Bardot

Koemarkt 29 1441 DA Purmerend Nederland Kaart

Over het restaurant Bardot

Als je een echte Francofiel bent is een bezoek aan dit restaurant een klein feestje. De naam Bardot geeft meteen aan waar het hier om draait: klasse, schoonheid en perfectie. En dat zie je terug op je bord. De prachtigste Franse gerechten, altijd met een twist, maar zonder twijfel geïnspireerd door de Franse keuken, liggen te pronken op je bord. Ganzenlever, slakken en een rijk gevuld kaasplateau; gerechten die voor de Frankrijkliefhebber als muziek in de oren klinkt!

Meer informatie over restaurant Bardot

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m zondag 17.30 - 22.00 uur

Uitmuntend
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Bardot

Maartje M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wat een ontzettend leuk restaurant. De bediening is super vriendelijk. De chefkok die zelf zijn gerechten komt uitleggen aan tafel. Met zoveel passie gemaakt. De gerechten waren heerlijk. Echt zo genoten. Het was een echt cadeautje. De sfeer is gezellig en vriendelijk. We gaan zeker snel weer. Een aanwinst voor Purmerend.
Dank jullie wel.
Groetjes, Maartje, Gerjo, Hans, Marjan en Stevie.
De tafel van Albert V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Prima service.
Bij binnenkomst had ik het koud, airco werd gelijk uit gezet.
Ik dacht paprika in mijn eten te proeven, de kok/eigenaar is een aantal keren uit de keuken gekomen om mij van het tegendeel te overtuigen.
Kortom: uitstekende avond gehad!!
Keesvanketel V.
in een geweldige sfeer heerlijk gegeten
Siebe D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten
Astrid N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Voor een ieder die niet alleen voor gezelligheid gaat maar ook voor kwaliteit van het eten is Bardot een grote aanrader! Gezelligheid, heerlijke gerechten, super professioneel personeel, leuke eigenaren, niets dan positiefs!
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zeer attente bediening die met een luisterend oor zeer goed tegemoet kwam aan mijn wensen
Marlou V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Bardot is een mijn favoriete restaurants in Purmerend. Een prachtig, mooi ingericht, klein restaurant. Het eten is niet goedkoop maar wel erg goed. Gister was er een veel te grote groep waardoor het erg rumoerig was maar de eigenaar heeft de klacht serieus genomen en is ook serieus met zijn vak bezig. Mijn tip zou zijn om grote gezelschappen achterwege te laten, daar is de zaak te klein voor. Maar verder een mooie zaak met vriendelijk personeel en een zeer goede keuken. Ik kom er meer dan graag.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heel vriendelijk personeel, hadden een 3 gangen verrassingsmenu alleen de eendenlever met een klein stukje notenbrood was een beetje minder, ze hadden beter even kunnen vragen of dat gegeten werd maar voor de rest, heerlijk
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Bardot. We kozen voor een 5-gangen verrassingsmenu en werden zeker niet teleurgesteld. De coquilles waren ontzettend goed klaargemaakt, klassiek maar toch bijzonder. Fijne en persoonlijke bediening, lekkere wijn en een goeie sfeer, echt een aanrader!
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Een feestje! Het 5 gangen verrassingsmenu was geweldig! Gevarieerd en heerlijk. Bediening erg goed en leuke sfeer. Echt een aanrader!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Fantastisch gegeten in restaurant Bardot. Leuke bediening, goede service.en trendy culinaire ambiance. Kom er zeker nog een keer terug. Nogmaals dank voor het begrip dat ik foutief op groupon per ongeluk een lunch i.p.v een diner had geboekt. Echt super zoals jullie daar mee zijn omgegaan. In mijn bedijf noemen we dat service9+.
Sonja1969 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Super gegeten met Kerst. Mooie zaak en vriendelijke bediening.
Een aanrader dus en we komen zeker weten nog eens terug!
M P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Bijzondere gerechten met een fantastische smaak. Alle gerechten waren daarnaast ook mooi gepresenteerd.
Guy S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ik heb al meerdere keren bij Bardot gegeten en iedere keer is het een feest. Ik laat mijn menu graag aan de chef over en hij heeft mij nog nooit teleurgesteld. Aanrader!
Kris B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een heerlijke en ontspannen ervaring. Hier staat gastvrijheid hoog in vaandel!! En is het eten ook nog heerlijk Zo hoort het. We komen graag weer.
