Barbequerestaurant ZieZo!

Kon. Wilhelminahaven Noordzijde 2 3134 KE Vlaardingen Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Barbequerestaurant ZieZo!

Treinstation op loopafstand, ca 500 meter
  • Kom je met de auto?
    Routebeschrijving: Vanuit de richting ROTTERDAM/SCHIEDAM. U volgt de A-20 richting Hoek van Holland. Bij afrit 10 gaat u rechtdoor richting Europoort. Bij afrit 16 volgt u de borden Vlaardingen-Oost. U neemt de afslag Vlaardingen-Oost. Bij de stoplich

Maandag t/m Woensdag Gesloten.
Mocht u toch uw feest bij ons willen vieren op maandag, dinsdag of woensdag en u bent met minimaal 20 personen neem dan even contact met ons op zodat we eventueel (exclusief-) voor u open gaan 010- 248 08 48.
Donderdag t/m

• Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Lekker en eerlijk eten hier! Onzettend vriendelijk personeel, heel erg behulpzaam. Heel lief voor de kinderen, het personeel is bezig om het iedereen naar zijn of haar zin te maken! Geen beperking qua tijd, dus gewoon lekker een avond tafelen. Echt een aanrader, we komen zeker terug!
Beste Pluisjebolletje, bedankt voor de mooie cijfers en de sympathieke recensie... Er waren ook weer super gezellige mensen.... Graag tot ZieZoZiens!
President .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
ZieZo Vlaardingen nog steeds ons favoriete restaurant. Wij komen er inmiddels al zo'n jaartje of negen en het lijkt wel of het alleen maar beter wordt. De eigenaren Frans en Cinja zijn een beetje familie geworden na al die jaren zo voelt het. Er heerst een prettige sfeer en het personeel is zeer vriendelijk en service gericht. Ook die nieuwe frisse uitstraling is een aanwinst. Bij ZieZo ben je niet uit eten, maar een avondje uit. De tafel is de hele avond voor jou als gast en dat is enorm aangenaam. Hier word je niet de deur uitgekeken. De eigenaren snappen als geen ander, hoe je aan klantenbinding moet blijven doen en dat is constante kwaliteit bieden. Ondernemen is een vak en dat snappen ze bij ZieZo.. Nu wat kunt u verwachten bij ZieZo. Onbeperkt BBQen de hele avond. Zeer gevarieerd buffet en alles kraakvers. Zo nu en dan worden er nieuwe vlees en vissoorten geprobeerd en aan de klanten hun mening gevraagd.
Het assortiment bestaat uit diverse verschillende groentes, vlees en vissoorten waarvan sommige voorgegaard. Onbeperkt stokbrood en een uitgebreid saladebuffet completeren het buffet. En niet te vergeten de uitgebreide dessertkaart. ZieZo is een belevenis, die je iedere keer weer wil herhalen.
Beste mijnheer de President, bedankt voor uw mooie uitgebreide recensie. Fijn dat u het na al die jaren nog steeds naar uw zin heeft. Het is overigens wederzijds altijd gezellig en een inhoudelijk gesprek wordt door ons ook gewaardeerd. Nogmaals bedankt en graag tot een volgende keer.
Jeroenvz79 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Superservice, leuk concept, gerunt door een onwijs gedreven enthousiaste familie, niets dan complimenten :-)
Prijs is ook helemaal prima. Ondanks de locatie, die niet echt midden in t centrum is, weten toch veel mensen t restaurant te vinden en dat zegt al veel/genoeg, ga vooral zo door!
Beste Jeroen,
Hartelijk dank voor de mooie cijfers en de leuke beoordeling, daar doen we het voor.
Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad.
GRaag tot ZieZoZiens!
Frans en Cinja en de ZieZo Crew.
Ineke1959 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Een heel leuk restaurant, we komen er graag. Het eten, wat je zelf bij het buffet kunt uitzoeken zowel een salade en sauzen gedeelte als vlees en vis6ziet er verzorgd uit en smaakt heerlijk. Tel daarbij de gastvrijheid van Cinja en Frans + hun personeel op en je hebt gegarandeerd een heerlijk avondje uit. Ook is het goed betaalbaar.
Beste Ineke, bedankt voor de mooie recensie en dito cijfers. Jullie maken er ook altijd een feestje van... Met of zonder de wijzen uit het oosten.... Super bedankt.
BroodjePassie .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Echt gezellige sfeer en veel oprechte aandacht van het personeel. Persoonlijk, goeie uitleg en prima eten. Vlotte bediening ook, je zat geen moment zonder drankje. Vooral de choco-fondue als dessert vond ik helemaal top.
Beste Broodje Passie, bedankt voor de leuke recensie en graag tot ZieZoZiens....met of zonder chocofondu.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Leuk restaurant! Leuke, vlotte bediening, die heel goed inspeelt op het gezelschap (in dit geval: vier lollige neven). Uitgebreid assortiment, goede kwaliteit. Ook heel positief: geen tijdsbeperking, dus je kan de hele avond lekker tafelen.
Beste Rene en Andere neven,

