Bardot

Lagendijk 371 2988 AC Ridderkerk Nederland Kaart

Over restaurant Bardot

Creatief klassiek

In dit schitterende restaurant is het zeer goed toeven. Nestel je in de comfortabele stoelen en geef je over aan de kookkunsten van de chef. Op het menu staan klassiekers met een twist. Niet te versmaden zo lekker!

Meer informatie over restaurant Bardot

Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Voor het eerst hier geweest naar aanleiding van de AH actie. Aangepaste menukaart was van te voren bekend, heerlijke gerechten die ook op de normale kaart staan. Prima gegeten, fijn personeel, zaak zat gezellig vol (vrijdagavond). Puntje van aandacht: toilet is niet rolstoel toegankelijk.
Bounty123 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Het was heel druk dus we moesten wel redelijk lang wachten tussen de gangen door.
Verder is het een super gezellige zaak waar je altijd heerlijk kan eten.
Baren920 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gezellige avond gehad bij Bardot. Het eten was voortreffelijk en de bediening heel goed. Met de Ah restaurant actie was er keuze uit 2 voorgerechten; 2 tussengerechten en 2 hoofdgerechten. Aan te bevelen dus.
Bianca P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Geen gehaast. En dat tiramisu toetje met Baileys maakte het helemaal af. Top..
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ik was er op een zondag avond, lekker rustig en dus ook makkelijk parkeren. Fijne bediening en goed eten. Zeker de moeite waard.
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Vriendelijk personeel en leuk ingericht
Alleen de ruimte om je jas op te hangen is krap
Kom hier zeker nog een keer terug
Helma.beeckman .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Sfeervol restauranr, aardige bediening! Verstand van wijn/drank. Heerlijk gegeten. Aanrader! Komen zeker nog een keertje terug.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prima gegeten met ah actie. Personeel was zeer aardig en gingen goed om met het feit dat mijn moeder een vetarm dieet heeft. Echt een aanrader want er hangt een ongedwongen sfeer. We komen hier zeker terug.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gezellige accommodatie, wel wat rumoerig.
Prima eten voor een redelijke prijs. Het driegangen menu (dat prima smaakte) bestond uit voorgerecht, tussengerecht en hoofdgerecht. Het tussengerecht zou wat ons betreft vervangen mogen worden door een dessert.
Sophierijkeboer .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het eten was top, we hebben gebruik gemaakt van de AH actie. De keuze is dan beperkt maar de gerechten zijn goed bereid, mooi opgediend en waren erg lekker.
Het vrouwelijk personeel had wel iets vriendelijker gekund. Ze hadden er duidelijk niet veel zin in en vragen of we misschien nog iets wilde drinken kon er niet vanaf. De aanwezige jongeman maakte het weer goed dat is een prima gastheer.
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten. Voorgerecht met makreel, tussengerecht mosterd soep, hoofdgerecht Dorade. Verrassende aardbei Strganoff als dessert.
Bart.vandertorre .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Ontvangst was hartelijk, eten was heerlijk wel een beperkte keuze voor de de AH actie.De wijnen die geschonken waren van een goede kwaliteit. De bediening was erg vriendelijk. Dus een echte aanrader.
Nathru95 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het rumoerige zeker bij binnenkomst is hinderlijk eenmaal binnen redelijk maar een gesprek voeren zonder harder te gaan praten is niet mogelijk en als dan de tafels naast je hetzelfde gaan doen ??
Quik .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de ah restaurantactie. Keuzemenu, goede samenstelling, verfijnde smaken en mooi opgemaakt, en er stonden gerechten op die we ook echt lekker vonden. Wel apart dat het 3 gangenmenu bestond uit voor, tussen en hoofdgerecht. Geen nagerecht dus...achteraf was dat prima.
Goede, vlotte bediening. Tip voor het restaurant, als ah"klant" krijg je een apart menublaadje los gegeven. Stop dit gewoon in een menukaart dan valt het niet zo op wie er van de ah actie eet of van de kaart.
Diane M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Zeker voor herhaling vatbaar. Zelfs zonder de AH acties. Zal het vrienden zeker aanraden.
Eten was heel goed bereid en de bediening was heel vriendelijk. Ook de inrichting was warm, je voelt je er op je gemak.
Iingrid J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Prima gegeten met de AH actie. Lekker menu, vlotte en gezellige bediening in een gezellige sfeer! We gaan hier zonder ah bonnen zeker weer binnenkort eten!
Mady V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zijn gisteren wezen eten bij Bardot met AH restaurant actie. Tijd tussen voor en tussengerecht was erg kort, eten daarentegen was prima, zag er ook goed verzorgd uit. Zijn al vaker bij Bardot wezen eten, valt ons wel op, dat er altijd een grote groep mensen komt die alleen voor een drankje komen en die erg rumoerig zijn. Maakt de conversatie voor de mensen die gezellig wat willen eten wel erg lastig. Moet hard praten om jezelf verstaanbaar te maken.
Lidysnoek .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
wij waren met 10 personen, alles prima verlopen, ook heel lekker, enig minpuntje was de biefstuk, niet al te mals en zeker voor senioren is dit onhandig. jammer, bediening vlot en aardig, al met al een goede ervaring en komen zeker nog eens terug