Barbarossa Beach

Duur
Lang
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Ik ben stomverbaasd na mijn bezoek aan Barbarossa vandaag. Na een half uur wachten op het terras ben ik zelf maar opgestaan om te vragen naar de kaart. Weer na een half uur heb ik gevraagd of ik mocht bestellen. En na mijn lunch en drankje heb ik 1,5 uur met een leeg bord en leeg glas gezeten. Terwijl het personeel langs me liep en het niet bijzonder druk was. Nooit meer!
Wendyborstels .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Gister heerlijk gegeten bij Barbarossa. Wat een prachtige strandtent is dit. Echt werkelijk alles is in puntjes verzorgt. Het werd buiten vrij snel te koud dus toen zij we naar binnen verhuisd waar het haardje al aanstond. De thaise mosselen zijn een absolute aanrader, zeer verrassend! Mijn partner had de tournedos die volgens hem ook heerlijk was. Toen we onze tweede flesje rose wilden bestellen bleek deze helaas op te zijn, maar gelukkig mochten we toen overstappen op een duurder alternatief voor de zelfde prijs! Enig min puntje vond ik dat we bij de hoofdgerechten de frietjes los moesten bij bestellen. Het blijft natuurlijk strand...
Wilco O.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Heerlijke stek aan strand. Eten is goed, maar prijs-kwaliteit verhouding wel wat scheef. Je betaalt nu eenmaal voor de locatie. Tip aan bediening: als je op de banken zit tegen windscherm, loop daar niet continue voorlangs, zodat een ieder zijn benen moet intrekken. Paar extra meters lopen bieden meer comfort voor de klant.
AnnemariedeL .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Met 6 volwassenen en 3 kids hebben we ontbijt besteld. We moesten ontzettend lang op ons eten wachten (jus, toast, eitje en beleg... Simpeler kan niet zou je denken en het was niet eens druk..) Daarnaast was het erg karig (half gebakken toast, geen lepeltje voor het eitje, eitje in een bakje gegooid en door de warmte leek het beleg bijna bedorven) De service liet ook te wensen over en de toiletten waren simpelweg ranzig.. Die waren gewoon niet schoongemaakt van de vorige dag..

De inrichting en uitstraling was echt top, dan verwacht je goed eten en goede Hollandse waar voor je geld. En op z'n minst schone toiletten 's morgen om 10.00 uur!!

