Barbecue Castell

7,2
Kan beter
Nadine R.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Afgelopen vrijdag lekker gegeten bij Castell. Leuk en origineel concept om eens met je bord op schoot rondom de haard te eten (al zit ik toch liever aan een tafel).

Wat ik hier in de andere recensies lees over de ronduit slechte service, kunnen wij zeker beamen. Wij voelden ons niet welkom en kregen het gevoel dat wij blij mochten zijn dat we geld mochten uitgeven aan hen in plaats van andersom. Misschien dat wij het deze avond net verkeerd hebben getroffen met de onvriendelijke en pusherige serveerster die ons er bij het afrekenen nota bene op wees dat we ook fooi mochten geven (haal er maar een tientje af voor die onvriendelijke behandeling!) maar dit is voor ons in ieder geval een reden om niet weer terug te komen.
Nadine R.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Afgelopen vrijdag lekker gegeten bij Castell. Leuk en origineel concept om eens met je bord op schoot rond de haard te eten (al zit ik toch veel liever aan een tafel te eten).

Wat ik in de andere recensies lees over de slechte service, kunnen wij zeker beamen. Wij voelden ons niet welkom en kregen het gevoel dat wij blij mochten zijn om ons geld uit te geven aan hen in plaats van andersom. Misschien dat wij het net deze avond verkeerd hebben getroffen met de uiterst onvriendelijke en pusherige serveerster die ons er bij het afrekenen er nota bene op wees dat we fooi konden geven (haal maar een tientje van het bedrag af voor die onvriendelijke behandeling!), maar wij komen hier niet snel meer terug.
Y.G. L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
goed vlees! Het concept met bord op schoot bij open haard is zeker niet mijn ding. Waar laat je je glas? hoe schep ik de salade op? De ontvangst was kattig!
Rebecca H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Gewoon simpel maar heerlijk gegeten! Ideaal voor even snel ' een hapje eten ' Zelf ben ik vaak laat klaar met werken, Castell is voor mij dan een uitkomst. Tot snel!
Food4us .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Al jaren lang een begrip in Amsterdam. Dames en heren, hier eet u onbetwist de beste biefstuk van Amsterdam en ver er omheen. Natuurlijk heb ik weer de Faboulozo genomen van 300 gr., geserveerd op een houten plaat met 2 koude sausen en de gemengde salade maar je kan ook kiezen voor een gepofte aardappel. De bediening is zeer vlot en erg vriendelijk. Dit is het restaurant waar ik het allerliefste kom!
MZuyderduin .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Op 12 maart heb ik tezamen met een groep van acht man gegeten bij dit restaurant. Anderhalve maand van te voren heb ik gereserveerd met de mededeling dat ik graag langs wilde komen. Er wordt gewerkt met slottijden van twee uur. Daar was ik me van bewust, dus in de reservering heb ik aangegeven dat een slottijd van twee uur veel te krap is. Je wilt immers rustig tafelen en met een groep van 9 man kan iedereen zich voorstellen dat twee uur behoorlijk krap is.

Vier uur voordat we in het restaurant zouden zitten, werd ik gebeld dat we maximaal twee en een half uur konden zitten. Omdat op de dag zelf niet meer te reserveren valt voor negen personen in een ander restaurant, zijn we toch heen gegaan.

Met een gemengd gevoel zijn we naar het restaurant gegaan, dat een goede locatie heeft. De plaats in het restaurant waar wij als groep zaten was echter ronduit vervelend. De tafel is een halve meter hoog en creeërt zo een woonkamer gevoel. Er was voldoende zitplek en ruimte voor negen man, mede doordat één bank zover van de tafel verwijderd stond dat deze twee personen 0 aanspraak hadden op de andere gasten aan tafel. Bovendien is het niet eten aan tafel, maar vanaf je schoot.

De bediening was onhandig en het bestek werd letterlijk in het midden van de tafel gegooid en niet uitgedeeld. Dit resulteerde in te weinig bestek, iets wat voorkomen had kunnen worden als het wel was uitgedeeld.

Over het personeel zijn we zeer zeker niet tevreden. Het eten daarentegen is helemaal fantastisch. De bereiding van het vlees is zeer goed en de smaak voortreffelijk.

Bij het afruimen viel er een bord, iets dat kan gebeuren. De restanten aardappel, saus en de lepel werden echter niet opgeruimd. Nadat dit verteld was aan de bediende, schoof hij de aardappel met de lepel onder de tafel. De saus immer wachtende om opgeruimd te worden. Iets wat deze avond niet meer is gebeurd...

Nagenietend van het eten wilden we om kwart voor tien nog een fles wijn bestellen. We werden erop gewezen dat dit wel kon, maar dat we om 22.00 wel weg moesten zijn. De fles zouden we eventueel mee kunnen nemen. Ongelooflijk maar waar.

Aan het personeel hebben we aangegeven dat we hebben genoten van het eten maar dat we ontevreden zijn over het personeel en het feit dat ze ons per se weg wilden hebben. Hierop werd laconiek gereageerd, waarop we besloten dat we geen fooi zouden geven. Door het personeel werd naderhand meerdere malen benadrukt dat dat niet netjes was en dat fooi erbij hoort.

Al met al zijn we om 22.10 met lichte druk het restaurant uitgezet, waardoor de ladysteak een bittere nasmaak kreeg.

