Barbecue Restaurant 't Vijverhof

Frederik van Eedenstraat 2 4532 ET Terneuzen Nederland Kaart

Over het restaurant Barbecue Restaurant 't Vijverhof

Hier is het altijd zomer

Sfeervol en relaxed barbecueën alsof het altijd zomer is. Je hebt de keuze uit meer dan dertig verschillende spiescombinaties en een uitgebreid buffet. Heerlijk eten en drinken dus tijdens deze indoor barbecue, maar ook op het terras is een bbq aanwezig. Een ware beleving!

Meer informatie over restaurant Barbecue Restaurant 't Vijverhof

• : Parkeerplaats

Maandag 17:00 - 23:30
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Riko V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten gezellige sfeer is voor herhaling vatbaar, lekkere gerechten en voor een betaalbare prijs .
Dit is een aanrader om thuis eens niet met de BBQ geur in huis te zitten.
81shovel D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
een sfeervol en gezellig restaurant, het eten is erg lekker, de salade's zijn vers gemaakt en de spiezen hebben zoveel keus datje moeite moet doen een keus te maken, wij hadden de AH kaarten , dus het was ook nog eens voordelig, alleen jammer dat je maar 3 kaarten per gezelschap in mag leveren, wij waren met 8 personen, dus dat moesten we extra betalen, maar dat staat wel in hun voorwaarden, dus dat lag aan ons
Deborah H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
heerlijk gegeten met collega's
De keus uit het eten is ruim voldoende.
Ruimte is ruim opgezet zit niet te dicht op elkaar.
Vriendelijk personeel.
Dominique G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Ben samen met 2 vriendinnen bij restaurant het vijverhof gaan eten!

Ik vond het een gezellig restaurant, vriendelijk personeel.
Op tafel ligt de uitleg over hoe het werkt! Heel leuk gedaan!