Echt een totale afknapper dus, we komen er nooit meer.
Jddegroot .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Ter ere van de verjaardag van onze oma hier gaan eten.
De bediening was erg traag (50 min. zitten wachten op ons hoofdgerecht) terwijl het niet bijzonder druk was.
Gelukkig vergoedde het eten veel, het was heerlijk. De barbarossa burger is prima voor een grote eter en smaakt heerlijk. De patatjes zijn lekker dun en heerlijk krokant en de tonijn tataki was heerlijk mals, zeker een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn dochter een lunch in deze geweldige strandtent aangeboden. Wat een feest! Toen men begreep dat ik jarig was werd ik werkelijk in de bloemetjes gezet. Heerlijke hapjes en aan mijn speciale vegetarische wens werd direct gehoor gegeven. Ik vermoed dat de negatieve recensies, opstart problemen waren.
Ik raad het iedereen aan hier zijn verjaardag te vieren!
Margjevandermeer .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Aankomst..mooie plek en mooie locatie. Heerlijk een plekje gezocht. Maar..... Iedereen om ons heen had lege glazen staan en keken onrustig om zich heen. Geen bediening.
Na 20 minuten wachten meerdere medewerkers gezien alleen zagen zij ons niet. Uiteindelijk na een aantal maal zwaaien hadden zij door dat wij er (ook) zaten. Bestelling opgenomen en duurde serieus 40 minuten eer wij ons wijntje en biertje hadden. Erg slecht. Bestelling werd maar niet opgenomen en uiteindelijk naar hen zelf toegelopen. Ook dit duurde ruim 1 uur eer dit werd geserveerd. Bediening vriendelijk hoor maar totale chaos. Er is wel 20x om ons heen door de bediening verkeerd geserveerd aan tafel.. Ze wisten werkelijk niet waar het heen moest.
Niet te weinig personeel maar te chaotisch.
Hoe bestaat het dan een biertje en een wijntje ruim 45 minuten op zich moet laten wachten..
Andere gasten waren ook zichtbaar niet blij.
Eten prima, duurt lang en locatie mooi.
Adalma .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Jammer dat zo'n tent met mooie lokatie niks beters kan leveren. Bediening chaotisch en maakt veel fouten ((levering aan verkeerde tafels ec). Er kan geen lachje af en hartelijkheid is ver te zoeken.
Dan het eten: flammkuchen kleffe smakeloze hap. Ceasar salad: droge sla, met zure (!!) anjovis, zeer droge koude kipfilet en wat parmazaan. Croutons en dressing waren op?. Ik maak deze salade thuis zelfs veel beter.
Kennelijk gaat het te goed met Barbarossa want de prijs kwaliteit is belabberd tot slecht.
Ik kom hier denk ik nooit meer en in ieder geval nooit nooit meer eten.
Er zijn betere (strand) tenten.
AKP1 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Heerlijk gegeten, leuke nieuwe dingen op de kaart! Goede wijnen en bijbehorende service. Wij komen hier erg graag, fijne sfeer.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Leuke tent, leuk publiek maar echt zeer slecht eten. Flammkuchen is zeer matig belegd, hamburger is niet lekker en de zeebaars is droog en taai. De kip curry is flauw. Erg jammer want het is een mooie tent. Keuken moet echt snel verbeteren anders is het een 'no go' binnenkort
Dit had niet mogen gebeuren. Onze excuses! Stuur ons een mailtje events@barbarossabeach.nl, dan kijken we hoe we je tegemoet kunnen komen!

Reactie van proever:

