BARBÈQ

Torenstraat 79 2513 BP Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant BARBÈQ

Een mix van de authentieke en moderne Braziliaanse keuken

Barbèq is een klein gezellig Braziliaans restaurant, waar je ook goed kunt borrelen met streetfood en caipirinhas. Met een mix van traditionele en moderne gerechten krijg je hier een geweldige kans om kennis te maken met mooie tropische ingrediënten. De menukaarten staat bol van vers huis gemaakte gerechten met zwarte bonen, vis en schaaldieren, kokosnoten, bananen en vruchten.

Meer informatie over restaurant BARBÈQ

TRAM 16
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Zondag en maandag gesloten
Dinsdag tot zaterdag open vanaf 17 uur tot 21 uur.

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Terras
9,2

Jouw recensie over het restaurant BARBÈQ

Florence S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Martijn G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Echt braziliaans eten met braziliaanse vriendelijkheid gebracht.
Fernanda M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
A super lekker en gezellig restaurant!!! We komen zeker terg!!!!!
heleen-js J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het eten was lekker met de echte Braziliaanse smaken. De prijs is toch wel aan de hoge kant. Met z'n tweetjes voor E.103,00 gegeten zonder dessert met 3 caipirinha's en 2 glazen wijn. De sfeer was goed met heerlijke Braziliaanse achtergrondmuziek.
lekkerhapje69 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Op donderdagavond bij Barbèq gedineerd om de verjaardag van onze dochter te vieren. Klein, gezellig, huiselijk restaurant met verse, verrassende, verfijnde gerechten en heerlijke authentieke cocktails. De gastvrouw was heel vriendelijk, had duidelijk plezier in haar werk en hart voor haar zaak. Onze dochter kreeg een extra feestelijk toetje met een vuurwerkje en werd in het Braziliaans toegezongen. Fijn plekje om weer eens terug te keren!
Patricia P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Fijne levendige informele sfeer, gerechten dagvers, zien er niet alleen prachtig uit maar smaakten ook heerlijk.
Wij zijn niet verder dan de voorgerechten gekomen doordat we iets teveel van de Lychee & Ginger Caipirinhas op hadden. Topavond gehad en ga zeker vaker terug!
Andreas B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker eten. Ik heb geen eerder ervaring met Braziliaans eten, maar het gaf een authentieke indruk.
Ayesha K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Leuk, klein restaurant met een prettige en persoonlijke sfeer. De gerechten die wij hebben geproefd waren heerlijk, van een hogere kwaliteit dan wij van te voren hadden verwacht. De eigenaresse en haar dochter hebben zelf jarenlang in Brazilië gewoond en dat proef je terug. Het waren authentieke elementen in een nieuw jasje. Het is wel iets aan de prijzige kant voor de portiegrootte. Wij zullen hier zeker vaker terug gaan om meer te proeven.
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Leuk authentiek restaurant met een gezellige sfeer. Je merkt dat de eigenaar uit Brazilië komt.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk Braziliaans gegeten in BarBèq! We komen zeker terug om nieuwe gerechten van de wisselende kaart te proeven.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wat een lieflijk, klein en gezellige zaak. Het ontvangst is hartelijk evenals de service de rest van de avond. De eigenaresse en haar dochter die heerlijk kookt creëren een rust die in alles naar voren komt.
De cocktail vooraf brengt je weer in vakantiesfeer, het eten is zeer verzorgd en lekker. Zeker een keer heen gaan!
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Erg lekker gegeten, personeel zeer vriendelijk, neemt rustig de tijd voor je. Wij komen zeker terug
john J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Te duur voor de porties.
Jelle H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Charmant klein restaurantje met dito kaart. Voor als je iets anders wilt proberen...Braziliaans, erg lekker!
Joey D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Hele fijne zaak met een klein menu van grote kwaliteit. Ook de bier- en wijnkaart mogen er zijn. Ik heb hier gezellig gedineerd met een vriendin en we hebben erg kunnen genieten van het eten. Ook de muziek paste goed bij de zaak en was totaal niet storend. Wel lastiger om elkaar te verstaan als er meer groepen in de zaak zitten, maar dat was bij het dessert pas een 'probleem'.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zaterdagavond voor de tweede keer en opnieuw met veel plezier bij Barbeq gegeten. De gezellige en ongedwongen sfeer combineert optimaal met de uitstekende Braziliaanse gerechten, die ook door mijn Braziliaanse gezelschap zeer werden gewaardeerd. Verbaasd dat we nog makkelijk een tafeltje konden bemachtigen. Dat betekent dat Barbeq nog niet door iedereen is ontdekt, maar dat zal deze zomer wel gaan gebeuren. Dan kun je ook terecht op het grote terras. Een aanrader dus!
Suzanne E.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden op een vrijdagavond. Het was mijn tweede keer hier en er de kleine kaart was weer uitstekend, de wijn erg lekker en de gastvrouw heel vriendelijk. De kok was iets te snel met ons hoofdgerecht maar alles was zeker naar wens.
Boudewijn D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prettig familierestaurant, gedreven door mensen uit Brazilie zelf. Leuk aanbod van cocktails. Beperkte kaart van prima gerechten. Redelijke prijzen en ook enkele prima wijnen. Hele vriendelijke bediening. Wij waren dik tevreden!
RM K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijke Caipirinha's gedronken. Prima bediening! Maar het eten viel tegen. Erg lekker hoor maar een schepje rijst, 50 gram vlees in een bonensaus en een schepje boerenkool voor bijna 20 euro... Nee, dat is toch echt niet in verhouding...
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
hier gaan we zeker terug komen!