Bardot

Lagendijk 371 2988 AC Ridderkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Bardot

Creatief klassiek

In dit schitterende restaurant is het zeer goed toeven. Nestel je in de comfortabele stoelen en geef je over aan de kookkunsten van de chef. Op het menu staan klassiekers met een twist. Niet te versmaden zo lekker!

Meer informatie over restaurant Bardot

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 01:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Andre-M .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met 10 personen gegeten met de AH bonnen. De ontvangst was gemoedelijk. Eerst even met z'n tienen aan de hoge tafel wat gedronken en daar werd ons door de bediening verteld waar het menu uit bestond en konden we onze keuze doorgeven. Later naar onze tafel begeleid waar de keurig gedekte tafel op ons stond te wachten. Het menu was uitstekend en de bediening was vriendelijk. We hebben hier een leuke avond gehad en komen hier zeker nog eens terug.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het betrof hier gebruikmaking van het AH arrangement, ofwel 2e diner gratis. We kunnen aangeven dat deze aanbieding niet tot teleurstelling heeft geleid. Het was een mooi menu met mooie gerechten waaruit gekozen kon worden. Bardot is een leuke zaak met een warme ambiance en vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook de eigenaar vond even tijd om een praatje te maken. Een geslaagde avond.
Chantal M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Twee keer hier wezen eten met de AH actie en beide keren fantastisch. We waren hier nog nooit geweest maar gaan hier zeker vaker komen.

Sfeervol restaurant met voor ieder wat wils op de kaart. De gerechten zijn heel lekker, de medewerkers zijn heel vriendelijk en correct. Binnen het AH-menu kon gekozen worden uit 2 tussengerechten die ik beiden niet lust; geen probleem om een ander gerechtje te kiezen!

Top restaurant!!!
Gerda I.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We zijn via de restaurantactie van AH geweest en het was allemaal goed verzorgd en we hebben heerlijk gegeten.
Zeker een adres om terug te gaan.
thjdejong .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gezellige inrichting en goed servies.
Eten was van goede kwaliteit en temperatuur.
Vriendelijke bediening.
Goede prijs/prestatie verhouding.
Een volgend bezoek zeker waard.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Zeer smakelijk voor, tussen en hoofdgerecht van AH actie en tot slot tiramisu met bailey en goede cappuccino. Vriendelijken bediening. Echt voor herhaling vatbaar.
Sjanie G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Lekker gegeten, prima bediening, leuke zaak! Werden hartelijk ontvangen en ba diner ook weer zeer vriendelijk begeleid naar de uitgang. Aan te bevelen!
Liliane M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Was erg druk aan de bar dus moesten ons een weg banen naar de tafels alwaar we heerlijk werden ontvangen. Hebben zalig gegeten en de kok nog aan tafel gehad voor het nagerecht ananas. Dat toetje was zeker een 10+ waard.
Daarna ook weer keurig onze jas aangegeven en bedanken voor het bezoek. Zijn kleine dingen die door ons bijzonder op prijs werden gesteld.
60593 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wederom weer heerlijk genoten van het AH. driegangenmenu. Vooral de mosterdsoep was een streling voor de smaak. Maar ook voor en hoofd gerecht waren weer prima van smaak. We komen zeker weer terug.
Ook de bediening was zeer vriendelijk en attent.
Michiel S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Een verrassend lekker menu waarbij het moeilijk kiezen was welke gang het lekkerste was. Goed eten voor een redelijke prijs. Fijn dat je veel verschillende wijnen per glas kunt drinken.
19ruud44 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gezellig en warm ingericht. Goede ontvangst. Op een druk bezochte dag wel wat gehorig. Netjes bediend en een goede kwaliteit/prijs verhouding. Gewoon een leuk etentje
john V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Eten uitstekend.Zeer rumoerig en harde muziek.Op het hoofdgerecht zeer lang gewacht omdat de keuken het vergeten was.Werd goedgemaakt met een kopje koffie van het huis.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
De voor- en tussengerechten waren perfect.
Het hoofdgerecht (dat we al meermalen daar aten) viel erg tegen.
Het vlees was taai en toen we het bijna op hadden werd er ineens patat op tafel gezet.
Aad T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Een mooi en gezellig restaurant met goede keuken en prima bediening
Het was fijn om bij de open haard te vertoeven
We kregen echt waar voor ons geld.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Super gezellig gegeten. Leuke ontvangst. Relaxte sfeer. Goede smaak. Vriendelijke gastvrouw. Echt iets om nog eens naar terug te keren. De eetgelegenheid is heel sfeervol.
bounty123 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Het was heel druk dus we moesten wel redelijk lang wachten tussen de gangen door.
Verder is het een super gezellige zaak waar je altijd heerlijk kan eten.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Voor het eerst hier geweest naar aanleiding van de AH actie. Aangepaste menukaart was van te voren bekend, heerlijke gerechten die ook op de normale kaart staan. Prima gegeten, fijn personeel, zaak zat gezellig vol (vrijdagavond). Puntje van aandacht: toilet is niet rolstoel toegankelijk.
agd .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met 4 personen gegeten. Hoofdgerecht 3 x vlees, 1 x vis. Vleesgerechten waren prima, echter visgerecht had eigenlijk niet geserveerd mogen worden. Tegen bedorven aan (geur). Zaak vrij rumoerig, echter niet storend. Personeel heel vriendelijk en voorkomend ondanks drukte (vrijdagavond). Wachttijd met name tussengerecht / hoofdgerecht te lang. Kregen bijna de indruk dat men ons vergeten was. Drankprijzen tamelijk aan de hoge kant wat lange wachttijd misschien weer verklaart?
baren920 B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gezellige avond gehad bij Bardot. Het eten was voortreffelijk en de bediening heel goed. Met de Ah restaurant actie was er keuze uit 2 voorgerechten; 2 tussengerechten en 2 hoofdgerechten. Aan te bevelen dus.
Bianca P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Geen gehaast. En dat tiramisu toetje met Baileys maakte het helemaal af. Top..