Barbecue & Grillas Restaurant 't Vijverhof

Frederik van Eedenstraat 2 4532 ET Terneuzen Nederland Kaart

Over het restaurant Barbecue & Grillas Restaurant 't Vijverhof

Hier is het altijd zomer Sfeervol genieten van BBQ specialiteiten om zelf te grillen op de indoor BBQ is een feest voor groot en klein. Geen zin om zelf te barbecueën? Kies dan voor het Grillas menu. Sit down & en proef de grill- en ovengerechten.

Meer informatie over restaurant Barbecue & Grillas Restaurant 't Vijverhof

9,1

Jouw recensie over het restaurant Barbecue & Grillas Restaurant 't Vijverhof

Zeeuwse P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
wat zijn we weer verwend afgelopen zaterdag avond. Een lekkere Gin-tonic om te starten en erna het menu van de grill. dit keer wel 3 rondjes mmm. Bedankt voor de heerlijke avond.
Jean Pierre S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vlotte en vriendelijke bediening. Lekkere gerechten. Enkel de temperatuur van sommige spijzen mocht iets hoger geweest zijn.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Samen met een vriendin de A.H bon verzilverd .
De ontvangst was prima het eten lekker alleen wat ik erg jammer vond dat ik een paprika had besteld en toen kreeg ik een kleine halve wel erg lekker maar klein en dat ipv vlees.
dit ook met een gevulde champignon jammer. De salade bar was redelijk .
bij de tweede gang hebben we erg lang moeten wachten met het opnemen van wat wij wilde hebben.
Het eten was prima ook de bediening de plek was zeer verassend .
Els
Mo M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten is erg smakelijk en de bediening is goed.
Wij gaan zeker nog eens terug om ook het andere concept zelf aan de BBQ uit te proberen.
Greta S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Goede sfeer.leuk systeem.Goede bediening.Goed uitleg over hoe het werkt.voor herhaling vatbaar.Het restaurant is ook leuk opgeknapt,op wat oudbollige papieren lampen na.
dana17 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Fijn restaurant met vriendelijke bediening , eenvoudig maar lekker . Prijs kwaliteit lijkt me meer dan in orde en goed te doen met kinderen
ber24621 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Er heerst een gezellige sfeer. De bediening is goede, en het personeel is onderhoudend. De gerechten waren heerlijk voor een schappelijke prijs.
Stefanie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Onduidelijk menu voor de Albert Heijn actie. Beperkte keuze nagerecht en maar 1 enkele keuze voorgerecht. Hoofdgerecht was erg onduidelijk wat wat was omdat alles voor iedereen op 1 plate werd geserveerd.
marleen P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heel goede ontvangst en iedereen heel vriendelijk..Heel lekker gegeten en keuze genoeg,..Een restaurant om terug te keren..
m.zonnebeld .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
ook nu weer heerlijk gegeten in tegenstelling met het vorige bezoek nu het grillas menu gehad.
Was nu ook weer heerlijk maar het aanbod van vlees was niet erg royaal. Ik kon nog wel meer vlees op. Terwijl ik de vorige keren meer dan genoeg vlees had.
Soep was heerlijk en ook de salades en sauzen waren goed.
Komen zeker terug
Marijke F.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Leuk en gezellig restaurant met een uitstekende bediening, een apart systeem met prima gerechten. En ook volop keuzemogelijkheden.
veronique.datthijn .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De prijs voor deze AH actie zou best iets lager mogen zijn. Jammer dat het geen bbq actie meer is dat was gezelliger. De sausjes waren soms leeg.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een nieuwe ontdekking voor ons. Een leuke formule dat Grillas! En een vriendelijke bediening. Dat alles in een ongedwongen sfeer.
Lieske K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Hebben met een AH-voucher gegeten. Allemaal iets anders. Niets op aan te merken. Wij komen zeker terug! Ook zonder voucher!....
Roxanne H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
De garing van vlees en vis was slecht tot matig en van zeer matige kwaliteit. Het eten was eigenlijk niet gekruid en daardoor erg saai. Muziek was niet geschikt voor een restaurant. Ik zou nooit meer teruggaan, zeker ook omdat voor dit menu normaal €29,95 wordt gevraagd.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Super gezellig,veel keuze uit de lekkere gerechten, en met de AH bon zeer betaalbaar.
Lekkere soep vooraf, en ook het salade buffet was lekker.
Urbain V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hebben met z'n viertjes lekker gezellig kunnen tafelen en genoten van de leuke gerechten.
De tafelheer was heel behulpzaam en zeer gezellig.
tony D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
zeer lekker gegeten, een aanrader om nog eens terug te komen met familie of vrienden.goede bediening.leuke omgeving.prijs kwaliteit is goed.
Ernst B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ik kan niet anders zeggen, dat we lekker gegeten hebben. Gelukkig niet teveel lawaai, zodat we op een leuke manier konden praten.
Het tempo bij het maken van de gerechten was precies goed. Leuke eigenaar die nog een gesprek kwam maken op het einde. Ik raad iedereen aan om hier eens te komen eten.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Bezocht met AH actief bonnen.Helemaal geen verschil wat betreft het menu.Gezellige sfeer,vriendelijke bediening,lekkere gerechten,mooie porties. Helemaal super.Zeker voor herhaling vatbaar.