BARBÈQ

Torenstraat 79 2513 BP Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant BARBÈQ

Een mix van de authentieke en moderne Braziliaanse keuken

Barbèq is een klein gezellig Braziliaans restaurant, waar je ook goed kunt borrelen met streetfood en caipirinhas. Met een mix van traditionele en moderne gerechten krijg je hier een geweldige kans om kennis te maken met mooie tropische ingrediënten. De menukaarten staat bol van vers huis gemaakte gerechten met zwarte bonen, vis en schaaldieren, kokosnoten, bananen en vruchten.

Meer informatie over restaurant BARBÈQ

TRAM 16
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Zondag en maandag gesloten
Dinsdag tot zaterdag open vanaf 17 uur tot 21 uur.

• Af te huren , Terras
Suzanne E.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden op een vrijdagavond. Het was mijn tweede keer hier en er de kleine kaart was weer uitstekend, de wijn erg lekker en de gastvrouw heel vriendelijk. De kok was iets te snel met ons hoofdgerecht maar alles was zeker naar wens.
Boudewijn D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prettig familierestaurant, gedreven door mensen uit Brazilie zelf. Leuk aanbod van cocktails. Beperkte kaart van prima gerechten. Redelijke prijzen en ook enkele prima wijnen. Hele vriendelijke bediening. Wij waren dik tevreden!
RM K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijke Caipirinha's gedronken. Prima bediening! Maar het eten viel tegen. Erg lekker hoor maar een schepje rijst, 50 gram vlees in een bonensaus en een schepje boerenkool voor bijna 20 euro... Nee, dat is toch echt niet in verhouding...
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
hier gaan we zeker terug komen!
Nellie N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten gisteravond. Tafeltjes zijn zo gevuld, maar dat is ook wel eens leuk. Gastvrouw warm en vriendelijk!
loes V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Sfeervol, klein familierestaurant met zeer prettige bediening, heerlijk eten en prachtige live Braziliaanse achtergrondmuziek.
Ian K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Was een leuk restaurant. We hebben lekker gegeten met gerechten die ons onbekend waren. Bediening was vriendelijk en toegankelijk. Ik zou er zo nog een keer gaan eten!
arianesnijders .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben hier in Braziliaanse sfeer heerlijk gegeten. Wat een verrassend leuke zaak. Lekkere hapjes met vis en vleesvulling. En heerlijke mosselen in vinaigrette. De bediening was erg attent. Wij komen hier graag nog eens terug!
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten is fantastisch. Bijzondere gerechten en verse ingrediënten en alles wordt ter plekke vers bereid.

De service is vriendelijk en gastvrij en je voelt je snel op je gemak.