Beste team Barbarossa,

Dank je wel voor jullie reactie. Ik zal per mail reageren. Groet Frank
Shimi G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
De locatie is prachtig alleen de bediening was echt schandalig! Een dame heeft ons echt een naar gevoel gegeven en zullen nu dus ook nooit meer terugkomen. Ik wilde eerst deze locatie doorgeven aan mijn baas om hier ons bedrijfsfeest te houden, dit zet ik nu wel uit mijn hoofd. De hoofdgerechten zijn zeer prijzig en je gaat er dan ook vanuit dat friet er bij inbegrepen zit, helaas... we waren voor 4 man 20 euro kwijt aan hele vieze friet. Ik heb er een paar van gegeten maar waren niet te eten. Toen de serveerster aan het eind vroeg of het lekker was zei een vriend van mij wat over de friet maar ze zei, terwijl hij aan het praten was:" een fijne avond!" met een hatelijke lach, en liep verder. Echt respectloos. Wij komen hier nooit meer terug.
Beste Pocahontas, Verveld om te horen dit is zeker niet waar wij voor staan. Kunt u mijn een mailtje sturen op events@barbarossabeach.nl zodat ik contact met u kan opnemen.
Snow1810 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Genieten van de mooie ambiance en van de ondergaande zon! Bediening was erg vriendelijk! Het eten (Steak Tartaar) was heerlijk. Wat wil een mens nog meer.
Stella M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Het was veel te duur. De prijs kwaliteits verhouding klopt voor geen meter. De kipspiesjes waren echt gewoon vies. Bij de mosselen zat alleen een salade en het was fijn als de mosselen geseveerd werden met brood of frietjes. We hadden wel een mooie tafel op het strand met een mooi uitzicht.
Yvettevdmeer .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Hele mooie en leuke tent.
Heerlijk gegeten, de flammkuchen met tonijn vond ik vernieuwend. écht aardige bediening. Aanrader!
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Wij hadden eerst een broodje met een fles Rosé, de L'amaurique Cote de Provence voor €29,00, we wilden eigenlijk de MIP, maar voor €35 echt over de top, dat is ook gelijk het enige minpuntje, de wijnen zijn echt te duur. Daarna aan een tafeltje de tonijn Barbarossa besteld en de tournedos. De tonijn was fantastisch, perfect op smaak en met quacomole verassend, toch stiekem wat soja bij besteld, mijn tafelgenoot at de tournedos met frietjes als bijgerecht, de tournedos was ruim geportioneerd, mals, maar van de (houtskool)grill zou het nét iets beter van smaak zijn. Verder is de sfeer heel prettig, er is veel aandacht voor de inrichting, prachtig ingedekte tafels met verse bloemen. Bediening is erg goed en oplettend, zeer onderscheidend ten opzichte van andere strandrestaurants waar men vaak werkt met onervaren studenten. Ik ben fan, en kom terug!
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Hier op een zaterdagavond gegeten. Het was niet erg druk, maar dat zal met het weer te maken gehad hebben. De inrichting is wat je van een beachclub verwacht. Huiselijke sfeer en ongedwongen.
De bediening leek weinig moeite te doen om ons van drinken te voorzien. We waren met een wat groter gezelschap en er leek willekeurig drankbestellingen opgenomen te worden, waarbij steevast een of meerdere personen werden overgeslagen. Geregeld was het moeilijk om iemand te bereiken van de bediening om een bestelling door te geven en vervolgens werd het twee keer achtereen gevraagd. Ook was het wat onhandig dat de bediening de dagschotel door het gezelschap "riep" zonder eerst even om aandacht te vragen, waardoor de meesten dat ofwel misten, of pas halverwege oppakten.
Als hoofdgerecht had ik de burger. De burger zelf was prima en de frietjes waren ook hoe ik ze graag zie (dun, knapperig, goudbruin), maar de "frisse" salade was slap en warm en komkommer leek niet meer vers, want hij was erg buigzaam. Ook de sla op het hamburgerbroodje deed het bij de meesten in het gezelschap niet goed: ook die was slap en had beter weggelaten kunnen worden. De bacon had bovendien weinig smaak, terwijl die nu meestal juist sterk van smaak is.
Het dessert, de brownie, leek niet bijzonder vers. Was droog voor een brownie.
Voor de prijs/kwaliteitverhouding zou ik hier niet terugkomen. De zonsondergang was prachtig en goed te bewonderen vanuit de beachclub, dus voor de entourage wel.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
wij hebben heerlijk gegeten bij barbarossa, vooral de steak tartaar en de tonijn waren geweldig, de wijn (chardonnay) is erg goed en betaalbaar, de bediening vonden wij erg vlot en super aardig, eerlijk gezegd kan ik geen minpunten bedenken, wij hadden alles mee, mooie zomeravond en n geweldige sfeer wij gaan zeker terug
Mbcs .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Op een vroege zondagavond heerlijk gegeten. Zo vanuit de borrel naar een early dinner. Flamkuchen als vooraf en daarna de king crab. Kan niet anders zeggen, was gewoon goed. Mijn vrouw koos voor de thaise kipcurry, 100% voor herhaling vatbaar. Lekker sfeertje was er, je krijgt meteen weer zin in vakantie! Thnks Barbarossa!
Stephanie H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Bij Barbarossa voor diner gaan eten, vooraf oesters besteld, waarin allemaal stukjes schelp nog inzaten, daarna een salade Kimchi Garnaal besteld, voor 17 euro verwacht je wel een ok salade, sla was ver te zoeken, gamba's dreven in de warme saus, vervolgens extra sla gevraagd, maar de saus was zo overheersend, de frietjes smaakte naar vis, ik denk dat de vis in de zelfde frituur word gegooid als de frietjes. Uiteindelijk kregen wij een drankje van het huis wat vervolgens op de rekening stond!! Uiteindelijk ervan af laten halen! Geen aanrader dus!
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Afgelopen maandag bij Barbarossa Beach gezeten en gelegen. Prima bedjes om heerlijk van de zon te genieten. De bediening viel me heel erg tegen. Vooral het tempo en het attent reageren is zwaar onder de maat. We hebben ruim 40 minuten gewacht op twee salades.... Je kan maar bij 1 persoon bestellen, de andere mogen niets aannemen. Heel apart en dus snap ik waarom het allemaal zo langzaam gaat. De salade was wel lekker, drankjes prima.