Bardot

Lagendijk 371 2988 AC Ridderkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Bardot

Creatief klassiek

In dit schitterende restaurant is het zeer goed toeven. Nestel je in de comfortabele stoelen en geef je over aan de kookkunsten van de chef. Op het menu staan klassiekers met een twist. Niet te versmaden zo lekker!

Meer informatie over restaurant Bardot

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Bardot

jhdv .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
sophiafeenstra .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het is een heel fijn restaurant met een prettige sfeer. Het eten was heerlijk, de wijn was prima en het personeel zeer attent. We hebben maar één opmerking en dat is dat we erg weinig groente en geen rauwkost kregen bij het gerecht. Verder alles naar wens en voor herhaling vatbaar.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg rumoerig en dus echt niet nog eens terug.
Was echt niet te doen zo moe van geworden en praten met elkaar lukt bijna niet.
Jammer want leuke inrichting en sfeer van restaurant.
Loe W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima in orde wel een beetje rumoerig maar het was ook best vol goed gegeten met de ah bon! Wel een paar keer om een drankje moeten vragen
R H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gegeten met AH-actie: Steeds 2 keuzes uit voorgerecht, tussengerecht en hoofdgerecht. Geen dessert: wat mij betreft prima ! We hebben alles geprobeerd en vrijwel alles is van hoge kwaliteit en goede porties (het hoofdgerecht met kabeljauw zou wat smaakvoller mogen). Bediening is zeer vriendelijk en vlot en het restaurant is gezellig ingericht, ook nog lekkere stoelen. Kortom: prima en redelijke prijs. Nog aanmerkingen ? Op de een of andere manier is het erg luidruchtig, terwijl muziek niet eens hard staat. Je moet zelfs een beetje je best doen om elkaar te verstaan; verwacht geen rustig etentje. Andere zullen dit gezellig vinden wellicht. En de verlichting is wat aan de donkere kant, mag wat mij betreft iets meer.
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Goed en gezellig
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Veel te duur.We waren voor de AH actie en men had duidelijk ernstig bezuinigd op het diner.Een flodderige,vieze kaart voor het AH arrangement en schrikbarend hoge prijzen voor de drankjes.Voor een standaard glas wijn moesten we een godsvermogen betalen!De derde gang werd als tweede geserveerd.Hier kunnen we niets van zeggen want we hebben goed gevonden dat de soep na het hoofdgerecht kwam,was een foutje v d kok,kan gebeuren ! Een ervaring rijker maar Bardot is in vele opzichten tegengevallen!Het blijft daarom bij deze ene keer!
henbreedijk .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten echt genoten van het eten. Vriendelijke en vlotte bediening erg leuk en gezellig ingericht. Helemaal prima waren hier met de AH actie.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Ons diner was een succes dankzij de goede zorgen van de kok en het bedienend personeel. Wij gaan zeker nog eens naar Bardot !
Janet Z.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heel lekker gegeten. Er zou een sneetje stokbrood bij de soep mogen. En iets meer groente of bakje salade boj het hoogdgerecht. Maar echt gemist heb ik het ook niet. Bediening helemaal goed. Kwamen regelmatig langs. Voor herhaling vatbaar!
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zoals bij onze bezoeken eerder ervaren een zeer gezellig restaurant, vriendelijke bediening, prima keuken en gezellig bezette tafels. Er wordt niets gehaast uitgeserveerd en op ons verzoek even gewacht met het serveren van het nagerecht. Wijnkaart goed verzorgd met vriendelijke prijzen. Gaan hier zeker nog wel eens tafelen.
c.zweegman .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Via AH actie hier geweest.er was een voor tussen en hoofdgerecht samen gesteld door de kok begrepen we. . Wij hadden gehoopt dat er met -bij betaling- een door ons samen te stellen menue mogelijk zou zijn.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk samengesteld AH menu. Warme ontvangst en gezellige sfeer. Vriendelijke bediening. Al met al een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Fijn restaurant,vlotte bediening en de gerechten zijn heerlijk, en de bediening is helemaal oke
Ontspannen sfeer en leuk ingericht
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Binnen is het leuk maar het terras was wel armoedig ,is zeker aan een opknapbeurt toe
Eten was goed en bediening was ook goed
Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Mooi restaurant met een leuk 3 gangen menu. Eten is van goede kwaliteit en bediening is vlot en netjes. Gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Een aanrader !
m.j.vangelder013 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Fijn gegeten bij Bardot. Het 3 gangen menu bestaat uit voor- tussen en hoofdgerecht wat ik veel prettiger vind dan een nagerecht. Relaxte maar punctuele bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Vriendelijke bediening mooi opgemaakte borden. Zeker om nog een keer te gaan!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
T D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wij hebben gebruikgemaakt van het AH menu, erg lekker en goed.De bediening en de sfeer waren erg vriendelijk en gezellig.Wij komen hier graag terug.
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
bediening was vriendelijk en correct. gerechten smakelijk.oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo