Barbecue Buffet Restaurant De Opschepper Emmeloord

Lange Nering 37B 8302 EA Emmeloord Nederland Kaart

Over het restaurant Barbecue Buffet Restaurant De Opschepper Emmeloord

De smaak van de zomer

Gevestigd midden in het winkelende hart van Emmeloord is De Opschepper een heerlijke uitrustplek. Je krijgt gelijk een zomers gevoel door het vrolijke lichte decor, en de terrassen (beneden en op het dak) die zijn opgesierd door roze en paarse kussens. Zaterdags kunt je naast het keuzemenu gebruik maken van het geroemde all-in BBQ-diner buffet. Voor kinderen is het hier ook een feestje in de speelruimte.

Meer informatie over restaurant Barbecue Buffet Restaurant De Opschepper Emmeloord

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

- Brunch 11:30 - 15:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
wilco T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
voor herhaling vatbaar zeer goed eten perfect en bediening zeer goed echt een aanrader moet je zeker heen gaan wij gaan zeker snel nog een keer
Fam. L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We werden stijfjes ontvangen, niet hartelijk of gastvrij. Broodje met smeerseltjes vooraf genomen. Daarna tweemaal iets fraais met zalm vooraf, eenmaal tamelijk smakeloze gegratineerde champignons waar nauwelijks iets op zat en eenmaal tomatensoep met ballen die ermee door kon. Hoofdgerecht; eenmaal een vispotje daar was niets mis mee, tweemaal biefstuk met pepersaus had het net niet helemaal maar kon slechter en eenmaal mixed grill zonder een sausje. Bij de mixed grill zou ook sparerib zitten. Het kwam niet verder dan naturel kipfilet en gekruide kipfilet en een ander stukje vlees, maar geen sparerib. Er kwam een klein half gevuld schaaltje gebakken aardappels op tafel en een klein half gevuld schaaltje friet, wat mayo en een schaaltje met een onduidelijk klein stukje groente quiche. Nagevraagd, we mochten gebruik maken van het saladebuffet doch pas bij het hoofdgerecht. Niet eerder. Het saladebuffet bestond uit komkommer, tomaat, ijsbergsla, coleslaw. hamprei salade en een fijne dressing. Weinig uitbundig maar prima in orde. De garnituur had ook goed voor slechts 1 of 2 personen toereikend kunnen zijn. Er werd niet bij verteld dat er eventueel nog iets na te bestellen was. Er werd een schaaltje mayonaise bij de garnituur gebracht, fijn! Het nagerecht, zo bedroevend, triest makend, tweemaal coupe ijs met advocaat en slagroom in een sorbet glas geserveerd en tweemaal dame blanche met dunne sliertjes koude chocoladesaus kunstzinnig maar zuinig over beide ijs bolletjes en het bordje gedrapeerd, helaas geen warme chocoladesaus. Viermaal cappuccino na. Paar normale drankjes per persoon er bij besteld. Hier eet men voor € 29,95 per persoon een drie gangen menu naar keuze, exclusief drankjes vanwege de AH restaurantactie. We zouden liever wat meer betaald hebben voor wat meer gastvrije sfeer en smaak, uit eten kan namelijk ook een feestje zijn. Zonder AH restaurantactie kan men hier voor weinig geld een driegangen keuze menu bestellen inclusief drankjes. (€ 29,50 per persoon inclusief 2 drankjes en een kop koffie of thee na of € 25,50 voor een twee gangen menu inclusief 2 drankjes en een kop koffie of thee na)
Ietwat ontgoocheld vragen we ons hardop af waar dit restaurant de goede recensies aan te danken heeft.
Toiletten waren niet fris en schoon, toiletpapier was zelfs op in het damestoilet.
Dan de houterige bediening, zo ongastvrij, niet hartelijk... Heel erg jammer want de locatie is prima, er is een lift en het restaurant ziet er gezellig uit qua inrichting.
Bij het afrekenen moesten we iets meer dan 90 euro pinnen bij inleveren van 2 AH restaurantactie spaarkaarten. Er werd geen rekening verstrekt, slechts de pin bon met het totaalbedrag.
Elly en Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij waren zeer te vreden voor ons was het een avondje echt uit lief personeel heerlijk gegeten dus we hebben maar meteen voor 26 januari 2017 gereserveerd terwijl we 70 km heen en 70 km terug rijden maar het is dik de moeite waard lieve groetjes van ons Elly en Pieter mulder -de lange
ansfrans .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Met de AH actie heerlijk gegeten
Gewoon van de kaart kiezen en gebruik mogen maken van het salade buffet
Het zag er heel verzorgd uit
En het moncou taartje als nagerecht was super lekker
Personeel was erg vriendelijk
Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker terug
riafjs .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Hier gegeten met de AH actie. Ze hebben zelf een 3 gangen menu voor 29.95 incl drankjes. Met de AH actie betaal je ook 29.95 maar dan zonder de drankjes? Hetzelfde geld voor het buffet. Beetje vreemde actie dus. Bediening was vriendelijk. Zaak is wat klein en propperig tafeltjes zeer dicht op elkaar.
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij kwamen er eten met een volle AlbertHeijn spaarkaart, 2e driegangen diner gratis. We gingen er van uit dat drankjes inclusief waren aangezien dat zo op de kaart en website werd gecommuniceerd.
(andere bedrijven hebben ergens speciale voorwaarden op de website staan als het om de Albert Heijn actie gaat, dat was bij dit restaurant niet het geval)
Dus helaas werden wij bij betalen verrast met een hoog bonbedrag ivm drankjes, dit was niet zo leuk.
Verder wel erg goede sociale bediening door de manager, wachttijd was wel lang.
Kwaliteit van het eten was goed, en vooral de hoeveelheid/mogelijkheden in bijgerechten was ruim voldoende.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hebben genoten bij de Opschepper. De gastheer en vrouw waren bijzonder attent, het eten goed en de locatie erg sfeervol. Prettig was de speelhoek voor kinderen en de tomatensoep bij het kindermenu! Parkeren kon gratis en dichtbij. Aanrader!
Ab L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hadden de keuze uit de volledige menukaart, ondanks de AH-actie. Meestal moet je dan kiezen uit een (zeer) beperkte kaart. Complimenten voor de Opschepper!
Grietje B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren heerlijk. erg jammer dat het saladebuffet slecht was. mijn advies, doe geen salade buffet en geef tijdens het hoofdgerecht een schaaltje verse salade erbij.
ook hadden wij de pech dat er een groep was die gevraagd hadden om de muziek uit te doen. een erg slechte keuze om dit te doen.
wij hebben goed gegeten maar geen sfeervolle avond gehad hierdoor. wij zullen dan ook niet snel terug gaan ondanks dat het eten wel goed was.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij (4 vriendinnen)hebben heerlijk gegeten met de A.H aktie 2 voor de prijs van 1. Lekker buiten gezeten met heerlijk weer.
Ieder had een ander voorgerecht: tomatensoep gamba's champignons in bierbeslag en een koud voorgerecht. Alles met smaak opgegeten. Het hoofdgerecht was een stoofpotje met gegaard rundvlees en een stoofpotje met kippedijtjes met een heerlijke saus. En 2 bieftukken. dit alles met voldoende bijgerechten, en natuurlijk de salade bar. Het nagerecht was ook overheerlijk. Dit restaurant is zeker een aanrader prijs/kwaliteit is uitstekend. En de vriendelijke bediening is ook uitstekend.
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We komen uit Boxmeer en hadden een dagje Giethoorn gepland.
We wilden natuurlijk na afloop ook een hapje eten ergens.
Na het zoeken op internet kwamen we hier uit.
We hadden ook nog de bonnen van de AH-actie en ook die konden we inleveren.
Na een hartelijk ontvangst van het personeel kregen we een mooie tafel toegewezen.
Het ontbrak ons aan niets, en het personeel wat er loopt snapt precies wat Horeca is.
Het eten was echt zeer goed en het zag er allemaal heerlijk uit.
Kortom, zo willen gasten behandeld worden.
Complimenten aan de bediening en de keuken.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We zijn er voor de 2e x geweest en het was weer reuze gezellig:-) een aanrader voor iedereen. We komen zeker weer :-) ..
groos1 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Carpaccio, steak, dame blanche waren smakelijk, hoewel niet alles geheel volgens de regelen der kunst. Bediening was prima. Geen keiharde muziek, dat stellen wij op prijs. Wij hebben buiten gezeten en kunnen ons geen oordeel vormen over binnen. Maar was ons betreft: een gelegenheid om af en toe terug te keren.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Wij hebben via de ah bon daar gegeten! Heerlijk gegeten voor weinig geld. Mochten gewoon een 3 gangen menu uitkiezen en drankjes waren voor eigen rekening. Prima geregeld. Heerlijke salade bar. En heerlijk gegeten. De meiden in de bediening zijn vriendelijk. En doen goed hun werk! Complimenten aan de kok voor het lekkere eten!
KNOL_291963 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Gerechten waren heerlijk.
Hele vriendelijke en behulpzame bediening.
ik zal hier zeker vaker terugkomen.
en ik raad dit restaurant zeker aan bij familie en vrienden.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk en een grote plus dat we alles konden kiezen van de kaart. Heerlijke gerechten en fijn dat we ook van de saladebar gebruik mochten maken. Porties zijn meer dan voldoende en friet wordt op verzoek bijgevuld zonder extra kosten. Vriendelijke dames in de bediening en een sfeervol restaurant. Leuk met al die foto's van Oud-Emmeloord.
schaank .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We werden hartelijk ontvangen en kregen een mooi plekje in het restaurant. De kaart was de helft kleiner dan op de website van de AH restaurantactie en er zat ook geen drinken bij de prijs inbegrepen.

De carpaccio en de champignons in bierbeslag waren erg lekker, de biefstuk en varkenshaas waren precies zo gebakken als we hebben gevraagd en de desserts gingen er ook goed in.
De patat was wat slap, maar ondanks dat ze de warme groente waren vergeten, hebben we lekker gegeten in een sfeervolle ambiance voor een zeer schappelijke prijs.
henriette1965 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
biefstuk werd aangeprezen als zeer goed maar had medium besteld maar was praktisch rauw en zo taai als wat, niet te eten.
er was me een nieuwe aangeboden maar die durfde ik niet meer aan.
dus zelf ga ik hier nooit meer eten en zal het ook niet aanraden aan vrienden en bekenden
Dinanda K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. De bediening was zeer vriendelijk. Er was een ruime menu keuze en ook de porties waren goed van grote.
marisolmook .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Een heel gezellig sfeervol restaurant. Het eten was heerlijk, vriendelijke bediening en goede service. Zeker een aanrader