De keuken en bediening is eigenlijk veel beter dan de inrichting doet vermoeden.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Lekkere caipirinha vooraf, vergezeld van een leuk gesprek met de eigenaresse. Zij, haar dochter en de twee koks hebben duidelijk veel passie voor hun werk! De kaart is klein, maar daardoor is alles wel vers en krijgt het de optimale aandacht. Het eten is dan ook erg goed. Sla een nagerecht hier niet over! Er werd ons verteld dat de kaart zeer regelmatig wisselt. De service is heel persoonlijk, zeer vriendelijk en goed verzorgend. Als de zaak vol zit, is het wel wat rumoerig omdat de muren nog niet zo zijn aangekleed. Verder is het wel een mooie zaak, zeker als je weet dat het eerst een fietsenstalling was. Goedkoop is het niet, maar je krijgt m.i. wel waar voor je geld. Al met al een aanrader en voor herhaling vatbaar!
Ben P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Kleine zaak, kleine kaart, maar ontzettend veel smaak & sfeer.
De tafel van KeesJan V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Geniaal gegeten, erg fijne gerechten met bijzondere combinaties.
Divera V.
Wat een onverwacht cadeau! M'n man had BARBÈQ op IENS gevonden en ik wist niet wat ik moest verwachten. Maar het was fenomenaal. Ik heb in lange tijd niet zo lekker gegeten, heerlijk en verrassend van samenstelling. De sfeer is heel ontspannen en iedereen, van de bediening tot de kok is op een hele leuke manier betrokken. Daar gaan we zeker meer naar toe!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Leuk klein bistrootje op een klein plein in Den Haag. Bediening deed heel erg hun best. Familiebedrijf? Doet alleen niet erg Braziliaans aan, had meer kleur verwacht. Eten is redelijk, vooral de desserts waren lekker. Voor en hoofd was zeker niet bijzonder, het had net zo goed Spaans, Frans of Italiaans kunnen zijn. Voor ons niet voldoende 'anders' om de hoge prijzen te rechtvaardigen. Wellicht eens voor de lunch proberen.
Vries K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Rijd hier regelmatig langs maar was me nooit opgevallen. Via IENS kwamen we er terecht omdat het goede recensies had. Was helemaal terecht, want heel lekker gegeten. Vooral de vis met krokant korstje en voorgerecht met zoete, paarse aardappel waren erg goed en zagen er mooi uit. Het was er alleen erg rustig (bijna private dining). Voor ons niet erg, maar jammer voor de eigenaar. Verdient meer klanten dan de rustige vrijdagavond dat wij er waren.
A H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Je ziet dat de eigenaar in de zaak meewerkt en zorgt voor een goede service. Gezellig, klein, lekker eten en heerlijke mix van de Braziliaanse, Japanse en Portugese keuken.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Zeer vriendelijke gastvrouw en bediening, gezellig terras en sfeervol restaurant binnen. De bediening was heel aardig, maar niet capabel, traag en geen controle. Wij hebben bijna een uur op de voorgerechten moeten wachten en toen bleek dat er maar 1 gerecht was, de andere was men vergeten. Geen probleem, kan gebeuren. Door naar het hoofdgerecht, de gamba's. 5 gamba's op een beetje puree voor € 25 is echt veel te duur. Smaak was goed. tafelgenoot had salted beef, smaakte goed. Restaurant heeft zeker potentie, maar het eea moet nog wel vebeterd worden.
Silke S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Na een lange zoektocht voor leuke restaurants in Den Haag kwamen we uit bij Barbèq. Vanwege de lovende recensies besloten we hier naartoe te gaan, maar dit viel een beetje tegen.
Het personeel was erg vriendelijk. De Braziliaanse cocktails waren goed, maar weinig speciaal. De locatie en inrichting waren zeker leuk, maar die kleine terrasstoeltjes zitten voor geen meter. Binnen zaten de stoelen een stuk beter maar stond vrij harde (en constant dezelfde) muziek aan.
Het eten was erg goed, wat ik ook in andere recensies heb gelezen. Het was lekker, interessante combinaties. Maar wanneer ik een hoofdgerecht van 25 euro bestel verwacht ik zeker meer dan slechts 4 gamba's op 2 pureetjes met 2 stukjes gebakken banaan. Als de portie groter was geweest, was de prijs-kwaliteit verhouding meer in balans.
Lekker, ja. Genoeg, nee. Geld waard, nee.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vanmiddag op uitnodiging en in gezelschap van een echte Braziliaan bij Barbèq op het terras de lunch gebruikt. Nooit eerder heb ik kennisgemaakt met de Braziliaanse keuken en het was een fantastische ervaring! Het eten, de bediening en de locatie zijn uitstekend en ik kan Barbèq dan ook bij iedereen aanraden.
Carladeb .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Bijzonder vriendelijke en attente service.

Dit restaurant verdient veel meer klanten. Echt een verborgen pareltje. Te verborgen want het was zowat leeg maar zeer onterecht.
Suzanne E.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk tentje. Super leuk en authentieke opzet. Enthousiaste eigenaar en personeel. De porties zijn niet heel groot maar alles is erg lekker en bijzonder.