Barbecue Restaurant Hillegom

Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Barbecue Restaurant Hillegom

Nel H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
heerlijk gegeten, top bediening.

alleen ge-ergerd dat alles wat leeg is bv glazen direct wordt weggehaald, en toen we op 1 iemand na, klaar waren met eten, de gehele tafel al word leeggehaald, staat niet erg gastvriendelijk!!!!
Alyssa D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Onwijs leuk concept en erg aardige/vlotte bediening. Inrichting is simpel, maar super leuk aangekleed met accessoires. Het eten is vers, er is ruime keuze en er is meer dan genoeg.
Zeker aan aanrader !
Andre G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Na Jaren weer eens gegeten in het BBQ restaurant in het centrum van Hillegom

Natuurlijk is het moeilijk om het interieur aan te passen daar tafels een vaste plek hebben op de gas barbecue. Maar toch staat hier de veroudering langzamerhand toe.

Na een vriendelijke ontvangst met brood een kruidenboter kan men zich figuurlijk op de barbecue werpen.
Natuurlijk wel eerst even een soepje eten, en dan naar de koelingen met vlees, vis en groenten.
Alles voldoende de hele avond door. Het was vrijdag en het wat vol. Om dan te zorgen dat niemand iets te klagen heeft moet er aangevuld worden. Perfect beter kon het niet.

Waar het de kwaliteit betreft kan ik ook kort zijn. Gewoon goed. Vlees hoort mals te zijn, het als het gemarineerd is hoort dat ook op een goede manier gedaan te zijn en niet te vergeten versheid.

Op de producten snijwijze en marinades niets dan lof. Gewoon lekker. Bij onze gasten viel met name de kwaliteit van de biefstuk op. Ook als deze medium werd gebakken dan nog was het prima te eten.

Missertjes zijn er ook. Met name een ijsje met fruit (Sorbet voor bijna € 7,00) bleef duidelijk achter in smaak bij de rest van het eten en onze gasten misten de oer Hollandse (Franse of Belgische) frietjes.

Wijn kon ik door omstandigheden niet drinken dus ook geen oordeel.

Voor het overige hebben we weer een gezellige en smakelijk avond in het restaurant gehad met onze vrienden.

Wat opviel is dat het erg rustig was toen we weggingen. Of dat aan ons gelegen heeft?

Misschien toch eens kijken of er aan de sfeer wat gedaan kan worden. Het begint ons in ziens gedateerd te raken.

Andre

Hetty P.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Een mooi gezellig restaurant waar je leuk ontvangen wordt en waar je je thuis voelt. Veel keuze in het vlees en vis. Er is voor iedereen wel iets. Ook het nagerecht was lekker.

