Bardot

Lagendijk 371 2988 AC Ridderkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Bardot

Creatief klassiek

In dit schitterende restaurant is het zeer goed toeven. Nestel je in de comfortabele stoelen en geef je over aan de kookkunsten van de chef. Op het menu staan klassiekers met een twist. Niet te versmaden zo lekker!

Meer informatie over restaurant Bardot

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 01:00

Maria H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Fijn restaurant,vlotte bediening en de gerechten zijn heerlijk, en de bediening is helemaal oke
Ontspannen sfeer en leuk ingericht
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Binnen is het leuk maar het terras was wel armoedig ,is zeker aan een opknapbeurt toe
Eten was goed en bediening was ook goed
Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Mooi restaurant met een leuk 3 gangen menu. Eten is van goede kwaliteit en bediening is vlot en netjes. Gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Een aanrader !
m.j.vangelder013 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Fijn gegeten bij Bardot. Het 3 gangen menu bestaat uit voor- tussen en hoofdgerecht wat ik veel prettiger vind dan een nagerecht. Relaxte maar punctuele bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Vriendelijke bediening mooi opgemaakte borden. Zeker om nog een keer te gaan!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
T D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wij hebben gebruikgemaakt van het AH menu, erg lekker en goed.De bediening en de sfeer waren erg vriendelijk en gezellig.Wij komen hier graag terug.
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
bediening was vriendelijk en correct. gerechten smakelijk.oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hebben hier gegeten van de AH actie en de keuze uit het betreffende samengestelde menu was voldoende. Gerechten waren in orde, bediening vlot en de Chileense wijn lekker. Gewoon een lekker rustig avondje.
elderina .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het etentje was teleurstellend. De wachttijden veel te lang, na 1,5 uur je hoofdgerecht. Wordt zeker voor de drankjes gedaan? Het eten was niet slecht maar ook niet geweldig. Niet voor herhaling vatbaar.
Lenny B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Afgelopen zondag 4 juni heerlijk gegeten via de AH actie! Er is een keuze menu tussen vlees en vis, maar aanpassingen zijn mogelijk. Op ons verzoek ook om bijpassende wijnen gevraagd, hierin werden wij super geholpen! Wij komen zeker terug!
marja.mann .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gisteren gegeten via AH spaarkaart bij Bardot. Bijzonder vriendelijk personeel. Gezellige ongedwongen sfeer, heerlijk terras. Het eten was lekker en werd in het juiste tempo gereserveerd. Zeker een aanrader!
Marja
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Eten was goed, geen haut cuisine. Interieur sterk verouderd. Met name de stoelen waren kapot en smerig om te zien. Kan echt niet meer. Moeten snel vervangen worden bediening was vriendelijk. Wij hadden beiden graten in de kabeljauw filet. Kregen wel , ter compensatie, gratis koffie aangeboden.
Dessert op de kaart was niet van deze tijd.
Vincent L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Op Hemelvaartsdag bij Bardot met een AH-kaart gedineerd. De drukte had het restaurant overvallen en men had moeite om ons tijdig te bedienen. Het bedienend personeel liet echt merken dit heel vervelend voor ons te vinden. Uiteindelijk heeft men dit op een uitstekende wijze opgelost en zijn wij meer dan tevreden weggegaan.
Toen de gerechten eenmaal kwamen hebben wij ervan genoten. Wij komen zeker nog eens terug.
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heel vriendelijk ontvangen, lekker gegeten en keurige bediening, attent. Wijntjes betaalbaar en lekker. Gaan zeker nog wel eens terug. Hadden mooi weer en gezellig terras. Binnen en buiten goed bezet.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Eten zelf was goed, geen amuse of brood,de huiswijn was matig van kwaliteit. Bediening was vriendelijk, muziek van de bar was een beetje storend in het restaurant
euwijk .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Met de AH- actie bij Bardot gegeten: een gezellig restaurant met bar-gedeelte. Doordat het op vrijdag vrij druk was in de bar was het aardig rumoerig in de zaak. Het eten was prima. We hadden een rundercarpaccio, aspergesoep als tussengerecht, en kabeljauw en steak als hoofdgerechten. Door de drukte i.v.m. de AH-actie was de wachttijd tussen tussengerecht en hoofdgerecht vrij lang,, maar door de kwaliteit van het eten het wachten waard. Zeker voor herhaling vatbaar!
kaasjeinadejong1 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Bardot is voor ons bekend. Wij wonen er schuin aan de overkant. Je kan er heerlijk eten en de bediening is perfect. Mijn man komt er regelmatig met onze schoonzoon en aangetrouwde neefjes (volwassen hoor) die appen dan
pa/oompie wij gaan naar Bardot ga je mee.
quik .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Gegeten bij Bardot met de AH bon. Dit al eerder gedaan, altijd goed eten. Maar deze keer ronduit teleurstellend.
Keuze uit voor- tussen en hoofdgerecht. Dessert was niet in het 3 gangen menu begrepen. Ik vind eigenlijk dat er de keuze gelaten moet worden tussen een nagerecht of tussengerecht. Nu hoopt het restaurant stiekem op extra inkomsten daar velen nog een nagerecht extra bestellen... De prijs van een gangbaar 3 gangenmenu is 25 euro, de prijs van een ah 3 gangen menu is 33 euro!! Dit is nogal bedrieglijk, prijs - kwaliteit is echt geen 33 euro waard!!!
Voorgerecht carpaccio, was lekker maar best gewoontjes. Tussengerecht 1 gamba, met beetje saus, erg karig....ander tussengerecht was aspergesoep. Was lekker maar wel te zout.
Hoofdgerecht was zwaar onvoldoende. Angus biefstuk???? was een homp vet met een paar stukjes (vet) vlees eraan, kreeg het niet doorgeslikt....Bovendien helemaal bedekt met gedroogde ui, die normaal op sate zit. Dat hoorde er echt niet bij. We waren niet zo assertief om het meteen terug te sturen, wel spijt van. Toen de ober vroeg of het smaakte wel gezegd dat het alleen maar vet was. Navraag in de keuken gedaan, ze wilden nog wel een kleine kabeljouw maken. Op zich positief aangeboden maar we hadden daar op t moment geen trek meer in en vroegen in plaats daarvan doe maar een dessert. Dit mocht niet.....niet echt klantvriendelijk..... We kregen gratis koffie.
Al met al viel het ontzettend tegen. Ik raad Bardot aan om het vlees per direct te vervangen door iets anders en iets aan de prijs te doen of een keuze tussengerecht / nagerecht geven. Ik was altijd fan, maar nu even niet meer.
Steph78 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Een restaurant om terug te komen. .
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017