Barbarossa Beach

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Barbarossa Beach

boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gister bij Barbarossa gegeten. De thaise mosselen waren super! Ondanks dat het buiten vroeg koud werd was het binnen warm en gezellig met haardjes aan. Personeel was zeer vriendelijk. Ik kom volgend jaar zeker terug!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Vanmiddag bij deze strandtent geluncht. De oesters, Fine de Claires, waren heerlijk daarbij dronken we de Veuve Champagne :-). Erna het Barbarossa plateau. Ook lekker met garnaaltjes en Steak Tartare met heerlijk brood...erbij een groene salade met avocado. Genoten op een prachtig zonnig terras met leuke en goede bediening. Jullie zijn echt verbeterd, bravo!
Georgetteq S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Vanavond aan bij Barbarossa gegeten. Dat was de laatste keer. 50 minutes wachten op 2 burgers, salade en pasta. Burgers doorbakken (terwijl de bediening aangaf dat ze heel rood geserveerd zouden worden), friet was koud, cole slaw erbij was papperig. Salade zonder dressing. Kipstukjes ongeveer verkoold. Pasta ok van smaak, maar ook bijna koud.
Meisje van de bediening was aardig.
Ara R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Zaak ziet er leuk uit, maar ik zou het niet aanbevelen. Ondanks een gebrek aan klanten en voldoende personeel duurde het 35 minuten voordat iemand ons kwam helpen. Ober was heel arrogant en had er duidelijk geen zin in. We komen hier nooit meer terug! Genoeg keuze in Scheveningen en absolute geen reden om naar Barbarossa Beach te gaan.
Marcella E.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Op een mooie maandag een bezoek gebracht aan deze beachclub die door alle magazines wordt aan gedragen als de hotspot van Scheveningen. Het paviljoen is mooi en apart gebouwd van de andere tenten op Scheveningen, het was drukker dan al de andere beachclubs op het zwarte pad. Maar toen ik hier zat ging ik mij steeds meer afvragen waarom iedereen hier komt. In de bediening lopen vooral kinderen onder de 20 zonder kennis van de producten die worden verkocht, menu/dranken kaart is niet meer dan een vies A4-viertje en zeer rommelige ingedeeld, 20 minuten wachten op drinken, 1 uur op een hamburger die slechter is dan MacDonalds euro knaller, Tonijn tatika die koud, te dikke gesneden is en smaakt als rubber. Conclusie met een goede PR trek je een beachclub vol maar het eind resultaat is erg teleurstellend en op het uitzicht na de slechte beachclub van Scheveningen
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Een mooie trendy beach club maar wel chaotisch. Er loopt veel personeel maar iedereen doet maar wat althans zo lijkt het. We hadden een voor, en hoofdgerecht besteld. Voorgerecht kwam nog redelijk vlot maar ons hoofdgerecht duurde wel meer als een uur. Eigenlijk wilde we bijna weglopen maar dat niet gedaan. Ook de rosé was niet koud. Ik vroeg wat ijsklontje en toen zeiden ze dat ie niet koud was want de koeling kon het niet aan...vreemd. Dat zal dan vaker een probleem worden in de zomer. Het eten vonden wij ook ver beneden de maat. De rekening van bijna 100 euro was het dus niet waard. Ga er niet meer heen. Jammer want het zier er mooi uit en ondanks de chaos waren ze wel vriendelijk.
danny C.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
De bediening een een chaos. een cursus stressbestendig zijn zou geen kwaad kunnen. De ene werknemer verteld iets en zijn\haar collega zegt dan dat dat niet mogelijk is of andersom. Eerste en laatste keer hier.
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Ik ben stomverbaasd na mijn bezoek aan Barbarossa vandaag. Na een half uur wachten op het terras ben ik zelf maar opgestaan om te vragen naar de kaart. Weer na een half uur heb ik gevraagd of ik mocht bestellen. En na mijn lunch en drankje heb ik 1,5 uur met een leeg bord en leeg glas gezeten. Terwijl het personeel langs me liep en het niet bijzonder druk was. Nooit meer!
wendyborstels .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Gister heerlijk gegeten bij Barbarossa. Wat een prachtige strandtent is dit. Echt werkelijk alles is in puntjes verzorgt. Het werd buiten vrij snel te koud dus toen zij we naar binnen verhuisd waar het haardje al aanstond. De thaise mosselen zijn een absolute aanrader, zeer verrassend! Mijn partner had de tournedos die volgens hem ook heerlijk was. Toen we onze tweede flesje rose wilden bestellen bleek deze helaas op te zijn, maar gelukkig mochten we toen overstappen op een duurder alternatief voor de zelfde prijs! Enig min puntje vond ik dat we bij de hoofdgerechten de frietjes los moesten bij bestellen. Het blijft natuurlijk strand...
Wilco O.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Heerlijke stek aan strand. Eten is goed, maar prijs-kwaliteit verhouding wel wat scheef. Je betaalt nu eenmaal voor de locatie. Tip aan bediening: als je op de banken zit tegen windscherm, loop daar niet continue voorlangs, zodat een ieder zijn benen moet intrekken. Paar extra meters lopen bieden meer comfort voor de klant.
AnnemariedeL .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Met 6 volwassenen en 3 kids hebben we ontbijt besteld. We moesten ontzettend lang op ons eten wachten (jus, toast, eitje en beleg... Simpeler kan niet zou je denken en het was niet eens druk..) Daarnaast was het erg karig (half gebakken toast, geen lepeltje voor het eitje, eitje in een bakje gegooid en door de warmte leek het beleg bijna bedorven) De service liet ook te wensen over en de toiletten waren simpelweg ranzig.. Die waren gewoon niet schoongemaakt van de vorige dag..