Tot de volgende keer.
bavaria607 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Op een donderdagavond met 3 volwassen personen onbeperkt BBQ gegeten in dit knusse restaurant. Van de straat gezien oogt het klein maar de zaak is redelijk diep en dus groter dan je verwacht. De gastvrouw heet je vriendelijk welkom en legt het principe kort uit. De grill is ingebouwd in de tafel dus wel oppassen waar je je handen laat. Er is een behoorlijke keuze aan gerechten (rauw, maar ook voorgegaard). En een royale saladebar, maar we komen voor het vlees dus dat gun ik alle aandacht. Soepjes zijn er ook verkrijgbaar, maar ik sla die over. Je raakt snel vol van soep. Mogelijk is dit ook de bedoeling zodat minder vlees wordt geconsumeerd. Aanvankelijk had ik de grilltijd opgevolgd die mij was medegedeeld door de gastvrouw, maar ik had al snel door dat het er best wat langer op mocht, mijn eerste ronde heeft me doordat het vlees nog onvoldoende gegrilld was een halve kaakontwrichting opgeleverd die me de volgende dag nog best parten speelde. Maar vanaf ronde 2 had ik de kneepjes door en was het resultaat beter. Wel moet je je de hele avond bewust zijn van je 'rauwe bestek' en je bestek voor het bereide product. Dat is nog best lastig want je bent snel geneigd een stuk bestek te gebruiken waar je net de rauwe kip mee hebt aangeraakt. Ook aan vis is gedacht en daar heb je een soort langwerpig 'pannetje' voor dat echter na het eerste gebruik (ondanks het gebruik van flink wat olijfolie) snel is aangekoekt en rap zoveel aanbaksels bevat dat het lastig is je vis er nog heel uit te krijgen. Een compliment voor de afzuiging want ik had me vooraf al zorgen gemaakt dat ik zwaar naar de baklucht zou gaan stinken, maar dat was me reuze meegevallen. Al met al was het een aangename kennismaking met dit restaurant. Misschien komen we er nog wel een keer. De eigenaren hebben er zeker hun best voor gedaan om ons tevreden te laten vertrekken.
Bob L.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Met 6 personen wederom heerlijk hier gegeten, dit keer met gebruik van de Groupon bon. De ontvangst is vriendelijk en gastvrij. Er wordt vriendelijk uitgelegd hoe het concept werkt, waarna we begonnen met tomaten-of kippensoep. Het vlees, zoals de biefstuk, is heerlijk mals. Er is ruim voldoende keus uit vlees en vis met bijbehorend saladebuffet waarin bijvoorbeeld de rabarber lekker fris is. De bediening is attent, haalt regelmatig vuile borden weg en bestellingen voor drankjes worden snel opgenomen en gebracht. Er is geen tijdlimiet, dus kun je in alle rust eten. Als bij vertrek de deur ook nog voor je wordt open gehouden, voel je je je nog steeds een welkome gast. Wij zijn hier al meerdere keren geweest en komen zeker weer terug.
Madelon L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
We hebben een erg leuke avond gehad bij dit restaurant. De bediening was heel hartelijk. Er werd uitgebreid meegedacht wat de koolhydraatarme eter van het gezelschap allemaal kon nemen, er werd zelfs nog extra ongemarineerd vlees voor diegene op tafel gezet! De keus was prima, de kwaliteit goed. Met 2 pubers en 2 volwassenen, voor ieder wat wils en lekker een beetje bezig aan tafel. Wij komen vast nog eens terug!
group0nfreak .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Met een groupon gebruik gemaakt van het "all you can bbq" concept. Een leuk concept, de BBQ zit in de tafel ingebouwd en erboven een afzuiger. In het begin leek het koud in het restaurant maar toen de tafel BBQ aanging was het precies goed. Goed geregeld dus. Verder is het restaurant en de tafels ruim opgezet, dat geeft wat privacy aan tafel en een "rijk" gevoel omdat ook de tafels groot zijn.

Het vlees is van goeie kwaliteit en er is ruime keuze, de garnalen waren wat smakeloos maar verder prima. Verder keuze uit 3 sauzen en een uitgebreid salade buffet.

Verwacht geen culinaire hoogstandjes, als je ongedwongen wat wilt eten met een groep mensen is het prima geschikt. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Van de buitenkant misschien niet het restaurant waar je enthousiast naar binnen stapt, Maar binnen.....in een geweldige ontspannen sfeer hebben we genoten van het heerlijke eten: geweldige biefstuk, kip en heerlijke zalm en garnalen. Saladebuffet was ok, de heerlijke ijscoupes geweldig! Daarnaast was de bediening was goed, zeer gastvrij, niets te gek en we konden met een grote groep (17 mensen) heerlijk nog even "nazitten". Nogmaals dank voor de geweldige avond. Jullie hebben hier enorm aan bijgedragen
Niek A.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Er was niet overdreven veel keus in vlees, een aantal dingen die op de site staan waren niet in het buffet. De service was goed en binnen ziet het er verder ook gezellig uit.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
voor een gezellig avondje uit is dit bbq-restaurant de aangewezen plek Te starten met soep en daarna kan je heerlijk ontspannen een goed stukje vlees of vis uitzoeken en deze zelf klaar maken zomaar je maar wil Ook ruime keuze aan salades en andere bijproducten Vriendelijke vlotte bediening
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Op 21-12 voor het eerst gegeten en ons hierbij georiënteerd op de Iens recensies. En deze waren behoorlijk accuraat. Goede duidelijke uitleg, Goed werkende tafel BBQ. Iedereen (5 man) heeft genoten van het heerlijke vlees en de prima salades. Ook het speciale bakje voor de zalm en gamba's werkt prima. Het vlees en de groentes doe je op een spies die overdwars in een uitsparing op de BBQ gaat. Heel fijn is ook dat je de spies in kwarten kan kantelen zodat het vlees echt aan alle kanten gaar wordt. Kleine minpuntjes? De gerookte sparerib waren vettig (meer soort van krabbetjes) en het was niet licht genoeg bij de tafel om goed te kunnen zien of je vlees al gaar was. Dat moest op je bord, dus soms weer terug de BBQ op.