Neem er de tijd voor! Je hebt 5 rondes en als je te snel ga kom je niet voorbij ronde 2!
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk met z'n 2 gegeten! Zeer vriendelijke ontvangst. Vervolgens uitleg van het 'systeem' en een schaaltje salade gepakt. Alles vers. De spiezen zijn niet super groot, maar dat betekent ook dat je meer verschillende dingen kan proberen. De desert-kaart is wat beperkt, met alleen keuze uit verschillende ijssmaken en toppings. Aanrader; we komen zeker terug!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Was heel goed !
Voor herhaling vatbaar !
Veel veranderd sinds 3 jaar geleden dat wij er waren geweest...echt allemaal een prima verbetering.
Beste gast, er is in de jaren veel veranderd en verbeterd.
Leuk dat het jullie opgevallen is, tot een volgende keer.
smullenmet2 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Prima gegeten. Leuk dat je zelf de spiezen samen kan stellen. Het verfrissende concept, met een keuze kaart die je neer zet als de keuze gemaakt is , is erg leuk Als de keuze gemaakt is wordt de kaart opgehaald en de spies wordt terug gebracht als deze klaar is. Deze kan je dan zelf bereiden op de bbq. Er is een buffet met heerlijke salade's. Wij waren voor 2 personen inclusief de drankjes minder dan € 50 euro kwijt. Een aanrader.
Lianne D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Fijne en snelle bediening , leuk systeem en heerlijke ontspannen sfeer en bovendien heerlijke gerechten en een mooie salade bar ...kortom wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug
Dank je wel voor de mooie recensie, tot een volgende keer.
GLT .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Relaxte sfeer, gezellig restaurant, comfortabele tafels en stoelen, aangename temperatuur. Vriendelijke bediening, eigenaar zeer klantvriendelijk en met verstand van zaken. Alles, ook de BBQ is erg schoon en goed verzorgd. Ik werd als vegetariër voorzien van aluminiumfolie voor de BBQ, super! Het is altijd erg onsmakelijk en ongewenst om je vegetarisch eten op de resten van de vleesspiezen te leggen. We hebben hier uitstekend gegeten: alles was erg vers, ruim voldoende keuze voor op de BBQ en bij het buffet, alle salades zijn vegetarisch op 1 na. Een aanrader! (momenteel met de AH actie zeker). Wat wij erg grappig vonden: de eigenaar heeft leesbrilletjes beschikbaar voor de mensen die hun leesbril vergeten zijn. Over klantvriendelijkheid gesproken....
Bedankt voor de recensie. We doen ons best het iedereen naar de zin te maken.
BBQ mag dan een vlees gebeuren zijn maar voor zoals je zelf hebt ervaren kan het ook anders.
Tot een volgende keer.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We zijn er zaterdagavond geweest met een groep van 20 personen en hebben we heerlijk gegeten. En een hele gezellige sfeer. Altijd heel vriendelijk ga er graag heen
Bedankt voor jullie recensie.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben weer lekker gegeten, de sfeer was erg goed en gezellig. Het ontvangst en de service waren super. We komen zeker nog een keer terug.
Bedankt voor jullie mooie recensie, uiteraard zien we jullie graag terug.
Debuyser .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Leuke formule. Vriendelijk onthaald, vlotte bediening en lekker gegeten. Een aanrader, zeker voor carnivoren. Gezellig samen aan de bbq. Ik keer zeker terug
Bedankt voor de recensie.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten was goed.
De ontvangst, service en inrichting was goed.
Geen vlotte bediening en niet gezellig als je met familie gaat omdat je zelf je gerechten nog moet bereiden.
Bedankt voor de recensie. We nemen jullie opmerking mee.
m.zonnebeld .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Al eerder bij de Vijverhof geweest. Ook nu weer zeer nette ontvangst. Mocht je vragen hebben werd alles heel rustig en netjes uitgelegd. De kwaliteit was ook nu weer uitstekend. Nog uitgebreider dan bij ons vorig bezoek.al met al een aanrader
Wen komen zeker terug bij de Vijverhof
Leuk om te lezen dat jullie de extra uitbreiding van onze kaart goed vonden.
Graag tot de volgende keer.
zahra2 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
was erg leuk, wat we er van verwachte,bbq zoals bbq is leuk dat je het zelf mocht doen, een goede bbq was snel, de hitte constant en alles was snel gaar, ook toen het drukker werd was er plaats zat op de bbq. Heel sociaal rond de bbq je kwam snel in gesprek met andere mensen, wat leuk is. en er stond een ruime keuze in de saladebar en sausjes, stokbrood niks ontbrak er, je kon je buikje goed vol eten. heel leuk idee voor een feestje, lage drempel, dus met kinderen ook heel gezellig.
Bedankt voor jullie mooie recensie.
Jeannette R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
voor ons geen succes,te weinig barbeque ruimte ,de mensen leggen hun rauwe vlees/vis boven of tegen jou gebakken vlees/vis, salade en sausjes bar rommelig; macaroni salade in de knoflooksaus(lag er een half uur later nog in)er word niets uitgelegd tot je er naar vraagt,vispakketje besteld ??wat zit er in hoe lang moet het garen??en ga maar door,nadat dit vermeld was tegen de eigenaar werd er nogal lauw gereageerd ;o jammer we doen dit al drie en een half jaar met veel succes zoals je ziet....voor ons nooit meer....
Beste gast,
jammer dat ons bbq-concept voor jullie geen succes was.
udoria .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk en op ons gemak gegeten. Het vlees was mals en ook de gekruide scampies waren lekker. Voor herhaling vatbaar. Zullen er zeker nog een keer naar toe gaan.
tashunke .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
iets wat moeilijk te begrijpen om de kaart in te vullen. maar ja wij zijn Pelgen.
maar het eten en de bediening vielen niet alleen mee. maar waren enorm goed.
dus volgende maand en zonder bon gaan we terug eens naar dat restaurant; maar nu nemen we enkele vrienden mee. die wat meer kunnen eten.
joriwiss .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eten is goed ruim voldoende, ook de bediening en uitleg.iedereen was vriendelijk voor herhaling vatbaar ....alles zag er heel verzorgd uit
eddy E.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
concept is veranderd tov verleden jaar nu kan je 5 maal 2 spieën bestellen dit is uitstekend
zeer vriendelijke uitbater niks is hem te veel als je iets vraagt
wij gaan zeker terug