Barbecue Buffet Restaurant De Opschepper Emmeloord

Lange Nering 37B 8302 EA Emmeloord Nederland Kaart

Over restaurant Barbecue Buffet Restaurant De Opschepper Emmeloord

De smaak van de zomer

Gevestigd midden in het winkelende hart van Emmeloord is De Opschepper een heerlijke uitrustplek. Je krijgt gelijk een zomers gevoel door het vrolijke lichte decor, en de terrassen (beneden en op het dak) die zijn opgesierd door roze en paarse kussens. Zaterdags kunt je naast het keuzemenu gebruik maken van het geroemde all-in BBQ-diner buffet. Voor kinderen is het hier ook een feestje in de speelruimte.

Meer informatie over restaurant Barbecue Buffet Restaurant De Opschepper Emmeloord

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

- Brunch 11:30 - 15:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij kwamen er eten met een volle AlbertHeijn spaarkaart, 2e driegangen diner gratis. We gingen er van uit dat drankjes inclusief waren aangezien dat zo op de kaart en website werd gecommuniceerd.
(andere bedrijven hebben ergens speciale voorwaarden op de website staan als het om de Albert Heijn actie gaat, dat was bij dit restaurant niet het geval)
Dus helaas werden wij bij betalen verrast met een hoog bonbedrag ivm drankjes, dit was niet zo leuk.
Verder wel erg goede sociale bediening door de manager, wachttijd was wel lang.
Kwaliteit van het eten was goed, en vooral de hoeveelheid/mogelijkheden in bijgerechten was ruim voldoende.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hebben genoten bij de Opschepper. De gastheer en vrouw waren bijzonder attent, het eten goed en de locatie erg sfeervol. Prettig was de speelhoek voor kinderen en de tomatensoep bij het kindermenu! Parkeren kon gratis en dichtbij. Aanrader!
Ab L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hadden de keuze uit de volledige menukaart, ondanks de AH-actie. Meestal moet je dan kiezen uit een (zeer) beperkte kaart. Complimenten voor de Opschepper!
Grietje B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren heerlijk. erg jammer dat het saladebuffet slecht was. mijn advies, doe geen salade buffet en geef tijdens het hoofdgerecht een schaaltje verse salade erbij.
ook hadden wij de pech dat er een groep was die gevraagd hadden om de muziek uit te doen. een erg slechte keuze om dit te doen.
wij hebben goed gegeten maar geen sfeervolle avond gehad hierdoor. wij zullen dan ook niet snel terug gaan ondanks dat het eten wel goed was.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij (4 vriendinnen)hebben heerlijk gegeten met de A.H aktie 2 voor de prijs van 1. Lekker buiten gezeten met heerlijk weer.
Ieder had een ander voorgerecht: tomatensoep gamba's champignons in bierbeslag en een koud voorgerecht. Alles met smaak opgegeten. Het hoofdgerecht was een stoofpotje met gegaard rundvlees en een stoofpotje met kippedijtjes met een heerlijke saus. En 2 bieftukken. dit alles met voldoende bijgerechten, en natuurlijk de salade bar. Het nagerecht was ook overheerlijk. Dit restaurant is zeker een aanrader prijs/kwaliteit is uitstekend. En de vriendelijke bediening is ook uitstekend.
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We komen uit Boxmeer en hadden een dagje Giethoorn gepland.
We wilden natuurlijk na afloop ook een hapje eten ergens.
Na het zoeken op internet kwamen we hier uit.
We hadden ook nog de bonnen van de AH-actie en ook die konden we inleveren.
Na een hartelijk ontvangst van het personeel kregen we een mooie tafel toegewezen.
Het ontbrak ons aan niets, en het personeel wat er loopt snapt precies wat Horeca is.
Het eten was echt zeer goed en het zag er allemaal heerlijk uit.
Kortom, zo willen gasten behandeld worden.
Complimenten aan de bediening en de keuken.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We zijn er voor de 2e x geweest en het was weer reuze gezellig:-) een aanrader voor iedereen. We komen zeker weer :-) ..
Groos1 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Carpaccio, steak, dame blanche waren smakelijk, hoewel niet alles geheel volgens de regelen der kunst. Bediening was prima. Geen keiharde muziek, dat stellen wij op prijs. Wij hebben buiten gezeten en kunnen ons geen oordeel vormen over binnen. Maar was ons betreft: een gelegenheid om af en toe terug te keren.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Wij hebben via de ah bon daar gegeten! Heerlijk gegeten voor weinig geld. Mochten gewoon een 3 gangen menu uitkiezen en drankjes waren voor eigen rekening. Prima geregeld. Heerlijke salade bar. En heerlijk gegeten. De meiden in de bediening zijn vriendelijk. En doen goed hun werk! Complimenten aan de kok voor het lekkere eten!
KNOL_291963 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Gerechten waren heerlijk.
Hele vriendelijke en behulpzame bediening.
ik zal hier zeker vaker terugkomen.
en ik raad dit restaurant zeker aan bij familie en vrienden.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk en een grote plus dat we alles konden kiezen van de kaart. Heerlijke gerechten en fijn dat we ook van de saladebar gebruik mochten maken. Porties zijn meer dan voldoende en friet wordt op verzoek bijgevuld zonder extra kosten. Vriendelijke dames in de bediening en een sfeervol restaurant. Leuk met al die foto's van Oud-Emmeloord.
Schaank .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We werden hartelijk ontvangen en kregen een mooi plekje in het restaurant. De kaart was de helft kleiner dan op de website van de AH restaurantactie en er zat ook geen drinken bij de prijs inbegrepen.

De carpaccio en de champignons in bierbeslag waren erg lekker, de biefstuk en varkenshaas waren precies zo gebakken als we hebben gevraagd en de desserts gingen er ook goed in.
De patat was wat slap, maar ondanks dat ze de warme groente waren vergeten, hebben we lekker gegeten in een sfeervolle ambiance voor een zeer schappelijke prijs.
Henriette1965 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
biefstuk werd aangeprezen als zeer goed maar had medium besteld maar was praktisch rauw en zo taai als wat, niet te eten.
er was me een nieuwe aangeboden maar die durfde ik niet meer aan.
dus zelf ga ik hier nooit meer eten en zal het ook niet aanraden aan vrienden en bekenden
Dinanda K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. De bediening was zeer vriendelijk. Er was een ruime menu keuze en ook de porties waren goed van grote.
Marisolmook .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Een heel gezellig sfeervol restaurant. Het eten was heerlijk, vriendelijke bediening en goede service. Zeker een aanrader
FamdeV .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Op zoek naar een kindvriendelijk restaurant kwamen we via Google bij de Opschepper terecht en ontdekten we dat de AH restaurantactie hier ook gold. Online gereserveerd voor diezelfde avond en in het restaurant vriendelijk welkom geheten. Per mail kregen we van AH vooraf al uitleg over de voorwaarden en ook de eigenaar van het restaurant legde ons uit dat drankjes niet inbegrepen waren. Geen onduidelijkheid daarover dus. Het eten was zeer lekker, alleen de sla bij de saladebar zag er wat verlept uit. Wel ideaal dat je verschillende soorten salades zelf kon pakken! De kindermenu's waren erg groot. We waren met onze kinderen van 1 en 3 en zij kregen een grote kom tomatensoep incl. brood en daarna een groot bord patat met kroket/frikandel/kipnuggets naar keuze. De eigenaar nam zonder blocnote de bestelling op, wat erin resulteerde dat mijn zoontje een frikandel kreeg i.p.v. een kroket. Dit werd echter snel opgelost. Een ijsje kregen onze kinderen er bijna niet meer in, dus ik vroeg om 1 kinderijsje. De eigenaar gaf aan wel twee kleine ijsjes te maken. Deze werden heel mooi met een brandend sterretje geserveerd, attent! Na afloop moest ik bij de serveerster toch de complete 3-gangenmenu's betalen waarbij het drinken inclusief was. Later de bon checkend ontdekte ik de fout en kreeg ik het teveel betaalde geld in contanten direct terug van de zeer vriendelijke eigenaar. Heerlijk gegeten, maar de foutjes in het verkeerde kindermenu en de rekening zorgden voor onze lagere beoordeling in de service. Hopelijk volgende keer beter!
O ja, en de kindvriendelijkheid waarop we het restaurant hadden uitgezocht? Prima speelhoek aanwezig, konden de kinderen zich goed vermaken. Helaas zat de kinderhoek achter een af-/opstap van 3 treden, waardoor wij als ouders toch steeds mee moesten lopen onder het eten...
D.g.iding .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Na een dagje Kampen door naar Emmeloord Restaurant de Opschepper.
Had de dag ervoor gereserveerd want ik had gespaard bij AH en 2e diner gratis.
We kwamen via de trap naar boven waar het gezellig ingericht is.
Een vriendelijke dame kwam gelijk bij ons en vroeg wat we wilden drinken.
Vrij vlot erna besteld en daar kwam het voorgerecht garnalen en brood met van alles.
Heerlijk. Daarna het hoofdgerecht mix grill en varkenshaas er werd groenten, frietjes en aardappeltjes bij geserveerd. Van alles meer dan genoeg en kwaliteit ook erg goed.
Toetje was heerlijk. Monchoutaart.
Algemene indruk schone zaak met leuke bediening waar je heerlijk kan eten.
We komen vast nog een keer terug.
Aischazakia .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Leuk restaurant, heerlijk eten, bediening was nieuw dus af en toe werd er wat vergeten. En bij de Ah actie moesten we het drinken los betalen terwijl het principe toch all-inn is. Beetje jammer..
Eterskritiek .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
We voelen ons onder valse voorwendsels naar binnen gehaald
De kaart is all inclusiive voor € 29.50 echter bleek voor de AH aktie dat de drankjes apart moesten worden afgerekend
Ook telde de regel niet dat het goedkoopste gratis is, dus ook al at je voor minder dan € 29.50 je moest dit bedrag afrekenen en dan in ons geval nog 4 wijntjes erbij voor € 13.- dus totaal €42.50
Dus tweede menu gratis was er niet bij
De bediening is vriendelijk maar weet totaal niets,
Ook wordt er niet gekeken of mensen een allergie gemeld hebben
We zullen hier dus nooit weer terug komen
Opsekops .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Heerlijk gegeten, zeer goede porties. In tegenstelling tot wat we in eerdere recensies lazen over de AH-actie, waren bij ons de drankjes níet inbegrepen. Daarentegen hadden we wel de keuze uit twee of drie gangen. Perfect, want drie is vaak toch nét wat teveel!