De inrichting en uitstraling was echt top, dan verwacht je goed eten en goede Hollandse waar voor je geld. En op z'n minst schone toiletten 's morgen om 10.00 uur!!

Echt een totale afknapper dus, we komen er nooit meer.
jddegroot .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Ter ere van de verjaardag van onze oma hier gaan eten.
De bediening was erg traag (50 min. zitten wachten op ons hoofdgerecht) terwijl het niet bijzonder druk was.
Gelukkig vergoedde het eten veel, het was heerlijk. De barbarossa burger is prima voor een grote eter en smaakt heerlijk. De patatjes zijn lekker dun en heerlijk krokant en de tonijn tataki was heerlijk mals, zeker een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn dochter een lunch in deze geweldige strandtent aangeboden. Wat een feest! Toen men begreep dat ik jarig was werd ik werkelijk in de bloemetjes gezet. Heerlijke hapjes en aan mijn speciale vegetarische wens werd direct gehoor gegeven. Ik vermoed dat de negatieve recensies, opstart problemen waren.
Ik raad het iedereen aan hier zijn verjaardag te vieren!
Margjevandermeer .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Aankomst..mooie plek en mooie locatie. Heerlijk een plekje gezocht. Maar..... Iedereen om ons heen had lege glazen staan en keken onrustig om zich heen. Geen bediening.
Na 20 minuten wachten meerdere medewerkers gezien alleen zagen zij ons niet. Uiteindelijk na een aantal maal zwaaien hadden zij door dat wij er (ook) zaten. Bestelling opgenomen en duurde serieus 40 minuten eer wij ons wijntje en biertje hadden. Erg slecht. Bestelling werd maar niet opgenomen en uiteindelijk naar hen zelf toegelopen. Ook dit duurde ruim 1 uur eer dit werd geserveerd. Bediening vriendelijk hoor maar totale chaos. Er is wel 20x om ons heen door de bediening verkeerd geserveerd aan tafel.. Ze wisten werkelijk niet waar het heen moest.
Niet te weinig personeel maar te chaotisch.
Hoe bestaat het dan een biertje en een wijntje ruim 45 minuten op zich moet laten wachten..
Andere gasten waren ook zichtbaar niet blij.
Eten prima, duurt lang en locatie mooi.
Adalma V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Jammer dat zo'n tent met mooie lokatie niks beters kan leveren. Bediening chaotisch en maakt veel fouten ((levering aan verkeerde tafels ec). Er kan geen lachje af en hartelijkheid is ver te zoeken.
Dan het eten: flammkuchen kleffe smakeloze hap. Ceasar salad: droge sla, met zure (!!) anjovis, zeer droge koude kipfilet en wat parmazaan. Croutons en dressing waren op?. Ik maak deze salade thuis zelfs veel beter.
Kennelijk gaat het te goed met Barbarossa want de prijs kwaliteit is belabberd tot slecht.
Ik kom hier denk ik nooit meer en in ieder geval nooit nooit meer eten.
Er zijn betere (strand) tenten.
AKP1 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Heerlijk gegeten, leuke nieuwe dingen op de kaart! Goede wijnen en bijbehorende service. Wij komen hier erg graag, fijne sfeer.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Leuke tent, leuk publiek maar echt zeer slecht eten. Flammkuchen is zeer matig belegd, hamburger is niet lekker en de zeebaars is droog en taai. De kip curry is flauw. Erg jammer want het is een mooie tent. Keuken moet echt snel verbeteren anders is het een 'no go' binnenkort
Dit had niet mogen gebeuren. Onze excuses! Stuur ons een mailtje events@barbarossabeach.nl, dan kijken we hoe we je tegemoet kunnen komen!

Reactie van proever:

Beste team Barbarossa,

Dank je wel voor jullie reactie. Ik zal per mail reageren. Groet Frank
Shimi G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
De locatie is prachtig alleen de bediening was echt schandalig! Een dame heeft ons echt een naar gevoel gegeven en zullen nu dus ook nooit meer terugkomen. Ik wilde eerst deze locatie doorgeven aan mijn baas om hier ons bedrijfsfeest te houden, dit zet ik nu wel uit mijn hoofd. De hoofdgerechten zijn zeer prijzig en je gaat er dan ook vanuit dat friet er bij inbegrepen zit, helaas... we waren voor 4 man 20 euro kwijt aan hele vieze friet. Ik heb er een paar van gegeten maar waren niet te eten. Toen de serveerster aan het eind vroeg of het lekker was zei een vriend van mij wat over de friet maar ze zei, terwijl hij aan het praten was:" een fijne avond!" met een hatelijke lach, en liep verder. Echt respectloos. Wij komen hier nooit meer terug.
Beste Pocahontas, Verveld om te horen dit is zeker niet waar wij voor staan. Kunt u mijn een mailtje sturen op events@barbarossabeach.nl zodat ik contact met u kan opnemen.
Snow1810 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Genieten van de mooie ambiance en van de ondergaande zon! Bediening was erg vriendelijk! Het eten (Steak Tartaar) was heerlijk. Wat wil een mens nog meer.
Stella M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Het was veel te duur. De prijs kwaliteits verhouding klopt voor geen meter. De kipspiesjes waren echt gewoon vies. Bij de mosselen zat alleen een salade en het was fijn als de mosselen geseveerd werden met brood of frietjes. We hadden wel een mooie tafel op het strand met een mooi uitzicht.