Over het restaurant Barca

Catalaans temperament

Bij Barça in de Pijp, aan het gezellige Marie Heinekenplein, kun je even onthaasten. Strijk als de zon schijnt neer op het prachtige terras, terwijl je van de heerlijke Catalaanse gerechtjes, drankjes en de echte Spaanse sfeer geniet. Ze hebben een ruime keuze aan tapas en hoofdgerechten. Je kunt hier binnenstappen voor een goed glas wijn, bier of Gin Tonic met heerlijke tapas. Maar je kunt ook genieten van uitgebreide maaltijden zoals een heerlijke paella. Bij Barça bieden ze alleen het beste uit de Catalaanse keuken. Alsof je even weg bent in eigen stad.

Meer informatie over restaurant Barca

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

7,2
Jasmyn C.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Leuk personeel die de perfecte balans kennen tussen aandacht geven en met rust laten! Witte sangria aanrader!
Joyce A.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Barca leuke zaak met een heleboel maars:
1,5 uur wachten voor 1ste gerechten kwamen
Bon Vd voorgerechten kwijt geraakt
Enorm lang wachten op bediening
Iets te dure gerechten voor wat je krijgt

Maar wel:
Super vriendelijke bediening
Rekening werd bijgesteld
Super locatie met zonnig terras