Na afloop een leuke kortingsbon voor een volgend bezoek.

Wim T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Heerlijk gegeten bij BBQ Hillegom. Vriendelijk personeel. Goede ambiance. Maar waar het omgaat is natuurlijk het eten. Gewoon prima. Leuke en smakelijke avond gehad.
aljmvr .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Een uitstekend restaurant om met een groep te gaan barbecueën. Natuurlijk geen open lucht en de geur van houtskool, maar het vlees en de vis is prima, het buffet heeft voldoende keus, de salades zijn vers en gevarieerd en de sauzen smaakvol.
De bediening is zeer vriendelijk en geeft een goede uitleg hoe het een en ander eraan toegaat en de inrichting is in overeenstemming met de aard van dit restaurant.
Helemaal niets mis mee, dus.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Heerlijk gegeten het is er altijd gezellig .
Het eten goed verzorgt.
het personeel erg vriendelijk.
Het maakt niet uit of je van vakantie veiling kom
of gewoon het is altijd goed .
komen zeker terug !!!
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2013
Heerlijk gegeten met de familie zeer gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Het vlees is heel lekker en wordt steeds bijgevuld.Ook de desserts en het salade buffet is zeer goed verzorgt. Kortom een aanrader.
jocoranda .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Voor de tweede keer hier wederom perfect gegeten. Heel vriendelijk personeel. Bij binnen komst een warm welkom. Alles wordt goed uit gelegd. We zijn begonnen met verse tomaten soep / kippensoep met stokbrood kruiden boter. Het buffet voor ieder wat wils, van varkenshaas tot biefstuk alles even mals en vers. Het salade buffet ook ruim en lekker vers. De tafels waar je aan bbq goeie afzuiging. Het decor ziet er ook heel gezellig uit, je bent echt een avondje uit. Wat wel een beetje jammer was de koffie was niet lekker, we hebben er ook wat van gezegd maar daar werd niets aan gedaan. Maar dat nemen we op de koop toe. We komen hier zeker terug.
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
We hebben deze BBQ restaurant geprobeert,
Zeer complete buffet. Het vlees mag iets meer gekruid zijn (dan had het 10 punt gekregen.

Service was redelijk, weinig service nodig bij zo'n restaurant, Op het drukste moment was het lastig aandacht te krijgen om drinken te bestellen,
Cocktail kaart is goed, alleen de smaken kunnen iets preciezer.

Decor was ok, alleen voor het buffet een dikke min, Niet voor lange mensen bestemt. boven de 1,85 moet je oppassen om je hoofd te stoten.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2012
Dit restaurant is een heerlijk familierestaurant. Niets gecompliceerds, niet culinair hoogstaand, maar helemaal prima om met je gezinnetje met kinderen een lekkere en gezellige maaltijd te hebben. De producten zijn prima, de drank is goed en de bediening doet echt zijn best om je een fijne avond te bezorgen.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Nu via vakantieveilingen in het Walhalla op het gebied van indoor bbq terecht gekomen. 3 Jaar geleden in het restaurant te Hillegom gegeten.Toen al een toppertje. Nu nog steeds een toppertje. Gezellig restaurant met dito bediening. Heerlijk vlees, salades en sausjes. Vaak zeggen mensen, je kunt het niet iedereen naar de zin maken maar dit restaurant bewijst dat het wel kan. Mensen van bbq restaurant Hillegom bedankt voor deze heerlijke avond. Wij (7) komen zeker nog weer terug.