Barbecue Restaurant 't Vijverhof

Frederik van Eedenstraat 2 4532 ET Terneuzen Nederland Kaart

Over het restaurant Barbecue Restaurant 't Vijverhof

Hier is het altijd zomer

Sfeervol genieten van BBQ specialiteiten om zelf te grillen op de indoor BBQ is een feest voor groot en klein.
Geen zin om zelf te barbecueën? Kies dan voor het Grillas menu. Sit down & en proef de grill- en ovengerechten.

Meer informatie over restaurant Barbecue Restaurant 't Vijverhof

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marty D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Je kon er al lekkee barbequen, maar voor mensen die dit niet willen doen, kun je nu lekker eten met Grilla's. Net zo lekker en wordt aan tafel geserveerd. Gisteten lekker gegeten met vrienelijke bediening en goede service
Marty D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Bbq-en was altijd leuk en lekker, maar het nieuwe grilla's is ook heel lekker, voor mensen die het niet zelf willen doen, wordt het voor je klaargemaakt. Lekker gegeten en een goede service van de medewerkers.
Beste gast, bedankt voor de recensie. Zoals je zelf af zegt is ons Grillas menu bedoeld voor mensen die het niet leuk vinden zelf te grillen op onze indoor BBQ. Tot een volgende keer.
Alex J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Beste gast, wat jammer dat het voor jullie tegengevallen is. Misschien iets te gehaast omdat jullie nog naar het theater moesten? Jullie hebben ons AH Grillas keuzemenu gekregen t.w.v. 27,50 p.p. dus voor 1 persoon betaald. Dit moet waarschijnlijk jullie eerste keer zijn dat jullie de AH spaarkaart inleveren? De Chardonnay die hebben we natuurlijk even geproefd en vervolgens bij andere gasten nagevraagd of er iets mis was, blijkbaar niet, fles was net opengemaakt. Maar deze hebben we netjes van jullie rekening afgehaald en een Ice tea voor in de plaats gezet. En dat er niks van de BBQ komt klopt, alles wordt vanaf de grill en uit de oven geserveerd. Wel jammer dat je bij het afrekenen gezegd hebt dat alles prima in orde was...eerlijke feedback is bij ons gewoon welkom...en wie weet kunnen we er iets mee.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
We hebben de "grillas" geprobeerd en dat is prima bevallen. Voor degene die niet zelf willen bbqen is dat een uitkomst, alles wordt aan tafel geserveerd en je kan indien gewenst ook nog van de saladebar gebruik maken. we hebben heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.
Dank je voor de mooie recensie Jaap. Tot een volgende keer.
Wanda Z.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten hier en komen zeker terug zeer vriendelijke gastheer en personeel heerlijk eten en een leuke sfeer

Bedankt voor de mooie recensie. Tot een volgende keer.
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Zeer vriendelijke mensen en spontane bediening. Wij gaan zeker nog eens terug! Dit is echt een aanrader voor iedereen! Het is er heerlijk en je hebt er meer dan voldoende gegeten.
Kevin, bedankt voor je mooie recensie. We zien jullie graag een volgende keer terug.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten, zeer gastvrij ontvangen. Spontane gesprekken met andere gasten rond de BBQ. Gezellige avond gehad. Komen zeker nog eens wanneer we weer in de buurt zijn.
Beste gast, bedankt voor de mooie recensie.
GLT .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Aanrader! Voor de vis/vleeseter maar ook voor de vegetariër. Je kunt in 5 gangen aangeven welke gerechten je wilt, maximaal 2 per gang. Ook kun je zelf spiesen samenstellen. De zeer verzorgde gerechtjes BBQ je dan zelf op de centrale BBQ. Wij kwamen gemiddeld aan 3 gangen. Voor de vegetariër zijn er aluminium bakjes voorzien. Ruime keuze in salades, sauzen. Er is stokbrood met kruidenboter en soep.We hebben hier wederom uitstekend en gezellig gegeten, nu met een groep. Als vegetariër kun je hier al erg goed terecht, nu hadden we ook een vegetariër met allergieën mee, ook voor haar is supergoed gezorgd. De eigenaars weten precies wat er in het eten is verwerkt en maken zo nodig geweldig lekkere alternatieven. Nog nooit in een ander restaurant meegemaakt dat er zoveel moeite gedaan wordt voor de klanten, hartelijk dank!!
Beste gast, bedankt voor de wel hele mooie recensie.
Wij proberen het onze gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken.
Dat stukje extra service doe je dan ook gewoon. We zien jullie graag terug.
aa.hendriks .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Met de AH-actie hebben we genoten van een gezellige avond, zeer prettige ambiance. Hartelijk welkom en prima service. Leuke formule voor een avondvullend en gezellig etentje. We komen graag een keertje terug.
Bedankt voor jullie mooie recensie.

