BARBÈQ

Torenstraat 79 2513 BP Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant BARBÈQ

Een mix van de authentieke en moderne Braziliaanse keuken

Barbèq is een klein gezellig Braziliaans restaurant, waar je ook goed kunt borrelen met streetfood en caipirinhas. Met een mix van traditionele en moderne gerechten krijg je hier een geweldige kans om kennis te maken met mooie tropische ingrediënten. De menukaarten staat bol van vers huis gemaakte gerechten met zwarte bonen, vis en schaaldieren, kokosnoten, bananen en vruchten.

Meer informatie over restaurant BARBÈQ

TRAM 16
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Dinsdag gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
diner vf 18:00 - 21:30 (keuken)
Zaterdag
lunch en diner vf 12:00 - 21:30 (keuken)

De tafel van KeesJan V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Geniaal gegeten, erg fijne gerechten met bijzondere combinaties.
Divera V.
Wat een onverwacht cadeau! M'n man had BARBÈQ op IENS gevonden en ik wist niet wat ik moest verwachten. Maar het was fenomenaal. Ik heb in lange tijd niet zo lekker gegeten, heerlijk en verrassend van samenstelling. De sfeer is heel ontspannen en iedereen, van de bediening tot de kok is op een hele leuke manier betrokken. Daar gaan we zeker meer naar toe!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Leuk klein bistrootje op een klein plein in Den Haag. Bediening deed heel erg hun best. Familiebedrijf? Doet alleen niet erg Braziliaans aan, had meer kleur verwacht. Eten is redelijk, vooral de desserts waren lekker. Voor en hoofd was zeker niet bijzonder, het had net zo goed Spaans, Frans of Italiaans kunnen zijn. Voor ons niet voldoende 'anders' om de hoge prijzen te rechtvaardigen. Wellicht eens voor de lunch proberen.
Vries K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Rijd hier regelmatig langs maar was me nooit opgevallen. Via IENS kwamen we er terecht omdat het goede recensies had. Was helemaal terecht, want heel lekker gegeten. Vooral de vis met krokant korstje en voorgerecht met zoete, paarse aardappel waren erg goed en zagen er mooi uit. Het was er alleen erg rustig (bijna private dining). Voor ons niet erg, maar jammer voor de eigenaar. Verdient meer klanten dan de rustige vrijdagavond dat wij er waren.
A H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Je ziet dat de eigenaar in de zaak meewerkt en zorgt voor een goede service. Gezellig, klein, lekker eten en heerlijke mix van de Braziliaanse, Japanse en Portugese keuken.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Zeer vriendelijke gastvrouw en bediening, gezellig terras en sfeervol restaurant binnen. De bediening was heel aardig, maar niet capabel, traag en geen controle. Wij hebben bijna een uur op de voorgerechten moeten wachten en toen bleek dat er maar 1 gerecht was, de andere was men vergeten. Geen probleem, kan gebeuren. Door naar het hoofdgerecht, de gamba's. 5 gamba's op een beetje puree voor € 25 is echt veel te duur. Smaak was goed. tafelgenoot had salted beef, smaakte goed. Restaurant heeft zeker potentie, maar het eea moet nog wel vebeterd worden.
Silke S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Na een lange zoektocht voor leuke restaurants in Den Haag kwamen we uit bij Barbèq. Vanwege de lovende recensies besloten we hier naartoe te gaan, maar dit viel een beetje tegen.
Het personeel was erg vriendelijk. De Braziliaanse cocktails waren goed, maar weinig speciaal. De locatie en inrichting waren zeker leuk, maar die kleine terrasstoeltjes zitten voor geen meter. Binnen zaten de stoelen een stuk beter maar stond vrij harde (en constant dezelfde) muziek aan.
Het eten was erg goed, wat ik ook in andere recensies heb gelezen. Het was lekker, interessante combinaties. Maar wanneer ik een hoofdgerecht van 25 euro bestel verwacht ik zeker meer dan slechts 4 gamba's op 2 pureetjes met 2 stukjes gebakken banaan. Als de portie groter was geweest, was de prijs-kwaliteit verhouding meer in balans.
Lekker, ja. Genoeg, nee. Geld waard, nee.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vanmiddag op uitnodiging en in gezelschap van een echte Braziliaan bij Barbèq op het terras de lunch gebruikt. Nooit eerder heb ik kennisgemaakt met de Braziliaanse keuken en het was een fantastische ervaring! Het eten, de bediening en de locatie zijn uitstekend en ik kan Barbèq dan ook bij iedereen aanraden.
Carladeb .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Bijzonder vriendelijke en attente service.

