Barcelona

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mutantbos .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
heb geprobeerd bij Barcelona te reserveren met een voucher van Vakantieveilingen, maar het is net of dit restaurant niet meer bestaat, er is op geen enkele manier - telefonisch of per mail - contact te krijgen. Op de website van Barcelona lijkt alles ok te zijn, maar ondertussen kan ik fluiten naar een lekker Spaans dinertje ! Knap vervelend dus
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Smaakloos. Fantasieloos. Weinig keus. Trage bediening.
Roosromy .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
We hebben hier vanavond met smaak onbeperkt Tapas gegeten. Zowel de koude als warme gerechten waren van goede kwaliteit. Denk aan zalm rolletjes, gevulde dadels, witlofblaadjes met roomkaas en appel, warm brood, salades, zoete pepertjes etc. en dan nog alle warme vlees/vis/groenten gerechten.
Dit voor 17,50 p.p.
Gezellige muziek, zeer vriendelijke eigenaar/personeel.
Echt een aanrader om hier eens lekker te gaan eten!!