Barbecue Restaurant 't Vijverhof

Frederik van Eedenstraat 2 4532 ET Terneuzen Nederland Kaart

Over restaurant Barbecue Restaurant 't Vijverhof

Hier is het altijd zomer

Sfeervol en relaxed barbecueën alsof het altijd zomer is. Je hebt de keuze uit meer dan dertig verschillende spiescombinaties en een uitgebreid buffet. Heerlijk eten en drinken dus tijdens deze indoor barbecue, maar ook op het terras is een bbq aanwezig. Een ware beleving!

Meer informatie over restaurant Barbecue Restaurant 't Vijverhof

Lianne D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
GLT .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Relaxte sfeer, gezellig restaurant, comfortabele tafels en stoelen, aangename temperatuur. Vriendelijke bediening, eigenaar zeer klantvriendelijk en met verstand van zaken. Alles, ook de BBQ is erg schoon en goed verzorgd. Ik werd als vegetariër voorzien van aluminiumfolie voor de BBQ, super! Het is altijd erg onsmakelijk en ongewenst om je vegetarisch eten op de resten van de vleesspiezen te leggen. We hebben hier uitstekend gegeten: alles was erg vers, ruim voldoende keuze voor op de BBQ en bij het buffet, alle salades zijn vegetarisch op 1 na. Een aanrader! (momenteel met de AH actie zeker). Wat wij erg grappig vonden: de eigenaar heeft leesbrilletjes beschikbaar voor de mensen die hun leesbril vergeten zijn. Over klantvriendelijkheid gesproken....
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We zijn er zaterdagavond geweest met een groep van 20 personen en hebben we heerlijk gegeten. En een hele gezellige sfeer. Altijd heel vriendelijk ga er graag heen
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben weer lekker gegeten, de sfeer was erg goed en gezellig. Het ontvangst en de service waren super. We komen zeker nog een keer terug.
Debuyser .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Leuke formule. Vriendelijk onthaald, vlotte bediening en lekker gegeten. Een aanrader, zeker voor carnivoren. Gezellig samen aan de bbq. Ik keer zeker terug
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten was goed.
De ontvangst, service en inrichting was goed.
Geen vlotte bediening en niet gezellig als je met familie gaat omdat je zelf je gerechten nog moet bereiden.
M.zonnebeld .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Al eerder bij de Vijverhof geweest. Ook nu weer zeer nette ontvangst. Mocht je vragen hebben werd alles heel rustig en netjes uitgelegd. De kwaliteit was ook nu weer uitstekend. Nog uitgebreider dan bij ons vorig bezoek.al met al een aanrader
Wen komen zeker terug bij de Vijverhof
Zahra2 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
was erg leuk, wat we er van verwachte,bbq zoals bbq is leuk dat je het zelf mocht doen, een goede bbq was snel, de hitte constant en alles was snel gaar, ook toen het drukker werd was er plaats zat op de bbq. Heel sociaal rond de bbq je kwam snel in gesprek met andere mensen, wat leuk is. en er stond een ruime keuze in de saladebar en sausjes, stokbrood niks ontbrak er, je kon je buikje goed vol eten. heel leuk idee voor een feestje, lage drempel, dus met kinderen ook heel gezellig.
Jeannette R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
voor ons geen succes,te weinig barbeque ruimte ,de mensen leggen hun rauwe vlees/vis boven of tegen jou gebakken vlees/vis, salade en sausjes bar rommelig; macaroni salade in de knoflooksaus(lag er een half uur later nog in)er word niets uitgelegd tot je er naar vraagt,vispakketje besteld ??wat zit er in hoe lang moet het garen??en ga maar door,nadat dit vermeld was tegen de eigenaar werd er nogal lauw gereageerd ;o jammer we doen dit al drie en een half jaar met veel succes zoals je ziet....voor ons nooit meer....
Beste gast,
jammer dat ons bbq-concept voor jullie geen succes was.
Udoria .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk en op ons gemak gegeten. Het vlees was mals en ook de gekruide scampies waren lekker. Voor herhaling vatbaar. Zullen er zeker nog een keer naar toe gaan.
Tashunke .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
iets wat moeilijk te begrijpen om de kaart in te vullen. maar ja wij zijn Pelgen.
maar het eten en de bediening vielen niet alleen mee. maar waren enorm goed.
dus volgende maand en zonder bon gaan we terug eens naar dat restaurant; maar nu nemen we enkele vrienden mee. die wat meer kunnen eten.
Joriwiss .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eten is goed ruim voldoende, ook de bediening en uitleg.iedereen was vriendelijk voor herhaling vatbaar ....alles zag er heel verzorgd uit
Eddy E.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
concept is veranderd tov verleden jaar nu kan je 5 maal 2 spieën bestellen dit is uitstekend
zeer vriendelijke uitbater niks is hem te veel als je iets vraagt
wij gaan zeker terug
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het eten was er heel lekker en het vlees van zeer goede kwaliteit . De saladbar was meer dan voldoende gevuld en gevarieerd .
De bediening was bij ons de eigenaar zelf , die super vriendelijk is en zijn klanten goed onthaald .
Een aanrader !
Leoke59 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Als je aankomt bij 't Vijverhof denk je, aan de buitenkant te oordelen, wat gaat dit worden. Tot je binnen stapt en je vriendelijk onthaald wordt door het personeel dat je begeleidt naar je tafel en dan uitlegt hoe het systeem in mekaar zit. En dan kan het feest beginnen, je besteld je vlees dat je dan kan klaar maken op de centrale bbq. Je kan normaal 5 keer 2 stuks bestellen, saladbar en broodjes zijn a volonté. Na ronde 3 haken de meeste echter al af, ikzelf heb het tot ronde 4 gered. De kwaliteit van het vlees en de saladbar is prima en de vriendelijke bediening maakt dat je een heerlijke avond hebt. Kortom een aanrader.
Bedankt voor jullie mooie recensie.
We zien jullie graag terug.
Kyra-tempelaar .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Erg leuk restaurant, erg origineel dat je zelf bbqt in principe. Het vlees was lekker, niet enorm bijzonder maar goed te doen!
Marianne0071 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gezellige sfeer en goede bediening. Zowel leuk om met een kleine als grote groep te doen. De avond dat wij gingen eten was het druk, dus je moest wel even wachten tot je bij de BBQ kon. Ondertussen kon je wel lekker van het koude buffet eten, dus erg was dit niet.

