig was, toch een heel prettige sfeer. Zeker een restaurant om terug te komen.
Gonnie V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Absolute top van Purmerend. We hebben ons laten verrassen door het 5-gangen verrassingsmenu en dat is geweldig gelukt. Een keur van smaken en een prettig voldaan gevoel als resultaat. Zeker voor herhaling vatbaar!
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Bardot is een verstopte parel op de Koemarkt.
Vanwege de meivakantie waren er helaas maar enkele tafels bemand, maar dat maakte de sfeer er niet minder op.
Ontzettend trendy en sfeervol ingericht en mooi gedekte tafels. De dame in de bediening is een echte gastvrouw; we voelden ons zeer welkom !
De borden werden mooi opgemaakt en het eten was voortreffelijk. De kok serveerde zelf het dessert en legde het eea over de tarte tatin.

Wie van plan is te dineren in Purmerend, raad ik aan om naar Bardot te gaan.
Vandrel1 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Super restaurant, zeer goed eten en een mooie inrichting. Daarnaast zeer goede service. Aanwinst voor Purmerend en de Koemarkt.
Van10hoven .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Gisteravond gegeten bij Bardot naar aanleiding van de top tien notering tijdens de restaurantweek en dat zijn ze zeker waard. We kozen voor het 4 gangen verassingsmenu en we werden zeer zeker verrast met heerlijke gerechten, na de amuse van zalm werd een zelfgemaakte tartaar geserveerd zeer goed van smaak ! tussengerecht hadden we asperge roomsoep met een verse ravioli en basilicum olie, heerlijke combi ! als hoofd een mooi stukje rood angusbeef en stoofvlees met lof en peultjes en verse frietjes met zelf gemaakte mayonaise. dessert was ook weer een feest met zelfgemaakte appeltaart, cocosijs, rodebietenmousse met een vleugje mint en een aardbei gedoopt in witte chocolade. alles was even smaakvol en zeer professioneel bereid. We hadden de rode en witte huiswijn en waren een zeer goede keuze
en de bediening was zeer vriendelijk en attent dus hier gaan we zeker vaker eten, helemaal top !
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Gister gegeten bij Bardot het is een mooi sfeervol restaurant goede service
Elk gerecht was echt fantastisch en smaakvol echt een aanrader
Neni .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Dit was de tweede keer dat wij bij Bardot hebben gegeten. Deze keer was een stuk beter dan ons vorig bezoek. De sfeer in het restaurant was gezellig druk en mooi ingericht. Wel vraag ik me af of de klimaatregeling/ ventilatie voldoende functioneerd. Naar mate van tijd kregen ik en mijn tafelgenoten last van een verstopte neus en droge en jeukende ogen.

De gerechten was erg smakelijk bereid. De amuse was een combinatie van ei, asperge en truffel. Erg smaakvol (alleen een lepel was handiger als bestek). Als voorgerecht de tartaar, dit was het minste gerecht van deze avond. In het vlees zaten wat taaie, pezige stukjes. Het tussengerecht, een bisque van gamba's met coquille en Hollandse garnalen was heerlijk en licht pittig.
Hoofdgerecht was zalig! Zacht gegaard nek van Texels lam met asperge, zoete aardappel puree en witlof was uitstekend. De witlof was heerlijk zacht maar niet soppig, chappeau! Het dessert was een feestje met allerlei kleine elementen die heerlijk bij elkaar pasten: bavarois van witte chocolade en cointreau en aardbeiensorbet. Zalig!

Samenvattend, heerlijk eten en gezellige sfeer. De lange wachttijd is een verbeterpunt. Bij binnenkomst kregen we vrij onmiddelijk heerlijk gebakken brood (de olijfolie is erg vlak van smaak. Dit heerlijke brood verdient beter!). Een uur na binnenkomst kregen we een amuse geserveerd en ook de andere gangen duurden behoorlijk lang.