Irene_de_V .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
verrassingsmenu genomen samen
met vriendinnen. we konden vooraf allergieën, wensen en voorkeuren aangeven. Ik ben zwanger en had dat dus doorgegeven. Hier werd keurig rekening mee gehouden. enig minpunt was het hoofdgerecht waarbij zonder te overleggen toch een rose biefstuk op mijn bord
belandde. mededeling was dat de kok het zonde vond van het vlees. bord teruggestuurd naar de keuken en werd daarna netjes doorbakken. kwaliteit van het vlees was goed, want smaakte ook doorbakken erg goed. leuk ingericht
joanna19 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gisteren met 4 personen op aanraden hier gegeten. We hadden het verrassings menu aangevuld met een extra gang. Vooraf was er een heerlijke amuse van kalfsvlees. Daarna een voorgerecht van zalmtartaar. Als tussengerecht was er heerlijk mals lamsvlees . Het hoofdgerecht was eendenborst met sinaasappelsaus. Als dessert kregen we het huisgemaakt ijs met mousse en nougat. Alle gerechten waren tot in de puntjes verzorgd en heerlijk van smaak. Smaken sloten ook goed op elkaar aan. We hadden de huiswijn en die is gewoon prima. De bediening is een verademing; professioneel en vriendelijk. Inrichting is strak en modern maar toch voldoende sfeervol. Goed doordacht is het glazen halletje met twee deuren waardoor je geen last hebt van tocht als mensen vertrekken. Stoelen zaten trouwens erg goed ondanks hun moderne look. Momenteel is Bardot het beste en culinair meest hoogstaande restaurant van Purmerend. Een aanrader dus. Keep up the good work !
pbaarbe .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wat een verrassing op de Koemarkt! Donderdag een jubileum uitje gehad en besloten dit keer eens lekker te gaan eten. Met 22 personen om ongeveer 17.00 verzameld op het terras(je) buiten met een borrel naar keuze en een lekker snackje als entree. Uitstekende bediening dus dat beloofde wat goeds en.....dat werd het. Mooi gedekte tafels en een heerlijke gazpacho als eerste gerecht (heerlijk vers en lobbig) met net even een andere bereiding onder andere met biet en watermeloen. Daarna uitstekend bereide coquilles met een ratatouille overgoten met een schuimsaus met Parmezaan. Vervolgens lauwwarm geserveerde Ierse zalm vergezeld van weer een heerlijke smaaksensatie waaronder een pompoenmousse. Hierna prachtig mooi rund (dry aged?) met een rode wijnsaus. Gerecht nummer 5 (Ja van de zes!) krokant (geroosterd) kletsenbrood met een mooi stukje rood geaderde kaas. Het dessert maakte het helemaal af...prachtig zelf gemaakt, lekker vol sorbetijs met een stukje cheesecake vergezeld van vers bos fruit.
Het was helemaal af! alles tegelijk uitgeserveerd, uitstekende bediening, heel snel ingespeeld op (veel te laat doorgegeven) dieetwensen, prachtige presentatie en goede wijnen. Wat een feest Chapeau!!
joopenzo .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Vanavond met vrienden naar restaurant Bardot, we hebben er zin in, na een vriendelijk ontvangst naar ons tafeltje gebracht begonnen met een heerlijke huiswijn, we gingen voor een 4 gangen menu, mooie amuse van het huis lekker van smaak, daarna een zalm met een frisse salade, heerlijk, toen een tussen gerecht van coquille, mooi van smaak, als hoofdgerecht een super malse ossenhaas en voor de dames gebakken eend, een fris en smaakvol nagerecht, koffie toe en de avond was top.
Het interieur is modern, warm, sfeervol en een leuke bediening.
Neustradamus .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Bij reserveren aangegeven dat er kinderen van de partij waren. Aangekomen trekt mijn jongste na naar de wc te zijn geweest in zijn enthousiasme een klein sprintje door het (nog lege) restaurant naar de tafel. Dit kwam ons op een preek vanuit de keuken te staan dat dit echt niet kon en dat ze zich ook rustig moesten houden. Verder niets voor de wat kleinere eter op de kaart. Als je niet op kinderen zit te wachten geef dit dan aan op je site of bij reserveren. Het kleine beetje rumoer dat ze teweegbrachten viel die avond in het niet bij het
espresso apparaat en de aangeschoten brallende gasten, maar we zaten er toch ongemakkelijk door.
De gerechten zagen er mooi uit en redelijk van smaak maar niet bijzonder. Je verwacht meer gezien de pretenties en de hoge prijs.
Verder een kleine benauwde zaak, kitsch aangekleed en tafels erg dicht op elkaar.

Paula P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Heerlijk gegeten . Dungesneden tonijn en coquilles als voorgerec ht e hoofdgerechtI tournedos en zeeduivel. Alles was super lekker.