Graag tot een volgende keer.
Suzan R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Allles werd vers klaar gemaak
spiesjes en hamburgers slalade bar was goed vriendelijk personeel
Sfeer en gezellig
Dus lekker gegeten
Bedankt voor de mooie recensie. Tot een volgende keer.
Riko V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten gezellige sfeer is voor herhaling vatbaar, lekkere gerechten en voor een betaalbare prijs .
Dit is een aanrader om thuis eens niet met de BBQ geur in huis te zitten.
Dank je wel voor de recensie.
81shovel D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
een sfeervol en gezellig restaurant, het eten is erg lekker, de salade's zijn vers gemaakt en de spiezen hebben zoveel keus datje moeite moet doen een keus te maken, wij hadden de AH kaarten , dus het was ook nog eens voordelig, alleen jammer dat je maar 3 kaarten per gezelschap in mag leveren, wij waren met 8 personen, dus dat moesten we extra betalen, maar dat staat wel in hun voorwaarden, dus dat lag aan ons
Bedankt voor de mooie recensie.
Deborah H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
heerlijk gegeten met collega's
De keus uit het eten is ruim voldoende.
Ruimte is ruim opgezet zit niet te dicht op elkaar.
Vriendelijk personeel.
Bedankt voor de recensie Deborah.
Maj1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De ontvangst was vriendelijk. Het is een ruime zaal met toch weinig tafels in verhouding dat maakt het wel rustig. Het concept is dat men aan tafel een papier ontvangt en daarvan een keuze maakt van vleesspiezen al of niet met groenten en/of kruiden.Het gaat in 5 rondes.Het bestelde wordt dan aan tafel gebracht waarna je met het vlees of de groentes naar een verhitte BBQ in het midden van de zaal het bestelde gaat opbakken.Kwaliteit is oke. Prijs is te doen. Het was wel leuk om het eens te proberen maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. Het is het net niet. BBQ is meer voor de zomer,met vrienden of familie. Zo te merken waren er mensen die er vaker kwamen dus misschien gewoon eens proberen?
Bedankt voor de recensie.
Zo zie je maar dat iedereen een eigen smaak van "uit eten gaan" heeft. Leuk dat jullie de moeite genomen hebben ons restaurant te beoordelen.
Dominique G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Ben samen met 2 vriendinnen bij restaurant het vijverhof gaan eten!

Ik vond het een gezellig restaurant, vriendelijk personeel.
Op tafel ligt de uitleg over hoe het werkt! Heel leuk gedaan!

Neem er de tijd voor! Je hebt 5 rondes en als je te snel ga kom je niet voorbij ronde 2!
Bedankt voor de recensie.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk met z'n 2 gegeten! Zeer vriendelijke ontvangst. Vervolgens uitleg van het 'systeem' en een schaaltje salade gepakt. Alles vers. De spiezen zijn niet super groot, maar dat betekent ook dat je meer verschillende dingen kan proberen. De desert-kaart is wat beperkt, met alleen keuze uit verschillende ijssmaken en toppings. Aanrader; we komen zeker terug!
Bedankt voor jullie mooie recensie. We zien jullie graag een volgende keer.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Was heel goed !
Voor herhaling vatbaar !
Veel veranderd sinds 3 jaar geleden dat wij er waren geweest...echt allemaal een prima verbetering.
Beste gast, er is in de jaren veel veranderd en verbeterd.
Leuk dat het jullie opgevallen is, tot een volgende keer.
smullenmet2 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Prima gegeten. Leuk dat je zelf de spiezen samen kan stellen. Het verfrissende concept, met een keuze kaart die je neer zet als de keuze gemaakt is , is erg leuk Als de keuze gemaakt is wordt de kaart opgehaald en de spies wordt terug gebracht als deze klaar is. Deze kan je dan zelf bereiden op de bbq. Er is een buffet met heerlijke salade's. Wij waren voor 2 personen inclusief de drankjes minder dan € 50 euro kwijt. Een aanrader.
Bedankt voor jullie mooie recensie.
Lianne D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Fijne en snelle bediening , leuk systeem en heerlijke ontspannen sfeer en bovendien heerlijke gerechten en een mooie salade bar ...kortom wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug
Dank je wel voor de mooie recensie, tot een volgende keer.
GLT .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Relaxte sfeer, gezellig restaurant, comfortabele tafels en stoelen, aangename temperatuur. Vriendelijke bediening, eigenaar zeer klantvriendelijk en met verstand van zaken. Alles, ook de BBQ is erg schoon en goed verzorgd. Ik werd als vegetariër voorzien van aluminiumfolie voor de BBQ, super! Het is altijd erg onsmakelijk en ongewenst om je vegetarisch eten op de resten van de vleesspiezen te leggen. We hebben hier uitstekend gegeten: alles was erg vers, ruim voldoende keuze voor op de BBQ en bij het buffet, alle salades zijn vegetarisch op 1 na. Een aanrader! (momenteel met de AH actie zeker). Wat wij erg grappig vonden: de eigenaar heeft leesbrilletjes beschikbaar voor de mensen die hun leesbril vergeten zijn. Over klantvriendelijkheid gesproken....
Bedankt voor de recensie. We doen ons best het iedereen naar de zin te maken.
BBQ mag dan een vlees gebeuren zijn maar voor zoals je zelf hebt ervaren kan het ook anders.
Tot een volgende keer.