Barbecuehuis Tanger

Schiedamseweg 25A 3026 AB Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Barbecuehuis Tanger

In deze Marokkaanse bistro wordt u warm welkom geheten in oosterse sferen. In een gemoedelijke omgeving kunt u genieten van een royale keuze uit heerlijke gerechten. U kunt bij Barbecuehuis Tanger rekenen op verse ingrediënten. Uw maaltijd wordt met veel liefde bereid, evenals dat gebeurt met de huisgemaakte sauzen. Kom genieten van een heerlijk avondje uit in Rotterdam. Ook als u eerder of minder trek heeft bent u welkom. We hebben heerlijke sandwiches.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Barbecuehuis Tanger

Jonnier .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Ondanks dat de bestellingen lang op zich lieten wachten smaakte de gegrilde dorada heerlijk net als de mixed grill van mijn tafelgenoot. De bediening was wat rommelig, maar ze bleven heel vriendelijk. Zelfs met een zelfs met een vol restaurant. Ik kom hier zeker terug.
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Tanger is een gezellig Marokkaans eethuis met grote Marokkaanse lampen en een gezellige wat donkere inrichting. Voor in het eethuis is een afhaalbalie en achter, met een kamerscherm ertussen, een eetgedeelte. De bediening was aardig maar zeer onervaren en niet alert of snel. We moesten een aantal keer echt ons best doen om de aandacht te krijgen. Het eten was wel smakelijk vooral de vis maar de kip was erg droog.
Salim E.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Gisteren hier gegeten. Uitermate leuke jonge dame die ons bediend heeft. Gratis olijven, spinazietapenade en brood. Heerlijke Marokkkaanse muntthee. Vooraf een harira. Zelden heb ik hem buiten de deur zo lekker gegeten. Lekker pittig en goede prijs. Daarna voor de 2 persoons mixed-grill gegaan. Deze viel wat tegen. Voor de 30 euro die ik hier vor heb betaald had ik toch iets meer vlees verwacht. De helft was kip en het vlees was wat aan de droge kant. Verder een salade erbij. Niet heel bijzonder, maar ook zeker niet slecht. De menukaart is lekker uitgebreid, dus volgende keer kijken hoe de tajines smaken. Ik kom hier zeker terug.