Bedankt voor deze mooie recensie en natuurlijk. voor jullie komst.
Volgende keer een nichtenavond ?
Tot ZieZoZiens
Namens de gehele BBQ ZieZo Crew
Huigentjes .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Wat een heerlijk gezellig top restaurant is bbq ziezo altijd gezellig personeel altijd goed vers vlees lekkere soep en over heerlijke sangiria. ook top voor de kinderen, het personeel is altijd in voor een praatje.super locatie aan de haven en het is er heerlijk om avonds even op het terras te zitten met een over heerlijk bakje koffie of (tip) de drie lekkertjes. ga zo door !! Aanstaande zaterdag gaan we weer maar dan met een grote groep .
Beste familie Huigen,
Bedankt voor deze mooie recensie en dito cijfers.
Vanavond, met de hele groep, was het wederom erg gezellig.
Graag tot de volgende keer.
Tot ZieZoZiens
Frans & Cinja en de gehele Crew van BBQ ZieZo
Marian444 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Gisteren 26 april hebben wij met onze zoon en dochter en diens vriendin en vriend een hele leuke avond bij zie zo gehad
Het eten lekker en keus genoeg
En het personeel was ontzettend aardig
Bedankt voor de gezellige avond
Fam. van der Meer
Beste Jarige Marian,

Bedankt voor deze mooie recensie.
Graag tot ZieZoZiens.

Frans en Cinja van Greunsven &
de Crew van BBQ ZieZo
Gretha K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
HET adres in Vlaardingen en omgeving voor een gezellig en heel relaxed avondje uit eten. Lekker, vers en zeer smakelijk, zowel voor de bbq als het salade buffet. Super attente bediening. En last but not least de verwenkoffie als afsluiting. Dank aan de 'ziezo' familie.
Beste Gretha1, bedankt voor deze geweldige recensie,
Graag tot een volgende keer!!
Denise R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Heerlijk gegeten, vis, vlees en saladebar, lekker vers. Goede sfeer, geweldige service, klantvriendelijk en erg attent. Aanrader!!!!
Bedankt voor de mooie recensie en gefeliciteerd met uw verjaardag, vandaag!
Het BBQ ZieZo team
GeSa2013 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Geen idee waarom deze tent een 8,7 scoort!! Er is totaal niets verfijnds of smakelijks aan de gemarineerde beef, de ballen gehakt, het kalkoen- of lamsvlees die je aan je eigen tafel moet bbq-en. De aangeboden vis belandt na de bbq-beurt zompig op je bord. Gelukkig zijn er genoeg naar mijn idee niet zelf gemaakte sauzen (!!) om de smaak te neutraliseren. En mocht je denken: nou laten we dan maar voor de saladebar gaan. Succes met de huzaren- en aardappelsalade, het gekookte eitje en de ananas.
Als dit allemaal nog niet genoeg is, kan de bbq afgetopt worden met een overheerlijke bananaspilt, irish coffee of sex on the beach cocktail.
Wij hebben kostelijk gelachen om deze 80's toko maar dit nooooooooit meer!!!!
Beste Gesa 2013,
Bedankt voor uw recensie.
Jammer dat we niet aan Uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
BBQ ZieZo.
President .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
ZieZo is inmiddels ons stamrestaurant geworden. Hier ben je niet alleen uit eten, maar ook bijna familie. Zeer prettige sfeer en leuk personeel. De uitbaters snappen als een van de weinige in Nederland hoe je aan klantenbinding doet. Zeer gevarieerd buffet en alles kraakvers. Eens in de zoveel tijd worden er nieuwe gerechten bijgeplaatst. Dit alles in samenspraak met de klanten. Groot voordeel, je wordt niet de zaak uitgekeken jouw tafel is voor de hele avond jouw tafel. Ik zeg gewoon doen. Grote kans, eenmaal klant altijd klant.
Hartelijk dank voor deze mooie recensie en dito cijfers...
Wij zijn er wederom trots op om zo'n mooie beoordeling te krijgen..
Wij gaan er met het hele team een glaasje op drinken.

Thomas F.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Om met de service en bediening te beginnen: die is werkelijk fantastisch. Erg vriendelijk, laagdrempelig en ontzettend klantgericht. Geen moeite is ze te veel, en afwijkingen van de menu kaart worden zonder het te moeten vragen geregeld. Er is uitleg vooraf, die is prettig en vooral de opmerking "...we eten hier alleen wat je lekker vindt" zal me in positieve zin lang bij blijven.

Onbeperkt eten op zich is niet uniek, maar om dat in de vorm van een BBQ te doen wel. Echt briljant, en als je dat dan doet met uitstekend vlees/vis/groente etc. dan wil je eigenlijk niet meer naar huis.

De desserts zijn ook prima, het ijs erg lekker en de cocktails ook.

Al met al zonder meer een aanrader!!
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Gisteren voor het eerst wezen eten bij bbq zie zo. Wat een super gezellig restaurant. Het ontvangst was gezellig en de bediening is zeer vriendelijk. Heel leuk om zelf met je eten bezig te zijn. Volop keus. Zeker een aanrader voor een gezellig avondje ontspannen met een groep. Wij gaan zeker terug !!