Barbier Breda

Vismarktstraat 11 4811 WD Breda Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten

Krisje V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Linda E.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Het hoofdgerecht was koud en de vis was niet gaar.
Voorgerecht de carpaccio was heerlijk!
Na gerecht was redelijk
Sammie A.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Het eten was heerlijk. De bediening was top. Mooi restaurant. Voor het eerst in ons leven de vraag gekregen of we wilde wachten na het voorgerecht of gelijk het hoofdgerecht wilde. Kan ik hier ook mijn haar laten knippen ;)
Irma E.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Bediening was heel vriendelijk.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
We hebben hier lekker gegeten.
Vriendelijk personeel.
Olivier D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
De prijs-kwaliteit verhouding van dit restaurant valt behoorlijk tegen. Ik vind de kwaliteit van de gerechten niet in verhouding staan tot de prijs welke betaald wordt. Met betrekking tot de kaart is er ook wel wat op te merken. Er wordt een 3-gangen menu genoemd voor een bepaalde prijs welke nergens terug te vinden is, je gaat er dus gemakkelijk vanuit dat je gewoon kunt kiezen uit de gangen zoals weergegeven op de kaart. Tijdens de opname is er verder ook niet gevraagd of we gebruik wilde maken van dit menu. Dit stelde ons wel erg teleur met het ontvangen van de rekening welke dus een stuk hoger lag dan dat je van tevoren verwacht bij het bestellen van de 3-gangen.

Al bij al denk ik dat je voor het geld ergens anders meer kwaliteit krijgt. Zonder verbetering van de kwaliteit zou ik hier niet snel naar terug gaan.
Titia D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Heerlijk gegeten, porties waren precies goed. Bediening vriendelijk en deskundig. Een aanrader.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Ik vond t niet goedkoop, het eten was erg lekker, er was niet heel veel keus
Lucienne L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het eten was erg lekker, alleen jammer dat je de friet apart moet bij bestellen. Wij waren met z'n 4en en kregen 3 mandjes (1 had skinny friet en 3 fat friet). Het is 3 euro per stuk, dus beetje karig. Daarvoor waren we met z'n 2en en toen vergaten ze de friet en kregen daarna ook maar 1 klein mandje. Verder was het heel gezellig
Manon M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Lekker gegeten in een sfeervol restaurant!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Hier gegeten met de AH actie. De lokatie verrast. Fantastisch, leuke en gezellige bediening, het menu was van topniveau. Wat deze chef-kok in zijn kleine open keuken tovert is klasse. Zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Je zou het bij de entree van het restaurant niet zeggen dat er zo'n kwaliteit geserveerd wordt. Het eten is fenomenaal. Complimenten aan de kok. Dat hij dit kan bereiden in zo'n klein maar zuiver keukentje is top.
Super vriendelijke en snelle bediening. We gaan beslist nog een keer terug.
Marc G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Lekker gegeten van een beperkte kaart. Leuke sfeer en enthousiaste bediening. Wel jammer dat we ruim een kwartier op onze tafel moesten wachten.
Marjolijn R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
gezellige plek om te eten. Vriendelijk geholpen en lekker gegeten.
Samantha R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Knus,gezellig, goede service. Eten was lekker. Ns het eten nog gezellig drankje in de bar gedaan. Leuke avond gehad!
Mira V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Verrassend lekker gegeten in klein gezellig restaurantje!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Fijn knus restaurant, leuke bedienimg en heerlijk gegeten!
Linda A.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
We hebben een erg fijne avond gehad. Het eten was heerlijk en de service prima! We gaan zeker nog eens terugkomen.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Het eten was beter dan verwacht, we hadden het AH-menu, was prima! Leuke tent, leuke bediening, aanrader!
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Bij binnenkomst lijkt het een wat bruine kroeg, maar iets verder een gezellig restaurant met inkijk in de open keuken. Daar worden de gerechten bereid, die niet alleen heerlijk smaken maar er ook mooi vormgegeven worden. Bij de wijn kwam direct een karaf water op tafel, wat we bij de ah restaurant actie zelden tegenkomen. Bediening was vriendelijk, voorkomend en niet opdringerig. Het was voor ons een topper. Enige minpuntje is de trap naar het toilet die voor mensen die wat slecht ter been zijn bovenaan niet overal goed houvast geeft.