Mocht je uiteten willen met een groep dan raad ik dit restaurant af! De zitplek is onlogisch en het personeel niet toenaderbaar.

De optelsom van alle kleine dingen maakt het dat we niet hebben genoten van dit restaurant. Misschien hebben wij ongeluk gehad, maar wij komen er in elk geval niet weer.

ProeverHH .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Fantastisch gegeten bij Castell. Heerlijke lady steak met gepofte aardappel. De sfeer is altijd gezellig, rondom de open haard. Fijne service en idem decor. Decor komt erg warm en fijn over. Hier komen we dus vaker.
A_Albers .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Het is fijn dat je van die zaken hebt waar de kwaliteit gewoon constant is. Constant goed!
Het vlees is heerlijk van de BBQ de sauzen smaken er heerlijk bij. De rode wijnen die geschonken worden zicht gekoeld. En de service met louter mensen die er al heel lang werken, maak dit tot een fijne zaak voor het beste stukje vlees.
Barry C.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Gisteren weer heerlijk gegeten in Castell.
Spareribs vooraf to share. Heerlijk mals.

Hoofdgerecht Kalfsentrecote was ook weer goed.
Marques de Riscal als wijn blijft heerlijk.

Kom zeker weer terug.
RVersendaal .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Was in de buurt en weer eens heerlijk gegeten bij castell, het decor is toch een beetje ouderwets. Maar elke keer als ik kom is het goed. kom hier nu al jaren en ben nog niet teleurgesteld of nou ze hadden een keer geen tafel vrij dat was wel even balen. Het vlees is heerlijk gebbqd en puur zo als het hoort. Blijf een terugkerende klant.
C H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Qua eten echt genieten. De sateh is heel lekker met overheerlijk saus, ik zit nu alweer te watertanden. Verder zijn de spareribs volgens m'n tafelgenoten ook erg goed.
Een extra beleving is dat je met je bord, op een rieten placemat, op schoot eet (tenzij je aan de bar zit). Kan onhandig zijn maar ik vond t wel wat kneuterigs hebben. Op een positieve manier.

Overigens vind ik het personeel vaak wel een beetje kort door de bocht en af en toe zelfs horkerig. Laatste keer kreeg ik een beetje het gevoel dat ze vonden dat wij blij mochten zijn dat we konden eten ipv dat zij blij waren met ons als klanten.

Al met al, voor de service kun je het laten maar voor het eten is het absoluut een aanrader!
Massimo D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Ik at hier voor de tweede keer, op 23 december. het vlees zoals altijd uitstekend, ik gekookt zoals ik het wilde. Mals en smakelijk. Een Spaanse wijn, geschikt is om het vlees we bestelden. Ik moet zeggen, echt te slecht voor een slechte service van het personeel. Hoewel we waren de enigen die een fles wijn had besteld. zonde
Renè C.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Veel over gehoord maar viel wel tegen, steak lekker maar niet dat je volgende week weer gaat en helaas viel de zalm erg tegen droog en een tranige oude smaak voor een gepeperde prijs. En het kan aan ons liggen maar wij zitten liever in echt restaurant.
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Wat een ongelofelijk sympathieke tent! Op maandagavond is het druk en gezellig. Een mooie mix tussen Amsterdammers en toeristen. Probeer een plekje aan de bar te bemachtigen, hierdoor kom je in contact met de buren en krijg je meer mee van de klasse van Clemens, de barman. Het vlees is uitstekend, maar als vegetariër zou ik hier niet heen gaan. Echt een ongelofelijk gezellige avond gehad.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Geweldige tent! Perfecte locatie aan de gracht en een schitterend interieur dat sinds de jaren 70 niet meer veranderd schijnt te zijn. Vlotte bediening en het vlees is fantastisch! De Brasil Fabuloso is een aanrader.
Elliane .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Voor het eerst bij Castell gegeten met een groep collega's. Het eten was prima, zalm was iets droog, maar de steak van collega's zagen er goed uit. Met een groep kun je leuk in een rondje zitten, maar is niet echt gezellig voor met z'n tweeën.
E M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Beste restaurant van Adam! Leuke bediening welke afwisselende specials hebben, 2 weken geleden naar toe gevaren en op onze boot gegeten. Alles kan helemaal top!!
XMTM .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Goed eten, snel personeel. Houdt er rekening mee dat je naast andere mensen zit, zowel aan de bar als aan om de openhaard
Sammy J.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Voor de zoveelste keer bij Castell gegeten. Last minute weliswaar, want na een Middag je Vondelpark wilden wij ergens lekker eten. Zonder reservering in een overvolle tent probeert het personeel op alle vlakken met je mee te denken. Na 30 minuten wachten aan de bar met een heerlijk wijntje kregen wij onze plekken toegewezen. Ik had de T-bone steak en mijn tafelgenoten ossenhaas en spareribs. Het vlees is om je vingers erbij af te likken.... as usual! Dank jullie wel weer lieve mensen van Castell voor het tonen van jullie horeca-skills...Zoals het hoort!
Ripazo .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Hier gegeten van de week, eten was top de steak die we namen was gewoonweg erg goed. De service van her personeel was ongeinspreerd deed wat het moet doen, kortom voot een snelle hap prima restaurant, voor de service ambiance zal ik hier niet terugkomen