Bardot

Lagendijk 371 2988 AC Ridderkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Bardot

Creatief klassiek

In dit schitterende restaurant is het zeer goed toeven. Nestel je in de comfortabele stoelen en geef je over aan de kookkunsten van de chef. Op het menu staan klassiekers met een twist. Niet te versmaden zo lekker!

Meer informatie over restaurant Bardot

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 01:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bardot

P. Z.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
we waren met 6 personen. Hebben heerlijk gegeten. De service was prima. Het geluid begin van de avond nogal luid. Na 19.30 uur werd het rustiger qua geluid. Leuke avond gehad.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
x
Corry H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Vond het buiten wat saai geworden heel ongezellig.
Geen planten nu helemaal weg zichtbaar.
De steiger banken hoge tafels ongezellig.
Als je klein bent zo als wij bengelen je voeten boven de grond zeer ongemakkelijk.
De menukaart dat kan beter het leek een klad voor boodschappen.het eten apart maar wel lekker .
Niet echt slecht maar voir de zaterdagavond 3 tafels van 2 personen en sinds februari overgenomen.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Met grote regelmaat kwam ik bij dit restaurant. Omdat ik door omstandigheden al een tijdje niet meer geweest was en ik gehoord had, dat er een nieuwe eigenaar was, ben ik vorige week woensdag daar weer een keertje gaan eten. Het eerste wat opviel, is dat de bediening een stuk minder enthousiast was. De ober had veel aandacht voor een clubje wat daar zo te zien vaste klant is. Ik besloot een gegrild piepkuiken te nemen, aangezien ik een liefhebber van kip ben. De friet/ aardappelen en de groente/salade moet je als losse supplementen bijkopen. Dit vind ik al minder prettig. Ik besloot een salade te nemen. Het piepkuiken is qua smaak voortreffelijk maar de verhouding tussen het formaat en de prijs (€ 16,50) is ronduit slecht. De salade werd een afknapper. € 2,50 voor 3 blaadjes sla, 1 schijfje tomaat en 1 schijfje komkommer kan echt niet en mag je ook geen salade noemen. Voor het bestellen van een 2e consumptie moest ik "een vliegtuig binnen loodsen". Ik heb maar besloten een kopje koffie te nemen en gelijk de rekening te vragen. Veel geld voor weinig eten. Zo zie je maar, dat elke verandering geen verbetering is ! jammer, het is een leuke locatie, waar je goed kon eten. Maar de entourage en de verhouding tussen prijs en kwantiteit van het eten is sterk verminderd. Ik ga hier (voorlopig) niet meer eten.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het was wat druk aan de bar met een groep die aan het borrelen waren en steeds luidruchtiger werden. Maar best gezellig.
m.j. V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
3e of 4e keer dat we bij Bardot hebben gegeten. Ontvangst was vriendelijk. Voor-en hoofdgerecht uitgekozen, deze werden in plezierig tempo geserveerd. Een tafelgenoot, hoewel geen grote eter, vond de zalm behoorlijk aan de kleine kant, smaak was prima maar hoeveelheid wat karig. Overige gerechten waren prima. Punt van verbetering is waren de frietjes, deze oogden bleekjes en waren op het moment van serveren al niet heel warm.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Was even geleden maar het was in orde
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
De mensen aan de borreltafel voorin de zaak veroorzaakten nogal wat rumoer. Vriendelijke bediening, redelijk wijnadvies, goede kwaliteit eten.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het restaurant ziet er goed uit, ik kende het nog van vroeger als dorpscafe en dat was wel te merken door het geroezemoes aan de bar. Het eetgedeelte heeft daar nogal last van.Verder een prima zaak.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten met het AH restaurantactie menu.
Vlotte, nette, gezellige bediening. Gezellige avond gehad. Voor herhaling vatbaar!
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Fijne avond gehad dank zij bardot ,ontvangst vriendelijk kundig personeel vriendelijk restaurant
Wij zullen het bij iedereen aanbevelen
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prettig dat er voldoende parkeergelegenheid is .de inrichting van het restaurant is gezellig en het vriendelijk personeel
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
leuke zaak. Sfeervol ingericht. Goede parkeergelegenheid.
Met de beoordeling hierboven is eigenlijk alles al gezegd.
Een mogelijke terugkeer in de toekomst is niet uitgesloten
Jhdv J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hadden nog een AH bon en deze gebruikt in Bardot. Het geheel van voor-, tussen- en hoofdgerecht was uitstekend. Afgesloten met een lekker dessert. Geen klacht te bedenken. Bediening was prima.
Aldo H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het is een heel fijn restaurant met een prettige sfeer. Het eten was heerlijk, de wijn was prima en het personeel zeer attent. We hebben maar één opmerking en dat is dat we erg weinig groente en geen rauwkost kregen bij het gerecht. Verder alles naar wens en voor herhaling vatbaar.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg rumoerig en dus echt niet nog eens terug.
Was echt niet te doen zo moe van geworden en praten met elkaar lukt bijna niet.
Jammer want leuke inrichting en sfeer van restaurant.
Loe W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima in orde wel een beetje rumoerig maar het was ook best vol goed gegeten met de ah bon! Wel een paar keer om een drankje moeten vragen
R H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gegeten met AH-actie: Steeds 2 keuzes uit voorgerecht, tussengerecht en hoofdgerecht. Geen dessert: wat mij betreft prima ! We hebben alles geprobeerd en vrijwel alles is van hoge kwaliteit en goede porties (het hoofdgerecht met kabeljauw zou wat smaakvoller mogen). Bediening is zeer vriendelijk en vlot en het restaurant is gezellig ingericht, ook nog lekkere stoelen. Kortom: prima en redelijke prijs. Nog aanmerkingen ? Op de een of andere manier is het erg luidruchtig, terwijl muziek niet eens hard staat. Je moet zelfs een beetje je best doen om elkaar te verstaan; verwacht geen rustig etentje. Andere zullen dit gezellig vinden wellicht. En de verlichting is wat aan de donkere kant, mag wat mij betreft iets meer.
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Goed en gezellig
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Veel te duur.We waren voor de AH actie en men had duidelijk ernstig bezuinigd op het diner.Een flodderige,vieze kaart voor het AH arrangement en schrikbarend hoge prijzen voor de drankjes.Voor een standaard glas wijn moesten we een godsvermogen betalen!De derde gang werd als tweede geserveerd.Hier kunnen we niets van zeggen want we hebben goed gevonden dat de soep na het hoofdgerecht kwam,was een foutje v d kok,kan gebeuren ! Een ervaring rijker maar Bardot is in vele opzichten tegengevallen!Het blijft daarom bij deze ene keer!