Barbecue & Grillas Restaurant 't Vijverhof

Frederik van Eedenstraat 2 4532 ET Terneuzen Nederland Kaart

Over het restaurant Barbecue & Grillas Restaurant 't Vijverhof

Hier is het altijd zomer Sfeervol genieten van BBQ specialiteiten om zelf te grillen op de indoor BBQ is een feest voor groot en klein. Geen zin om zelf te barbecueën? Kies dan voor het Grillas menu. Sit down & en proef de grill- en ovengerechten.

Meer informatie over restaurant Barbecue & Grillas Restaurant 't Vijverhof

• : Gratis parkeerplaats

Maandag keuken gesloten van 1 september tot 1 juni
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

Marinka K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker hapje vooraf en we mochten de hele avond gebruik maken van de saladebar. De gerechten waren erg lekker, werden leuk geserveerd en de bediening was erg vriendelijk!
Miranda W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ondanks personeelstekort op dat moment, was de bediening vriendelijk en het eten lekker. Zeker voor herhaling vatbaar. Wel jammer dat we ondanks het mooie weer, niet buiten konden zitten.
joost H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
zeer gastvrij ,wij waren met de ah restaurant actie, salade buffet tijdens het hele diner,dus kun je altijd met soep beginnen.
kdeback .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De nieuwe formule beviel ons wel, je kon bestellen en het werd aan tafel gebracht. De keuze was zeker genoeg en het heeft zeker gesmaakt. De bediening was zeer vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
nokkie .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
prima gegeten, light frisdrank zou toegevoegd kunnen worden aan de drankcollectie.
Er bestaat onduidelijkheid over de bestelling, je mag per ronde 2 dingen kiezen. Als men erbij zou vertellen dat je standaard een bakje gebakken aardappeltjes krijgt, dan neem je natuurlijk geen gepofte aardappel meer, maar vlees, al met al tòch wel een aanrader.
Marlene R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het eten had iets warmer mogen zijn, vooral het 2de gerechtje was niet warm meer als je er aan begon. Ook de gebakken aardappeltjes waren bij het 2de hoofdgerecht koud. Misschien gewoon vragen of er nog moeten zijn en dan warme geven. Verder was het in orde, ook de bediening was heel vriendelijk. Denk wel dat wij nog terug gaan naar daar.
Zeeuwse P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Geweldige avond gehad. Vriendelijke bediening en aardige gastheer. Het grill menu was gewoon top en zeker genoeg. Wij komen zeker terug. Groetjes
R F.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Prima gegeten, gebruik gemaakt van de AH actie. Prima portie, heel lekker en zoals altijd vriendelijk personeel. Komen zeker terug!
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk gegeten hier. In ons gezelschap iemand met een pinda allergie. Werkelijk super hoe dat werd opgevangen. Zelfs het vlees op een aparte grill en duidelijke uitleg wat wel en niet veilig was. Wij komen hier zeker terug.
Marjorie B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten was wel goed, maar het was wel een stuk minder dan de vorige keer toen we met de AH kaart mee deden
Je kan merken dat er op alles is bezuinigd.
annemiekhofman .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk buiten op het terras het nieuwe grill / oven menu uitgeprobeerd. Deze biedt je voldoende keuzemogelijkheid en is erg lekker. Het was de Albert Heijn actie, was hier nog nooit eerder geweest, maar ik vind het een aanrader.
haasjes4 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Leuk voor een keer. Het eten was wel goed, maar het heeft verder niets. Geen sfeer of ambiance. Zou er zelf niet nog een keer heen gaan, maar mag je mee; Prima
mars1987 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij het bbq restaurant! Ik vind als je spareribs hebt besteld dat je wel van die doekjes moet krijgen om je handen af te doen. Die hebben we er niet bij gekregen. We komen zeker een keer terug!
Grada G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima heel netjes en vriendelijk geholpen.Geen te lange wacht tijden we gaan nog een keer terug waren al meer geweest.Dit menu vonden wij ook een leuke opzet .
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het restaurant was net met dit concept naast BBQ een Grill gestart en wij vonden het een zeer aangenaam concept !! Het salade buffet was prima maar mag iets moderner gepresenteerd worden.
Emmy B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Leuk concept, alleen jammer dat er weinig rekening wordt gehouden met voedselallergie of intolerantie. Wel een goed alternatief gekregen voor het dessert.
bakkers1 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Het eten was zo goed, wij hebben de volgende dag wederom geboekt. De prijs kwaliteit verhouding is gunstig vanwege het gebruik van de ah restaurantactie. Het nieuwe concept van de zaak is een echte aanrader.
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het was een geslaagd etentje in het Vijverhof.
Heerlijk vlees en de soep en het ijs was ook heel lekker. Fijn dat er ook een saladebar is
De inrichting is ook erg netjes en rustig en gezellig om te zitten.
De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
Wij komen zeker nog eens terug
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het eten was redelijk voornamelijk lauw, de bediening was niet erg kundig! De frambozen "smoothie/sorbet" of zoiets zat eigenlijk geen smaak aan!

Voor mij was de bediening echt een afknapper en zou er niet zo snel weer heen gaan
Marty D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Je kon er al lekkee barbequen, maar voor mensen die dit niet willen doen, kun je nu lekker eten met Grilla's. Net zo lekker en wordt aan tafel geserveerd. Gisteten lekker gegeten met vrienelijke bediening en goede service