Dit restaurant verdient veel meer klanten. Echt een verborgen pareltje. Te verborgen want het was zowat leeg maar zeer onterecht.
Suziefax .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk tentje. Super leuk en authentieke opzet. Enthousiaste eigenaar en personeel. De porties zijn niet heel groot maar alles is erg lekker en bijzonder.
Tjeerddierckxsens .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Unique Braziliaans eten met heerlijke caipirinha's. Gezellig terras aan opkomend pleintje. Aanrader als je eens wat anders wil eten.
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Na een drukke werkweek een fijne cairparinha met acaï gedronken op het terras bij Barbeq. Ik was erg nieuwsgierig naar de pão de queijo en ze waren nog beter dan gehoopt. Zelfs een tweede portie na het ook bijzondere voorgerecht besteld, waardoor er niks meer overbleef van re klassieke dinervolgorde. Maar dat maakte helemaal niets uit. Ik kom zeker nog eens terug, ook voor he heerlijke passievruchtentoetje.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Authentiek braziliaans eten, zowel van een streetfood- als een dinerkaart. Geweldige gastdames en ook nog eens heerlijke, originele caipirinha's...vooral proberen!
Salar S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Bediening is heel aardig en attent. Door de drukte moesten we iets langer op onze eten wachten, maar dit werd netjes aan ons doorgegeven. Vooral de fingerfood is een aanrader!
Daan R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk eten gecombineerd met heerlijke drankjes! In het centrum van Den Haag lekker buiten gegeten. Wel zijn de tafeltjes buiten niet handig om te eten! Gek genoeg erg rustig op zaterdag avond.....
Vriendelijke bediening!
Beperkte kaart, maar desondanks absoluut een aanrader!
Micha T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wat een heerlijk apart restaurant met heerlijke dagverse producten en een origineel concept (brasilian streetfood)!
Daarbij zijn de eigenaressen zeer warme en hartelijke mensen echt een dikke vette aanrader als je in Den Haag bent !
PS probeer ook de heerlijke caipirinhas!!
Nina D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Zalige Ginger Lychee caipirinha gedronken bij Barbèq op het terras.
De keer daarvoor voor het eerst "casquinha de siri" geprobeerd en WOW, wat was het lekker! Super mooi opgediend en perfect op smaak.
De sfeer is echt "Paulista" voor de mensen die uit Sao Paulo komen.
Zeker een aanrader voor diegene die een beetje van Brazilië willen ervaren en helemaal voor de Brazilianen die Barbèq nog niet kennen!
Gerda2000 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Lekker exotisch gegeten,alhoewel het voor de eerste keer in dit restaurant was.
De gerechten waren smakelijk, lekker gevarieerd.
De service is ook erg attent.Je voelt je thuis.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Wij hebben hier vorige week een vorkje geprikt, om alvast in de Braziliaanse stemming te komen voor een trip naar Rio de Janeiro. Wat een verrassend leuk tentje! Lekkere en bijzondere 'petisco's' gegeten, een variatie aan borrelhapjes met vis/vleesvulling. En heerlijke mosselen in vinaigrette. De caipirinha's smaakten ook goed. Wat we ook erg leuk vonden was dat de bediening erg attent was en zelfs enthousiast mee wilde denken over de invulling van onze reis naar Brazilië. Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen!
Josri H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Ik vind het restaurant heel knus en super gezellig. Erg genoten van een vis gerecht met een lekker glaasje wijn. De verse ingrediënten vielen me ook op tijdens het eten.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Bijna niet te vinden en onopvallend aan de buitenkant maar eenmaal binnen waan je je in New York en weet je dat je in de hot spot van dit moment bent. Niet trendy qua inrichting wel leuk dat je achterin de chef aan het werk kunt zien. En wat voor een werk! Gefrituurde krab, heerlijke vongole, wortels en paksoi in olie gebakken, gezouten heilbot en super gamba's. Prachtige combinaties van smaken, specerijen en ingrediënten. Een must go! Ze hebben maar 24 stoelen dus reserveren is gewenst.