Over het restaurant Barca

Catalaans temperament

Bij Barça in de Pijp, aan het gezellige Marie Heinekenplein, kun je even onthaasten. Strijk als de zon schijnt neer op het prachtige terras, terwijl je van de heerlijke Catalaanse gerechtjes, drankjes en de echte Spaanse sfeer geniet. Ze hebben een ruime keuze aan tapas en hoofdgerechten. Je kunt hier binnenstappen voor een goed glas wijn, bier of Gin Tonic met heerlijke tapas. Maar je kunt ook genieten van uitgebreide maaltijden zoals een heerlijke paella. Bij Barça bieden ze alleen het beste uit de Catalaanse keuken. Alsof je even weg bent in eigen stad.

Meer informatie over restaurant Barca

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Barca

L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Erg leuk restaurant. Het is was echt goed en de sfeer is heel gezellig. Het is wel belangrijk dat je reserveert want het was er erg druk.
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Barca blijt een leuk en gezellig restaurant waar je lekker kunt eten/drinken! Een uitgebreide menukaart met voldoende variatie aan gerechten en goede wijnen.
Hella V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Paella was heerlijk alleen zou hij heter van het vuur geserveerd mogen worden. Voor 2twee personen was het ruim voldoende
olgava .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Op aanraden van een familielid samen met partner bij Barca gegeten. We werden zeer vriendelijk ontvangen en naar tafel begeleid. Naast ons tafeltje kwam een groot gezelschap te zitten. Een medewerkster stelde ons meteen voor dat wij ergens anders konden zitten waar het iets rustiger was. Dat hebben wij gedaan. Het eten was heerlijk. Wij hadden gekozen voor de 2-gangen tapasschotel voor 2 personen.
Wij komen hier zeker nog eens terug!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima eten, zeer goed verzorgd door no-nonsense waitress - oprecht geinteresseerd. Probeer niet een van de voorste tafeltjes te nemen - dan zit je op de tocht.
Heike L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heel lekker gegeten en ruime keuze aan tapasgerechtjes! De bediening was ook enorm vriendelijk! Gelegen in een gezellige buurt! echt TOP! :D
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
De tapas waren erg lekker!!
De service was wat minder. We werden aan een tafel gezet en kregen de menukaart en bestelde wat te drinken.
Nadat we ons drinken kregen kwam er vervolgens niemand meer naar ons toe.
Na een half uur hebben we zelf iemand van de bediening geroepen om iets te bestellen.
Het eten werd naar onze tafel gebracht en was echt heerlijk!!
Maar helaas kwam de bediening weer niet naar onze tafel en werd vervolgens ook al de terrasverwarming aangezet??!!
Dit was echt bloedheet dus zijn we vervolgens naar een andere tafel verder op het terras gaan zitten.
Jammer dat de bediening niet vaker is komen checken of we nog iets wilde drinken of eten tussendoor maar de tapas waren zeer goed!
Marten S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Lekkere gerechten, Chorizootjes waren voor mij echt aanrader. Bediening vriendelijk, niet opdringering. We kregen alle ruimte even na te tafelen, ondanks dat het restaurant verder einde van het servies wel leeg begon te raken.
marinasiebers .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prijs is niet in verhouding tot wat je krijgt.
Met 2 personen wat kleine tapashapjes gegeten met een kop koffie en een fles Spa rood. Moest over de 60 euro afrekenen. Schandalig duur!
Karel H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Super avond! De tapasschotel is een aanrader! Leuke buurt! Vlotte bediening! Gezellige sfeer! Je waant je even in Barcelona!
Maaike A.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Nu drie keer op rij hele slechte ervaring gehad; 1e keer werden we gesommeerd van het terras af te gaan voor een borrel terwijl we daar al zeker een uur hadden gezeten en ons eten al hadden besteld. Ook werd er nog even aan een gerecht gelikt door de hond van de eigenaar. 2e keer tijdens de werklunch geboor en getimmer en personeel dat je dom zit aan te kijken terwijl we ons niet meer verstaanbaar konden maken. 3e keer wijn in plastic cups en een g
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Lekkere hapjes, snelle bediening, maar ook belangrijk... vriendelijke bediening! Lekker buiten op het terras gezeten ook al had ik dat niet aangegeven bij de reservering, kon toch...
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Veel te duur voor hetgeen je krijgt; Gegrilde groenten voor €6,- bestaande uit een halve paprika en een kwart courgette, is echt schandalig! Het eten was daarnaast vlak van smaak en werd lauw opgediend. Ik heb zelden zo slecht gegeten! Gelukkig smaakte de wijn wel, maar hier komen we iig nooit weer! Echt teleurstellend
Sanderijn S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Lekkere tapas gegeten en vriendelijke bediening. Het zijn niet hele spannende tapas maar wel gewoon lekker.
Nell P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Een vaste plek om met vrienden af te spreken. Gezellige sfeer en zeer vriendelijke bediening!
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Leuke, fijne bediening, het eten was erg lekker, maar het duurde wel lang voordat ze kwamen. Moest er een aantal keren zelf achteraan. Goede aandacht voor notenallergie.
Jasmyn C.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Leuk personeel die de perfecte balans kennen tussen aandacht geven en met rust laten! Witte sangria aanrader!
Joyce A.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Barca leuke zaak met een heleboel maars:
1,5 uur wachten voor 1ste gerechten kwamen
Bon Vd voorgerechten kwijt geraakt
Enorm lang wachten op bediening
Iets te dure gerechten voor wat je krijgt

Maar wel:
Super vriendelijke bediening
Rekening werd bijgesteld
Super locatie met zonnig terras

Hopenlijk met juiste bezetting en betere organisatie intern blijft barca een top tent.
K D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Redelijke gastvrijheid, Sangria wat aan de slappe kant, eten niet echt om over naar huis te schrijven!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heel lekker eten, heel vriendelijke bediening ondanks de drukte! Toffe ervaring!