Veel variatie in het BBQ menu: vlees, vis en vegetarisch, dus voor iedereen wat wils. Hier gaan we vast en zeker nog een keer eten.

Bedankt voor de mooie recensie.
Ons concept is inderdaad avondvullend ook op minder drukke dagen.
We zien jullie graag terug.
Lekker-bekkie .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten was erg lekker en te veel om op te kunnen. Je mocht soep pakken (groentesoep, zag er niet aantrekkelijk of origineel uit), salades (zagen er ook niet aantrekkelijk uit, wel geproefd, maar vielen tegen), stokbrood en kruidenboter (erg lekker).
Daarna mocht je per ronde twee stokjes kiezen, die dan aan je tafel gebracht werden. Je ging met je bakje naar de BBQ en legde de stokjes erop. Sommige mensen bleven bij de BBQ staan of namen met 2 stokjes een hele plaat in beslag, maar over het algemeen ging het goed. Er zijn echter maar 4 BBQ platen voor de hele zaak, binnen en buiten, gisteren zat de zaak halfvol en waren de platen vrijwel doorlopend vol.
De keuken kon het ook niet aan, er zaten periodes tussen met meer dan 45 min wachten voor er nieuwe stokjes gebracht worden (wij hadden ieder 3 x 2 stokjes en zaten er ruim 3 uur). Hoe moet dat als het restaurant vol zit?
Het briefjessysteem werkte op zich goed, je moest een stoplichtkaart draaien naar de bar als je iets wilde, alleen de dames liepen er meermaals straal voorbij. Het was duidelijk dat van de 3 dames er 1 ervaren was (dit verkondigde ze dan ook aan iedereen die het horen wilde).
De stokjes waren erg goed verzorgd, systeem met de bakjes hygienisch, keuze was ruim, ook in vegetarische opties (alleen lag je vegetarische burger dan wel tussen het vlees).
Na afloop lekker ijs, met slagroom uit een bus.
De sfeer was goed, het eten was goed, alleen de service kon beter (en sneller).
Bedankt voor jullie recensie.
Ons concept is avondvullend en de 3 uur die jullie aangeven is ook de gemiddelde tijd dat gasten bij ons verblijven. Veel van onze gasten vinden dit juist prettig. Wij letten qua gastenaantal altijd op de capaciteit van de bbq. Dit was deze avond ook het geval.
Tooty .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vlees was lekker. Salades niet veel keuze. Wordt wel rekening gehouden met allergieën.
Je moet zelf je vlees garen. Steek je veel tijd in.
Duurde wel lang eer we konden beginnen met eten want eerst moet je het concept weten.
Bedankt voor jullie recensie.
Ons concept is avondvullend en kan inderdaad op drukke dagen langer duren.
Wij merken en vernemen dan ook van heel veel gasten dat dit als prettig ervaren wordt.
De uitleg van ons concept is bij jullie inderdaad wat moeizaam verlopen, onze excuses hiervoor.
Inge M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Leuk, eenvoudig restaurant, waarbij men op een leuke manier lekker kan eten. Mede door het feit dat je je eigen spiesen kan samenstellen (vlees, groenten en kruiden), is er voor ieder wat wils. Maar je kan ook kiezen voor bijvoorbeeld een burger, spareribs, een wrap, gevulde champignon, gepofte aardappel, etc. Ook aan de kinderen is qua keuze gedacht (worstjes, frikandel, etc.). De saladebar is huisgemaakt en dat proef je; heerlijk! Service is zeer goed; wij werden zeer hartelijk ontvangen en personeel komt tijdig vragen of je nog iets wil drinken c.q. de kaart met je bestelling ophalen.
Wat goed om te lezen dat jullie een leuke avond hebben gehad.
We doen er alles aan om het onze gasten naar de zin te maken.