BARBÈQ

Torenstraat 79 2513 BP Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant BARBÈQ

Een mix van de authentieke en moderne Braziliaanse keuken

Barbèq is een klein gezellig Braziliaans restaurant, waar je ook goed kunt borrelen met streetfood en caipirinhas. Met een mix van traditionele en moderne gerechten krijg je hier een geweldige kans om kennis te maken met mooie tropische ingrediënten. De menukaarten staat bol van vers huis gemaakte gerechten met zwarte bonen, vis en schaaldieren, kokosnoten, bananen en vruchten.

Meer informatie over restaurant BARBÈQ

TRAM 16
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Zondag en maandag gesloten
Dinsdag tot zaterdag open vanaf 17 uur tot 21 uur.

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras

Jouw recensie over het restaurant BARBÈQ

Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Leuk authentiek restaurant met een gezellige sfeer. Je merkt dat de eigenaar uit Brazilië komt.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk Braziliaans gegeten in BarBèq! We komen zeker terug om nieuwe gerechten van de wisselende kaart te proeven.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wat een lieflijk, klein en gezellige zaak. Het ontvangst is hartelijk evenals de service de rest van de avond. De eigenaresse en haar dochter die heerlijk kookt creëren een rust die in alles naar voren komt.
De cocktail vooraf brengt je weer in vakantiesfeer, het eten is zeer verzorgd en lekker. Zeker een keer heen gaan!
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Erg lekker gegeten, personeel zeer vriendelijk, neemt rustig de tijd voor je. Wij komen zeker terug
john J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Te duur voor de porties.
Jelle H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Charmant klein restaurantje met dito kaart. Voor als je iets anders wilt proberen...Braziliaans, erg lekker!
Joey D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Hele fijne zaak met een klein menu van grote kwaliteit. Ook de bier- en wijnkaart mogen er zijn. Ik heb hier gezellig gedineerd met een vriendin en we hebben erg kunnen genieten van het eten. Ook de muziek paste goed bij de zaak en was totaal niet storend. Wel lastiger om elkaar te verstaan als er meer groepen in de zaak zitten, maar dat was bij het dessert pas een 'probleem'.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zaterdagavond voor de tweede keer en opnieuw met veel plezier bij Barbeq gegeten. De gezellige en ongedwongen sfeer combineert optimaal met de uitstekende Braziliaanse gerechten, die ook door mijn Braziliaanse gezelschap zeer werden gewaardeerd. Verbaasd dat we nog makkelijk een tafeltje konden bemachtigen. Dat betekent dat Barbeq nog niet door iedereen is ontdekt, maar dat zal deze zomer wel gaan gebeuren. Dan kun je ook terecht op het grote terras. Een aanrader dus!
Suzanne E.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden op een vrijdagavond. Het was mijn tweede keer hier en er de kleine kaart was weer uitstekend, de wijn erg lekker en de gastvrouw heel vriendelijk. De kok was iets te snel met ons hoofdgerecht maar alles was zeker naar wens.
Boudewijn D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prettig familierestaurant, gedreven door mensen uit Brazilie zelf. Leuk aanbod van cocktails. Beperkte kaart van prima gerechten. Redelijke prijzen en ook enkele prima wijnen. Hele vriendelijke bediening. Wij waren dik tevreden!
RM K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijke Caipirinha's gedronken. Prima bediening! Maar het eten viel tegen. Erg lekker hoor maar een schepje rijst, 50 gram vlees in een bonensaus en een schepje boerenkool voor bijna 20 euro... Nee, dat is toch echt niet in verhouding...
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
hier gaan we zeker terug komen!
Nellie N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten gisteravond. Tafeltjes zijn zo gevuld, maar dat is ook wel eens leuk. Gastvrouw warm en vriendelijk!
loes V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Sfeervol, klein familierestaurant met zeer prettige bediening, heerlijk eten en prachtige live Braziliaanse achtergrondmuziek.
Ian K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Was een leuk restaurant. We hebben lekker gegeten met gerechten die ons onbekend waren. Bediening was vriendelijk en toegankelijk. Ik zou er zo nog een keer gaan eten!
arianesnijders .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben hier in Braziliaanse sfeer heerlijk gegeten. Wat een verrassend leuke zaak. Lekkere hapjes met vis en vleesvulling. En heerlijke mosselen in vinaigrette. De bediening was erg attent. Wij komen hier graag nog eens terug!
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten is fantastisch. Bijzondere gerechten en verse ingrediënten en alles wordt ter plekke vers bereid.

De service is vriendelijk en gastvrij en je voelt je snel op je gemak.

De keuken en bediening is eigenlijk veel beter dan de inrichting doet vermoeden.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Lekkere caipirinha vooraf, vergezeld van een leuk gesprek met de eigenaresse. Zij, haar dochter en de twee koks hebben duidelijk veel passie voor hun werk! De kaart is klein, maar daardoor is alles wel vers en krijgt het de optimale aandacht. Het eten is dan ook erg goed. Sla een nagerecht hier niet over! Er werd ons verteld dat de kaart zeer regelmatig wisselt. De service is heel persoonlijk, zeer vriendelijk en goed verzorgend. Als de zaak vol zit, is het wel wat rumoerig omdat de muren nog niet zo zijn aangekleed. Verder is het wel een mooie zaak, zeker als je weet dat het eerst een fietsenstalling was. Goedkoop is het niet, maar je krijgt m.i. wel waar voor je geld. Al met al een aanrader en voor herhaling vatbaar!
Ben P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Kleine zaak, kleine kaart, maar ontzettend veel smaak & sfeer.
De tafel van KeesJan V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Geniaal gegeten, erg fijne gerechten met bijzondere combinaties.
Divera V.
Wat een onverwacht cadeau! M'n man had BARBÈQ op IENS gevonden en ik wist niet wat ik moest verwachten. Maar het was fenomenaal. Ik heb in lange tijd niet zo lekker gegeten, heerlijk en verrassend van samenstelling. De sfeer is heel ontspannen en iedereen, van de bediening tot de kok is op een hele leuke manier betrokken. Daar gaan we zeker meer naar toe!