Hopenlijk met juiste bezetting en betere organisatie intern blijft barca een top tent.
K D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Redelijke gastvrijheid, Sangria wat aan de slappe kant, eten niet echt om over naar huis te schrijven!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heel lekker eten, heel vriendelijke bediening ondanks de drukte! Toffe ervaring!
gertina .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Ouderwetse Service ! Wij hadden ,voor mijn 80 E Verjaardag ,een Giftcard gekregen ,en kozen Barca EN !!!! Goed gekozen
Calamaris
Baby Spinaziesalade
Spaansbrood met Salsa
EN een Heerlijke Wijn
Klasse !! Leuke Bediening ,Goed en Gezellig
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Vandaag met een vriendin op het terras gezeten. 1 liter Sangria besteld en twee tosti's. De Sangria was erg klein en geen liter, maar erg lekker. De tosti's kwamen met ham ipv bacon, toen wij de serveerster hierop wezen werd zij erg geirriteerd en werd het eten met tegenzin weer meegenomen. Toen wij om de rekening vroegen werd deze op tafel gegooid en gezegd: "hier". Erg onvriendelijk en geen lach op haar gezicht te krijgen.
Goed eten, leuke tent, maar de bediening is echt heel erg teleurstellend.
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heb hier gisteravond gegeten met vriendinnen! De inrichting van het restaurant is gezellig en sfeer is goed. Vanaf het begin viel het mij op dat de bediening niet alles onder controle had, de reserveringslijst leek kwijt, en alles duurde heel lang voordat het op tafel stond. Ik had van tevoren gezegd dat er iemand een glutenallergie had, en het meisje aan de telefoon had het nog een keer bevestigd diezelfde dag. Toen we vroegen om glutenbrood brood, deden de mannen in de bediening er heel verward over en duurde het heel lang om aan de keuken te vragen. Daarnaast hebben we 45 minuten moeten wachten een plateau wat we als voorgerecht gingen nemen. Het eten was lekker, maar alles duurde té lang, dus hebben we maar betaald.
Inger E.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Zeer Vriendelijk en attent personeel! Helaas viel de tapas voor twee menu een beetje tegen. Weinig in vergelijking met andere tapas-restaurantjes maar de cocktails en wijntjes maken veel goed. Gezellige sfeer dus zeker een aanrader! Wel zal ik de volgende keer mijn eigen tapas bestellen of iets á la carte. bestellen.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Tapas werden niet direct op tafel gezet, ze verzamelden ze eerst, daarom lauwe tapas. Het smaakte overigens prima. Eigenlijk meer een restaurant wat tapas er bij doet, dan een echte tapasbar, had ook niet die sfeer.
Nino H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Lekker gegeten jammer van het lebberende stel naast en achter ons maar we waren zeer tevreden met het sfeer
Maj D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hadden een tapasbuffet. Eerst een ronde koude gerechten, daarna een ronde warme gerechten. De koude gerechtjes vielen erg tegen. De warme gerechten waren een stuk beter. Met name de yoghurtkip, de gehaktballetjes en de filodeegrolletjes met spinazie en feta vielen bij ons in de smaak.
Verder prima service. Er werd rekening gehouden met onze beperkte tijd en werden steeds goed en snel geholpen.
carlinevansetten .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekkere gerechten, relatief groot restaurant. Bediening kan wat enthousiaster. Wij kwamen met een bon en voelde ons niet meteen heel welkom.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten en drinken was lekker, de bediening was zeer vriendelijk en attent en niet opdringerig, wachttijd ook prima, de tafels wel wat klein voor tapas. De aankleding en sfeer in het restaurant was mooi en gezellig en levendig, Het zat bomvol maar we hadden totaal geen last van lawaai van anderen. Kortom, aangezien ik óók nog fijn gezelschap had, een heerlijke avond gehad.
Kim G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekkere tapas, aan de dure kant voor wat je krijgt, maar wel een top avond gehad. Het restaurant ziet er erg mooi uit. Vooral de Patatas Bravas waren heerlijk!
Thomas H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Met vriendin naar Barca op 24 december. misschien komt het door die dag, maar het was om half 2 bijna leeg. Terwijl de lokatie natuurlijk erg goed is en het binnen ook gewoon goed oogt.
Ik moest even wachten totdat Maria er was en ik kon genieten van de witte Verdejo wijn. Geurig en smakelijk. Dat begon goed.
Ik heb ook niets te klagen over de bediening: vlot (maar ja, leeg), vriendelijk en behulpzaam. Maria koos zalm sandwich en dat werd niet goed gepresenteerd: grote bruine boterhammen op een relatief klein bord. Oogde niet smakelijk. Separaat nog een bordje met wat gebakken aardappelen en minimale groente. Ik had drie tapas: pimientos padron (daar kan je weinig aan bederven; was dus gewoon goed), lamskarbonaatjes (goed geroosterd, wat vlakjes gekruid) en boquerones vinaigre. Beste Barca, leg die kleine sardienenfiletjes toch alsjeblieft nooit meer op een stapel gezoute chips. Bah, foei!
Er zijn veel betere adressen als je goede tapas wilt eten. Jammer.
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Toevallig op het Marie Heinekenplein aangekomen en etenstijd... tapas leek wel wat, tent zag er gezellig uit. Dus maar eens proberen! En dat viel niet tegen. Vlotte bediening, goed eten, redelijke porties. Kleine tafeltjes, maar ja wat verwacht je op een dergelijke locatie? Het paste allemaal precies.
Eén ding viel heel erg tegen: onderweg naar het toilet, langs de rookruimte! Stank, anders kan ik het echt niet noemen. Dat moet toch beter kunnen? Wil je je gasten echt binnenhouden, zorg dan voor goede afzuiging!
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Beetje prijzig voor onze smaak, maar het is een mooi restaurant met gastvrije en vriendelijke bediening.
Mariet V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijke tapas gegeten en wijn gedronken. Wat een vriendelijke bediening en een gezellige avond gehad in Barca in kerstsfeer!
1988 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Lekker gegeten en een goede ober. Het dessert, een chocolade souflé, was helaas mislukt maar wij kregen een nieuw dessert van het huis, ook hoefde wij niet te betalen voor de souflé. Goede service Barca!
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Of het nou voor een borrel is, paar tapas op het terras of een diner. Je kan altijd naar Barca! Interieur is leuk gedaan. Bediening is vlot (qua karakter) maar niet altijd in de snelheid wat betreft de opmerkzaamheid aan de tafel. Iets proactiever mag wel. Verder goed qua eten en sfeer, dus kom zeker terug!